Die mattie van hem die hem helpt mee te denken met zijn strategie vind ik ook heel bijzonderquote:Op zondag 1 mei 2022 22:37 schreef praadje het volgende:
Juist daarom ga ik het hem steeds meer gunnen
Ja supertof.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die mattie van hem die hem helpt mee te denken met zijn strategie vind ik ook heel bijzonder![]()
Die blijft gewoon zichzelf ook nu hij die 320K gepakt heeft. En hij krijgt er niks voor terug. Geweldig!
Alles aan stichting (J)aap.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef praadje het volgende:
Haha Jochem doet een Dikke Jaap (uit BB). Die zou alles aan een goed doel geven en stak het in zijn eigen zak
Zit je daar 4 weken helemaal stuk te gaan van de honger. Ligt er gewoon 20 kilo rijst te verrotten onder het zand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
Ik zie in hem geen winnaar eigenlijk. Zou leuk zijn als die kleine trol, Kevin het wint. Die moeten we in de gaten houden. Blij dat Jochem er uit ligt, die hipster die het wel even zou gaan doen en liet zien hoe goed hij met een bal overweg kon maar elke keer mis gooide. Ironisch.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik hoop echt dat Robert Jan met een dik pak geld naar huis toe gaat.
Hij vond zichzelf absoluut de beste op het eiland qua balervaringquote:Op maandag 2 mei 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie in hem geen winnaar eigenlijk. Zou leuk zijn als die kleine trol, Kevin het wint. Die moeten we in de gaten houden. Blij dat Jochem er uit ligt, die hipster die het wel even zou gaan doen en liet zien hoe goed hij met een bal overweg kon maar elke keer mis gooide. Ironisch.
Ja, lachwekkend. Wat een faal gast.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf absoluut de beste op het eiland qua balervaringOp het juiste moment pieken, blablabla
Hij ging dit op zeker winnen en wist al hoe hij het geld ging verdelen![]()
En hij had er nog niet eens 1 in toen Robert Jan de pot al pakte
Nou vond ik 2 ook wel weinig om te raken, dan is geluksfactor te hoog en telt behendigheid niet echt. Maar prachtig hoe die opschepper kansloos ten onder ging.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf absoluut de beste op het eiland qua balervaringOp het juiste moment pieken, blablabla
Hij ging dit op zeker winnen en wist al hoe hij het geld ging verdelen![]()
En hij had er nog niet eens 1 in toen Robert Jan de pot al pakte
Jammer dat er geen eilandpraat is of iets dergelijks (toch?).quote:Op maandag 2 mei 2022 14:46 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nou vond ik 2 ook wel weinig om te raken, dan is geluksfactor te hoog en telt behendigheid niet echt. Maar prachtig hoe die opschepper kansloos ten onder ging.
Robert Jan komt mij voor als een prima peer. Hij heeft hoegenaamd geen spierkracht, en het grauwe gelaat van een chronische masturbeerder, maar kan door de onbenulligheid van de spellen toch van die Temptation-boys verschalken. Dat is mijns inziens de charme van deze serie.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik hoop echt dat Robert Jan met een dik pak geld naar huis toe gaat.
Ik ben ook benieuwd hoe lang ze door blijven spelen. In principe zou je een eindspel kunnen hebben met vier overblijvenden en er 1 persoon met 1 miljoen naar huis gaat. Maar ik denk toch dat ze voor die tijd stoppen en er zeg iets van 8 happy winnaars overblijven. Geen idee, maar op dat eiland weten (wisten) ze dat ook niet. Moet wel heel onzeker en tergend spannend zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:49 schreef Karina het volgende:
Wat een baas die Robert-Jan, binnen no-time die balletjes erinVond het trouwens wel aardig van Jochem at hij, als hij zou winnen, een deel van het geld onder zijn team zou verdelen. Volgens mij kan RJ al bijna niet meer ingehaald worden toch? Tenzij er een groep samen te stellen is die totaal meer dan 340K waard is. Ik gok dus dat volgende keer er een grote groep moet spelen, 10 of zo.
Dat maakt het wel spannend, ook voor de kijker: je weet nooit hoeveel mensen er moeten spelen en hoeveel er dan meteen uitvliegen.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe lang ze door blijven spelen. In principe zou je een eindspel kunnen hebben met vier overblijvenden en er 1 persoon met 1 miljoen naar huis gaat. Maar ik denk toch dat ze voor die tijd stoppen en er zeg iets van 8 happy winnaars overblijven. Geen idee, maar op dat eiland weten (wisten) ze dat ook niet. Moet wel heel onzeker en tergend spannend zijn geweest.
Ik heb het idee dat ze dan ook nog moeten strijden om het veilig te stellen? Robert Jan had het ook nog over dat hij misschien nu me een ton naar huis konquote:Op maandag 2 mei 2022 19:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe lang ze door blijven spelen. In principe zou je een eindspel kunnen hebben met vier overblijvenden en er 1 persoon met 1 miljoen naar huis gaat. Maar ik denk toch dat ze voor die tijd stoppen en er zeg iets van 8 happy winnaars overblijven. Geen idee, maar op dat eiland weten (wisten) ze dat ook niet. Moet wel heel onzeker en tergend spannend zijn geweest.
Dit was gewoon waar hoor, en het was niet IceSave maar DSB Bank, die boden toen een bizar hoge rente als je het zou vastzetten. Waren totaal andere tijden overigens, toen waren rentes op spaargeld van 2-5 procent per jaar normaal.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:45 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Alles aan stichting (J)aap.
Al was dat natuurlijk gewoon een acteur. Met erna een verzonnen verhaal dat hij het geld verloren was (Icesave) omdat hij helemaal geen miljoen gehad heeft van Ome John. Huub kreeg erna een prima baan bij Talpa. Was allemaal doorgestoken kaart.
En het was trouwens de Gouden Kooi.
Ik krijg de indruk dat de regie maar wat improviseert. Laat men Robert-Jan drie ton pakken op basis van twee lullige spelletjes en regels die zijn onvoorzien grote rijkdom eigenlijk te stevig beschermen? Onwaarschijnlijk; men zal er wel wat op verzinnen.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |