Je verzint het allemaal helemaal zelf hé.quote:Op zondag 3 april 2022 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat vriendinnetje van hem ook, wie spuit er wel vrijwillig Botox in maar heeft geen vertrouwen in een vaccinatie?
Totaal niet logisch.
Maar wat doet ze, hup meteen kenteken filmen. Alles op internet zetten, in de hoop dat mensen deze politieagenten thuis gaan lastig vallen.
Jij zegt het, OM zegt er nog niks over volgens Nu.nl. Dus dat is helemaal niet geverifieerd. Je weet simpelweg niet wat die fout heeft gedaan.quote:Op zondag 3 april 2022 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dont know, dont care. Hij was op social media, zijn vrijlating was op voorwaarde van geen social media is zijn voorwaardelijke vrijlating ingetrokken en is hij opnieuw gearresteerd. Simpeler dan dat is het niet en wordt het niet.
Dit topic gaat over de arrestaties van Willem Engel.quote:Op zondag 3 april 2022 23:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat heeft die dan gezegd????
Waar gaat dit topic, inhoudelijk, over, ik heb het niemand zien delen.
Dus is de arrestatie per definitie excessief? Of wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2022 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan een blinde niet uitleggen wat het is om te zien.
Als je iemand kan bellen dat die naar het bureau moet komen en iemand werkt mee hoef je hem niet met twee auto's klem te rijden en geboeid af te voeren.
Ok, joh. Succes verderquote:Op zondag 3 april 2022 23:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zegt het, OM zegt er nog niks over volgens Nu.nl. Dus dat is helemaal niet geverifieerd. Je weet simpelweg niet wat die fout heeft gedaan.
Staat gewoon op rechtspraak.nlquote:Op zondag 3 april 2022 23:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zegt het, OM zegt er nog niks over volgens Nu.nl. Dus dat is helemaal niet geverifieerd. Je weet simpelweg niet wat die fout heeft gedaan.
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweetquote:Op zondag 3 april 2022 23:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Klemgereden?
Er komt gewoon een politiebusje voor hem rijden met het bordje stoppen/volgen aan.
En toen hij stopte werd hem rustig medegedeeld dat hij is aangehouden.
Nee, de vraag is wat die gedaan heeft dat die nu weer aangehouden is. Wat heeft die gedaan, de feiten, de feitelijke overtreding.quote:Op zondag 3 april 2022 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat gewoon op rechtspraak.nl
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBROT:2022:2389
Bron genoeg voor je?
Ja, ook op de openbare weg mag je aangehouden worden.quote:Op zondag 3 april 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Ik weet niet hoor maar dit is niet een parkeerplaats of veilige plek of wat dan ook, dit is midden op de openbare weg.
Ok joh, feiten doen er niet toe joh, OM deelt niet waar ze hem voor hebben aangehouden specifiek maar sure, goede gok hoor verder maar ik ben benieuwd wat er nou daadwerkelijk gezegd is dat een aanleiding heeft gevormd voor deze aanhouding.quote:
Dat vind je proportioneel voor Willem?....quote:Op zondag 3 april 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook op de openbare weg mag je aangehouden worden.
Gisteren nog werd de hele A27 afgezet daarvoor…
Denk je dat dat een logische gevolgtrekking is uit mijn woorden?quote:Op zondag 3 april 2022 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus is de arrestatie per definitie excessief? Of wat is je punt nu eigenlijk?
En je vindt het allemaal proportioneel en niet bijzonder en je gaat geen halve tel denken dat het een beetje vreemd is allemaal.quote:Op zondag 3 april 2022 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dont know, dont care. Hij was op social media, zijn vrijlating was op voorwaarde van geen social media dus is zijn voorwaardelijke vrijlating ingetrokken en is hij opnieuw gearresteerd. Simpeler dan dat is het niet en wordt het niet.
Gezien de tamtam rond Willem denk ik niet dat het verstandig is om iemand als hem te ontbieden aan het bureau, zoals dat heet.quote:Op zondag 3 april 2022 23:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ok joh, feiten doen er niet toe joh, OM deelt niet waar ze hem voor hebben aangehouden specifiek maar sure, goede gok hoor verder maar ik ben benieuwd wat er nou daadwerkelijk gezegd is dat een aanleiding heeft gevormd voor deze aanhouding.
En ja tis absurd excessief want ze hadden gewoon kunnen bellen.
Zie mijn latere post.quote:Op zondag 3 april 2022 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat vind je proportioneel voor Willem?....
Geen idee.quote:Op zondag 3 april 2022 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk je dat dat een logische gevolgtrekking is uit mijn woorden?
K nou, ik vind je mening op dat punt knettergek, iemand die geen gevaar vormt en braaf luistert en al naar de rechtbank komt voor zijn zaak.. The fuck ben je dan mee bezig joh, raar machtsvertoon. Dit is toch geen Rusland? Hou toch op.quote:
Slaap lekker capricia.quote:Op zondag 3 april 2022 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee.
Het woord 'excessief' kwam bij jou vandaan. Haal je nu jezelf onderuit?
Je weet dat ze hem al eerder weer hebben laten gaan? Hoelang zat die toen vast trouwens?quote:Op zondag 3 april 2022 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de tamtam rond Willem denk ik niet dat het verstandig is om iemand als hem te ontbieden aan het bureau, zoals dat heet.
Maar er zal een reden zijn om hem te arresteren, dat krijgen we vast nog wel te horen.
Terwijl men dat helemaal niet kenbaar hoeft te maken.
Even geduld nog…
Je noemt net iemand knettergek. Je vergelijkt ons land met Rusland.quote:
Geheel wederzijds.quote:Op zondag 3 april 2022 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
K nou, ik vind je mening op dat punt knettergek, iemand die geen gevaar vormt en braaf luistert en al naar de rechtbank komt voor zijn zaak.. The fuck ben je dan mee bezig joh, raar machtsvertoon. Dit is toch geen Rusland? Hou toch op.
Het ergste wat die doet is zijn onwelgevallige mening uiten _o-
Nope, hij maakt zich schuldig aan opruiing, komt vrij onder voorwaarden en schendt diezelfde voorwaarden weer binnen 5 dagen. Dat heeft niets met zijn mening van doen.quote:Op zondag 3 april 2022 23:33 schreef ludovico het volgende:
Het ergste wat die doet is zijn onwelgevallige mening uiten _o-
Na 2 weken voorarrest, ja.quote:Op zondag 3 april 2022 23:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet dat ze hem al eerder weer hebben laten gaan? Hoelang zat die toen vast trouwens?
Voor niks? Dat voorarrest dient een doel, de strafzaak komt pas later. Je snapt er duidelijk vrij weinig van. En dat is dan nog een understatement.quote:Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)jft-zitten~b883a356/
Dik twee weken opgesloten, dan toch maar de conclusie dat dat niet houdbaar is. Dus eigenlijk voor niks zijn vrijheid afgepakt, die conclusie kan je ook gelijk trekken. Doen ze liever twee weken over.
Onder voorwaarden die Engel zelf mede heeft opgesteld vrijgelaten*quote:Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)jft-zitten~b883a356/
Dik twee weken opgesloten, dan toch maar de conclusie dat dat niet houdbaar is.
Is wat het kabinet doet tegen boeren mbt stikstof ook opruiing of hoe werkt dat? Is wakker dier al eens berecht?quote:Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nope, hij maakt zich schuldig aan opruiing, komt vrij onder voorwaarden en schendt diezelfde voorwaarden weer binnen 5 dagen. Dat heeft niets met zijn mening van doen.
Nou vertel wijze man, je weet het zo goed allemaal, leg dan maar uit.quote:Op zondag 3 april 2022 23:41 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Voor niks? Dat voorarrest dient een doel, de strafzaak komt pas later. Je snapt er duidelijk vrij weinig van. En dat is dan nog een understatement.
Iedereen is bekend met zijn cv, alleen jij blijkbaar niet. Maar het hier dan wel met een grote mond voor hem opnemen.quote:Op zondag 3 april 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is wat het kabinet doet tegen boeren mbt stikstof ook opruiing of hoe werkt dat? Is wakker dier al eens berecht?
Ik hoop dat de rechter wat zinnige dingen te zeggen heeft maar mijn vertrouwen in de rechtstaat brokkelt rap af.
Opruiing als term kent een gigantisch subjectief karakter. Nu geloof ik best dat Engel extreme shit gezegd heeft maar deel die quotes dan ook in dit topic als je het bij de feiten wilt houden en alles zo duidelijk is.
Inhoud staat nog steeds op 0.0,wees eens concreet.quote:Op zondag 3 april 2022 23:43 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Iedereen is bekend met zijn cv, alleen jij blijkbaar niet. Maar het hier dan wel met een grote mond voor hem opnemen.
Lekker bezig, pik!
Mijn god, kom jij net kijken of heb je echt geen enkel benul van hoe een strafzaak doorgaans in z'n werk gaat?quote:
Het is in dit topic echt al regelmatig de revue gepasseerd. Jij komt hier met grote woorden binnen terwijl je kennelijk geen flauw benul hebt van waar Engel zoal de vingers aan heeft gebrand.quote:Op zondag 3 april 2022 23:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Inhoud staat nog steeds op 0.0,wees eens concreet.
https://www.rechtspraak.nl/Themas/voorarrestquote:Op zondag 3 april 2022 23:45 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mijn god, kom jij net kijken of heb je echt geen enkel benul van hoe een strafzaak doorgaans in z'n werk gaat?
Hier staat alles wat je nodig hebt om jezelf een beetje fatsoenlijk te informeren:
https://www.rechtspraak.nl/Themas/
De verdachte heeft kennelijk gedurende een lange periode stelselmatig mensen opgeroepen om zich te begeven naar en/of contact op te nemen met personen en/of instellingen die in zijn ogen onjuist handelen. Verschillende keren heeft dat ertoe geleid dat grote aantallen mensen daadwerkelijk naar die locaties zijn gegaan en/of telefonisch contact hebben opgenomen en (aldaar) die personen en/of instellingen benaderd hebben op een wijze die als bedreigend en intimiderend is ervaren. Zo is vermoedelijk als gevolg van de oproep door verdachte een poging tot brandstichting bij de ambtswoning van een burgemeester gepleegd, waarna de actie vervolgens vermoedelijk door verdachte is geprezen en aangemoedigd. De verdachte was hiervan blijkens andere door hem verstuurde berichten kennelijk op de hoogte, zijn Twitteraccounts zijn naar aanleiding hiervan ook geschorst geweest en hij is eerder aangehouden naar aanleiding van dergelijke berichten. Desondanks, volhardt de verdachte naar het doet voorkomen in zijn gedrag waarbij geldt dat de feiten en omstandigheden thans niet wezenlijk zijn veranderd. Hierdoor is sprake van een situatie waarin er ernstig rekening mee moet worden gehouden, dat de verdachte wederom een misdrijf zal begaan waardoor de gezondheid of veiligheid van personen in gevaar kan worden gebracht, dan wel algemeen gevaar voor goederen kan ontstaan.quote:Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.rechtspraak.nl/Themas/voorarrest
Leg ff uit waarom dit nodig is zegmaar.
Inhoud nog steeds 0.0.quote:Op zondag 3 april 2022 23:46 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is in dit topic echt al regelmatig de revue gepasseerd. Jij komt hier met grote woorden binnen terwijl je kennelijk geen flauw benul hebt van waar Engel zoal de vingers aan heeft gebrand._!
Opruiingquote:Op zondag 3 april 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, de vraag is wat die gedaan heeft dat die nu weer aangehouden is. Wat heeft die gedaan, de feiten, de feitelijke overtreding.
Dat staat allemaal netjes opgesomd. Vertel, wat is je vraag over dit proces?quote:Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.rechtspraak.nl/Themas/voorarrest
Leg ff uit waarom dit nodig is zegmaar. Wijze man.
We gaan het zien in een mogelijke rechtzaak, ik mis nog ff de aanleiding voor dit tweede arrest, en overigens, gezien de rechtzaak al geplanned staat, is het nut van dat eerste arrest mij nog steeds compleet onduidelijk.quote:Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De verdachte heeft kennelijk gedurende een lange periode stelselmatig mensen opgeroepen om zich te begeven naar en/of contact op te nemen met personen en/of instellingen die in zijn ogen onjuist handelen. Verschillende keren heeft dat ertoe geleid dat grote aantallen mensen daadwerkelijk naar die locaties zijn gegaan en/of telefonisch contact hebben opgenomen en (aldaar) die personen en/of instellingen benaderd hebben op een wijze die als bedreigend en intimiderend is ervaren. Zo is vermoedelijk als gevolg van de oproep door verdachte een poging tot brandstichting bij de ambtswoning van een burgemeester gepleegd, waarna de actie vervolgens vermoedelijk door verdachte is geprezen en aangemoedigd. De verdachte was hiervan blijkens andere door hem verstuurde berichten kennelijk op de hoogte, zijn Twitteraccounts zijn naar aanleiding hiervan ook geschorst geweest en hij is eerder aangehouden naar aanleiding van dergelijke berichten. Desondanks, volhardt de verdachte naar het doet voorkomen in zijn gedrag waarbij geldt dat de feiten en omstandigheden thans niet wezenlijk zijn veranderd. Hierdoor is sprake van een situatie waarin er ernstig rekening mee moet worden gehouden, dat de verdachte wederom een misdrijf zal begaan waardoor de gezondheid of veiligheid van personen in gevaar kan worden gebracht, dan wel algemeen gevaar voor goederen kan ontstaan.
De rechtbank sluit zich aan bij het oordeel. De omstandigheid dat er in een aantal gevallen sprake is van ‘vermoedelijke’ gevolgen – zoals door de verdediging aangevoerd -doet niet af aan de ernstige bezwaren dat de verdachte zich aan opruiing schuldig heeft gemaakt.
Als je zelf de moeite neemt om je een klein beetje in deze kwestie te verdiepen kun je daarna met gestrekt been het topic binnenkomen. Nu doe je eerst dat laatste om daarna rond te vragen wat er zoal gebeurd is. Zo werkt het niet.quote:Op zondag 3 april 2022 23:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Inhoud nog steeds 0.0.
Ga je nog inhoudelijk worden of blijft het hete lucht?
Hij is vrijgelaten onder voorwaarden en schendt vervolgens die voorwaarden.quote:Op zondag 3 april 2022 23:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
We gaan het zien in een mogelijke rechtzaak, ik mis nog ff de aanleiding voor dit tweede arrest, en overigens, gezien de rechtzaak al geplanned staat, is het nut van dat eerste arrest mij nog steeds compleet onduidelijk.
Ik heb het er niet over of Engel fout zit of niet, het gaat mij om die arrestaties.
Lekker breed....quote:
De redenen die opgesomd zijn voor voorarrest waarom denk jij dat die nodig zijn voor WEngel.quote:Op zondag 3 april 2022 23:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat staat allemaal netjes opgesomd. Vertel, wat is je vraag over dit proces?
Zorgmedewerkers bedreigen is prima?quote:Op zondag 3 april 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
Willem Engel zit bij 1 of ander babbel-programma zijn shit uit te schijten en iedereen is over de zeikGaan zelfs over tot arrestatie. Sorry hoor, hoe debiel ben je dan of zegt die toch wat waarheden die men niet wil horen?
Hij stelde dat notabene zelf voor.quote:Op zondag 3 april 2022 21:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat is godverdomme in strijd met het recht op vrije meningsuiting. Hoe haalt zo’n arrogante kutrechter het in zijn hoofd
Hoe precies, wat heeft die waar gezegd dat welke afspraak overschrijdt?quote:Op zondag 3 april 2022 23:53 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Hij is vrijgelaten onder voorwaarden en schendt vervolgens die voorwaarden.
Neequote:Op zondag 3 april 2022 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zorgmedewerkers bedreigen is prima?
Doet die dat? Lijkt me stug, hoor het graag anders.quote:Op zondag 3 april 2022 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zorgmedewerkers bedreigen is prima?
Het OM doet gewoon waar ze zin in heeft joh, zo werkt dat in een dictatuur.quote:Op zondag 3 april 2022 23:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe precies, wat heeft die waar gezegd dat welke afspraak overschrijdt?
OM heeft het nog niet gedeeld namelijk. Ben benieuwd.
Omdat hij zich daar herhaaldelijk aan heeft schuldig gemaakt. Met andere woorden: de kans op herhaling is vrij groot.quote:Op zondag 3 april 2022 23:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
De redenen die opgesomd zijn voor voorarrest waarom denk jij dat die nodig zijn voor WEngel.
Allemachtig... Je neemt dus gewoon nog steeds niet de moeite om dingen daadwerkelijk te lezen.quote:Op zondag 3 april 2022 23:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doet die dat? Lijkt me stug, hoor het graag anders.
quote:Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De verdachte heeft kennelijk gedurende een lange periode stelselmatig mensen opgeroepen om zich te begeven naar en/of contact op te nemen met personen en/of instellingen die in zijn ogen onjuist handelen. Verschillende keren heeft dat ertoe geleid dat grote aantallen mensen daadwerkelijk naar die locaties zijn gegaan en/of telefonisch contact hebben opgenomen en (aldaar) die personen en/of instellingen benaderd hebben op een wijze die als bedreigend en intimiderend is ervaren. Zo is vermoedelijk als gevolg van de oproep door verdachte een poging tot brandstichting bij de ambtswoning van een burgemeester gepleegd, waarna de actie vervolgens vermoedelijk door verdachte is geprezen en aangemoedigd. De verdachte was hiervan blijkens andere door hem verstuurde berichten kennelijk op de hoogte, zijn Twitteraccounts zijn naar aanleiding hiervan ook geschorst geweest en hij is eerder aangehouden naar aanleiding van dergelijke berichten. Desondanks, volhardt de verdachte naar het doet voorkomen in zijn gedrag waarbij geldt dat de feiten en omstandigheden thans niet wezenlijk zijn veranderd. Hierdoor is sprake van een situatie waarin er ernstig rekening mee moet worden gehouden, dat de verdachte wederom een misdrijf zal begaan waardoor de gezondheid of veiligheid van personen in gevaar kan worden gebracht, dan wel algemeen gevaar voor goederen kan ontstaan.
De rechtbank sluit zich aan bij het oordeel. De omstandigheid dat er in een aantal gevallen sprake is van ‘vermoedelijke’ gevolgen – zoals door de verdediging aangevoerd -doet niet af aan de ernstige bezwaren dat de verdachte zich aan opruiing schuldig heeft gemaakt.
Bedreiging, stalking en framing van politieagenten en zorgmedewerkers.quote:
Hij is nog niet voor de rechter geweest dus hoe hard staat het, volgens onze juridische procedures, nou allemaal vast dat WEngel schuldig is, en als dat niet duidelijk is, welke mate van feitelijke beargumenteerde concrete aanwijzingen van illegaal gedrag zijn dan gegeven? Kvind het tamelijk slippery slope al die rechtzaken mbt vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 3 april 2022 23:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Omdat hij zich daar herhaaldelijk aan heeft schuldig gemaakt. Met andere woorden: de kans op herhaling is vrij groot.
Dat die bij Weltschmerz weer ging dreigen een paar dagen terug.quote:Op zondag 3 april 2022 23:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Allemachtig... Je neemt dus gewoon nog steeds niet de moeite om dingen daadwerkelijk te lezen.
[..]
Dat is gewoon helemaal fout natuurlijk. Waar zeg ik dat ik dat goedkeur? Ik vind het een rare man net als Akwasi bijvoorbeeld maar daar gebeurt ook niks mee. Gelijke monniken, gelijke kappen en dat is niet zo nu.quote:Op zondag 3 april 2022 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bedreiging, stalking en framing van politieagenten en zorgmedewerkers.
Daar roept Engel tot op. Heb je ze begin gezien in november op de Coolsingel?
Je weet toch wat er met Pim gebeurt is, waarom Max en Eline nu vast zitten? Sta er persoonlijk van te kijken dat er nog geen schuimbekkende Youri of dorpsgek Otte Hugo Borst heeft neergeknald.
Dus je stelt voor dat we rustig afwachten totdat er weer een politicus wordt afgeknald?quote:Op maandag 4 april 2022 00:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij is nog niet voor de rechter geweest dus hoe hard staat het, volgens onze juridische procedures, nou allemaal vast dat WEngel schuldig is, en als dat niet duidelijk is, welke mate van feitelijke beargumenteerde concrete aanwijzingen van illegaal gedrag zijn dan gegeven? Kvind het tamelijk slippery slope al die rechtzaken mbt vrijheid van meningsuiting.
Je moet het echt bont maken moet het niet door de beugel kunnen.
Dat Willem engel al 2 jaar zijn ding heeft kunnen doen en nu opeens dit soort shit voor de kiezen krijgt kaart alleen al enorm aan hoe niet acuut dit hele verhaal is wat er nu speelt.
Ja of onterecht te weinig aandacht voor engel maar daar geloof ik niks van, die man lig onder het vergrootglas.
Het was zijn Twitter-account. En ze doorzoeken ook natuurlijk zijn telefoon, en dergelijke. Maar goed, jij wil blijkbaar gewoon graag geloven dat het allemaal niet klopt.quote:Op maandag 4 april 2022 00:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij is nog niet voor de rechter geweest dus hoe hard staat het, volgens onze juridische procedures, nou allemaal vast dat WEngel schuldig is, en als dat niet duidelijk is, welke mate van feitelijke beargumenteerde concrete aanwijzingen van illegaal gedrag zijn dan gegeven? Kvind het tamelijk slippery slope al die rechtzaken mbt vrijheid van meningsuiting.
Wilders staat al jaren onder beveiliging dus zou zomaar kunnen als daar een gat valt. Waanzin.quote:Op maandag 4 april 2022 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat we rustig afwachten totdat er weer een politicus wordt afgeknald?
Laat als er behoefte is svp een rechter naar kijken, graag zelfs, en als een rechter tot conclusie komt dat die fout was is het goed geweest ook dat die rechtzaak gevoerd is.quote:Op maandag 4 april 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is gewoon helemaal fout natuurlijk. Waar zeg ik dat ik dat goedkeur? Ik vind het een rare man net als Akwasi bijvoorbeeld maar daar gebeurt ook niks mee. Gelijke monniken, gelijke kappen en dat is niet zo nu.
Met alle respect maar we wachten al 2 jaar. Wat is er anders opeens dat het nu opeens een acuut gevaar is?quote:Op maandag 4 april 2022 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat we rustig afwachten totdat er weer een politicus wordt afgeknald?
Akwasi deed inderdaad hetzelfde, en ik ben met je eens dat die ook opgepakt had moeten worden.quote:Op maandag 4 april 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is gewoon helemaal fout natuurlijk. Waar zeg ik dat ik dat goedkeur? Ik vind het een rare man net als Akwasi bijvoorbeeld maar daar gebeurt ook niks mee. Gelijke monniken, gelijke kappen en dat is niet zo nu.
Er is vrij weinig gedoe, het gedoe wat er is komt van Willem Engel en consorten. Ze hadden de clown rustig aangehouden en meegenomen, vrij weinig aan de hand verder.quote:Op maandag 4 april 2022 00:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met alle respect maar we wachten al 2 jaar. Wat is er anders opeens dat het nu opeens een acuut gevaar is?
En afgezien van dat. Waarom op deze manier iemand afvoeren, dat kan allemaal met minder gedoe.
Komt een beetje random over idd, zijn zoveel gevallen van bedreigingen en uitingen waar niks mee gedaan wordt. Engel is een makkelijke prooi, lijkt wel.quote:Op maandag 4 april 2022 00:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laat als er behoefte is svp een rechter naar kijken, graag zelfs, en als een rechter tot conclusie komt dat die fout was is het goed geweest ook dat die rechtzaak gevoerd is.
Hele andere discussie dan dit hele spectakel met aanhoudingen en voorarrest.
Ik denk dat als die vandaag rustig was thuisgebleven en geen intentie toonde om te gaat spreken in Nijmegen dat hij vannacht gewoon in zijn eigen bed geslapen had.quote:Op maandag 4 april 2022 00:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met alle respect maar we wachten al 2 jaar. Wat is er anders opeens dat het nu opeens een acuut gevaar is?
En afgezien van dat. Waarom op deze manier iemand afvoeren, dat kan allemaal met minder gedoe.
Dit is gewoon een weg langs de snelweg en langs een bedrijventerrein.quote:Op zondag 3 april 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Ik weet niet hoor maar dit is niet een parkeerplaats of veilige plek of wat dan ook, dit is midden op de openbare weg.
Welke precies?quote:Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Komt een beetje random over idd, zijn zoveel gevallen van bedreigingen en uitingen waar niks mee gedaan wordt.
K nou, ga bij hem langs thuis met een warrant van de officier van justitie dat hij zijn telefoon moet afgeven voor onderzoek oid en klaar?quote:Op maandag 4 april 2022 00:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het was zijn Twitter-account. En ze doorzoeken ook natuurlijk zijn telefoon, en dergelijke. Maar goed, jij wil blijkbaar gewoon graag geloven dat het allemaal niet klopt.
Die kerel is niet dom of arm ofzo. Hoeveel rechtszaken is die begonnen de afgelopen twee jaar?quote:Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Komt een beetje random over idd, zijn zoveel gevallen van bedreigingen en uitingen waar niks mee gedaan wordt. Engel is een makkelijke prooi, lijkt wel.
Was het bij Akwasi ook structureel aanzetten tot geweld en dat soort zaken? Dat gevoel kreeg ik niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 4 april 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wilders komt zomaar in me op, je bent niet dom toch?quote:
Nee, zo werkt dat niet gelukkig.quote:Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
K nou, ga bij hem langs thuis met een warrant van de officier van justitie dat hij zijn telefoon moet afgeven voor onderzoek oid en klaar?
Je hebt gemist dat er allerlei figuren zijn veroordeeld voor het bedreigen van Wilders?quote:Op maandag 4 april 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wilders komt zomaar in me op, je bent niet dom toch?
Jazeker wel, bekijk zijn twitter maar, jarenlang.quote:Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Was het bij Akwasi ook structureel aanzetten tot geweld en dat soort zaken? Dat gevoel kreeg ik niet echt eigenlijk.
Tjah wat ik weet was geen social media..quote:Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat als die vandaag rustig was thuisgebleven en geen intentie toonde om te gaat spreken in Nijmegen dat hij vannacht gewoon in zijn eigen bed geslapen had.
Ja geen reet te doen daar op zondag. Das tussen Prinseland en Kralingen, naast de Uni. Zo onveilig is die plek niet, ze rijden er niet met 100 kilometer langs.quote:Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een weg langs de snelweg en langs een bedrijventerrein.
Aha.quote:Op maandag 4 april 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jazeker wel, bekijk zijn twitter maar, jarenlang.
Zo grijs is dat niet, de afspraak was geen sociaal media. Niet van je eigen accounts en niet via een ander. Wat dacht die zelf?quote:Op maandag 4 april 2022 00:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah wat ik weet was geen social media..
Dan is die niet in overtreding, allicht.
Ze gaan over grijze gebieden en selectieve interpretaties. Ze zitten te flirten en te dansen met justitie.
Parkeer je de auto daar toch ff?quote:Op maandag 4 april 2022 00:11 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een weg langs de snelweg en langs een bedrijventerrein.
En jij hebt gemist dat hij nog steeds niet normaal over straat kan? Echt absurd in een vrij land. En nee, ik heb niks met Wilders.quote:Op maandag 4 april 2022 00:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat er allerlei figuren zijn veroordeeld voor het bedreigen van Wilders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |