Het Om heeft niet gedeeld wat die overtreden heeft maar in dit topic weten we het allemaal zo goed.quote:Het OM kon zaterdag nog niet zeggen of de Viruswaarheid-voorman inderdaad de voorwaarden rond het opheffen van zijn voorarrest heeft geschonden. Een woordvoerder van het OM kan zondag niet bevestigen of de aanhouding verband houdt met het optreden van Engel in de video van Café Weltschmerz.
quote:Op zondag 3 april 2022 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat vriendinnetje van hem ook, wie spuit er wel vrijwillig Botox in maar heeft geen vertrouwen in een vaccinatie?
Totaal niet logisch.
Maar wat doet ze, hup meteen kenteken filmen. Alles op internet zetten, in de hoop dat mensen deze politieagenten thuis gaan lastig vallen.
Dont know, dont care. Hij was op social media, zijn vrijlating was op voorwaarde van geen social media dus is zijn voorwaardelijke vrijlating ingetrokken en is hij opnieuw gearresteerd. Simpeler dan dat is het niet en wordt het niet.quote:
Klemgereden?quote:Op zondag 3 april 2022 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij wordt klemgereden ergens alsof het een grote crimineel is en krijgt boeien om.
Je verzint het allemaal helemaal zelf hé.quote:Op zondag 3 april 2022 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat vriendinnetje van hem ook, wie spuit er wel vrijwillig Botox in maar heeft geen vertrouwen in een vaccinatie?
Totaal niet logisch.
Maar wat doet ze, hup meteen kenteken filmen. Alles op internet zetten, in de hoop dat mensen deze politieagenten thuis gaan lastig vallen.
Jij zegt het, OM zegt er nog niks over volgens Nu.nl. Dus dat is helemaal niet geverifieerd. Je weet simpelweg niet wat die fout heeft gedaan.quote:Op zondag 3 april 2022 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dont know, dont care. Hij was op social media, zijn vrijlating was op voorwaarde van geen social media is zijn voorwaardelijke vrijlating ingetrokken en is hij opnieuw gearresteerd. Simpeler dan dat is het niet en wordt het niet.
Dit topic gaat over de arrestaties van Willem Engel.quote:Op zondag 3 april 2022 23:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat heeft die dan gezegd????
Waar gaat dit topic, inhoudelijk, over, ik heb het niemand zien delen.
Dus is de arrestatie per definitie excessief? Of wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2022 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan een blinde niet uitleggen wat het is om te zien.
Als je iemand kan bellen dat die naar het bureau moet komen en iemand werkt mee hoef je hem niet met twee auto's klem te rijden en geboeid af te voeren.
Ok, joh. Succes verderquote:Op zondag 3 april 2022 23:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zegt het, OM zegt er nog niks over volgens Nu.nl. Dus dat is helemaal niet geverifieerd. Je weet simpelweg niet wat die fout heeft gedaan.
Staat gewoon op rechtspraak.nlquote:Op zondag 3 april 2022 23:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zegt het, OM zegt er nog niks over volgens Nu.nl. Dus dat is helemaal niet geverifieerd. Je weet simpelweg niet wat die fout heeft gedaan.
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweetquote:Op zondag 3 april 2022 23:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Klemgereden?
Er komt gewoon een politiebusje voor hem rijden met het bordje stoppen/volgen aan.
En toen hij stopte werd hem rustig medegedeeld dat hij is aangehouden.
Nee, de vraag is wat die gedaan heeft dat die nu weer aangehouden is. Wat heeft die gedaan, de feiten, de feitelijke overtreding.quote:Op zondag 3 april 2022 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat gewoon op rechtspraak.nl
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBROT:2022:2389
Bron genoeg voor je?
Ja, ook op de openbare weg mag je aangehouden worden.quote:Op zondag 3 april 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Ik weet niet hoor maar dit is niet een parkeerplaats of veilige plek of wat dan ook, dit is midden op de openbare weg.
Ok joh, feiten doen er niet toe joh, OM deelt niet waar ze hem voor hebben aangehouden specifiek maar sure, goede gok hoor verder maar ik ben benieuwd wat er nou daadwerkelijk gezegd is dat een aanleiding heeft gevormd voor deze aanhouding.quote:
Dat vind je proportioneel voor Willem?....quote:Op zondag 3 april 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook op de openbare weg mag je aangehouden worden.
Gisteren nog werd de hele A27 afgezet daarvoor…
Denk je dat dat een logische gevolgtrekking is uit mijn woorden?quote:Op zondag 3 april 2022 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus is de arrestatie per definitie excessief? Of wat is je punt nu eigenlijk?
En je vindt het allemaal proportioneel en niet bijzonder en je gaat geen halve tel denken dat het een beetje vreemd is allemaal.quote:Op zondag 3 april 2022 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dont know, dont care. Hij was op social media, zijn vrijlating was op voorwaarde van geen social media dus is zijn voorwaardelijke vrijlating ingetrokken en is hij opnieuw gearresteerd. Simpeler dan dat is het niet en wordt het niet.
Gezien de tamtam rond Willem denk ik niet dat het verstandig is om iemand als hem te ontbieden aan het bureau, zoals dat heet.quote:Op zondag 3 april 2022 23:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ok joh, feiten doen er niet toe joh, OM deelt niet waar ze hem voor hebben aangehouden specifiek maar sure, goede gok hoor verder maar ik ben benieuwd wat er nou daadwerkelijk gezegd is dat een aanleiding heeft gevormd voor deze aanhouding.
En ja tis absurd excessief want ze hadden gewoon kunnen bellen.
Zie mijn latere post.quote:Op zondag 3 april 2022 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat vind je proportioneel voor Willem?....
Geen idee.quote:Op zondag 3 april 2022 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk je dat dat een logische gevolgtrekking is uit mijn woorden?
K nou, ik vind je mening op dat punt knettergek, iemand die geen gevaar vormt en braaf luistert en al naar de rechtbank komt voor zijn zaak.. The fuck ben je dan mee bezig joh, raar machtsvertoon. Dit is toch geen Rusland? Hou toch op.quote:
Slaap lekker capricia.quote:Op zondag 3 april 2022 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee.
Het woord 'excessief' kwam bij jou vandaan. Haal je nu jezelf onderuit?
Je weet dat ze hem al eerder weer hebben laten gaan? Hoelang zat die toen vast trouwens?quote:Op zondag 3 april 2022 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de tamtam rond Willem denk ik niet dat het verstandig is om iemand als hem te ontbieden aan het bureau, zoals dat heet.
Maar er zal een reden zijn om hem te arresteren, dat krijgen we vast nog wel te horen.
Terwijl men dat helemaal niet kenbaar hoeft te maken.
Even geduld nog…
Je noemt net iemand knettergek. Je vergelijkt ons land met Rusland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |