abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2022 @ 23:36:27 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204324475
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
K nou, ik vind je mening op dat punt knettergek, iemand die geen gevaar vormt en braaf luistert en al naar de rechtbank komt voor zijn zaak.. The fuck ben je dan mee bezig joh, raar machtsvertoon. Dit is toch geen Rusland? Hou toch op.

Het ergste wat die doet is zijn onwelgevallige mening uiten _o-
Geheel wederzijds.
We gaan het niet eens worden, daarover zijn we het eens…
  zondag 3 april 2022 @ 23:39:26 #102
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324500
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:33 schreef ludovico het volgende:
Het ergste wat die doet is zijn onwelgevallige mening uiten _o-
Nope, hij maakt zich schuldig aan opruiing, komt vrij onder voorwaarden en schendt diezelfde voorwaarden weer binnen 5 dagen. Dat heeft niets met zijn mening van doen.
pi_204324502
https://www.parool.nl/ned(...)jft-zitten~b883a356/

Dik twee weken opgesloten, dan toch maar de conclusie dat dat niet houdbaar is. Dus eigenlijk voor niks zijn vrijheid afgepakt, die conclusie kan je ook gelijk trekken. Doen ze liever twee weken over.

Dit stinkt enorm. Nu ga ik de mondjes hier niet overtuigen maar ik hoop toch dat er mensen meelezen die zoiets hebben van: "dit slaat nergens op, ga behoedzaam en netjes om met de macht die je gegeven is, dit is fout"

Dat je Willem Engel een idioot vindt en dat je vindt dat die gestraft moet worden voor opruiing dat zal allemaal wel, dat doet me helemaal niks, ik heb er vertrouwen in dat de rechter wel tot een redelijke uitkomst komt na de rechtzaak.

Deze manier van werken mbt Engel aanhouden en opsluiten steeds deugt niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 3 april 2022 @ 23:40:37 #104
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324510
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je weet dat ze hem al eerder weer hebben laten gaan? Hoelang zat die toen vast trouwens?
Na 2 weken voorarrest, ja.
  zondag 3 april 2022 @ 23:41:34 #105
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324517
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:

Dik twee weken opgesloten, dan toch maar de conclusie dat dat niet houdbaar is. Dus eigenlijk voor niks zijn vrijheid afgepakt, die conclusie kan je ook gelijk trekken. Doen ze liever twee weken over.
Voor niks? Dat voorarrest dient een doel, de strafzaak komt pas later. Je snapt er duidelijk vrij weinig van. En dat is dan nog een understatement.
  zondag 3 april 2022 @ 23:42:08 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204324523
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:

Dik twee weken opgesloten, dan toch maar de conclusie dat dat niet houdbaar is.
Onder voorwaarden die Engel zelf mede heeft opgesteld vrijgelaten*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204324528
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nope, hij maakt zich schuldig aan opruiing, komt vrij onder voorwaarden en schendt diezelfde voorwaarden weer binnen 5 dagen. Dat heeft niets met zijn mening van doen.
Is wat het kabinet doet tegen boeren mbt stikstof ook opruiing of hoe werkt dat? Is wakker dier al eens berecht?

Ik hoop dat de rechter wat zinnige dingen te zeggen heeft maar mijn vertrouwen in de rechtstaat brokkelt rap af.

Opruiing als term kent een gigantisch subjectief karakter. Nu geloof ik best dat Engel extreme shit gezegd heeft maar deel die quotes dan ook in dit topic als je het bij de feiten wilt houden en alles zo duidelijk is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204324538
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 23:41 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Voor niks? Dat voorarrest dient een doel, de strafzaak komt pas later. Je snapt er duidelijk vrij weinig van. En dat is dan nog een understatement.
Nou vertel wijze man, je weet het zo goed allemaal, leg dan maar uit.

Welk doel.
  zondag 3 april 2022 @ 23:43:51 #109
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324539
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is wat het kabinet doet tegen boeren mbt stikstof ook opruiing of hoe werkt dat? Is wakker dier al eens berecht?

Ik hoop dat de rechter wat zinnige dingen te zeggen heeft maar mijn vertrouwen in de rechtstaat brokkelt rap af.

Opruiing als term kent een gigantisch subjectief karakter. Nu geloof ik best dat Engel extreme shit gezegd heeft maar deel die quotes dan ook in dit topic als je het bij de feiten wilt houden en alles zo duidelijk is.
Iedereen is bekend met zijn cv, alleen jij blijkbaar niet. Maar het hier dan wel met een grote mond voor hem opnemen.

Lekker bezig, pik!
pi_204324545
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2022 23:43 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Iedereen is bekend met zijn cv, alleen jij blijkbaar niet. Maar het hier dan wel met een grote mond voor hem opnemen.

Lekker bezig, pik!
Inhoud staat nog steeds op 0.0,wees eens concreet.
  zondag 3 april 2022 @ 23:45:07 #111
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324554
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou vertel wijze man.

Welk doel.
Mijn god, kom jij net kijken of heb je echt geen enkel benul van hoe een strafzaak doorgaans in z'n werk gaat?

Hier staat alles wat je nodig hebt om jezelf een beetje fatsoenlijk te informeren:
https://www.rechtspraak.nl/Themas/
  zondag 3 april 2022 @ 23:46:07 #112
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324562
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Inhoud staat nog steeds op 0.0,wees eens concreet.
Het is in dit topic echt al regelmatig de revue gepasseerd. Jij komt hier met grote woorden binnen terwijl je kennelijk geen flauw benul hebt van waar Engel zoal de vingers aan heeft gebrand.

:')

:')_!
pi_204324571
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:45 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Mijn god, kom jij net kijken of heb je echt geen enkel benul van hoe een strafzaak doorgaans in z'n werk gaat?

Hier staat alles wat je nodig hebt om jezelf een beetje fatsoenlijk te informeren:
https://www.rechtspraak.nl/Themas/
https://www.rechtspraak.nl/Themas/voorarrest

Leg ff uit waarom dit nodig is zegmaar. Wijze man.
  zondag 3 april 2022 @ 23:47:54 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204324574
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leg ff uit waarom dit nodig is zegmaar.
De verdachte heeft kennelijk gedurende een lange periode stelselmatig mensen opgeroepen om zich te begeven naar en/of contact op te nemen met personen en/of instellingen die in zijn ogen onjuist handelen. Verschillende keren heeft dat ertoe geleid dat grote aantallen mensen daadwerkelijk naar die locaties zijn gegaan en/of telefonisch contact hebben opgenomen en (aldaar) die personen en/of instellingen benaderd hebben op een wijze die als bedreigend en intimiderend is ervaren. Zo is vermoedelijk als gevolg van de oproep door verdachte een poging tot brandstichting bij de ambtswoning van een burgemeester gepleegd, waarna de actie vervolgens vermoedelijk door verdachte is geprezen en aangemoedigd. De verdachte was hiervan blijkens andere door hem verstuurde berichten kennelijk op de hoogte, zijn Twitteraccounts zijn naar aanleiding hiervan ook geschorst geweest en hij is eerder aangehouden naar aanleiding van dergelijke berichten. Desondanks, volhardt de verdachte naar het doet voorkomen in zijn gedrag waarbij geldt dat de feiten en omstandigheden thans niet wezenlijk zijn veranderd. Hierdoor is sprake van een situatie waarin er ernstig rekening mee moet worden gehouden, dat de verdachte wederom een misdrijf zal begaan waardoor de gezondheid of veiligheid van personen in gevaar kan worden gebracht, dan wel algemeen gevaar voor goederen kan ontstaan.
De rechtbank sluit zich aan bij het oordeel. De omstandigheid dat er in een aantal gevallen sprake is van ‘vermoedelijke’ gevolgen – zoals door de verdediging aangevoerd -doet niet af aan de ernstige bezwaren dat de verdachte zich aan opruiing schuldig heeft gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204324577
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het is in dit topic echt al regelmatig de revue gepasseerd. Jij komt hier met grote woorden binnen terwijl je kennelijk geen flauw benul hebt van waar Engel zoal de vingers aan heeft gebrand.

:')

:')_!
Inhoud nog steeds 0.0.
Ga je nog inhoudelijk worden of blijft het hete lucht?
  zondag 3 april 2022 @ 23:51:06 #116
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324584
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, de vraag is wat die gedaan heeft dat die nu weer aangehouden is. Wat heeft die gedaan, de feiten, de feitelijke overtreding.
Opruiing
  zondag 3 april 2022 @ 23:51:15 #117
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324586
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leg ff uit waarom dit nodig is zegmaar. Wijze man.
Dat staat allemaal netjes opgesomd. Vertel, wat is je vraag over dit proces?
pi_204324587
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:47 schreef Caland het volgende:

[..]
De verdachte heeft kennelijk gedurende een lange periode stelselmatig mensen opgeroepen om zich te begeven naar en/of contact op te nemen met personen en/of instellingen die in zijn ogen onjuist handelen. Verschillende keren heeft dat ertoe geleid dat grote aantallen mensen daadwerkelijk naar die locaties zijn gegaan en/of telefonisch contact hebben opgenomen en (aldaar) die personen en/of instellingen benaderd hebben op een wijze die als bedreigend en intimiderend is ervaren. Zo is vermoedelijk als gevolg van de oproep door verdachte een poging tot brandstichting bij de ambtswoning van een burgemeester gepleegd, waarna de actie vervolgens vermoedelijk door verdachte is geprezen en aangemoedigd. De verdachte was hiervan blijkens andere door hem verstuurde berichten kennelijk op de hoogte, zijn Twitteraccounts zijn naar aanleiding hiervan ook geschorst geweest en hij is eerder aangehouden naar aanleiding van dergelijke berichten. Desondanks, volhardt de verdachte naar het doet voorkomen in zijn gedrag waarbij geldt dat de feiten en omstandigheden thans niet wezenlijk zijn veranderd. Hierdoor is sprake van een situatie waarin er ernstig rekening mee moet worden gehouden, dat de verdachte wederom een misdrijf zal begaan waardoor de gezondheid of veiligheid van personen in gevaar kan worden gebracht, dan wel algemeen gevaar voor goederen kan ontstaan.
De rechtbank sluit zich aan bij het oordeel. De omstandigheid dat er in een aantal gevallen sprake is van ‘vermoedelijke’ gevolgen – zoals door de verdediging aangevoerd -doet niet af aan de ernstige bezwaren dat de verdachte zich aan opruiing schuldig heeft gemaakt.
We gaan het zien in een mogelijke rechtzaak, ik mis nog ff de aanleiding voor dit tweede arrest, en overigens, gezien de rechtzaak al geplanned staat, is het nut van dat eerste arrest mij nog steeds compleet onduidelijk.

Ik heb het er niet over of Engel fout zit of niet, het gaat mij om die arrestaties.
  zondag 3 april 2022 @ 23:52:56 #119
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324600
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Inhoud nog steeds 0.0.
Ga je nog inhoudelijk worden of blijft het hete lucht?
Als je zelf de moeite neemt om je een klein beetje in deze kwestie te verdiepen kun je daarna met gestrekt been het topic binnenkomen. Nu doe je eerst dat laatste om daarna rond te vragen wat er zoal gebeurd is. Zo werkt het niet.
  zondag 3 april 2022 @ 23:53:15 #120
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324602
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
We gaan het zien in een mogelijke rechtzaak, ik mis nog ff de aanleiding voor dit tweede arrest, en overigens, gezien de rechtzaak al geplanned staat, is het nut van dat eerste arrest mij nog steeds compleet onduidelijk.

Ik heb het er niet over of Engel fout zit of niet, het gaat mij om die arrestaties.
Hij is vrijgelaten onder voorwaarden en schendt vervolgens die voorwaarden.
pi_204324611
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Opruiing
Lekker breed....
pi_204324612
Willem Engel zit bij 1 of ander babbel-programma zijn shit uit te schijten en iedereen is over de zeik _O- Gaan zelfs over tot arrestatie. Sorry hoor, hoe debiel ben je dan of zegt die toch wat waarheden die men niet wil horen? O-)
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204324616
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 23:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat staat allemaal netjes opgesomd. Vertel, wat is je vraag over dit proces?
De redenen die opgesomd zijn voor voorarrest waarom denk jij dat die nodig zijn voor WEngel.
  zondag 3 april 2022 @ 23:55:23 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204324618
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
Willem Engel zit bij 1 of ander babbel-programma zijn shit uit te schijten en iedereen is over de zeik _O- Gaan zelfs over tot arrestatie. Sorry hoor, hoe debiel ben je dan of zegt die toch wat waarheden die men niet wil horen? O-)
Zorgmedewerkers bedreigen is prima?
  zondag 3 april 2022 @ 23:55:24 #125
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204324619
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 21:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Dat is godverdomme in strijd met het recht op vrije meningsuiting. Hoe haalt zo’n arrogante kutrechter het in zijn hoofd
Hij stelde dat notabene zelf voor. :D

En hij heeft al herhaaldelijk bewezen niet zo goed om te kunnen gaan met die vrijheid van meningsuiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')