abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204324621
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Hij is vrijgelaten onder voorwaarden en schendt vervolgens die voorwaarden.
Hoe precies, wat heeft die waar gezegd dat welke afspraak overschrijdt?

OM heeft het nog niet gedeeld namelijk. Ben benieuwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204324623
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zorgmedewerkers bedreigen is prima?
Nee
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  zondag 3 april 2022 @ 23:56:07 #128
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324624
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lekker breed....
Je hebt net kunnen lezen waar hij zich zoal precies schuldig heeft gemaakt aan opruiing.
pi_204324627
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zorgmedewerkers bedreigen is prima?
Doet die dat? Lijkt me stug, hoor het graag anders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 3 april 2022 @ 23:57:03 #130
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324629
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe precies, wat heeft die waar gezegd dat welke afspraak overschrijdt?

OM heeft het nog niet gedeeld namelijk. Ben benieuwd.
Het OM doet gewoon waar ze zin in heeft joh, zo werkt dat in een dictatuur.
  zondag 3 april 2022 @ 23:57:58 #131
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324633
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
De redenen die opgesomd zijn voor voorarrest waarom denk jij dat die nodig zijn voor WEngel.
Omdat hij zich daar herhaaldelijk aan heeft schuldig gemaakt. Met andere woorden: de kans op herhaling is vrij groot.
  zondag 3 april 2022 @ 23:59:08 #132
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324637
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doet die dat? Lijkt me stug, hoor het graag anders.
Allemachtig... Je neemt dus gewoon nog steeds niet de moeite om dingen daadwerkelijk te lezen.

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Caland het volgende:

[..]
De verdachte heeft kennelijk gedurende een lange periode stelselmatig mensen opgeroepen om zich te begeven naar en/of contact op te nemen met personen en/of instellingen die in zijn ogen onjuist handelen. Verschillende keren heeft dat ertoe geleid dat grote aantallen mensen daadwerkelijk naar die locaties zijn gegaan en/of telefonisch contact hebben opgenomen en (aldaar) die personen en/of instellingen benaderd hebben op een wijze die als bedreigend en intimiderend is ervaren. Zo is vermoedelijk als gevolg van de oproep door verdachte een poging tot brandstichting bij de ambtswoning van een burgemeester gepleegd, waarna de actie vervolgens vermoedelijk door verdachte is geprezen en aangemoedigd. De verdachte was hiervan blijkens andere door hem verstuurde berichten kennelijk op de hoogte, zijn Twitteraccounts zijn naar aanleiding hiervan ook geschorst geweest en hij is eerder aangehouden naar aanleiding van dergelijke berichten. Desondanks, volhardt de verdachte naar het doet voorkomen in zijn gedrag waarbij geldt dat de feiten en omstandigheden thans niet wezenlijk zijn veranderd. Hierdoor is sprake van een situatie waarin er ernstig rekening mee moet worden gehouden, dat de verdachte wederom een misdrijf zal begaan waardoor de gezondheid of veiligheid van personen in gevaar kan worden gebracht, dan wel algemeen gevaar voor goederen kan ontstaan.
De rechtbank sluit zich aan bij het oordeel. De omstandigheid dat er in een aantal gevallen sprake is van ‘vermoedelijke’ gevolgen – zoals door de verdediging aangevoerd -doet niet af aan de ernstige bezwaren dat de verdachte zich aan opruiing schuldig heeft gemaakt.
  zondag 3 april 2022 @ 23:59:57 #133
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324640
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Nee
Bedreiging, stalking en framing van politieagenten en zorgmedewerkers.

Daar roept Engel tot op. Heb je ze begin gezien in november op de Coolsingel?

Je weet toch wat er met Pim gebeurt is, waarom Max en Eline nu vast zitten? Sta er persoonlijk van te kijken dat er nog geen schuimbekkende Youri of dorpsgek Otte Hugo Borst heeft neergeknald.
pi_204324660
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:57 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Omdat hij zich daar herhaaldelijk aan heeft schuldig gemaakt. Met andere woorden: de kans op herhaling is vrij groot.
Hij is nog niet voor de rechter geweest dus hoe hard staat het, volgens onze juridische procedures, nou allemaal vast dat WEngel schuldig is, en als dat niet duidelijk is, welke mate van feitelijke beargumenteerde concrete aanwijzingen van illegaal gedrag zijn dan gegeven? Kvind het tamelijk slippery slope al die rechtzaken mbt vrijheid van meningsuiting.

Je moet het echt bont maken moet het niet door de beugel kunnen.

Dat Willem engel al 2 jaar zijn ding heeft kunnen doen en nu opeens dit soort shit voor de kiezen krijgt kaart alleen al enorm aan hoe niet acuut dit hele verhaal is wat er nu speelt.

Ja of onterecht te weinig aandacht voor engel maar daar geloof ik niks van, die man lig onder het vergrootglas.
pi_204324663
quote:
9s.gif Op zondag 3 april 2022 23:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Allemachtig... Je neemt dus gewoon nog steeds niet de moeite om dingen daadwerkelijk te lezen.
[..]

Dat die bij Weltschmerz weer ging dreigen een paar dagen terug.

Daar reageerde ik op, niet iets anders.
pi_204324665
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bedreiging, stalking en framing van politieagenten en zorgmedewerkers.

Daar roept Engel tot op. Heb je ze begin gezien in november op de Coolsingel?

Je weet toch wat er met Pim gebeurt is, waarom Max en Eline nu vast zitten? Sta er persoonlijk van te kijken dat er nog geen schuimbekkende Youri of dorpsgek Otte Hugo Borst heeft neergeknald.
Dat is gewoon helemaal fout natuurlijk. Waar zeg ik dat ik dat goedkeur? Ik vind het een rare man net als Akwasi bijvoorbeeld maar daar gebeurt ook niks mee. Gelijke monniken, gelijke kappen en dat is niet zo nu.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  maandag 4 april 2022 @ 00:05:58 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324669
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hij is nog niet voor de rechter geweest dus hoe hard staat het, volgens onze juridische procedures, nou allemaal vast dat WEngel schuldig is, en als dat niet duidelijk is, welke mate van feitelijke beargumenteerde concrete aanwijzingen van illegaal gedrag zijn dan gegeven? Kvind het tamelijk slippery slope al die rechtzaken mbt vrijheid van meningsuiting.

Je moet het echt bont maken moet het niet door de beugel kunnen.

Dat Willem engel al 2 jaar zijn ding heeft kunnen doen en nu opeens dit soort shit voor de kiezen krijgt kaart alleen al enorm aan hoe niet acuut dit hele verhaal is wat er nu speelt.

Ja of onterecht te weinig aandacht voor engel maar daar geloof ik niks van, die man lig onder het vergrootglas.
Dus je stelt voor dat we rustig afwachten totdat er weer een politicus wordt afgeknald?
  maandag 4 april 2022 @ 00:06:41 #138
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324675
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het was zijn Twitter-account. En ze doorzoeken ook natuurlijk zijn telefoon, en dergelijke. Maar goed, jij wil blijkbaar gewoon graag geloven dat het allemaal niet klopt.
pi_204324681
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dus je stelt voor dat we rustig afwachten totdat er weer een politicus wordt afgeknald?
Wilders staat al jaren onder beveiliging dus zou zomaar kunnen als daar een gat valt. Waanzin.
pi_204324682
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat is gewoon helemaal fout natuurlijk. Waar zeg ik dat ik dat goedkeur? Ik vind het een rare man net als Akwasi bijvoorbeeld maar daar gebeurt ook niks mee. Gelijke monniken, gelijke kappen en dat is niet zo nu.
Laat als er behoefte is svp een rechter naar kijken, graag zelfs, en als een rechter tot conclusie komt dat die fout was is het goed geweest ook dat die rechtzaak gevoerd is.

Hele andere discussie dan dit hele spectakel met aanhoudingen en voorarrest.
pi_204324687
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Met alle respect maar we wachten al 2 jaar. Wat is er anders opeens dat het nu opeens een acuut gevaar is?

En afgezien van dat. Waarom op deze manier iemand afvoeren, dat kan allemaal met minder gedoe.
  maandag 4 april 2022 @ 00:08:49 #142
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324688
quote:

[..]
Akwasi deed inderdaad hetzelfde, en ik ben met je eens dat die ook opgepakt had moeten worden.

Probleem met die twee is momenteel dat we in onze democratie geen passend antwoord hierop hebben.

Hoe lang heeft het geduurd voordat stalking serieus genomen werd? Of framing?
  maandag 4 april 2022 @ 00:09:30 #143
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324690
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met alle respect maar we wachten al 2 jaar. Wat is er anders opeens dat het nu opeens een acuut gevaar is?

En afgezien van dat. Waarom op deze manier iemand afvoeren, dat kan allemaal met minder gedoe.
Er is vrij weinig gedoe, het gedoe wat er is komt van Willem Engel en consorten. Ze hadden de clown rustig aangehouden en meegenomen, vrij weinig aan de hand verder.
pi_204324692
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laat als er behoefte is svp een rechter naar kijken, graag zelfs, en als een rechter tot conclusie komt dat die fout was is het goed geweest ook dat die rechtzaak gevoerd is.

Hele andere discussie dan dit hele spectakel met aanhoudingen en voorarrest.
Komt een beetje random over idd, zijn zoveel gevallen van bedreigingen en uitingen waar niks mee gedaan wordt. Engel is een makkelijke prooi, lijkt wel.
  maandag 4 april 2022 @ 00:10:28 #145
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324694
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat als die vandaag rustig was thuisgebleven en geen intentie toonde om te gaat spreken in Nijmegen dat hij vannacht gewoon in zijn eigen bed geslapen had.
pi_204324697
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet

Ik weet niet hoor maar dit is niet een parkeerplaats of veilige plek of wat dan ook, dit is midden op de openbare weg.
Dit is gewoon een weg langs de snelweg en langs een bedrijventerrein.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 4 april 2022 @ 00:11:13 #147
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324698
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Komt een beetje random over idd, zijn zoveel gevallen van bedreigingen en uitingen waar niks mee gedaan wordt.
Welke precies?
pi_204324699
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2022 00:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het was zijn Twitter-account. En ze doorzoeken ook natuurlijk zijn telefoon, en dergelijke. Maar goed, jij wil blijkbaar gewoon graag geloven dat het allemaal niet klopt.
K nou, ga bij hem langs thuis met een warrant van de officier van justitie dat hij zijn telefoon moet afgeven voor onderzoek oid en klaar?

Ik zeg dat wat ik nu zie, met dit verhaal, dat dat excessief is.

Engel zal best op zijn vingers getikt worden door de rechter na de strafzaak, daar gaat het me niet om.
  maandag 4 april 2022 @ 00:11:44 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324702
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Komt een beetje random over idd, zijn zoveel gevallen van bedreigingen en uitingen waar niks mee gedaan wordt. Engel is een makkelijke prooi, lijkt wel.
Die kerel is niet dom of arm ofzo. Hoeveel rechtszaken is die begonnen de afgelopen twee jaar?
  maandag 4 april 2022 @ 00:11:52 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204324703
quote:

[..]
Was het bij Akwasi ook structureel aanzetten tot geweld en dat soort zaken? Dat gevoel kreeg ik niet echt eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')