Er is zeker wel verschil.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik vind die redenering wel van een kinderlijk naïef niveau. Als men de EU aan gaat vallen heb je praktisch dezelfde situatie als een artikel 5 NATO. In uitwerking zie ik 0 verschil tussen het EU lidmaatschap en dat van NATO. Overduidelijk een gezicht redder voor Putin
Wie heeft dat gezegd?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:56 schreef Momo het volgende:
Rusland bombardeert half Oekraine plat en nu Oekraine een bom gegooid heeft op Russisch grondgebied (misschien is het ook nog eens een false flag), moet Oekraine keihard aangepakt worden ?
Ja de tweede werd in zijn achterste geraakt. Op de frame voor de explosie zie je de afgevuurde raket vliegen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor maar ik zag er zelf geen flares in maar ik heb niet zo heel veel verstand van Helicopters. Zijn wel 2 verschillende dus die eerste is nog weg gekomen.
Ligt aan de bewolkingquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als die F35s wel boven Ukraine vliegen, hoe hoog moeten ze vliegen zodat ze vanaf de grond niet zichtbaar zijn?
EU voert ook gewoon militaire activiteiten uit onderling hequote:Op vrijdag 1 april 2022 16:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er is zeker wel verschil.
Geen NAVO lid is geen militaire activiteit in Oekraïne.
Bij een aanval van Rusland maakt het idd niet uit.
De Oekraïne is dan sowieso beschermd.
Van koers veranderen? Hoe dan?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij had het over Amerikanen die Rusland binnen wilden vallen, toch? Dus ga nou niet ineens van koers lopen veranderen. Oekraine is ook niet groot genoeg om dat te doen. De hele NAVO wel maar dat gaat niet gebeuren.
Dat zal dan vermoedelijk aan jou liggen, ik reageerde op jouw post waarin je claimde dat de Amerikanen in de Oekraine zouden gaan zitten om Russische grondstoffen in te pikken als Oekraine lid wordt van de NAVO.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Van koers veranderen? Hoe dan?
Ik vermoed dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
Geen idee, die re-fuel die ik zag was wel een F35. Maar nog wel boven NAVO gebied uiteraardquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als die F35s wel boven Ukraine vliegen, hoe hoog moeten ze vliegen zodat ze vanaf de grond niet zichtbaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel daarna verdween die F35 van scherm
[ Bericht 0% gewijzigd door tjoptjop op 01-04-2022 17:05:55 ]
Je ziet ze wel gewoon met het blote oog, ze zijn alleen slecht zichtbaar voor veel radar.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De EU is ook niet echt de dreiging voor Poetin denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
EU voert ook gewoon militaire activiteiten uit onderling he
niet met de doelpalen schuiven pls, de stellilng was dat EU lidmaatschap militaire activiteiten in Oekraine uit zou sluiten, dat is niet waarquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De EU is ook niet echt de dreiging voor Poetin denk ik.
Wij zijn best wel pacifistisch de afgelopen 70 jaar.
Ja ik denk ook dat het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal dan vermoedelijk aan jou liggen, ik reageerde op jouw post waarin je claimde dat de Amerikanen in de Oekraine zouden gaan zitten om Russische grondstoffen in te pikken als Oekraine lid wordt van de NAVO.
Geen Amerikaanse activiteitenquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet met de doelpalen schuiven pls, de stellilng was dat EU lidmaatschap militaire activiteiten in Oekraine uit zou sluiten, dat is niet waar
that's not what you saidquote:
Breeduit aan iedereen uitleggen dat het machtige Rusland verrast werd door twee helikopters die in oorlogstijd ver achter hun linies een aanval konden uitvoeren en er mee wegkwamen en zo forse logistieke schade toebrachten aan een militair doelwit terwijl Rusland een week geleden had geclaimd dat ze de luchtmacht van Oekraine praktisch hadden verslagen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:19 schreef Ulx het volgende:
Als Rusland de oorlog mag verklaren wegens dat ontplofte depot is het dan niet slimmer voor ze om te kijken of ze de VN achter zich kunnen krijgen wegens de onuitgelokte aanval van Oekraïne?
Ik heb wel zin om ze dat te zien proberen.
dan nog zie ik niet hoe het een het ander uit zou sluitenquote:
Zal ook wel lekker vallen in al die staten die nu afzijdig proberen te blijven als Rusland ze zo forceert om een kant te kiezen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Breeduit aan iedereen uitleggen dat het machtige Rusland verrast werd door twee helikopters die in oorlogstijd ver achter hun linies een aanval konden uitvoeren en er mee wegkwamen en zo forse logistieke schade toebrachten aan een militair doelwit terwijl Rusland een week geleden had geclaimd dat ze de luchtmacht van Oekraine praktisch hadden verslagen.
Dat is idd een goed verhaal dat vaak verteld mag worden.
Klopt maar Oekraïne is strategisch meer van belang dan Noorwegen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:24 schreef sp3c het volgende:
daarnaast hebben de Amerikanen Oekraine nog steeds niet nodig om militair actief te doen langs de Russische grens
ruimte zat van Noorwegen tot Polen
dat ligt maar helemaal aan je strategiequote:Op vrijdag 1 april 2022 16:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt maar Oekraïne is strategisch meer van belang dan Noorwegen.
Kijk naar het verschil in militaire activiteit van amerika in de Baltische staten en Finland.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan nog zie ik niet hoe het een het ander uit zou sluiten
het is niet alsof de Amerikanen niet welkom zijn in de EU ofzo, meeste landen rollen de loper uit als ze ergens wat mensen willen stallen
Al die soldaten die hun vrije tijd in een nabije stad doorbrengen, dat is dikke kassa.quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan nog zie ik niet hoe het een het ander uit zou sluiten
het is niet alsof de Amerikanen niet welkom zijn in de EU ofzo, meeste landen rollen de loper uit als ze ergens wat mensen willen stallen
Sws is het nog willen veroveren van een land dat zich niet wil laten bezetten, gekkenwerk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:20 schreef Perrin het volgende:
Het is meer dan twee keer geprobeerd, volgens mij, maar het land is niet te veroveren, veel te groot.
Yup. Is echt gekkenwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |