wacht wtfquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Wij eten bij ons vaste swingers koppel, ik weet dus nog niet wat er gegeten wordt.
Het sneeuwt hier nog steeds makker, en er ligt al een bultje. Ik moet straks nog naar de winkel helaas op de fiets. Hier de training ook afgelast, lag een witte deken op het veld.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef MC-M het volgende:
Het is bij @:maxi-mus en mij gestopt met sneeuwen.
Training was vanmiddag al afgelast. Walgelijk en erg jammer.
Hier is het net begonnen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef MC-M het volgende:
Het is bij @:maxi-mus en mij gestopt met sneeuwen.
Training was vanmiddag al afgelast. Walgelijk en erg jammer.
Kijk aan, dat toont aan dat we geen buren zijn. Sterkte, het kan verraderlijk glad zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nog steeds makker, en er ligt al een bultje. Ik moet straks nog naar de winkel helaas op de fiets. Hier de training ook afgelast, lag een witte deken op het veld.
Heb je een speciale aanbieding op het oog?quote:
Ik hoop toch dat die rotzooi morgen weg is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nog steeds makker, en er ligt al een bultje. Ik moet straks nog naar de winkel helaas op de fiets. Hier de training ook afgelast, lag een witte deken op het veld.
Ja dit hoeft van mij ook niet, zondag nog tot een uur of half 8 buiten gezeten in de korte broek.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die rotzooi morgen weg is.
Ja, dat heb ik toch 10 keer liever dan dit. Laat ze die sneeuw lekker in Oostenrijk houden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit hoeft van mij ook niet, zondag nog tot een uur of half 8 buiten gezeten in de korte broek.
Potloden kopen maar die waren uitverkochtquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een speciale aanbieding op het oog?
Lekker dan, ben je voor niks door de sneeuwstorm gelopen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Potloden kopen maar die waren uitverkocht
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker dan, ben je voor niks door de sneeuwstorm gelopen.
Sterkte maat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
precies
het zit mij niet mee vandaag nielsie
Gelukkig ben je veilig thuisgekomen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
precies
het zit mij niet mee vandaag nielsie
Toch wel een 6.7/10quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland graag een review van de Efteling.
Ik dacht dat ze al die Oki en Doki spullen er wel uit hadden gesloopt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik vond vooral carnaval festival en de fata morgana niet echt woke
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal dingen gingen aanpassen omdat ze niet woke genoeg waren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik vond vooral carnaval festival en de fata morgana niet echt woke
Oh geen idee, ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al die Oki en Doki spullen er wel uit hadden gesloopt.
Daar ben ik ook erg blij mee jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte met het goede nieuws dat je naar Praag kunt trouwens.
Ik vroeg er gister al om en ik krijg geen mention. Ik baal hiervan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een 6.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:yvonne zie review
Gekeken. Gelachenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben erg tevreden over mijn Antonie Kamerling grapje op twitter. @:ggmm
Ik was gisteren ook helemaal niet in de efteling, Scrummiequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vroeg er gister al om en ik krijg geen mention. Ik baal hiervan.
Net op en neer naar de supermarkt gefietst en bij thuiskomst meteen een douche genomen. Walgelijk kutweer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben het niet eens met dit weer.
Oh dan heb ik het vanochtend gevraagd!quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook helemaal niet in de efteling, Scrummie
Maar fijn dat je het leuk hebt gehad Caland.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:11 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland zit nu lekker in de Efteling. In de sneeuw. Wat een prachtige dag voor hem.
Graag review vanavond @:Caland
quote:
Ze namen ook toegang tot wifi mee in de beoordeling.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Caland, verbouw de kuip even zodat er geen uitsupporters mee kunnen.
Ja en amusement in de rust. Dat doe je maar lekker in Amerika.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze namen ook toegang tot wifi mee in de beoordeling.
Dat is sowieso nooit echt een ding geweest. Ja vroeger zag je in sommige stadions nog wel pupillen pingels schieten ofzo, maar je bent dan toch gewoon bier halenquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en amusement in de rust. Dat doe je maar lekker in Amerika.
En daar ben jij wel even zoet mee lees ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit echt een ding geweest. Ja vroeger zag je in sommige stadions nog wel pupillen pingels schieten ofzo, maar je bent dan toch gewoon bier halen
Ik kies altijd een staplek uit dichtbij de uitgang, meestal bij de cornervlag zodat ik tijdens de wedstrijd binnen een minuutje bier kan halen. In de rust bier halen moet je in de Kuip helemaal niet willen inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar ben jij wel even zoet mee lees ik.
Ik heb de laatste keer bij Cambuur ook lekker 5 minuten voor de rust in alle stilte wat halve liters gehaald, om in de rust wat bij te praten met bekenden en Daramy uit te lachen die ongeveer een warming-up met hetzelfde balgevoel deed als het 4e bij ons op zondagochtend om 9 uur.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kies altijd een staplek uit dichtbij de uitgang, meestal bij de cornervlag zodat ik tijdens de wedstrijd binnen een minuutje bier kan halen. In de rust bier halen moet je in de Kuip helemaal niet willen inderdaad
Altijd het beste om te doen ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer bij Cambuur ook lekker 5 minuten voor de rust in alle stilte wat halve liters gehaald, om in de rust wat bij te praten met bekenden en Daramy uit te lachen die ongeveer een warming-up met hetzelfde balgevoel deed als het 4e bij ons op zondagochtend om 9 uur.
de nummer 13 van Saudie Arabie he, uiteraard voor de sportieve ambities van de clubquote:
1. PSV: het Philips Stadion is ouder dan De Kuip, maar hierin is wél steeds geïnvesteerdquote:
Fietsen naar de tandartsquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet de beste ochtend voor een tandartsafspraak, godverdomme door de sneeuw moeten fietsen
Heb je geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet de beste ochtend voor een tandartsafspraak, godverdomme door de sneeuw moeten fietsen
Ha ha haquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fietsen naar de tandarts
Gewoon een taxi pakken maat. @:tong80 check deze gast.
Nee.quote:
Een beetje een slap excuus om geen rijbewijs te halen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
(Maakt ook niet veel uit, ik woon midden in de stad zonder betaalbare parkeergelegenheden)
Ga je nooit een rijbewijs nemen?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
(Maakt ook niet veel uit, ik woon midden in de stad zonder betaalbare parkeergelegenheden)
O dat was meer dat het in deze situatie weinig uitmaakte.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje een slap excuus om geen rijbewijs te halen.
Denk het wel een keer, maar dan moet ik wel in een situatie gaan komen waarin ik meer moet rijden. Aangezien ik dus midden in de stad woon, alles aan te fietsen/lopen is en ik van mijn werk vrij OV kan pakken is dat verwaarloosbaar.quote:
ik ga niet naar buiten vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
Hier alleen een klein beetje sneeuw op de auto’s
Ik ben woedend
Nee nog niet maar ik ben op mijn hoede!quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hebben ze een grapje met je gemaakt?
Verstandig ouwe reus.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik ben op mijn hoede!
ZKA tweette vanmorgen dat hij een partnership met Feyenoord aangaatquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik ben op mijn hoede!
Afgelast?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig ouwe reus.
Ik baal dat Feyenoord is afgelast gvd.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
ZKA tweette vanmorgen dat hij een partnership met Feyenoord aangaat
Geen glimlach
Voor kantoormensen. Van mijn vrienden verwacht ik dit niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat. En je was nog wel zo op je hoede.
Dan moet je ook niet zo janken dat je een keer wat sneeuw op je muil krijgt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee.
Gister al besproken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Stukje Islam. Stukje Sharia.
Ik ben benieuwd naar jullie draw.
Dan had je ook gelezen dat we dit elke morgen met elkaar gaan delen. Dus kom op! Doe eens guitig en zet jezelf in de strech!quote:
Spanjequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Qatarquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Francequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
quote:
Misschien wel leuk om dat naar ZKA te tweeten.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
ZKA tweette vanmorgen dat hij een partnership met Feyenoord aangaat
Geen glimlach
pics?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]Paul heeft een ander lieffie voor ogen en dat ben ik niet
Niet anders dan andere dagen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk altijd deze dag waar je geen enkel nieuwsbericht kan vertrouwen.
Dat vraag maar aan @Paulquote:
Spainquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben bijzonder teleurgesteld in de kwaliteit van de posts van vandaag.
Woordle, landen trekken en een slechte 1 april grap.
Ik kijk nu al uit naar wat meer kwaliteit. Bijvoorbeeld de act rondom de lunch om exact 12:00. Dat vind ik nou echt een leuke rubriek.
Ja, dit is wat we nodig hadden.quote:
Ik vroeg je afgelopen week wat.quote:
Komt er vandaag geen Cor Potcastje?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:26 schreef Caland het volgende:
Woordle 286 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Een mazzeltje
Woordle6 82 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een heerlijke dag jongens
Als het een keuzevraag met of was is het antwoord ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik vroeg je afgelopen week wat.
Zit nog steeds te wachten op een antwoord op de prangende vraag.
Raar, ik heb mokerhard gelachen om mijn 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben bijzonder teleurgesteld in de kwaliteit van de posts van vandaag.
Woordle, landen trekken en een slechte 1 april grap.
Ik kijk nu al uit naar wat meer kwaliteit. Bijvoorbeeld de act rondom de lunch om exact 12:00. Dat vind ik nou echt een leuke rubriek.
Echt walgelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:02 schreef Caland het volgende:
Het is hier echt ijskoud buiten met een vies windje
@:lenny_leonard
Qatarquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
Engeland
Nederland
Marokko
Saudi Arabia
Geen like van Algerije.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:13 schreef De_Kraam het volgende:
Group H
Portugal
Netherlands
South Korea
Cameroon
Gewoon.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
Iedereen loot Marokko
Ik vermoed een complot @:psvcl
Op zich snap ik wel dat ze RKC hebben overgeslagen voor hun werkje, maar ze hadden hun huiswerk toch iets beter moeten doen.quote:
Ja ze willen de samenvattingen van andere wedstrijden terugkijken ofzo, en ze willen binnen 2 minuten een biertje en een snackje in de rust en ze willen in de rust een programma op het veld en ze willen een programmaboekje om te lezen. Gewoon. Het is mij laatst bij Cambuur niet eens opgevallen dat er geen wifi is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik lees dus nu dat WiFi een apart punt is wat bij ieder stadion beoordeeld wordt
Op het nodige appje en ziedende bericht op Fok na heb je toch geen wi-fi nodig in een voetbalstadion, en daar heb je ook gewoon 4G/5G voor. Je komt daar om voetbal te kijken
Parkeren. Bij RKC kan je de auto pal voor het stadion parkeren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik lees dus nu dat WiFi een apart punt is wat bij ieder stadion beoordeeld wordt
Op het nodige appje en ziedende bericht op Fok na heb je toch geen wi-fi nodig in een voetbalstadion, en daar heb je ook gewoon 4G/5G voor. Je komt daar om voetbal te kijken
Daar hangen ze ook de hele argumentatie bijna van Vitesse aan op. Je hoeft nergens te wachten als er gewoon niemand komt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Parkeren. Bij RKC kan je de auto pal voor het stadion parkeren.
Ja dat is niet zo moeilijk he als er 4000 man op af komen.
"De service bij Vitesse is super snel en persoonlijk want je bent daar de enige supporter, heerlijk middagje gehad"quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hangen ze ook de hele argumentatie bijna van Vitesse aan op. Je hoeft nergens te wachten als er gewoon niemand komt.
Ik vind het wel vermakelijk om te lezen verder, je moet dit soort testen niet te serieus nemen.
Dat uitschuiven wordt ook een fantastisch concept genoemd terwijl dat dacht ik één van de redenen van de waardeloze grasmatten is.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
"De service bij Vitesse is super snel en persoonlijk want je bent daar de enige supporter, heerlijk middagje gehad"
Die argumentatie is zo krom dat zelfs @:yats er niet mee komt.
Wel een lekkere tijd, moet nog even een halve dag vrij nemen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb ook absoluut geen zin in Feyenoord-Slavia aanstaande donderdag, het wordt weer veel te druk dus ik moet dan in de rust te lang wachten op mijn broodje frikandel.
En er zal vast geen leuke entertainment show zijn in de rust
en geen lichtshow voorafquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb ook absoluut geen zin in Feyenoord-Slavia aanstaande donderdag, het wordt weer veel te druk dus ik moet dan in de rust te lang wachten op mijn broodje frikandel.
En er zal vast geen leuke entertainment show zijn in de rust
Ik mis door de vroege tijd ons teamuitje, alhoewel het uiteindelijk een prima excuus is gebleken omdat we vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een lekkere tijd, moet nog even een halve dag vrij nemen.
De belchinees heeft alleen nog maar een databundel en wil die zoveel mogelijk besparen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een walgelijk teamuitjequote:Op vrijdag 1 april 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis door de vroege tijd ons teamuitje, alhoewel het uiteindelijk een prima excuus is gebleken omdat we vrijwilligerswerk gaan doen.
Normaal huren ze gewoon een tent voor alle docenten/medewerkers waar je kan vreten en drinken.quote:
Wat voor vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis door de vroege tijd ons teamuitje, alhoewel het uiteindelijk een prima excuus is gebleken omdat we vrijwilligerswerk gaan doen.
tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig ook echt elke totaaldebiel mod hier he.
In KLB zitten ook louter debielen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig ook echt elke totaaldebiel mod hier he.
Heb toch even HBO Max meegepikt.quote:
Het wordt eigenlijk steeds iets beter al vond ik het laatste seizoen dan weer een beetje apart.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Ik ben euphoria obv jouw review aan het kijken. Eerste aflevering was best prima.
Mwah Vbl heeft wel wat idioten ja maar KLB is echt exclusief voor mensen die een hogere hoeveelheid chromosomen hebben verzameldquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt wat dat betreft wel op VBL.
Gisterenavond besteld dus nog geen tijd gehad om te kijken. Toevallig net klaar met Euphoria, alhoewel ik een klein begin met The Blacklist heb gemaakt.quote:
Dat noemen we hier het PSV-topic.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah Vbl heeft wel wat idioten ja maar KLB is echt exclusief voor mensen die een hogere hoeveelheid chromosomen hebben verzameld
Seizoen 2 Aflevering 1 was werkelijk geniaal.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk steeds iets beter al vond ik het laatste seizoen dan weer een beetje apart.
Ik ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk steeds iets beter al vond ik het laatste seizoen dan weer een beetje apart.
Eens, qua muziek, acteerwerk en een sfeertje neerzetten is het vooral top. Beetje een haat-liefdeverhouding met de verhaallijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Seizoen 2 Aflevering 1 was werkelijk geniaal.
We zitten volledig op een lijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, qua muziek, acteerwerk en een sfeertje neerzetten is het vooral top.
Dat had ik vooral in het begin van het eerste seizoen, daarna een tijdje niet gekeken tot anderen me ervoor motiveerden.quote:Beetje een haat-liefdeverhouding met de verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zitten volledig op een lijn.
[..]
Dat had ik vooral in het begin van het eerste seizoen, daarna een tijdje niet gekeken tot anderen me ervoor motiveerden.Wederom eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Verbaast me niets dat Clasie genoemd wordt als een speler die er grote sommen geld naar overmaaktequote:Op vrijdag 1 april 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
Wel leuk dat er eens geen Ajax speler bij betrokken lijkt.
Geen totaal mens. Afscheid van nemen @louisvangaalquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat Clasie genoemd wordt als een speler die er grote sommen geld naar overmaakte
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zijn de erg mooie vrouwen die meedoen.
https://www.dartsactueel.(...)df-wk-deelneemsters/
@:rambodirk graag O'Brien keuren.
Na 30 bier zou je heel misschien Kirsty Hutchinson nog kunnen doen. Maar de rest.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dit zijn de erg mooie vrouwen die meedoen.
https://www.dartsactueel.(...)df-wk-deelneemsters/
@:rambodirk graag O'Brien keuren.
Prisicil niet?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Na 30 bier zou je heel misschien Kirsty Hutchinson nog kunnen doen. Maar de rest.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Na 30 bier zou je heel misschien Kirsty Hutchinson nog kunnen doen. Maar de rest.
Die is wel heel leuk ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg jammer dat Holly Meadwell trouwens niet mee doet @:caland @:maxi-mus @:rambodirk
[ afbeelding ]
10 punten hoger en je doet leuk mee bij de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde dat ze gemiddeldes van in de 50 gooit.
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @maxi-mus heeft het grootste recht om dit hier te posten.quote:
Er gelden regels voor deze slowchat.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:22 schreef MC-M het volgende:
[..]
Alsof er voor een slowchat regels qua inhoud gelden. @:maxi-mus heeft het grootste recht om dit hier te posten.
Die is inmiddels wel 18 en kan erg goed darten.quote:
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Er gelden regels voor deze slowchat.
Geen cryptogeneuzel bijvoorbeeld.
Wie weet binnenkort op pornhub @RamboDirkquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel 18 en kan erg goed darten.
Jammer dat ze Russisch is, daar gaan we dus weinig nog van zien.
Kan interessant zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie weet binnenkort op pornhub @:rambodirk
Kipquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Cocogodquote:
Gewoon een beetje afwasmiddel ingooien maat. Werkt ook prima.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Vergeten jullie ook ALTIJD de vaatwasblokjes als je die moet halen in de supermarkt @:ggmm @:yvonne @:lange_lans
Ik ben woedend
Je dikke hoerenmoederquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon een beetje afwasmiddel ingooien maat. Werkt ook prima.
Nee ik ben geen mongoolquote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Vergeten jullie ook ALTIJD de vaatwasblokjes als je die moet halen in de supermarkt @:ggmm @:yvonne @:lange_lans
Ik ben woedend
Koop die dingen gewoon eens per jaar bij zo’n aanbieding. Of was gewoon met je handen af.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Dat er nog mensen naar een supermarkt gaan vind ik al bijzonder.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Och wat vervelend!quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Toevallig zijn 5 minuten geleden hier boodschappen afgeleverd.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat er nog mensen naar een supermarkt gaan vind ik al bijzonder.
Dat zeggen alle mongolen.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mongolen.
Boerekool met Hema worst.
Ik heb een vrouw.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Ken alleen de Crips.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toevallig zijn 5 minuten geleden hier boodschappen afgeleverd.
Besteld bij Crisp. @:kingroland jouw mening hierover.
Moet jij weten.quote:
Koekoek. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 287 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 83 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Benieuwd naar hoe mijn vriend @:Scrummie het doet
Die gun je een bisquitjequote:
Column: Dikke mensen zijn een probleem. De oplossing: een eetmaximum. Je mag genoeg eten om een heerlijk en vervullend leven te leiden, maar alles wat je daarbovenop nog eet, vloeit naar de staat en het volk.quote:
Graag deze reactie ook op Twitter.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Column: Dikke mensen zijn een probleem. De oplossing: een eetmaximum. Je mag genoeg eten om een heerlijk en vervullend leven te leiden, maar alles wat je daarbovenop nog eet, vloeit naar de staat en het volk.
Ik kan niet reageren op Asha.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag deze reactie ook op Twitter.
Mag ik je post dan gebruiken op Twitter?quote:
Dat mag zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag ik je post dan gebruiken op Twitter?
Die kan wel eens viraal gaan, dus ik wil wel je goedkeuring.
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze de grens op 500k ofzo. Dus wat zal het uitmaken.
Als je Asha op haar dijen kletst trilt het volgende week nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
screenshotje en weer wat extra likes/retweetsquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
Straks weer ruzie maken met collega Sander.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:39 schreef aTypisch het volgende:
oh, dat geldt natuurlijk ook voor mij omdat ik het tweetje deel
[ afbeelding ]
goede column, genoeg mensen getriggerd
het is ook helemaal geen plan ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks weer ruzie maken met collega Sander.
Beter een saaie lul dan een vet varkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
Denk dat die rijke mensen ook wel in NL gaan blijven dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is ook helemaal geen plan ofzo
1. pak geld af van mensen
2. geef het aan de machtigste organisatie van het land
3. ??
4. profit!
Oh, dat maakt de tweet eigenlijk niet zo leuk. Ik ga hem snel terugtrekken. Hopelijk heeft niemand het gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
Sorry dat ik middelmaat ben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat maakt de tweet eigenlijk niet zo leuk. Ik ga hem snel terugtrekken. Hopelijk heeft niemand het gezien.
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Het ging om 'veel plezier ermee' opmerking ernaast.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het was sowieso wel een prima meltdown, ik vind het alleen niets voor Coco om zich zo op te winden.quote:
Geen darkmode.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:22 schreef MC-M het volgende:
Woordle 287 6/6
🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 83 6/6
🟨⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜🟩
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zware bevalling.
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was sowieso wel een prima meltdown, ik vind het alleen niets voor Coco om zich zo op te winden.
Had hij een bacootje op?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Het was een bijzonder avondje.
Coco is ook maar een mens!quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo kwam het niet over!
Maar de hele avond was Chevy vervelend (goh) en @:GGMM ging denk iets te lang door over @:coco na afloop. Dan gaat het wel eens mis, zelfs bij Coco!
Dat wordt een leuke dag voor Daan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |