Ik zie veel woorden. Maar begrijp niet wat je wil zeggen.quote:Op zondag 3 april 2022 01:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je vraag was specifiek "onze publieke opinie (in de westerse landen)", niet "de publieke opinie".
Oekraïne is Oost-Europa, en zo'n beetje het meest oostelijke deel tot aan het Russische deel van Europa. Ik vind het wat vergezocht dat je het eerst over "westerse landen" hebt, en dan opeens het geografische aspect (Europa) naar boven brengt m.b.t. het "accepteren van deze beelden".
Uiteraard heeft iedereen haar/zijn eigen mening en associaties, dus daar valt verder ook niet over te twisten.
Gepakt weet ik niet, wel dat die (reservist) wordt verdacht......quote:Op zondag 3 april 2022 01:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke Duitse militair is gepakt voor spionnenwerk?
Hier een crosslink https://www.aljazeera.com(...)th-spying-for-russiaquote:An officer in the German Army reserve has been charged on allegations that he spied for Moscow’s intel service, and is accused of passing sensitive military and financial information to Russia for nearly a decade.
Identified only as ‘Ralph G’ by local authorities, the man was charged in mid-March by the state court in Duesseldorf on suspicions that he “worked for a foreign secret service against the Federal Republic of Germany and against a NATO state party,” the country’s federal prosecutor’s office announced on Friday.
quote:Op zondag 3 april 2022 01:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Tof filmpje
Edit: ow, blijkt uit de videogame Arma 3 te zijn...
Doet me denken aan Ogrish en Bestgore van vroeger.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:31 schreef Geerd het volgende:
Russoldat.info kun je kijken hoe het echt gaat met de ruskies...pas op gore..
Die kreeg ik mobiel niet mee volgens mij maar okquote:Op zondag 3 april 2022 02:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Staat ook in de beschrijving van de video
Jij beseft niet dat doorgaans, hoe dichterbij iets is, hoe meer met het mensen raakt? Dat is geen ratio maar menselijke aard/natuur.quote:
Hoe zou je dat verschil aan aanduiden? Ik zou het hele Oostblok als Oost-Europees bestempelen. Wat je wel ziet is dat West-Oekraïne wat dichter bevolkt is.quote:Op zondag 3 april 2022 01:40 schreef HiZ het volgende:
Oekraïne zonder meer bestempelen als 'Oost-Europees' is Russische propaganda herhalen. Dat land is overduidelijk gekenmerkt door verschillende oriëntatie van de delen van het land. Het westelijke deel is herkenbaar midden-Europees.
Hoezo zijn een invasie op Europees grondgebied, oorlogsmisdaden en moord en vernietiging op grote schaal ineens een reden om je maximaal in te zetten voor deze sancties? Waar is je VOC-mentaliteit?quote:Op zondag 3 april 2022 09:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Mark en Wopke zijn wsl al het hele weekend aan het rondbellen om te kijken wie er in hun plaats zijn hoofd op het hakblok van de publieke opinie wil leggen!
Tja Zelensky gaat daar niet mee akkoord dus laat zo zijn eigen bevolking afslachten. Moedige man hoor.quote:Op zondag 3 april 2022 09:43 schreef vosss het volgende:
Dit hoeft toch allemaal niet zo lang te duren. Iedereen weet waar dit onvermijdelijk op uit gaat draaien.
1. Rusland krijgt de Donbass en de Krim.
2. Oekraïne geeft aan geen NAVO lid te willen worden en neutraal te blijven.
3. Oekraïne krijgt veiligheidsgaranties.
4. Rusland trekt zich terug.
Waarom kan men daar niet gewoon even een klap op geven? Meer zit er voor beiden niet in en elke dag oorlog extra is meer ellende aan beide kanten.
Totale bullshit, zoals al je posts. Poetin is helemaal niet uit op alleen Donbas en de Krim.quote:Op zondag 3 april 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tja Zelensky gaat daar niet mee akkoord dus laat zo zijn eigen bevolking afslachten. Moedige man hoor.
Ow, ik was Luhansk vergeten. Klein bier zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 april 2022 09:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Totale bullshit, zoals al je posts. Poetin is helemaal niet uit op alleen Donbas en de Krim.
Ja joh, die Putin is zo betrouwbaar, die houd zich vast wel aan zijn afspraken...quote:Op zondag 3 april 2022 09:43 schreef vosss het volgende:
Dit hoeft toch allemaal niet zo lang te duren. Iedereen weet waar dit onvermijdelijk op uit gaat draaien.
1. Rusland krijgt de Donbass en de Krim.
2. Oekraïne geeft aan geen NAVO lid te willen worden en neutraal te blijven.
3. Oekraïne krijgt veiligheidsgaranties.
4. Rusland trekt zich terug.
Waarom kan men daar niet gewoon even een klap op geven? Meer zit er voor beiden niet in en elke dag oorlog extra is meer ellende aan beide kanten.
Met zo'n instelling kom je er nooit uit.quote:Op zondag 3 april 2022 09:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja joh, die Putin is zo betrouwbaar, die houd zich vast wel aan zijn afspraken...
Die heb ik nooit gehad. De VOC deed ook afschuwelijke dingen in de oost. En in Holland zelf. Jongens werden dronken gevoerd, verleidt ergens een kruisje te zetten en zeeziek wakker. Een paar Hollandse oligarchen profiteerden van uitbuiting. Mijn voorouders komen niet uit Holland, zij werden uitgebuit in de Drentse turfvelden en sliepen ten tijde van de VOC in plaggenhutten of onder de blote hemel.quote:Op zondag 3 april 2022 09:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo zijn een invasie op Europees grondgebied, oorlogsmisdaden en moord en vernietiging op grote schaal ineens een reden om je maximaal in te zetten voor deze sancties? Waar is je VOC-mentaliteit?
Bedoel je die man die openbaart dat hij nog steeds in de hoofdstad zit, buiten rondloopt ipv veilig in de bunker en tig vlogs gepost heeft met zichzelf en zijn omgeving erop, dat is een lafaard ja?quote:Op zondag 3 april 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tja Zelensky gaat daar niet mee akkoord dus laat zo zijn eigen bevolking afslachten. Moedige man hoor.
Ja, maar dat heeft niets te maken met wat jij post.quote:Op zondag 3 april 2022 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je die man die openbaart dat hij nog steeds in de hoofdstad zit, buiten rondloopt ipv veilig in de bunker en tig vlogs gepost heeft met zichzelf en zijn omgeving erop, dat is een lafaard ja?
Goed initiatief! Komt voor mij niet helemaal als een verassing, ik zag dat Costa ook een schip aan had geboden aan de Italiaanse overheid, hopelijk komt dat ook tot een overeenkomst.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
Creatieve oplossingen, soms kan Nederland het nog:
[..]
Met de instelling die jij hier continu voorstelt had Poetin naast heel Oekraïne ook Polen, de Baltische staten, Moldavië en Finland 'gedenazificeerd'.quote:Op zondag 3 april 2022 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er nooit uit.
Do tell, please.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
ja.
Het is 'gewoon' een advocatenkantoor op de Zuidas. Heb daar wat zaken ingericht. Begin nu ook vragen en bepaalde wensen wat beter te begrijpen.
Zelenskyy vertegenwoordigt een regering en een volk dat ronduit achter hem staat.quote:Op zondag 3 april 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat heeft die geschiedvervalsende boomer in het Kremlin enkel en alleen aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 3 april 2022 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd.quote:
Putin vetrouwen heeft niet echt gewerkt.. juist door niet die instelling te hebben zijn we hier beland.quote:Op zondag 3 april 2022 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2022 10:20 schreef AnneX het volgende:
Kots.misselijk van de verhalen en beelden.
Ongelooflijk. En dat moesten de Russische kinderen doen? die zijn voorgelogen over een oefening.
En vrouwen die verkracht worden kunnen beter ook maar gewoon meewerken en toegeven aan hun verkrachting.quote:Op zondag 3 april 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is maar waar je meer waarde aan hecht.quote:Op zondag 3 april 2022 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En vrouwen die verkracht worden kunnen beter ook maar gewoon meewerken en toegeven aan hun verkrachting.
Ik heb daar, net als met beelden van gesneuvelde SS-ers, toch wat minder moeite mee.quote:Op zondag 3 april 2022 10:25 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk inderdaad.
Die foto's van dode Russische soldaten ook, hoofdzakelijk begin-twintigers. Wat een ellende, zoveel slachtoffers.
Kankerputin
Het schijnt dat ze een kort rokje droegen, dus dan vraag je er om.quote:Op zondag 3 april 2022 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En vrouwen die verkracht worden kunnen beter ook maar gewoon meewerken en toegeven aan hun verkrachting.
Ik heb dat ook wel, anderzijds denk ik dat er een hoop zijn die net zo goed slachtoffer zijn als de Oekraïners. En ook een heel aantal die het wel verdienden.quote:Op zondag 3 april 2022 10:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb daar, net als met beelden van gesneuvelde SS-ers, toch wat minder moeite mee.
Komt Poetin er niet uit, bedoel je?quote:Op zondag 3 april 2022 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
In beide gevallen is het dus het beste om de Russen er zo snel mogelijk uit te werken.quote:Op zondag 3 april 2022 10:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is maar waar je meer waarde aan hecht.
Aan je land of aan mensen.
Ik ook, maar als ik even verder denk zie ik ook de ellende daarachter.quote:Op zondag 3 april 2022 10:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb daar, net als met beelden van gesneuvelde SS-ers, toch wat minder moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |