volgens Therrie Bedet welquote:Op zondag 3 april 2022 12:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat het de schuld van Zelensky is dat de Russen Oekraïners vermoorden. Best wel logisch. Sta gewoon toe dat ze je dochters verkrachten, je zoons vermoorden en je land bezetten en dan is er echt niets aan de hand.
Valt best mee te praten, met oom Vlad
Ik zou zeggen geef ze geen enkel excuus om later te zeggen мы не знали ( wir haben ess nicht gewüst)quote:Op zondag 3 april 2022 15:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Die Russen draaien het dan weer vast om ; kijk eens wat Oekrainse soldaten met hun bevolking doen die WIJ proberen te beschermen !!!!
Gasboycot is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer betalen. Draaien die Russen zelf de kraan wel dicht.quote:Op zondag 3 april 2022 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overheid vindt het al 40 dagen lastig om dingen van de Russen in beslag te nemen. Ik weet niet hoe snel ze andere dingen nog kunnen invoeren...
En Groningen openzetten?quote:Op zondag 3 april 2022 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gasboycot is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer betalen. Draaien die Russen zelf de kraan wel dicht.
Bellingcat is al bezig het nodige voetwerk doen om bewijzen te verzamelen.quote:
Het is eerder waarschijnlijk dat ze dat niet doen. Wel dichtdraaien heeft namelijk ook hele grote consequenties want dat gas moet ergens heen, de bronnen stilleggen zou letterlijk rampzalig kunnen zijn.quote:Op zondag 3 april 2022 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gasboycot is niet zo moeilijk. Gewoon niet meer betalen. Draaien die Russen zelf de kraan wel dicht.
Ook prima.quote:Op zondag 3 april 2022 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is eerder waarschijnlijk dat ze dat niet doen. Wel dichtdraaien heeft namelijk ook hele grote consequenties want dat gas moet ergens heen, de bronnen stilleggen zou letterlijk rampzalig kunnen zijn.
Als dit het plan was wat ze echt voor ogen hadden dan is het nog lang en lang niet klaar straks.quote:Op zondag 3 april 2022 16:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Voor de Russische installaties en gasbronnen ja, ah gaossiequote:Op zondag 3 april 2022 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel dichtdraaien heeft namelijk ook hele grote consequenties want dat gas moet ergens heen, de bronnen stilleggen zou letterlijk rampzalig kunnen zijn.
Dat is een politiek probleem. We kunnen wel schoon produceren maar dat is duurder en niemand die globalisatie iets in de weg legt. Je kan natuurlijk prima "vuile" producten uit china verbieden of er een hoge belasting op gooien. Maar dat lust de VVD natuurlijk niet, want hun rijke vriendjes moeten winst kunnen blijven maximaliseren.quote:Op zondag 3 april 2022 15:30 schreef Vallon het volgende:
Waar ik wel problemen mee heb dat we onszelf amputeren met verscherpen van regeltjes zodat we zelf het niet meer mogen en kunnen produceren. Denk aan uitholling kennisberoepen en beperken ondernemerschap - vanwege regelgeving - om hier iets rendabel te produceren (ipv drogerend consumeren).
Natuurlijk is zo'n document aanwezig in Nederland.quote:Op zondag 3 april 2022 16:11 schreef nixxx het volgende:
Dat lijkt me een beetje overdreven, ik zou eigenlijk teleurgesteld zijn als er niet ergens een dergelijke standaard in een la lag bij het ministerie van defensie of volksgezondheid. Zeker met de Corona pandemie in hè begin moet hier ergens over nagedacht zijn. Dit of bij het verbranden van grote hoeveelheden stoffelijke overschotten in gas gestookte centrales.
Ik zou Baudet & Co, aanraden om zich met Corona besmet maar even af te melden of tenminste hun snavels te gaan houden. Puur de aanwezigheid en elk woord dat zij tracht te gaan nuanceren om Russisch staatsgeweld te rechtvaardigen zou wel's kunnen zorgen dat we voor het eerst in de Kamer een vechtpartij krijgen te zien.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 april 2022 16:14 schreef Zipportal het volgende:
vreselijk, vuile rattenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Zet er een paar journalisten van FTM op en binnen een week weten we tot op de cent nauwkeurig waar hoeveel geld van welke rijke Rus gestald is en welke zuidassers hun cokeverslaving financieren door met de Russen te collaboreren.quote:Op zondag 3 april 2022 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overheid vindt het al 40 dagen lastig om dingen van de Russen in beslag te nemen. Ik weet niet hoe snel ze andere dingen nog kunnen invoeren...
Het ene gedeelte weet het, het andere gedeelte wil het niet weten, en nog ander deel gelooft helemaal niets tenzij het op de staats TV komt.quote:Op zondag 3 april 2022 15:46 schreef nixxx het volgende:
Vind dat we Oekraïne ook wel mogen helpen met beeldmateriaal verspreiden in Rusland. Als er bijvoorbeeld de mogelijkheid is om op Russische radio of tv in te breken.
Als de open oorlog afgerond is dan is het tijd voor een geheime oorlog. Het kan makkelijk aangezien Ukrainers vloeiend Russisch spreken en familie hebben in Rusland.quote:Op zondag 3 april 2022 16:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als dit het plan was wat ze echt voor ogen hadden dan is het nog lang en lang niet klaar straks.
Denk dat jij het wel begreep, maar in het geval dat het voor anderen niet duidelijk was. Het bestaan van zo’n standaard is nog geen bewijs voor misdaden. En Anton Shalayev is waarschijnlijk een onschuldig civiele ingenieur ofzo.quote:Op zondag 3 april 2022 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk is zo'n document aanwezig in Nederland.
Die standaard is specifiek bedoeld voor oorlogsomstandigheden en een significant deel ervan lijkt geweid te zijn aan het uitwissen van bewijs. Is wel een iets ander scenario dan hoe je om moet gaan met een groot overschot aan doden.quote:Op zondag 3 april 2022 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk dat jij het wel begreep, maar in het geval dat het voor anderen niet duidelijk was. Het bestaan van zo’n standaard is nog geen bewijs voor misdaden. En Anton Shalayev is waarschijnlijk een onschuldig civiele ingenieur ofzo.
Ik weet niet wat je bedoelt, zijn dat wikipedia artikels?quote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Voor degenen die nu al shocked zijn door de oorlogsmisdaden heb ik nog wat tips om te laten zien dat dit pas het piepkleine begin is waar de mens in oorlog toe in staat is, Hell on Earth, Hell in the Pacific en Einsatzgruppen, Les Commandos de la Mort.
Documentaires.quote:Op zondag 3 april 2022 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, zijn dat wikipedia artikels?
De FVD dient gewoon verboden te worden, welk zichzelf respecterend land laat in vredesnaam collaborateurs deel uit maken van hun regering?quote:Op zondag 3 april 2022 16:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou Baudet & Co, aanraden om zich met Corona besmet maar even af te melden of tenminste hun snavels te gaan houden. Puur de aanwezigheid en elk woord dat zij tracht te gaan nuanceren om Russisch staatsgeweld te rechtvaardigen zou wel's kunnen zorgen dat we voor het eerst in de Kamer een vechtpartij krijgen te zien.
Dit soort Tweede Wereldoorlog perikelen zijn dus weer terug in Europa.quote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Voor degenen die nu al shocked zijn door de oorlogsmisdaden heb ik nog wat tips om te laten zien dat dit pas het piepkleine begin is waar de mens in oorlog toe in staat is, Hell on Earth, Hell in the Pacific en Einsatzgruppen, Les Commandos de la Mort.
FVD zit in de oppositie, niet in de regering.quote:Op zondag 3 april 2022 16:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De FVD dient gewoon verboden te worden, welk zichzelf respecterend land laat in vredesnaam collaborateurs deel uit maken van hun regering?
Massagraven kunnen ook nuttig zijn om je eigen soldaten te begraven, in geval dat je ze niet kan repatriëren. Dus helaas zeggen dit soort instructies niet zo veel.quote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die standaard is specifiek bedoeld voor oorlogsomstandigheden en een significant deel ervan lijkt geweid te zijn aan het uitwissen van bewijs. Is wel een iets ander scenario dan hoe je om moet gaan met een groot overschot aan doden.
quote:Op zondag 3 april 2022 16:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De FVD dient gewoon verboden te worden, welk zichzelf respecterend land laat in vredesnaam collaborateurs deel uit maken van hun regering parlement?
En dat notabene door een land dat beweert dat het zo onder de nazi's geleden heeft. Blijkbaar valt dat lijden wel mee aangezien genocide en het stelselmatig en op grote schaal plegen van oorlogsmisdaden standaard onderdeel van je eigen modus operandi vormen.quote:Op zondag 3 april 2022 16:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit soort Tweede Wereldoorlog perikelen zijn dus weer terug in Europa.
Gezien hun verleden vind ik persoonlijk niet echt dat de Russen hierin het voordeel van de twijfel verdienen.quote:Op zondag 3 april 2022 16:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Massagraven kunnen ook nuttig zijn om je eigen soldaten te begraven, in geval dat je ze niet kan repatriëren. Dus helaas zeggen dit soort instructies niet zo veel.
Je hebt gelijk, desondanks mag die partij wat mij betreft per direct verboden worden.quote:Op zondag 3 april 2022 16:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
FVD zit in de oppositie, niet in de regering.
Ik zal het even aan die 300 burgers mededelen dat ze eigenlijk maar geluk hebben gehad want het had nog erger gekunt!quote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Het is voor mij allereerst een ethisch probleem. We moeten vooral af om te denken in (aflaat)procenten omdat welgestelden daar geen echte waarde aan ontlenen. Iemand met ¤1M heeft financieel doorgaans minder last van 12% inflatie dan iemand die nog niet eens ¤1000 heeft en dan moet kiezen of het een pasta of aardappeldag wordt.quote:Op zondag 3 april 2022 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een politiek probleem. We kunnen wel schoon produceren maar dat is duurder en niemand die globalisatie iets in de weg legt. Je kan natuurlijk prima "vuile" producten uit china verbieden of er een hoge belasting op gooien. Maar dat lust de VVD natuurlijk niet, want hun rijke vriendjes moeten winst kunnen blijven maximaliseren.
En de VVD is gewoon rechtstreeks verantwoordelijk voor het woningbeleid van de afgelopen 10 jaar. Het is geen woon crisis, het is gewoon cashen.
Dus die zogenaamde problemen waardoor we wel moeten... is allemaal bullshit. Het is incompetentie en vaak regelrechte belangenverstrengeling/corruptie.
Ik stel dan ook voor dat de rijkste 1% alle problemen gaan oplossen (ja, met hun eigen geld) zodat normale mensen een normaal leven kunnen leiden zonder afhankelijk te zijn van dictators.
De FvD maakt geen deel uit van de regering.quote:Op zondag 3 april 2022 16:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De FVD dient gewoon verboden te worden, welk zichzelf respecterend land laat in vredesnaam collaborateurs deel uit maken van hun regering?
Vind je dat niet ondemocratisch? Zou DENK ook verboden moeten worden? Of D66?quote:Op zondag 3 april 2022 16:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, desondanks mag die partij wat mij betreft per direct verboden worden.
Zeker weten niet, maar het gaat wat ver om degene die de instructie heeft gemaakt, daarom maar per definitie schuldig te vinden aan oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 3 april 2022 16:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gezien hun verleden vind ik persoonlijk niet echt dat de Russen hierin het voordeel van de twijfel verdienen.
Waarom dan?quote:Op zondag 3 april 2022 16:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Vind je dat niet ondemocratisch? Zou DENK ook verboden moeten worden? Of D66?
Denk heeft ook banden met Erdogan, ook een despoot, de leden in de 2e kamer hebben zelfs dubbele paspoorten. Als je de FVD wil verbieden op deze grond, moet je Denk ook verbieden. En D66 luistert enkel naar de EU, ook geen lieverdje.quote:
Laten we ook proberen geen parallellen te trekken met eveneens verschrikkelijke verledens omdat deze misdaden dan al snel een predicaat krijgen dat het wel meevalt. Dat vergelijken, zijn sws drogredenen, geeft tweedelers veel te veel een kans om dan daarin af te gaan leiden.quote:Op zondag 3 april 2022 16:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En dat notabene door een land dat beweert dat het zo onder de nazi's geleden heeft. Blijkbaar valt dat lijden wel mee aangezien genocide en het stelselmatig en op grote schaal plegen van oorlogsmisdaden standaard onderdeel van je eigen modus operandi vormen.
Een massagraf zoals dit is juist heel goed bewijs. Vrij makkelijk te vinden etc. Doodsoorzaak is vaak nog vast te stellen. Zou je alle lijken kunnen verbranden, dan heb je het bewijs veel beter vernietigd.quote:Op zondag 3 april 2022 16:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die standaard is specifiek bedoeld voor oorlogsomstandigheden en een significant deel ervan lijkt geweid te zijn aan het uitwissen van bewijs. Is wel een iets ander scenario dan hoe je om moet gaan met een groot overschot aan doden.
Voor een partij die de rechten van mensen vertrapt, is in een democratisch bestel geen plaats.quote:Op zondag 3 april 2022 16:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, desondanks mag die partij wat mij betreft per direct verboden worden.
Suggereer je nu dat we hier niet emotioneel van zouden moeten worden? Omdat dat misschien tot ingrijpen zou kunnen leiden?quote:Op zondag 3 april 2022 15:49 schreef Discombobulate het volgende:
Straks gaan we zelf nog ingrijpen omdat we zo emotioneel hier van worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |