abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2022 @ 22:40:08 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204603560
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:37 schreef praadje het volgende:
Juist daarom ga ik het hem steeds meer gunnen >:)
Die mattie van hem die hem helpt mee te denken met zijn strategie vind ik ook heel bijzonder ^O^

Die blijft gewoon zichzelf ook nu hij die 320K gepakt heeft. En hij krijgt er niks voor terug. Geweldig! _O_
  zondag 1 mei 2022 @ 22:41:32 #252
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204603570
Ik moet zeggen dat ik het spel element wel steeds meer ga waarderen. Ik keek oorspronkelijk omdat ik dacht dat het puur om het overleven ging, als een soort van Expeditie Robinson zonder stemmen en proeven.
Ook al vallen "favoriete" spelers soms ineens weg als ware het Game of Thrones. Het blijft toch boeien.

En heerlijk dat RobertJan als underdog zo aan het winnen is. Winnaar tegen wil en dank.
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
pi_204603571
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die mattie van hem die hem helpt mee te denken met zijn strategie vind ik ook heel bijzonder ^O^

Die blijft gewoon zichzelf ook nu hij die 320K gepakt heeft. En hij krijgt er niks voor terug. Geweldig! _O_
Ja supertof. ^O^
  zondag 1 mei 2022 @ 22:43:41 #254
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204603584
En wat dacht je van volgende week als Daisy helemaal kookt van woede en helemaal los :B gaat op die nerd die volgens mij weer een flikkerstreek probeert uit te halen :D

Super! Echt genoten ^O^ deze aflevering :s)
  zondag 1 mei 2022 @ 22:45:40 #255
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204603603
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef praadje het volgende:
Haha Jochem doet een Dikke Jaap (uit BB). Die zou alles aan een goed doel geven en stak het in zijn eigen zak _O-
Alles aan stichting (J)aap.

Al was dat natuurlijk gewoon een acteur. Met erna een verzonnen verhaal dat hij het geld verloren was (Icesave) omdat hij helemaal geen miljoen gehad heeft van Ome John. Huub kreeg erna een prima baan bij Talpa. Was allemaal doorgestoken kaart.

En het was trouwens de Gouden Kooi.
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
  zondag 1 mei 2022 @ 22:47:39 #256
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204603619

[ Bericht 100% gewijzigd door SupremeDutch op 01-05-2022 22:51:56 ]
  zondag 1 mei 2022 @ 22:51:31 #257
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_204603644
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef Dutch_view het volgende:
Rijst bedorven _O-
Zit je daar 4 weken helemaal stuk te gaan van de honger. Ligt er gewoon 20 kilo rijst te verrotten onder het zand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204605583
Ik hoop echt dat Robert Jan met een dik pak geld naar huis toe gaat.
pi_204605794
Het wordt inderdaad steeds leuker, maar met name omdat er steeds minder deelnemers zijn waardoor de verhaallijntjes wat beter te vertellen zijn, alleen leek mij dat niet de bedoeling bij de start van deze show. Dat had gelijk al gemoeten daarom had Million Dollar Island eigenlijk ook dagelijks op TV gemoeten. Had het nu op het tijdslot van Veronica Vandaag gezet i.p.v. herhalingen van De Meilandjes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204605817
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zie in hem geen winnaar eigenlijk. Zou leuk zijn als die kleine trol, Kevin het wint. Die moeten we in de gaten houden. Blij dat Jochem er uit ligt, die hipster die het wel even zou gaan doen en liet zien hoe goed hij met een bal overweg kon maar elke keer mis gooide. Ironisch.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 2 mei 2022 @ 11:15:24 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204605898
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie in hem geen winnaar eigenlijk. Zou leuk zijn als die kleine trol, Kevin het wint. Die moeten we in de gaten houden. Blij dat Jochem er uit ligt, die hipster die het wel even zou gaan doen en liet zien hoe goed hij met een bal overweg kon maar elke keer mis gooide. Ironisch.
Hij vond zichzelf absoluut de beste op het eiland qua balervaring :7 Op het juiste moment pieken, blablabla
Hij ging dit op zeker winnen en wist al hoe hij het geld ging verdelen :D

En hij had er nog niet eens 1 in toen Robert Jan de pot al pakte _O-
pi_204606034
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij vond zichzelf absoluut de beste op het eiland qua balervaring :7 Op het juiste moment pieken, blablabla

Ja, lachwekkend. Wat een faal gast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204607735
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nou vond ik 2 ook wel weinig om te raken, dan is geluksfactor te hoog en telt behendigheid niet echt. Maar prachtig hoe die opschepper kansloos ten onder ging.
  maandag 2 mei 2022 @ 14:48:19 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204607750
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 14:46 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Nou vond ik 2 ook wel weinig om te raken, dan is geluksfactor te hoog en telt behendigheid niet echt. Maar prachtig hoe die opschepper kansloos ten onder ging.
Jammer dat er geen eilandpraat is of iets dergelijks (toch?).

Ik had zijn verhaal nog wel even in de nabeschouwing willen horen :D

Ik denk trouwens dat ik van de week deze aflevering nog een keer ga kijken _O-
pi_204609330
Op amazon prime heb je million dollar more (napraten over de aflevering), maar dan moet je wel prime hebben.
pi_204610223
Het programma wordt allengs boeiender. Dreckige Daisy wordt in de volgende aflevering een hak gezet door Devon, zoveel lijkt evident. Er zit een hoop arglist in dat tengere kinderlijfje.
pi_204610436
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Robert Jan komt mij voor als een prima peer. Hij heeft hoegenaamd geen spierkracht, en het grauwe gelaat van een chronische masturbeerder, maar kan door de onbenulligheid van de spellen toch van die Temptation-boys verschalken. Dat is mijns inziens de charme van deze serie.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 19:49:05 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_204610467
Wat een baas die Robert-Jan, binnen no-time die balletjes erin _O_ Vond het trouwens wel aardig van Jochem at hij, als hij zou winnen, een deel van het geld onder zijn team zou verdelen. Volgens mij kan RJ al bijna niet meer ingehaald worden toch? Tenzij er een groep samen te stellen is die totaal meer dan 340K waard is. Ik gok dus dat volgende keer er een grote groep moet spelen, 10 of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 mei 2022 @ 19:58:52 #269
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204610546
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:49 schreef Karina het volgende:
Wat een baas die Robert-Jan, binnen no-time die balletjes erin _O_ Vond het trouwens wel aardig van Jochem at hij, als hij zou winnen, een deel van het geld onder zijn team zou verdelen. Volgens mij kan RJ al bijna niet meer ingehaald worden toch? Tenzij er een groep samen te stellen is die totaal meer dan 340K waard is. Ik gok dus dat volgende keer er een grote groep moet spelen, 10 of zo.
Ik ben ook benieuwd hoe lang ze door blijven spelen. In principe zou je een eindspel kunnen hebben met vier overblijvenden en er 1 persoon met 1 miljoen naar huis gaat. Maar ik denk toch dat ze voor die tijd stoppen en er zeg iets van 8 happy winnaars overblijven. Geen idee, maar op dat eiland weten (wisten) ze dat ook niet. Moet wel heel onzeker en tergend spannend zijn geweest.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 20:01:01 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_204610557
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 19:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd hoe lang ze door blijven spelen. In principe zou je een eindspel kunnen hebben met vier overblijvenden en er 1 persoon met 1 miljoen naar huis gaat. Maar ik denk toch dat ze voor die tijd stoppen en er zeg iets van 8 happy winnaars overblijven. Geen idee, maar op dat eiland weten (wisten) ze dat ook niet. Moet wel heel onzeker en tergend spannend zijn geweest.
Dat maakt het wel spannend, ook voor de kijker: je weet nooit hoeveel mensen er moeten spelen en hoeveel er dan meteen uitvliegen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 22:33:21 #271
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_204611993
quote:

[..]
Ik heb het idee dat ze dan ook nog moeten strijden om het veilig te stellen? Robert Jan had het ook nog over dat hij misschien nu me een ton naar huis kon
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_204616112
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 22:45 schreef SupremeDutch het volgende:

[..]
Alles aan stichting (J)aap.

Al was dat natuurlijk gewoon een acteur. Met erna een verzonnen verhaal dat hij het geld verloren was (Icesave) omdat hij helemaal geen miljoen gehad heeft van Ome John. Huub kreeg erna een prima baan bij Talpa. Was allemaal doorgestoken kaart.

En het was trouwens de Gouden Kooi.
Dit was gewoon waar hoor, en het was niet IceSave maar DSB Bank, die boden toen een bizar hoge rente als je het zou vastzetten. Waren totaal andere tijden overigens, toen waren rentes op spaargeld van 2-5 procent per jaar normaal.
Hij is later nog weleens bij Op 1 geweest (heette toen nog anders) om het een en ander te vertellen over zn mislukte zakelijke avonturen. Is nog “vrienden” geweest met Joran van der Sloot zelfs die hem voor een geldbedrag (ik dacht 10k) op had gelicht. Of het programma DGK zelf nep was zou best kunnen, maar dat gewonnen bedrag is wel echt naar de DSB gegaan, daar zijn ook rechtszaken over geweest.
pi_204619440
quote:

[..]
Ik krijg de indruk dat de regie maar wat improviseert. Laat men Robert-Jan drie ton pakken op basis van twee lullige spelletjes en regels die zijn onvoorzien grote rijkdom eigenlijk te stevig beschermen? Onwaarschijnlijk; men zal er wel wat op verzinnen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 23:48:44 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204662533
Net de aflevering van vorige week zondag nog een keer gekeken. Heerlijk! O+
pi_204664407
Team Robert Jan. ^O^ Hopelijk dat viswijf naar huis vandaag. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')