Te triest.quote:
Al verheug ik me ook wel weer op de persconferentie waar hij uit de doeken doet dat hij eigenhandig kanker heeft VERSLAGENquote:
Dit is dan weer leuk. Maar verder.quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Al verheug ik me ook wel weer op de persconferentie waar hij uit de doeken doet dat hij eigenhandig kanker heeft VERSLAGEN
Ga je met hem naar bed ?quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef RamboDirk het volgende:
Jeroen van de Boom heeft binnenkort weer een schnabbel.
Dan gaat hij vertellen hoe hij de artsen heeft uitgelegd wat ze het beste konden doen.quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Al verheug ik me ook wel weer op de persconferentie waar hij uit de doeken doet dat hij eigenhandig kanker heeft VERSLAGEN
Met zijn vierluikjes. Dat soort mensen hebben echt teveel tijd.quote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sander van Dam is een ontzettende debiel.
Ik vind hem wel vermakelijkquote:Op maandag 4 april 2022 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sander van Dam is een ontzettende debiel.
En mensen die op FOK! posten?quote:Op maandag 4 april 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met zijn vierluikjes. Dat soort mensen hebben echt teveel tijd.
Ook. Maar als ik even een recente tweet pak is Sander vooral het toonbeeld van domrechts;quote:
Toen ik werd gedotterd na hartaanval 11 januari, vroeg de Cardioloog of ik even m'n mond kon houden.quote:Op maandag 4 april 2022 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan gaat hij vertellen hoe hij de artsen heeft uitgelegd wat ze het beste konden doen.
Nee. Lans, Yvonne en Jan Cees wel.quote:Op maandag 4 april 2022 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
@:Lenny_Leonard , volg jij Sander van Dam?
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 4 april 2022 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In proeftijd, hield zich niet aan de afspraken (houding en gedrag) en haalde vereiste toets weer niet.
Broccoli rijst en kipquote:Op maandag 4 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Vlees pas op het einde noemen, ik voorzie dat je over max. een jaar het over speckjes en kipstuckjes hebt.quote:
Dit is gewoon een kloon hoor. Sander van Dam bestaat niet.quote:Op maandag 4 april 2022 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met zijn vierluikjes. Dat soort mensen hebben echt teveel tijd.
Ik volg Lenny ook terug, dus dan mag het.quote:
Het beste altijd voor het laatst bewaren.quote:Op maandag 4 april 2022 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vlees pas op het einde noemen, ik voorzie dat je over max. een jaar het over speckjes en kipstuckjes hebt.
Ik heb helaas nog geen uitleg ontvangen van @KingRoland over de Aziatische pic van de dag die ik heb gepost.quote:Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaag presenteer ik uit de serie Random Pics van de Dag #14 foto #14 (da's wel heel toevallig) :
[ afbeelding ]
Het zal je maar gebeuren!quote:Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaag presenteer ik uit de serie Random Pics van de Dag #14 foto #14 (da's wel heel toevallig) :
[ afbeelding ]
Normaal is hij er redelijk snel bij wel.quote:Op maandag 4 april 2022 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog geen uitleg ontvangen van @:KingRoland over de Aziatische pic van de dag die ik heb gepost.
Maar laten we eerlijk zijn, die benen passen niet onder zijn romp. Wel dan?quote:
Nu heeft hij helemaal geen benen, als je dan een paar tegenkomt lijkt het me dat je beter niet al te kieskeurig kunt zijn. Hoe vaak kom jij een paar benen tegen?quote:Op maandag 4 april 2022 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, die benen passen niet onder zijn romp. Wel dan?
Da's hier in Limburg heel normaal eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 april 2022 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu heeft hij helemaal geen benen, als je dan een paar tegenkomt lijkt het me dat je beter niet al te kieskeurig kunt zijn. Hoe vaak kom jij een paar benen tegen?
Hier nog een paar goeie benen. (en een stukje flamoes)quote:Op maandag 4 april 2022 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu heeft hij helemaal geen benen, als je dan een paar tegenkomt lijkt het me dat je beter niet al te kieskeurig kunt zijn. Hoe vaak kom jij een paar benen tegen?
@Dannyquote:Op maandag 4 april 2022 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit laat ook jou niet onberoerd.
Random Pics van de Dag #395 (49)
[ afbeelding ]
Ik denk dat @Danny even met zijn treintjes aan het spelen is.quote:Op maandag 4 april 2022 21:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:danny
wat vind je hier zelf nou van?
Ik kwam deze uitleg tegen na wat onderzoekquote:Op maandag 4 april 2022 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit laat ook jou niet onberoerd.
Random Pics van de Dag #395 (49)
[ afbeelding ]
Als groot kenners van dit genre weten @Littlerabbit en ikzelf dat je voor meer duiding beter hier op kunt zoeken:quote:Op maandag 4 april 2022 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kwam deze uitleg tegen na wat onderzoek
wiki
quote:Op maandag 4 april 2022 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als groot kenners van dit genre weten @:Littlerabbit en ikzelf dat je voor meer duiding beter hier op kunt zoeken:
https://www.google.nl/sea(...)w=1920&bih=994&dpr=1
@Coco zien we de komende tijd niet meer terug.quote:Op maandag 4 april 2022 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als groot kenners van dit genre weten @:Littlerabbit en ikzelf dat je voor meer duiding beter hier op kunt zoeken:
https://www.google.nl/sea(...)w=1920&bih=994&dpr=1
Die jongen heeft duidelijk geen verfijnde smaak. Voorlopig is hij zeker nog niet toe aan de insecten.quote:Op maandag 4 april 2022 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:coco zien we de komende tijd niet meer terug.
Ik dacht dat ik onderhand de enige was die het nog nooit gehad heeft.quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
Nadat ik vanmorgen mijn stem kwijt was begin ik het nu ijskoud te krijgen
Ik zou toch niet na al die jaren alsnog eindelijk carona krijgen @:lenny_leonard @:kyran
Zal gewoon een griepje zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik zou toch niet na al die jaren alsnog eindelijk carona krijgen @:lenny_leonard @:kyran
Jawel, gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
Even testen @Elanquote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
Ripquote:Op maandag 4 april 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
Hij zal de verwarming wel weer uitgelaten hebben.quote:
ze is ongesteld is normaal daarquote:Op maandag 4 april 2022 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
2e poging
Random Pics van de Dag #204 (26)
@:KingRoland kun jij deze foto voor mij uitleggen, als Azië-deskundige.
[ afbeelding ]
Wij wensen Louis III inderdaad van harte beterschap en een spoedig herstel zonder terugval.quote:Op maandag 4 april 2022 18:54 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de uitleg @KingRoland Wat raar eigenlijk dat ze dat hier nooit doen!quote:
Ik vond dat echt rap saai worden, het gaat nergens heen en volgt elke keer hetzelfde stramien. Nooit eens de diepte in maar altijd oppervlakkig.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ben met The Blacklist begonnen. Eerste vier afleveringen Baantjer/Flikken-vibes, alleen iets ruwer.
ik heb het begin ook wel gezien, is best oud toch?quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat echt rap saai worden, het gaat nergens heen en volgt elke keer hetzelfde stramien. Nooit eens de diepte in maar altijd oppervlakkig.
Jaartje of 10 wel bijna denk ik ja.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het begin ook wel gezien, is best oud toch?
Oh, als dat hetzelfde blijft, heb ik het ook snel bekeken. Een zo'n serie daarvan volgen vind ik genoeg en dat doe ik dus al.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat echt rap saai worden, het gaat nergens heen en volgt elke keer hetzelfde stramien. Nooit eens de diepte in maar altijd oppervlakkig.
We wachten op @scrupuleusquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 290 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 86 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hopla
Jezus wat een verhaalquote:Op dinsdag 5 april 2022 09:50 schreef El-Stinho het volgende:
Zondag overigens Christiane F. de film gekeken. 8/10.
Amsterdam UMC?quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Nog steeds niks gehoord van het UMC.
ik word altijd onzeker als het gaat om woordlequote:Op dinsdag 5 april 2022 10:57 schreef scrupuleus het volgende:
ik ben bang dat ik dat hele 5letterwoord niet ken
ik geef nog niet op
Utrecht. Ik wacht al drie maanden. In april zou ik aan de beurt zijn.quote:
Laten we elkaar ondersteunen met behulp van de Heerequote:Op dinsdag 5 april 2022 10:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik word altijd onzeker als het gaat om woordle
@Karina is erg gestresst las ik in een ander topicquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:49 schreef KingRoland het volgende:
ik pak nog een bakkie koffie
het is weer zo een dag
@:karina ter info
Liverpool - Benficaquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laten we elkaar ondersteunen met behulp van de Heere
link?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:karina is erg gestresst las ik in een ander topic
Kun je voor haar bidden?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liverpool - Benfica 4-1
City - Atleti 3-0
zeg het maar
Mooi om te zien dat iedereen in topvorm verkeert op deze dinsdagmorgen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:08 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 86 4/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Erg tevreden
4-0quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liverpool - Benfica
City - Atleti
zeg het maar
Ja, ik kreeg het van de week als tip door. Zondagavond gaan kijken en de scene is wel indrukwekkend in beeld gebracht.quote:
weet niet of dat helpt hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:karina is erg gestresst las ik in een ander topic
Kun je voor haar bidden?
Mueslibol kaas. Banaan en sinaasappelquote:
Met suiker en melkquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:54 schreef GGMM het volgende:
"mannen" die geen koffie drinken vertrouw ik niet
is thee ook goedquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:54 schreef GGMM het volgende:
"mannen" die geen koffie drinken vertrouw ik niet
Ik drink nooit earl grey theequote:Op dinsdag 5 april 2022 13:41 schreef KingRoland het volgende:
mensen die geen earl grey thee drinken hebben een kleine piemel
Jij gebruikt je piemeltje toch alleen voor het plassen. Dan is de grootte toch niet zo rullevant, wees gerust.quote:
Gefeliciteerd maatquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Positieve zelftest gedaan net. IT'S HAPPENING@:elan @:afcniels
Ik voel me ook klote maar hier nog altijd niet. Zelftest en GGD test (jaquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Jeetje. Je voorgevoel klopte dus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Alle regels waren toch afgeschaft? Je had niet eens hoeven te testen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef Caland het volgende:
Als ik donderdag maar wel gewoon naar Feyenoord kan.
uit toch?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef Caland het volgende:
Je hoeft niet eens meer thuis te blijven als je positief bent. Dus als je niet zo'n mietje benr en je niet aanstelt kun je gewoon gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:52 schreef Caland het volgende:
Volgens https://quarantainecheck.rijksoverheid.nl/ wel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens meer thuis te blijven als je positief bent. Dus als je niet zo'n mietje ben en je niet aanstelt kun je gewoon gaan.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens meer thuis te blijven als je positief bent. Dus als je niet zo'n mietje benr en je niet aanstelt kun je gewoon gaan.
Wat zeg jij nou.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens meer thuis te blijven als je positief bent. Dus als je niet zo'n mietje benr en je niet aanstelt kun je gewoon gaan.
wtfquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een gebbetje. Maar op die site staat dat je moet testen, dat is wel afgeschaft. Maar begrijpelijk dat je je pa niet wil aansteken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens https://quarantainecheck.rijksoverheid.nl/ wel.
Maargoed, als ik donderdag klachtenvrij ben dan ga ik wel. Zit meer met mijn pa, die heeft wat wat chronische long/maagproblemen. Dus wellicht ga ik dan niet met hem.
Ja ik ga over een uurtje naar de GGD, maar dat is ook meer omdat ik nooit die booster heb gehaald. Gratis herstelbewijsje.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een gebbetje. Maar op die site staat dat je moet testen, dat is wel afgeschaft. Maar begrijpelijk dat je je pa niet wil aansteken.
Vanaf 11 april 2022 verandert het testbeleid. Vanaf dan hoeft u na een positieve zelftest geen bevestigingstest meer te doen bij de GGD. Lees meer over de wijzigingen in het testbeleid.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ga over een uurtje naar de GGD, maar dat is ook meer omdat ik nooit die booster heb gehaald. Gratis herstelbewijsje.
Die jongen heet @Wereldgozerquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom zou je jezelf testen op covid?
Toch genoeg antistoffen van vorige besmettingen, vaccinatie en booster. @:werelgozer check deze grap
Voor een herstelbewijs, dat zegt @Caland net.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toch genoeg antistoffen van vorige besmettingen, vaccinatie en booster. @:werelgozer check deze grap
hij heet @Wereldgozerquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sodemieter opquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
DRT / Lakeside World Championships 2022 #2 - It wasn't me
WELCOME TO THE LAKESIDEEEEEEE![]()
![]()
zoveel patatzaken heeft Amersfoort nietquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grote mond online, maar geen dm sturen met zijn adres OMEGALUL KEKW PePeHands.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grote mond online, maar geen dm sturen met zijn adres OMEGALUL KEKW PePeHands.![]()
Haha een typfout! Wat hilarischquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij heet @:wereldgozer
domme debiel dat je bent
Ik had zaterdag al wat lichte keelklachten, dus donderdag mag ik weer naar buiten heb ik net besloten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Caland is de komende dagen thuis.
Mensen die met covid in isolatie gaan hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had zaterdag al wat lichte keelklachten, dus donderdag mag ik weer naar buiten heb ik net besloten.
Soort Preston Palace alleen dan van Praag.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
Overigens gaan we volgende week woensdag naar de derby Dukla Praha - Viktoria Zizkov, net een mail gehad van die club dat we VIP-tickets kunnen kopen voor maarliefst 27 euro met onbeperkt drank en eten.
[ afbeelding ]
Wat een genotsstadion.
Klap in het gezicht van de zorg @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die met covid in isolatie gaan hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Vanaf de tribune heb je echt een schitterend uitzicht over Praag.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
Overigens gaan we volgende week woensdag naar de derby Dukla Praha - Viktoria Zizkov, net een mail gehad van die club dat we VIP-tickets kunnen kopen voor maarliefst 27 euro met onbeperkt drank en eten.
[ afbeelding ]
Wat een genotsstadion.
Caland zal wel voor het uitzicht komen en niet voor de gratis drank.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:50 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vanaf de tribune heb je echt een schitterend uitzicht over Praag.
Ja, prima. Hadden 0,5 liters dus dat was al heel positief. Verrekte wel een spier bij de 1-1. Had daarna 5 minuten last met ademhalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:57 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ja, prima. Hadden 0,5 liters dus dat was al heel positief. Verrekte wel een spier bij de 1-1. Had daarna 5 minuten last met ademhalen.
Met onbeperkt drank en eten gaat dat vast een feestelijke avond worden!quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een genotsstadion.
Keer geweest ja? Wat doet een biertje daar, dan weet ik een beetje of die 27 euro het waard is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:50 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vanaf de tribune heb je echt een schitterend uitzicht over Praag.
Haalden ze er nog voor een meier uit?quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Net bij de GGD geweest @:elan
Veel boomers zeg.
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haalden ze er nog voor een meier uit?
Dat ze met een stukje in de neus moesten waar wellicht nog iets van waarde zat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt.
Oh, deze had ik wel moeten wetenquote:Op dinsdag 5 april 2022 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ze met een stukje in de neus moesten waar wellicht nog iets van waarde zat.
Ooit een keer geweest maar zonder wedstrijd. Dus ik heb geen idee, maar....quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer geweest ja? Wat doet een biertje daar, dan weet ik een beetje of die 27 euro het waard is.
1,23 voor echt pils uit het land waar pils vandaan komt. Dat zou in de Kuip ook eens mogen in plaats van 3 euro voor een bekertje piswater met nauwelijks alcohol.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:22 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ooit een keer geweest maar zonder wedstrijd. Dus ik heb geen idee, maar....
Ik als uitstekende onderzoeksjournalist laat jou natuurlijk niet met lege handen staan.
[ afbeelding ]
30 Tsjechische kroon is ¤1,23. Dus je kan best tekeer gaan.
Ook nog voor een halve liter, jammer dat de prijzen in het centrum van Praag inmiddels wel flink verwesterd zijn in tegenstelling tot een jaar of 10 geleden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1,23 voor echt pils uit het land waar pils vandaan komt. Dat zou in de Kuip ook eens mogen in plaats van 3 euro voor een bekertje piswater met nauwelijks alcohol.
Maar daar lees je dan weer niks over in die VI test.
In welk nummer. ?quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1,23 voor echt pils uit het land waar pils vandaan komt. Dat zou in de Kuip ook eens mogen in plaats van 3 euro voor een bekertje piswater met nauwelijks alcohol.
Maar daar lees je dan weer niks over in die VI test.
Vond het vier jaar terug ook al tegenvallen, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Bratislava waar je nog steeds voor een paar knaken een halve liter krijgt in de clubs en kroegen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nog voor een halve liter, jammer dat de prijzen in het centrum van Praag inmiddels wel flink verwesterd zijn in tegenstelling tot een jaar of 10 geleden.
Nou je hebt in Belgrado een paar vrij exclusieve clubs, moet je ook ver van tevoren reserveren omdat mensen uit het hele land daar in het weekend heen willen. Daar betaalden we wel gewoon Nederlandse prijzen, geloof een tientje voor een vodka cola maar dan flikkerden ze wel een flink glas voor driekwart vol met vodka.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond het vier jaar terug ook al tegenvallen, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Bratislava waar je nog steeds voor een paar knaken een halve liter krijgt in de clubs en kroegen.
Belgrado zeker wel te betalen in de clubs? Verwacht inmiddels wel te gaan tijdens Hemelvaart, het is alleen nog afwachten of ik heenvlieg vanuit Nederland of vanuit Tirana
Wat dat betreft zijn Chisinau en Tiraspol ook wel aanraders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond het vier jaar terug ook al tegenvallen, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Bratislava waar je nog steeds voor een paar knaken een halve liter krijgt in de clubs en kroegen.
Belgrado zeker wel te betalen in de clubs? Verwacht inmiddels wel te gaan tijdens Hemelvaart, het is alleen nog afwachten of ik heenvlieg vanuit Nederland of vanuit Tirana
Gefeliciteerd maat, het is je van harte gegund!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
Met de maat waar ik naar toe ga is het dan wel de intentie om naar de wat meer ondergrondse technoclubs te gaan, kan altijd wel lachen om het alternatieve LHBTIQAPC volk vol aan de pillen. Die clubcultuur zoals jij hem omschrijft klinkt niet heel toegankelijk eigenlijk. Liever dat mensen in rijtjes staan dan in groepjes en zeker zo'n VIP-ruimte met een uitsmijter waar je niet heen mag komen vind ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
Ook wel een aparte clubcultuur in Belgrado moet ik zeggen, ze werken daar eigenlijk vrijwel overal met tafeltjes waar dan groepjes omheen staan. Als er mensen ongevraagd aan je tafeltje staan komt gelijk de uitsmijter even verhaal halen.
Al heb je ook wat van die donkere technoclubjes waar je dat niet had. Maar daar komt in dat land dan weer volop echt alternatief volk, beetje wat wij skaters zouden noemen.
Hoezo, ben je homo?quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met de maat waar ik naar toe ga is het dan wel de intentie om naar de wat meer ondergrondse technoclubs te gaan, kan altijd wel lachen om het alternatieve LHBTIQAPC volk vol aan de pillen. Die clubcultuur zoals jij hem omschrijft klinkt niet heel toegankelijk eigenlijk. Liever dat mensen in rijtjes staan dan in groepjes en zeker zo'n VIP-ruimte met een uitsmijter waar je niet heen mag komen vind ik helemaal niks.
Alhoewel laatst in een club in Madrid een gastje uit de VIP-ruimte mij daarheen mee nam om coke te snuiven en champagne te drinken, dat was wel lachen om eens mee te maken. Ben hem toen wel gepeerd toen hij mij mee wilde nemen naar zijn landhuis om met modellen te gaan neuken, bijzonder figuur.
steakquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
van vip room naar dark room is slechts een kleine stapquote:Op dinsdag 5 april 2022 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O je bedoelt die gast met zijn landhuis, ja ik was er vooral niet over uit of hij niet gewoon homo was en een excuus verzon om mij mee te krijgen. Dat of hij was wel heel erg wanhopig voor vriendschap (wat niet onwaarschijnlijk was).
ik ookquote:
Met Bitcoin heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ook
ossenhaasgod
ik zag dat de koeienboer de prijzen ook flink omhoog heeft gegooid
mijn pakket was begin dit jaar 110 euro, inmiddels is het 140
inflatiegenot
ik chucksteak van wagyu maar de prijzen gaan inderdaad hard omhoogquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ook
ossenhaasgod
ik zag dat de koeienboer de prijzen ook flink omhoog heeft gegooid
mijn pakket was begin dit jaar 110 euro, inmiddels is het 140
inflatiegenot
quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Bitcoin heb je daar geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |