Het is niet eens onderhandelen te noemen wanneer de ander alleen maar geweldseisen heeft en geen zicht heeft/geeft voor andersdenkenden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelensky is eind 2019 begonnen met gesprekken met Poetin over o.a. Oost-Oekraïne, maar het is met Rusland erg lastig onderhandelen.
Tot zo ver de mythe van het meerpartijenstelsel in Nederland...quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Thiemme en PvdD komt uit de zelfde denktank / koker als de FvD. Cliteur is ook de geestes vader van de PvdD en FvD.
Als iemand met Poetins geestesgesteldheid (mensenlevens interesseren mij niet, zie Beslanschool, zie Doebrovkatheater) koste wat kost wil winnen, is die kloof smal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou zit er natuurlijk wel een kloof tussen willen en kunnen.
Er zijn plotseling niet meerdere partijen? Of welke macht wil je cliteur toeschrijven?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tot zo ver de mythe van het meerpartijenstelsel in Nederland...
Neuh apart topic niet nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Je mag er wmb ook een apart topic voor openen hoor.
Als de VS daar toch al tientallen jaren mee bezig is kun je vast wel wat voorbeelden geven toch? En hoe hebben ze dat vwb Oekraine gedaan dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
Neuh apart topic niet nodig.
Ik geef mijn visie maar ben geen profeet die anderen wilt overtuigen.
De USA is al tientallen jaren bezig met zulke oorlogen alleen nu is het in onze achtertuin.
Het verleden zegt niks over de huidige situatie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De USA is al tientallen jaren bezig met zulke oorlogen alleen nu is het in onze achtertuin.
Dit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:58 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. De enige die schuldig is, is Putin.
De hele Westerse wereld liep continu op zijn tenen om Rusland maar niet te provoceren.
Volgens mij snap jij niet helemaal wat een proxy-oorlog is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo werkt een proxy oorlog niet.
Het heeft er verder niets mee te maken maar ik vermoed als 4D schakendbrein Putin toezegt dat hij beertjes, bijtjes en varkentjes gaat beschermen tegen vleesetend (werk)volk, hij Marianne wel in de pocket heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Thiemme en PvdD komt uit de zelfde denktank / koker als de FvD. Cliteur is ook de geestes vader van de PvdD en FvD.
Wow. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
klopt ook niet, cliteur was slechts lijstduwer voor PvDD.quote:
Dus de VS is stiekem oorlog aan het voeren met Putin? Ze hebben Vlad zo geplaagd dat hij gewoon niet anders meer kon dan invallen? Rusland is eigenlijk Will Smith die de VS als Chris Rock op zijn bek slaat?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan sowieso altijd zeggen dat de CIA er achter zat. Zo heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dus de VS is stiekem oorlog aan het voeren met Putin? Ze hebben Vlad zo geplaagd dat hij gewoon niet anders meer kon dan invallen? Rusland is eigenlijk Will Smith die de VS als Chris Rock op zijn bek slaat?
Het is ook niet Putin die in 2014 de Krim is binnengevallen? Het waren eigenlijk Amerikanen die MH17 hebben neergehaald? Vragen vragen, zoveel vragen….
Dat gaat al terug tot de oorlog Rusland-Afghanistan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als de VS daar toch al tientallen jaren mee bezig is kun je vast wel wat voorbeelden geven toch? En hoe hebben ze dat vwb Oekraine gedaan dan?
Ik merk dat jouw toon wat harder is geworden in de voorbije maand. Vat dat alsjeblieft echter niet op als kritiek, het valt me gewoon op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Figuren als Putin en ander strontvolk die op ideële emotie speelt, maken daar handig gebruik van.
[..]
En in Vietnam ondersteunde Rusland Noord-Vietnam maar dat heeft nog altijd niets Oekraine te maken. Daar is geen sprake van een proxy-oorlog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat gaat al terug tot de oorlog Rusland-Afghanistan.
Waarbij de USA de Afghaanse rebellen ondersteund.
Misschien dat het niet de juiste definitie is van een proxy oorlog maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Poetin is een crimineel en een bendeleider. Empathie kent hij niet, als iemand toegeeft, ziet hij dat als zwakte en zal hij proberen door gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als iemand met Poetins geestesgesteldheid (mensenlevens interesseren mij niet, zie Beslanschool, zie Doebrovkatheater) koste wat kost wil winnen, is die kloof smal.
Vergelijk het met die zogenaamde ‘familiedrama's’, de stalkers die hun ex doden of zuur in het gezicht gooien: als die niet winnen, dan krijgen de anderen toch echt niet wat ze willen hebben. Mensen die wat ze begeren nog liever aan gruzelementen slaan, dan het een ander te gunnen. Vooral niet als bekend is dát zij er hun zinnen op hadden gezet, want dan is verliezen dubbel erg vanwege gezichtsverlies.
Dus de wereld zit dankzij de (pathologische??) geestesgesteldheid van 1 man in een hele griezelige situatie. Zijn ‘handlangers’ zijn doodsbenauwd voor hem.
Misschien heeft iemand dat filmpje waarin zijn regering instemt met deze oorlog? Kijk daar eens goed naar. Ze schijten in hun broek!
Dus geen idee hoe die proxy-oorlog er in dit geval vanuit de VS dan uit ziet, maar het is in ieder wel de schuld van de VS. Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien dat het niet de juiste definitie is van een proxy oorlog maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Je bedoelt net zoals de Russen Noord-Korea en Vietnam ondersteunden in respectievelijk de jaren '50 en '60/'70?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat Amerika in het verleden heel fout heeft gehandeld, wil niet zeggen dat zij de enige slechterik op het wereldtoneel zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |