Ik denk dat er wel meer mis is met je als je vrijwillig op omegle zit.quote:Op zondag 3 april 2022 17:42 schreef polderturk het volgende:
Het resultaat van jarenlang hersenspoelen.
[ twitter ]
Met Bucha kunnen we nog wel even voort...quote:
Voorts gaat het artikel een hele tijdslijn, à la MH17, suggereren dat de Russen al lang waren vertrokken en dus geen deelgenoot hadden kunnen zijn aan de misdaden.quote:errr.thee (als te verwachten)
The Russian military has firmly denied accusations of mass killings of civilians in Bucha, a Ukrainian town northwest of Kiev. The claims have been raised by Ukraine itself, some Western media outlets and human rights groups, after Moscow had withdrawn its troops from the outskirts of Ukraine’s capital.
“All photographs and video materials published by the Kiev regime, allegedly showing some kind of "crimes" by Russian military personnel in the town of Bucha, Kiev region, are yet another provocation,” the Russian Ministry of Defense said Sunday.
Laten we het hopen dat het alleen bij Bucha blijft... Wat een drama...quote:Op zondag 3 april 2022 18:11 schreef miss_sly het volgende:
Wat er naar boven komt is gruwelijker en gruwelijker. Er is wat mij betreft echt een grens aan wat we kunnen laten gebeuren en gaan onderzoeken voor we een stap verder gaan in sancties, embargo’s en daadwerkelijk ingrijpen.
Bedankt voor de hulp, lijer.quote:Op zondag 3 april 2022 18:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe je een paywall omzeilt___!
Die is er al, hij is alleen geen Romanoff maar een Poetin.quote:Op zondag 3 april 2022 17:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Yep. Er zijn mensen die de terugkeer van de Tsaar wel zien zitten.
Ik ben geen schietschijfquote:Op zondag 3 april 2022 18:11 schreef AchJa het volgende:
Ook "Peter" is even terug op aarde gezet:
[..]
Omroep Brabant
Eerder:
[..]
Omroep Brabant
Er is geen boycott voor levenmiddelen of medicijnen wat mij ook redelijk normaal lijkt.quote:Op zondag 3 april 2022 17:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uit-rusland-a4105731
''Zo zouden Pepsico en Danone afzien van dramatische maatregelen omdat ze Russische burgers van eten en drinken voorzien''
Dit soort figuren...je zou ze bijna het paspoort afnemen wegens verregaande stupiditeit.quote:Op zondag 3 april 2022 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben geen schietschijf____ blijf dan thuis, of wist je dat toen nog niet?
s Nachts ging vaak het luchtalarm af en hoorde je explosies in de verte. Het liefste liep ik in het donker patrouille, ook al was het fucking koud.
Ja gut. Wat had 'ie verwacht dan: overdag een beetje schieten onder de palmbomen en dan 's avonds lekker in bad in het hotel?
Daadwerkelijk ingrijpen is zo makkelijk ok nog niet hoor. Hebben we de troepen ook niet zomaar klaar voor staan om met grote overmacht wat af te dwingen.quote:Op zondag 3 april 2022 18:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat er naar boven komt is gruwelijker en gruwelijker. Er is wat mij betreft echt een grens aan wat we kunnen laten gebeuren en gaan onderzoeken voor we een stap verder gaan in sancties, embargo’s en daadwerkelijk ingrijpen.
Dit soort lui moet lekker videogames blijven spelen.quote:Op zondag 3 april 2022 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit soort figuren...je zou ze bijna het paspoort afnemen wegens verregaande stupiditeit.
Op z'n minst het stemrecht.quote:Op zondag 3 april 2022 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit soort figuren...je zou ze bijna het paspoort afnemen wegens verregaande stupiditeit.
Laten we het zo zeggen, zelfs zonder een soldaar Oekraine in te sturen kunnen de NAVO landen Ruslands bezetting van Oekraine vrijwel compleet ongedaan maken binnen een aantal dagen, Oekraine kan met zijn grondtroepen dan de brokstukken opruimen.quote:Op zondag 3 april 2022 18:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daadwerkelijk ingrijpen is zo makkelijk ok nog niet hoor. Hebben we de troepen ook niet zomaar klaar voor staan om met grote overmacht wat af te dwingen.
Steeds meer? Vanaf dag 1 hoor.quote:Op zondag 3 april 2022 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt zo langzamerhand toch ook echt eens tijd voor een onderzoekje naar de financiën van Rob de Wijk hoor. Die verandert ook steeds meer in een poetinapologeet.
@:capricia
Misdaad tegen de menselijkheid zelfs. En mogelijk genocide.quote:Op zondag 3 april 2022 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het alleen bij Bucha blijft... Wat een drama...
En even voor iedereen die van mening is dat ik nergens oorlogsmisdaden zou zien (dat verwijt heb ik al eens gekregen), dit zijn voor 1000% oorlogsmisdaden.
Hoewel ik er zeker wat emotioneler in sta, ben ik zeker van mening dat je niet zomaar over alles zonder meer kunt oordelen dat het een oorlogsmisdaad is. Maar inderdaad dit is zo duidelijk en zo vreselijk. En voor mij onbegrijpelijk.quote:Op zondag 3 april 2022 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het alleen bij Bucha blijft... Wat een drama...
En even voor iedereen die van mening is dat ik nergens oorlogsmisdaden zou zien (dat verwijt heb ik al eens gekregen), dit zijn voor 1000% oorlogsmisdaden.
Vind je? Vond het in het begin wel meevallen, maar het wordt steeds gekker.quote:
Ja dat is een van de meest ongegeneerde appeasers.quote:Op zondag 3 april 2022 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het wordt zo langzamerhand toch ook echt eens tijd voor een onderzoekje naar de financiën van Rob de Wijk hoor. Die verandert ook steeds meer in een poetinapologeet.
@:capricia
Crokyquote:Op zondag 3 april 2022 17:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Fuck die ook.
Pepsi is trouwens ook Lay's chips.
Bij dat artikel uit mijn linkje gaat het over Duitse en Franse bedrijven.
Ik heb hem niks anders horen roepen dan dat we de oorlog zijn beloop moeten laten hebben.quote:Op zondag 3 april 2022 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je? Vond het in het begin wel meevallen, maar het wordt steeds gekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |