Ik ga 's bekijken of daar de komende tijd wat nieuwswaardig in/uitkomt.quote:⚡️ News Digest for the night: (31mar-01apr22)
▪️Negotiations with the Russian delegation will resume online on April 1. In a week, the parties should prepare for a meeting of the presidents, — Arahamiya.
▪️Russian troops began to leave the Chernobyl nuclear power plant. The invaders are heading to Belarus, — the US Department of Defense reported.
▪️Rashists fired at the City Council in Dergachi, Kharkiv Region. One person was killed and three were injured.
▪️The US Department of Defense handed over the first consignment of cargo to the Armed Forces to increase combat capability. Ukrainian fighters will receive Javelin and Stinger.
▪️Azov regiment destroyed Russian special forces near Mariupol. In total, Azov fighters destroyed 3 tanks and more than 64 units of enemy infantry over the past 24 hours.
▪️Ukraine is negotiating the complete closure of Poland's border with Belarus, — Ambassador of Ukraine in Poland Andriy Deshchytsia informed.
▪️In Trostyanets, Sumy region, the Rashists mined a cemetery, there are still numerous stretching - in fields, roadsides, roads.
▪️British Prime Minister Boris Johnson said that Western countries should tighten the economic loop around Russia until it withdraws all its soldiers from Ukraine. He allows the provision of armored personnel carriers to help the Ukrainian military break out of the blockaded Mariupol. As for the possibility of Britain becoming one of Ukraine's security guarantors, he ruled out giving Kyiv the equivalent of NATO's Article 5, but Ukraine could benefit from a different concept of security "based on the idea of restrain by denial".
▪️The Lithuanian government has included Russia and Belarus in the list of hostile states and territories, based on which it will be possible to exclude companies registered there in tenders for public procurement or to break already concluded contracts.
▪️Russian oil tankers are increasingly disappearing from tracking systems. This indicates that they are engaged in "dark activity" — they deliberately turn off the transmission to circumvent the sanctions. Dark activity among Russian-affiliated crude oil tankers has risen 600% since the start of Russia's war with Ukraine, according to intelligence company Windward.
Zwarte Zee toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Roemenië grenst niet aan Rusland.
greed wrath envy lust gluttony and slothquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:53 schreef Beathoven het volgende:
Putin dacht in de herfst van zijn leven nog even een soort nieuwe Alexander de Grote te worden door Rusland maximaal uit te breiden.
Geen idee waar hij nu mee te vergelijken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tengano op 01-04-2022 17:53:30 ]
Nederlandse basis in de directe zin.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:25 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Volkel een Amerikaanse basis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Tengano op 01-04-2022 18:05:28 ]
quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:58 schreef Tengano het volgende:
https://www.bd.nl/uden-ve(...)-vernieuwd~a6027759/
https://www.bd.nl/uden-ve(...)kernbommen~ad6c7c2b/
Ik denk toch dat de meerderheid er nu heel anders tegen aan kijkt.
Nu slapen mensen er misschien wat beter van.Met versneld politie contact..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die verisure nog niet aangeklaagd is voor valse advertenties, maar enfin ander verhaal.
Ze hebben wel een andere claim. Misschien ook door oa die Peter Berkhof; die lijzige vent met die traplift.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Met versneld politie contact..
Dat die verisure nog niet aangeklaagd is voor valse advertenties, maar enfin ander verhaal.
Dit dacht men voor WO 1 ook: de wederzijdse belangen zijn te groot, handel is te belangrijk. De uitkomst kennen wequote:Op vrijdag 1 april 2022 16:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo is de EU ook begonnen natuurlijk, door de staal en kolenindustrie van Frankrijk en Duitsland wederzijds afhankelijk van elkaar te maken. Maar mijn conclusie is eerder dat, ongeacht wat, die handel gewoon doorgaat, daarvoor zijn de belangen gewoon te groot.
Ik weet het wel zeker dat ze in Nederland liggenquote:
Dan heb je niet echt goed begrepen hoe WO1 begonnen is en wat de politieke situatie toendertijd was. Ik heb dat argument eigenlijk nooit serieus toegepast gezien op WO1, integendeel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:21 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit dacht men voor WO 1 ook: de wederzijdse belangen zijn te groot, handel is te belangrijk. De uitkomst kennen we
Moet je maar geloven van iemand met een mondkapje op twitterquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:13 schreef tjoptjop het volgende:
[ twitter ]
Binnenkort een stralingsincident in een onderzeeër?
[ afbeelding ]
Ik vind het een leuk boodschappenlijstje, ik kan mij zo voorstelen dat de Tsjetsjeense mafia die Poetin ingehuurd heeft hier wel oren naar heeftquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je maar geloven van iemand met een mondkapje op twitter
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat ze in Nederland liggen
Haha leuk emailadresquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:00 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes van het 703rd Munitions Support Squadron (MUNSS) te Volkel.
De nieuwswaarde was overigens de nieuwe maintenance truck erachter. Dat miste Bellingcat.
Je kunt ze een berichtje sturen ook. Fijn he.
703 Munitions Support Squadron - Volkel AB, NL
Unit Mailing Address: 703 MUNSS, Unit 6790, APO AE 09717
Email: 703munss.703munsscsscommandersupportstaff@us.af.mil
Commercial/DSN: +31-0413-335-5834 /DSN: 314-359-5834
Ja..quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De ligging van het land is strategisch gezien best belangrijk voor het leger.
Net zoals Turkije dat ook is.
Maar wie dan welquote:
Daar hebben we het toch over?quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja klopt, de zwarte zee zit er tussen.
Waarom is er dan geen militaire activiteit? Als de EU daartoe oproept staan alle NATO militairen daar op de vs naquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er is zeker wel verschil.
Geen NAVO lid is geen militaire activiteit in Oekraïne.
Bij een aanval van Rusland maakt het idd niet uit.
De Oekraïne is dan sowieso beschermd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |