abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2022 @ 15:57:42 #151
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204319240
Dicht met die gaskraan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 april 2022 @ 15:58:19 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204319243
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 12:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat het de schuld van Zelensky is dat de Russen Oekraïners vermoorden. Best wel logisch. Sta gewoon toe dat ze je dochters verkrachten, je zoons vermoorden en je land bezetten en dan is er echt niets aan de hand.

Valt best mee te praten, met oom Vlad
volgens Therrie Bedet wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 3 april 2022 @ 15:58:26 #153
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204319244
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:48 schreef TLC het volgende:

[..]
Die Russen draaien het dan weer vast om ; kijk eens wat Oekrainse soldaten met hun bevolking doen die WIJ proberen te beschermen !!!!
Ik zou zeggen geef ze geen enkel excuus om later te zeggen мы не знали ( wir haben ess nicht gewüst)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204319270
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Tja. Dit maakt toch elke vorm van onderhandelingen onmogelijk.
zie email 27 oktober
pi_204319277
twitter
pi_204319278
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Overheid vindt het al 40 dagen lastig om dingen van de Russen in beslag te nemen. Ik weet niet hoe snel ze andere dingen nog kunnen invoeren...
Gasboycot is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer betalen. Draaien die Russen zelf de kraan wel dicht.
zie email 27 oktober
  zondag 3 april 2022 @ 16:02:52 #157
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204319286
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gasboycot is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer betalen. Draaien die Russen zelf de kraan wel dicht.
En Groningen openzetten?
  zondag 3 april 2022 @ 16:02:58 #158
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 3 april 2022 @ 16:06:33 #159
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204319341
Mocht Ukraine na afloop van de oorlog hun eigen Operation Wrath of God organiseren dan mag Anton Shalayev wel hoog op de lijst komen
twitter
  zondag 3 april 2022 @ 16:08:38 #160
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204319362
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:51 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Bellingcat is al bezig het nodige voetwerk doen om bewijzen te verzamelen.

Ik hoop dat "we" weinig tijd en aandacht gaan besteden aan de Russische repliek dat het allemaal in scène zou zijn gezet met de bekende bladibla omdat toen zij er waren, er geen schoten maar bloemen werden uitgedeeld.
Elke reactie die duidt op ontkenning en een u-bocht is voor mij een bewijs dat het wel zo is.

Ik ben ook wel klaar met het verklarende slachtofferschap vanuit daders die zich ertoe gedwongen voelden om welbewust hun misdaden te kunnen/laten plegen. We zijn sws niet meer in het verre verleden waar militairen zich nog geroepen konden voelden zich te excuseren dat het bevolen was.

In de uiterst miniem kleine kans dat Rusland er niets mee te maken zou hebben, verwacht ik uitsluitend nog hun medewerking, een direct staak het vuren en onmiddellijke terugtrekking zodat onderzoek kan worden gedaan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204319368
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is eerder waarschijnlijk dat ze dat niet doen. Wel dichtdraaien heeft namelijk ook hele grote consequenties want dat gas moet ergens heen, de bronnen stilleggen zou letterlijk rampzalig kunnen zijn.
pi_204319374
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het is eerder waarschijnlijk dat ze dat niet doen. Wel dichtdraaien heeft namelijk ook hele grote consequenties want dat gas moet ergens heen, de bronnen stilleggen zou letterlijk rampzalig kunnen zijn.
Ook prima.
zie email 27 oktober
pi_204319382
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ook prima.
Dat dan weer wel :D
pi_204319399
quote:
Als dit het plan was wat ze echt voor ogen hadden dan is het nog lang en lang niet klaar straks.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204319400
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel dichtdraaien heeft namelijk ook hele grote consequenties want dat gas moet ergens heen, de bronnen stilleggen zou letterlijk rampzalig kunnen zijn.
Voor de Russische installaties en gasbronnen ja, ah gaossie :P
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zondag 3 april 2022 @ 16:11:30 #166
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204319401
Dat lijkt me een beetje overdreven, ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn als er niet ergens een dergelijke standaard in een la lag bij het ministerie van defensie of volksgezondheid. Zeker met de Corona pandemie in hè begin moet hier ergens over nagedacht zijn. Dit of bij het verbranden van grote hoeveelheden stoffelijke overschotten in gas gestookte centrales.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zondag 3 april 2022 @ 16:11:59 #167
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_204319410
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2022 15:30 schreef Vallon het volgende:
Waar ik wel problemen mee heb dat we onszelf amputeren met verscherpen van regeltjes zodat we zelf het niet meer mogen en kunnen produceren. Denk aan uitholling kennisberoepen en beperken ondernemerschap - vanwege regelgeving - om hier iets rendabel te produceren (ipv drogerend consumeren).
Dat is een politiek probleem. We kunnen wel schoon produceren maar dat is duurder en niemand die globalisatie iets in de weg legt. Je kan natuurlijk prima "vuile" producten uit china verbieden of er een hoge belasting op gooien. Maar dat lust de VVD natuurlijk niet, want hun rijke vriendjes moeten winst kunnen blijven maximaliseren.

En de VVD is gewoon rechtstreeks verantwoordelijk voor het woningbeleid van de afgelopen 10 jaar. Het is geen woon crisis, het is gewoon cashen.

Dus die zogenaamde problemen waardoor we wel moeten... is allemaal bullshit. Het is incompetentie en vaak regelrechte belangenverstrengeling/corruptie.

Ik stel dan ook voor dat de rijkste 1% alle problemen gaan oplossen (ja, met hun eigen geld) zodat normale mensen een normaal leven kunnen leiden zonder afhankelijk te zijn van dictators.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204319417
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:11 schreef nixxx het volgende:
Dat lijkt me een beetje overdreven, ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn als er niet ergens een dergelijke standaard in een la lag bij het ministerie van defensie of volksgezondheid. Zeker met de Corona pandemie in hè begin moet hier ergens over nagedacht zijn. Dit of bij het verbranden van grote hoeveelheden stoffelijke overschotten in gas gestookte centrales.
Natuurlijk is zo'n document aanwezig in Nederland.
  zondag 3 april 2022 @ 16:14:22 #169
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204319437
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
volgens Therrie Bedet wel
Ik zou Baudet & Co, aanraden om zich met Corona besmet maar even af te melden of tenminste hun snavels te gaan houden. Puur de aanwezigheid en elk woord dat zij tracht te gaan nuanceren om Russisch staatsgeweld te rechtvaardigen zou wel's kunnen zorgen dat we voor het eerst in de Kamer een vechtpartij krijgen te zien.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204319439
SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 april 2022 @ 16:15:50 #171
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_204319461
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:14 schreef Zipportal het volgende:
SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vreselijk, vuile ratten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204319476
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Overheid vindt het al 40 dagen lastig om dingen van de Russen in beslag te nemen. Ik weet niet hoe snel ze andere dingen nog kunnen invoeren...
Zet er een paar journalisten van FTM op en binnen een week weten we tot op de cent nauwkeurig waar hoeveel geld van welke rijke Rus gestald is en welke zuidassers hun cokeverslaving financieren door met de Russen te collaboreren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204319479
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 15:46 schreef nixxx het volgende:
Vind dat we Oekraïne ook wel mogen helpen met beeldmateriaal verspreiden in Rusland. Als er bijvoorbeeld de mogelijkheid is om op Russische radio of tv in te breken.
Het ene gedeelte weet het, het andere gedeelte wil het niet weten, en nog ander deel gelooft helemaal niets tenzij het op de staats TV komt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zondag 3 april 2022 @ 16:17:14 #174
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204319480
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als dit het plan was wat ze echt voor ogen hadden dan is het nog lang en lang niet klaar straks.
Als de open oorlog afgerond is dan is het tijd voor een geheime oorlog. Het kan makkelijk aangezien Ukrainers vloeiend Russisch spreken en familie hebben in Rusland.

Uitzoeken waar die Russische soldaten (die opscheppen dat ze burgers hebben doodgeschoten) naartoe gebeld hebben, wat is het adres, leeft die soldaat nog? Zoja, zet hem op de todo list van mensen die je ergens de komende 20 jaar dood wilt maken.
  zondag 3 april 2022 @ 16:18:59 #175
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204319500
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Natuurlijk is zo'n document aanwezig in Nederland.
Denk dat jij het wel begreep, maar in het geval dat het voor anderen niet duidelijk was. Het bestaan van zo’n standaard is nog geen bewijs voor misdaden. En Anton Shalayev is waarschijnlijk een onschuldig civiele ingenieur ofzo.
pi_204319546
Voor degenen die nu al shocked zijn door de oorlogsmisdaden heb ik nog wat tips om te laten zien dat dit pas het piepkleine begin is waar de mens in oorlog toe in staat is, Hell on Earth, Hell in the Pacific en Einsatzgruppen, Les Commandos de la Mort.
pi_204319555
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:18 schreef nixxx het volgende:

[..]
Denk dat jij het wel begreep, maar in het geval dat het voor anderen niet duidelijk was. Het bestaan van zo’n standaard is nog geen bewijs voor misdaden. En Anton Shalayev is waarschijnlijk een onschuldig civiele ingenieur ofzo.
Die standaard is specifiek bedoeld voor oorlogsomstandigheden en een significant deel ervan lijkt geweid te zijn aan het uitwissen van bewijs. Is wel een iets ander scenario dan hoe je om moet gaan met een groot overschot aan doden.
  zondag 3 april 2022 @ 16:23:34 #178
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204319568
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Voor degenen die nu al shocked zijn door de oorlogsmisdaden heb ik nog wat tips om te laten zien dat dit pas het piepkleine begin is waar de mens in oorlog toe in staat is, Hell on Earth, Hell in the Pacific en Einsatzgruppen, Les Commandos de la Mort.
Ik weet niet wat je bedoelt, zijn dat wikipedia artikels?
pi_204319575
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, zijn dat wikipedia artikels?
Documentaires.
pi_204319579
quote:
18s.gif Op zondag 3 april 2022 16:14 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik zou Baudet & Co, aanraden om zich met Corona besmet maar even af te melden of tenminste hun snavels te gaan houden. Puur de aanwezigheid en elk woord dat zij tracht te gaan nuanceren om Russisch staatsgeweld te rechtvaardigen zou wel's kunnen zorgen dat we voor het eerst in de Kamer een vechtpartij krijgen te zien.
De FVD dient gewoon verboden te worden, welk zichzelf respecterend land laat in vredesnaam collaborateurs deel uit maken van hun regering?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')