Het is niet eens onderhandelen te noemen wanneer de ander alleen maar geweldseisen heeft en geen zicht heeft/geeft voor andersdenkenden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelensky is eind 2019 begonnen met gesprekken met Poetin over o.a. Oost-Oekrane, maar het is met Rusland erg lastig onderhandelen.
Tot zo ver de mythe van het meerpartijenstelsel in Nederland...quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Thiemme en PvdD komt uit de zelfde denktank / koker als de FvD. Cliteur is ook de geestes vader van de PvdD en FvD.
Als iemand met Poetins geestesgesteldheid (mensenlevens interesseren mij niet, zie Beslanschool, zie Doebrovkatheater) koste wat kost wil winnen, is die kloof smal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou zit er natuurlijk wel een kloof tussen willen en kunnen.
Er zijn plotseling niet meerdere partijen? Of welke macht wil je cliteur toeschrijven?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tot zo ver de mythe van het meerpartijenstelsel in Nederland...
Neuh apart topic niet nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Je mag er wmb ook een apart topic voor openen hoor.
Als de VS daar toch al tientallen jaren mee bezig is kun je vast wel wat voorbeelden geven toch? En hoe hebben ze dat vwb Oekraine gedaan dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
Neuh apart topic niet nodig.
Ik geef mijn visie maar ben geen profeet die anderen wilt overtuigen.
De USA is al tientallen jaren bezig met zulke oorlogen alleen nu is het in onze achtertuin.
Het verleden zegt niks over de huidige situatie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De USA is al tientallen jaren bezig met zulke oorlogen alleen nu is het in onze achtertuin.
Dit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:58 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. De enige die schuldig is, is Putin.
De hele Westerse wereld liep continu op zijn tenen om Rusland maar niet te provoceren.
Volgens mij snap jij niet helemaal wat een proxy-oorlog is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo werkt een proxy oorlog niet.
Het heeft er verder niets mee te maken maar ik vermoed als 4D schakendbrein Putin toezegt dat hij beertjes, bijtjes en varkentjes gaat beschermen tegen vleesetend (werk)volk, hij Marianne wel in de pocket heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Thiemme en PvdD komt uit de zelfde denktank / koker als de FvD. Cliteur is ook de geestes vader van de PvdD en FvD.
Wow. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
klopt ook niet, cliteur was slechts lijstduwer voor PvDD.quote:
Dus de VS is stiekem oorlog aan het voeren met Putin? Ze hebben Vlad zo geplaagd dat hij gewoon niet anders meer kon dan invallen? Rusland is eigenlijk Will Smith die de VS als Chris Rock op zijn bek slaat?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan sowieso altijd zeggen dat de CIA er achter zat. Zo heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dus de VS is stiekem oorlog aan het voeren met Putin? Ze hebben Vlad zo geplaagd dat hij gewoon niet anders meer kon dan invallen? Rusland is eigenlijk Will Smith die de VS als Chris Rock op zijn bek slaat?
Het is ook niet Putin die in 2014 de Krim is binnengevallen? Het waren eigenlijk Amerikanen die MH17 hebben neergehaald? Vragen vragen, zoveel vragen….
Dat gaat al terug tot de oorlog Rusland-Afghanistan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als de VS daar toch al tientallen jaren mee bezig is kun je vast wel wat voorbeelden geven toch? En hoe hebben ze dat vwb Oekraine gedaan dan?
Ik merk dat jouw toon wat harder is geworden in de voorbije maand. Vat dat alsjeblieft echter niet op als kritiek, het valt me gewoon op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Figuren als Putin en ander strontvolk die op idele emotie speelt, maken daar handig gebruik van.
[..]
En in Vietnam ondersteunde Rusland Noord-Vietnam maar dat heeft nog altijd niets Oekraine te maken. Daar is geen sprake van een proxy-oorlog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat gaat al terug tot de oorlog Rusland-Afghanistan.
Waarbij de USA de Afghaanse rebellen ondersteund.
Misschien dat het niet de juiste definitie is van een proxy oorlog maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Poetin is een crimineel en een bendeleider. Empathie kent hij niet, als iemand toegeeft, ziet hij dat als zwakte en zal hij proberen door gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als iemand met Poetins geestesgesteldheid (mensenlevens interesseren mij niet, zie Beslanschool, zie Doebrovkatheater) koste wat kost wil winnen, is die kloof smal.
Vergelijk het met die zogenaamde ‘familiedrama's’, de stalkers die hun ex doden of zuur in het gezicht gooien: als die niet winnen, dan krijgen de anderen toch echt niet wat ze willen hebben. Mensen die wat ze begeren nog liever aan gruzelementen slaan, dan het een ander te gunnen. Vooral niet als bekend is dt zij er hun zinnen op hadden gezet, want dan is verliezen dubbel erg vanwege gezichtsverlies.
Dus de wereld zit dankzij de (pathologische??) geestesgesteldheid van 1 man in een hele griezelige situatie. Zijn ‘handlangers’ zijn doodsbenauwd voor hem.
Misschien heeft iemand dat filmpje waarin zijn regering instemt met deze oorlog? Kijk daar eens goed naar. Ze schijten in hun broek!
Dus geen idee hoe die proxy-oorlog er in dit geval vanuit de VS dan uit ziet, maar het is in ieder wel de schuld van de VS. Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien dat het niet de juiste definitie is van een proxy oorlog maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Je bedoelt net zoals de Russen Noord-Korea en Vietnam ondersteunden in respectievelijk de jaren '50 en '60/'70?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat Amerika in het verleden heel fout heeft gehandeld, wil niet zeggen dat zij de enige slechterik op het wereldtoneel zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een narcist waar Putin wmb alle bingokenmerken van heeft, is in zijn element als mensen voor hem kruipen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als iemand met Poetins geestesgesteldheid (mensenlevens interesseren mij niet, zie Beslanschool, zie Doebrovkatheater) koste wat kost wil winnen, is die kloof smal.
Vergelijk het met die zogenaamde ‘familiedrama's’, de stalkers die hun ex doden of zuur in het gezicht gooien: als die niet winnen, dan krijgen de anderen toch echt niet wat ze willen hebben. Mensen die wat ze begeren nog liever aan gruzelementen slaan, dan het een ander te gunnen. Vooral niet als bekend is dt zij er hun zinnen op hadden gezet, want dan is verliezen dubbel erg vanwege gezichtsverlies.
Dus de wereld zit dankzij de (pathologische??) geestesgesteldheid van 1 man in een hele griezelige situatie. Zijn ‘handlangers’ zijn doodsbenauwd voor hem.
Misschien heeft iemand dat filmpje waarin zijn regering instemt met deze oorlog? Kijk daar eens goed naar. Ze schijten in hun broek!
Yep, Paultje heeft vele wortels die zijn steun verdienen. Verder dus niet zo gek om die link tussen PvdD en FvD te leggen.quote:
De USA heeft er geen patent op, Rusland doet het net zo goed en China zal niet veel beter zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En in Vietnam ondersteunde Rusland Noord-Vietnam maar dat heeft nog altijd niets Oekraine te maken. Daar is geen sprake van een proxy-oorlog.
Die oligarchen zijn net als Poetin even schuldig. Waarom Oligarchen die met de wind meewaaien vertrouwen. Zij zijn het het grootste probleem. Die hebben zowel het Russische als het Oekraense plebs veel ontnomen. Oligarchen zijn de pest van een samenleving. Bovendien een grote oorzaak van corruptie.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Een narcist waar Putin wmb alle bingokenmerken van heeft, is in zijn element als mensen voor hem kruipen.
Ik schrik nog steeds van dat minzame microlachje toen hij zijn veiligheidsman belachelijk maakte.
Verbazingwekkend (en psychologisch meer dan begrijpelijk) is dat zijn slachtoffers dat 'laten' gebeuren terwijl ze verdomd goed weten dat het ze gebeurd en helaas machteloos zijn omdat ze uiteen worden gespeeld.
De enige oplossing om dergelijk psychopaten te stoppen is door ze te isoleren en ja, zijn handlangers (die ik deels zie als soort van slachtoffer) een uitweg te bieden.
Misschien is dit ook een tipje aan onze geopolitieke spelers die wmb, veel meer winst kunnen halen door "overlopers" te verleiden die dan mijn part als excuus mogen zeggen dat ze onder invloed stonden. Eelke oligarch die publiekelijk zijn meester veroordeeld en helpt hem neer te slaan, heeft wmb weer toegang tot zijn vermogens.
Zelensky heeft dat inmiddels ook begrepen door Russische deserteurs een beloning in het vooruitzicht te stellen wanneer zij een spaak in het wiel stoppen.
Goed opgemerkt maar kan mij kwaad maken wanneer mensen worden vertrapt en leiders geen oog hebben voor het leed dat zij - bewust - blijven veroorzaken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik merk dat jouw toon wat harder is geworden in de voorbije maand. Vat dat alsjeblieft echter niet op als kritiek, het valt me gewoon op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof ook niet dat Poetin erg afhankelijk is van oligarchen. Het is niet meer de jaren '90 of begin 2000.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die oligarchen zijn net als Poetin even schuldig. Waarom Oligarchen die met de wind meewaaien vertrouwen. Zij zijn het het grootste probleem. Die hebben zowel het Russische als het Oekraense plebs veel ontnomen. Oligarchen zijn de pest van een samenleving. Bovendien een grote oorzaak van corruptie.
Het punt is dat deze oorlog op geen enkele manier aan de criteria voor een proxy war voldoet en dat jij dat toch blijft volhouden en dat is niet echt begrijpelijk, lijkt mij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De USA heeft er geen patent op, Rusland doet het net zo goed en China zal niet veel beter zijn.
Het is ook niet mijn bedoeling om de USA af te kraken de Rusland op te hemelen.
Ik vind het allemaal klootzakken.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:36 schreef polderturk het volgende:
Putin, vieze teringhond.Ondanks de kritiek op Biden's opmerkingen over Poetin heeft 'ie natuurlijk gewoon gelijk. Iedere mogelijke afloop van deze oorlog waarbij Poetin gewoon in het Kremlin blijft zitten is voor het westen inmiddels totaal onacceptabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
Putin, vieze teringhond.Ja. Zag het vanmorgen. Erg h. Als vuilnis gedumpt. Met de handen op de rug vastgebonden. Ongelooflijk. Smeerlappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Je hebt mogelijk wel een punt. Maar het blijven klootzakken die zich door corruptie verrijken over de rug van het volk. Dat is ook het trieste van dit alles.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Poetin erg afhankelijk is van oligarchen. Het is niet meer de jaren '90 of begin 2000.
De oligarchen zijn eerder afhankelijk van Poetin dan andersom.
Dit kan wel eens het begin van het einde voor Putin of de Russische federatie zijn:quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ondanks de kritiek op Biden's opmerkingen over Poetin heeft 'ie natuurlijk gewoon gelijk. Iedere mogelijke afloop van deze oorlog waarbij Poetin gewoon in het Kremlin blijft zitten is voor het westen inmiddels totaal onacceptabel.
Waar is dat dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Zag het vanmorgen. Erg h. Als vuilnis gedumpt. Met de handen op de rug vastgebonden. Ongelooflijk. Smeerlappen.
Eerst de coup in Oekrane.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het punt is dat deze oorlog op geen enkele manier aan de criteria voor een proxy war voldoet en dat jij dat toch blijft volhouden en dat is niet echt begrijpelijk, lijkt mij.
Bucha. Nadat de Russen vertrokken waren, trof men het zo aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
Zie nu veel foto’s van lijken waarbij de armen op de rug zijn gebonden. Vreemd.
Je zal eerst de kop stuk moeten slaan voordat je je kunt bezig houden met de afhakte ledematen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die oligarchen zijn net als Poetin even schuldig. Waarom Oligarchen die met de wind meewaaien vertrouwen. Zij zijn het het grootste probleem. Die hebben zowel het Russische als het Oekraense plebs veel ontnomen. Oligarchen zijn de pest van een samenleving. Bovendien een grote oorzaak van corruptie.
Bucha, Irpin.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
Zie nu veel foto’s van lijken waarbij de armen op de rug zijn gebonden. Vreemd.
Dat was geen coup, maar een corrupte despoot die verdreven werd.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Eerst de coup in Oekrane.
Van pro-rusland naar pro-usa.
Was ook wel nodig met zo'n agressieve buurman.quote:De USA heeft er voor gezorgd dat Oekrane er militair flink op is vooruit gegaan.
Omdat de Russen het land binnengevallen zijn...quote:Oekraense mannen mogen nu Oekrane niet uit en USA blijft er wapens heen pompen.
Wat is hier nu smerig? Een land binnenvallen of een land helpen zodat het zichzelf kan verdedigen?quote:Misschien niet de juiste definitie van een proxy oorlog maar ik weet niet hoe ik zulke smerige spelletjes anders moet noemen.
Spuit 11.quote:Neemt niet weg dat Rusland geen geldige reden had om binnen te vallen.
Volgens sommige berichten hebben ze daar alle mannen van 18-65 uitgemoord. Beetje lastig te bepalen wat precies de waarheid is op dit moment, maar er gaan iig veel nare beelden de rondte.quote:
In Syri zit nog zo'n hond, gesteund door....?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ondanks de kritiek op Biden's opmerkingen over Poetin heeft 'ie natuurlijk gewoon gelijk. Iedere mogelijke afloop van deze oorlog waarbij Poetin gewoon in het Kremlin blijft zitten is voor het westen inmiddels totaal onacceptabel.
Dat moet toch te achterhalen zijn door of beelden of getuigen. Zoiets kan toch niet verborgen blijven op die schaal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens sommige berichten hebben ze daar alle mannen van 18-65 uitgemoord. Beetje lastig te bepalen wat precies de waarheid is op dit moment, maar er gaan iig veel nare beelden de rondte.
Putin, vieze teringhond.Zal vast wel weer iemand komen die zegt dat dit in scne zou zijn gezet, maar helaas....het is en gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.reddit.com/r/(...)diers_shot_civilians
Iemand neerschieten met vastgebonden handen......![]()
tijd om maar even wat anders te gaan doen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Nee natuurlijk niet, maar kost even om alles te onderzoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat moet toch te achterhalen zijn door of beelden of getuigen. Zoiets kan toch niet verborgen blijven op die schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |