Ja alles moet tegen de vlakte.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:10 schreef gniffie het volgende:
Hoe gaat het herbouwen van Oekraine straks in zijn werk? Kan je die woonflats nog restaureren of moet letterlijk alles tegen de vlakte om van vooraf aan te beginnen.
Ah ik dacht dat Rusland Oekraïne was binnengevallen, maar ik begrijp nu dat NATO Rusland heeft aangevallen. Bedankt voor deze verhelderende inzichten!quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nato voert een oorlog met Rusland met Oekraïnse soldaten. Vraag me hard af - er is veel gewaarschuwd - of deze oorlog voorkomen had kunnen worden.
Oekraïne voor de wolven..
Zou er in Oekraïne ook niet een flinke interne burgeroorlog spelen? Sommige pro Russen tegen pro westers groepen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:21 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan nog denken dat je als Rus met bloemen binnen gehaald gaat worden.
Die droom was snel over. En met zulke beelden van oorlogsmisdaden gaat dat niet meer goed komen.
'Broedervolk'
Nou dan lees je niet, nato levert de wapens waarmee Oekraïners vechten. Snap dat dan, sloompiequote:Op zaterdag 2 april 2022 17:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat Rusland Oekraïne was binnengevallen, maar ik begrijp nu dat NATO Rusland heeft aangevallen. Bedankt voor deze verhelderende inzichten!
![]()
Uiteraard is het allemaal weer de schuld van de NATO... Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:10 schreef ludovico het volgende:
Nato voert een oorlog met Rusland met Oekraïnse soldaten. Vraag me hard af - er is veel gewaarschuwd - of deze oorlog voorkomen had kunnen worden.
Dus Israel voert een oorlog als het Nederlandse leger met de Spike schiet?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dan lees je niet, nato levert de wapens waarmee Oekraïners vechten. Snap dat dan, sloompie
Weet ik veel, ik vertaal alleen een opmerking van een andere userquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus Israel voert een oorlog als het Nederlandse leger met de Spike schiet?
Ik zie niet de gehele NAVO als schuldige, wel de USA.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uiteraard is het allemaal weer de schuld van de NATO... Hoe dan?
Zelensky is eind 2019 begonnen met gesprekken met Poetin over o.a. Oost-Oekraïne, maar het is met Rusland erg lastig onderhandelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Stoppen bij Donetsk en Luhansk.
Vanuit evt propaganda zeggen dat ze er staan om vrede te bewaren.
Volgens mij zijn die Oekraine ook niet binnengevallen... Of ik moet wat gemist hebben?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie niet de gehele NAVO als schuldige, wel de USA.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niks gemist maar hun handelingen hebben er wel voor gezorgd dat Rusland is binnengevallen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die Oekraine ook niet binnengevallen... Of ik moet wat gemist hebben?
Ter zelfverdediging, ja. En ik heb niet de indruk dat de inzet vanuit NAVO-landen nou zo substantieel is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan lees je niet, nato levert de wapens waarmee Oekraïners vechten. Snap dat dan, sloompie
De handelingen van de USA? Welke precies?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niks gemist maar hun handelingen hebben er wel voor gezorgd dat Rusland is binnengevallen.
En nu hebben ze weer een ander volk gevonden wat voor hun gaat vechten, de Oekraïners dus.
Ik vrees dat die gebouwen als afgeschreven kunnen worden beschouwd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja alles moet tegen de vlakte.
De structurele integriteit is compleet weg bij de meeste van dat soort gebouwen.
Ze had een kort rokje aan dus het is haar schuld dat ze verkracht is!quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niks gemist maar hun handelingen hebben er wel voor gezorgd dat Rusland is binnengevallen.
En nu hebben ze weer een ander volk gevonden wat voor hun gaat vechten, de Oekraïners dus.
4D schakend "meesterbrein" Poetin heeft er nu, naast o.a. de 38 miljoen Polen die sowieso al eeuwenlang een hekel aan Russen hebben, nu ook nog eens 44 miljoen Oekraïnse buren bij die hun buurland haten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:21 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan nog denken dat je als Rus met bloemen binnen gehaald gaat worden.
Die droom was snel over. En met zulke beelden van oorlogsmisdaden gaat dat niet meer goed komen.
'Broedervolk'
Oh? Vertel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
Want die zijn Oekraïne binnengevallen ?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Thiemme en PvdD komt uit de zelfde denktank / koker als de FvD. Cliteur is ook de geestes vader van de PvdD en FvD.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:25 schreef polderturk het volgende:
Is Thieme ook al een Russische agent?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze had een kort rokje aan dus het is haar schuld dat ze verkracht is!
Zo werkt een proxy oorlog niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh? Vertel?
De VS heeft een oorlogsverklaring op de mail gedaan ofzo?
Ik word hier zo moe van. De enige die schuldig is, is Putin.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |