abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204320360
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:14 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

Er komen nieuwe sancties aan volgens Charles Michel. Maar ik vraag mij af of het veel verder gaat dan de lijst met personen die op de sanctielijst staan uitbreiden.
Helemaal van het gas af kan nog. Nog meer uit Swift knikkeren. Meer Russen uitzetten. Offensieve cyber aanvallen voor het geval dat nog niet gebeurd. Stoken in andere grensgebieden van Rusland.
pi_204320366
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat kan toch bijna niet waar zijn?
Hoezo niet? In de Tweede Wereldoorlog had je toch ook in tal van geallieerde landen allerlei pro-Nazi groepjes?
  zondag 3 april 2022 @ 17:29:33 #228
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204320391
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2022 16:59 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Wanneer je bijvoorbeeld 80 mensen opblaast en dat vervolgens verzwijgt, (islamitisch-)terroristische organisaties steunt die ook in Europa mensen opblazen of Zuidasdeals met Russische oligarchen in stand houd wanneer Rusland een land binnenvalt? Ik denk dat er met jouw bepaling héél snel héél veel zetels vrijkomen. Op zich zie ik er wel wat in, een kamer met niet meer dan SP, FvD, PVV, PvdD, JA21, en die paar randpartijtjes.
Wat heeft dit te maken met onze rechtstaat en laat staan, de beginselen daarvan ?
Ik ga verder niet in op je poging tot afleiding.

Mijn part aanbidt iemand, een dictator omdat die het lekker vindt om anderen in de kont te (ver)neuken. Zolang die persoon zich maar onthoudt van acties en uitlatingen die mensen wegzet als onmensen, gaat die achter zijn voordeur maar zijn goddelijk boreale gang.

Ik mij ook niet herinneren dat die andere door jou genoemde partijen onze rechtstaat zouden, laat staan willen, ondermijnen door de legitimiteit daarvan in twijfel te trekken. Niet het basale fatsoen hebben om de smeekbede van een democratisch land aan te horen, is voor mij niets anders dan steun geven aan mogendhden die daarmee onze staat en rechtsbeginselen keihard ondermijnen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204320399
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:22 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Eh hoe precies?
Ja inderdaad. Als er geen vliegtuigen vliegen, dan gebeuren dit soort dingen niet op de grond ?
pi_204320407
quote:
13s.gif Op zondag 3 april 2022 17:29 schreef Vallon het volgende:
Wat heeft dit te maken met onze rechtstaat en laat staan, de beginselen daarvan ?
Ik ga verder niet in op je poging tot afleiding.
Weet ik veel, ik ga op jouw offtopic geratel m.b.t. het verbieden van Nederlandse partijen in.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204320408
RUN RUSSIANS RUUUUUN !!!

twitter
pi_204320418
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:11 schreef nixxx het volgende:
Dat lijkt me een beetje overdreven, ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn als er niet ergens een dergelijke standaard in een la lag bij het ministerie van defensie of volksgezondheid. Zeker met de Corona pandemie in hè begin moet hier ergens over nagedacht zijn. Dit of bij het verbranden van grote hoeveelheden stoffelijke overschotten in gas gestookte centrales.
Adem maar door.
Het zou mij verbazen als er beleid is, een plan, een standaard is. Laat staan een visie.
# korte termijn denken.
pi_204320421
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

Offensieve cyber aanvallen voor het geval dat nog niet gebeurd.
En wat dan als ze dat terug gaan doen ? Dan kan je art 5 niet meer gebruiken want dan ben je zelf begonnen
pi_204320435
The battle for Kiev, Chernihiv and Sumy is over. The battle for Ukraine is about to begin.
  zondag 3 april 2022 @ 17:35:50 #235
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204320457
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2022 16:59 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Wanneer je bijvoorbeeld 80 mensen opblaast en dat vervolgens verzwijgt, (islamitisch-)terroristische organisaties steunt die ook in Europa mensen opblazen of Zuidasdeals met Russische oligarchen in stand houd wanneer Rusland een land binnenvalt? Ik denk dat er met jouw bepaling héél snel héél veel zetels vrijkomen. Op zich zie ik er wel wat in, een kamer met niet meer dan SP, FvD, PVV, PvdD, JA21, en die paar randpartijtjes.
Wat doen de FVD en PVV in dat rijtje? Als je eerdergenoemde criteria aanhoudt vervallen die ook meteen. De PVV wil immers hele bevolkingsgroepen criminaliseren en nog net niet deporteren. :D
pi_204320466
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2022 17:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Beetje makkelijk, want dan ga je er vanuit dat Poetin op een gegeven moment z'n viool aan de wilgen hangt. Niets wijst die richting uit, integendeel.
Hij weet heel goed wat de rode lijnen zijn. Oekraïne is dat niet voor ons. Poetin gaat never nooit Polen of de Baltische staten binnenvallen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2022 @ 17:37:20 #237
284411 crew  heywoodu
pi_204320471
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:22 schreef Frutsel het volgende:
Daarnaast : het zijn Russen...
Dat is wel een beetje opmerkelijk argument natuurlijk.
  zondag 3 april 2022 @ 17:38:14 #238
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204320482
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij weet heel goed wat de rode lijnen zijn. Oekraïne is dat niet voor ons. Poetin gaat never nooit Polen of de Baltische staten binnenvallen.
Nou ja, ik mag hopen dat naarmate er meer beelden vrij komen van dergelijke oorlogsmisdaden de maat toch een keer vol is.
  zondag 3 april 2022 @ 17:39:00 #239
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204320490
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje opmerkelijk argument natuurlijk.
Russen hebben wel vaker op weerzinwekkende wijze huisgehouden in andere landen. Kadyrov zou daar al over kunnen mee praten meen ik.
  zondag 3 april 2022 @ 17:39:20 #240
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204320497
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit soort oorlogsmisdaden maken het ook voor het westen moeilijker om Poetin nog een uitweg te bieden. Iedereen weet dat vrede met Poetin geen vrede is. Ook Oekraïne weet dat vrede op lange termijn alleen kan als er in het Kremlin een grote verandering plaatsvind. Het wordt alleen maar meer en meer de overwinning of de dood voor Poetin.
Yep en dat - die uitweg - moeten we dan ook niet meer willen (bieden).
Een paar weken (zelfs dagen) terug was meer mogelijk en Putin als 4D schaakmeester zal ook wel voorzien hebben dat hoe langer hij zijn stukken op het bord stuk gooit, hoe sneller zijn (bewegings)wereld een einde oefening is.
Sws was en is de kans al verkeken dat hij nog zou worden ontvangen als "groot" staatsman die, zich vergalopperend, van zijn paard is gevallen.

Met deze Bucha actie kan ik mij zelf voorstellen dat bv China en in haar kielzog India even pas op de plaats maakt voor hun gereserveerde liefkozingen om niet te worden meegetrokken in de (s)poel van ellende.
Ik ga ook benieuwd zijn naar, voor wat het waard is, welke leden in de VN - mijn part doen alsof zij - de afslachting zullen veroordelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 april 2022 @ 17:39:34 #241
284411 crew  heywoodu
pi_204320499
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Russen hebben wel vaker op weerzinwekkende wijze huisgehouden in andere landen. Kadyrov zou daar al over kunnen mee praten meen ik.
Tuurlijk, maar is het doorgaans niet de bedoeling om juist níet hele bevolkingsgroepen over één kam te scheren? Dit klinkt een beetje als "het zijn Russen, natuurlijk schieten ze iedereen door hun kop." Maak er "Dit zijn Marokkanen, natuurlijk jatten die alles leeg" van en je hebt de poppen aan het dansen (terecht).
pi_204320531
Het resultaat van jarenlang hersenspoelen.
twitter
pi_204320562
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ik zie Russische vlaggen, Russische vlaggen met wapen. Een Duitse vlag. Een communistische vlag. Een vlag van de DDR. Ik zie Kazachtstaanse vlaggen (blauw met een gele zon en vogel).

Maar ik zie ook een vlag, met drie banen, zwart, geel, wit en een zwarte adelaar er op. Weet iemand waar die van is?
pi_204320565
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:42 schreef polderturk het volgende:
Het resultaat van jarenlang hersenspoelen.
[ twitter ]
En nu worden ze anaal vernederd door deze Oekrainiers die ze haten.
pi_204320589
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik zie Russische vlaggen, Russische vlaggen met wapen. Een Duitse vlag. Een communistische vlag. Een vlag van de DDR. Ik zie Kazachtstaanse vlaggen (blauw met een gele zon en vogel).

Maar ik zie ook een vlag, met drie banen, zwart, geel, wit en een zwarte adelaar er op. Weet iemand waar die van is?
Russische keizerrijk.
  zondag 3 april 2022 @ 17:47:40 #246
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204320629
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
Adem maar door.
Het zou mij verbazen als er beleid is, een plan, een standaard is. Laat staan een visie.
# korte termijn denken.
Al is het maar iets overgebleven uit de koude oorlog, voor na kernaanvallen of aanvallen met chemische wapens. Het is er vrij zeker.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 3 april 2022 @ 17:48:54 #247
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204320651
o.a.
Makro
Bayer: pillen
Knauf: bouwmeuk
Total: tanken
Henkel: wassen
Ritter-Sport: chocolade

Zijn nog steeds actief in USSR.
Laat ze maar de tering krijgen.

quote:
Meinung: Deutsche Unternehmen in Russland - Kollaborateure des Krieges?
https://p.dw.com/p/49Fkf
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204320676
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Russische keizerrijk.
Ah, ik dacht dat ze een adelaar met de (hedendaagse) Russische vlag hadden.

Maar inderdaad, deze dus.
pi_204320680
quote:
6s.gif Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef TheJanitor het volgende:
The battle for Kiev, Chernihiv and Sumy is over. The battle for Ukraine is about to begin.
You shall not pass.
pi_204320689
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 17:48 schreef Hyperdude het volgende:
o.a.
Makro
Bayer: pillen
Knauf: bouwmeuk
Total: tanken
Henkel: wassen
Ritter-Sport: chocolade

Zijn nog steeds actief in USSR.