Koekoek. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 287 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 83 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Benieuwd naar hoe mijn vriend @:Scrummie het doet
Die gun je een bisquitjequote:
Column: Dikke mensen zijn een probleem. De oplossing: een eetmaximum. Je mag genoeg eten om een heerlijk en vervullend leven te leiden, maar alles wat je daarbovenop nog eet, vloeit naar de staat en het volk.quote:
Graag deze reactie ook op Twitter.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Column: Dikke mensen zijn een probleem. De oplossing: een eetmaximum. Je mag genoeg eten om een heerlijk en vervullend leven te leiden, maar alles wat je daarbovenop nog eet, vloeit naar de staat en het volk.
Ik kan niet reageren op Asha.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag deze reactie ook op Twitter.
Mag ik je post dan gebruiken op Twitter?quote:
Dat mag zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag ik je post dan gebruiken op Twitter?
Die kan wel eens viraal gaan, dus ik wil wel je goedkeuring.
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze de grens op 500k ofzo. Dus wat zal het uitmaken.
Als je Asha op haar dijen kletst trilt het volgende week nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
screenshotje en weer wat extra likes/retweetsquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
Straks weer ruzie maken met collega Sander.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:39 schreef aTypisch het volgende:
oh, dat geldt natuurlijk ook voor mij omdat ik het tweetje deel
[ afbeelding ]
goede column, genoeg mensen getriggerd
het is ook helemaal geen plan ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks weer ruzie maken met collega Sander.
Beter een saaie lul dan een vet varkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
Denk dat die rijke mensen ook wel in NL gaan blijven dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is ook helemaal geen plan ofzo
1. pak geld af van mensen
2. geef het aan de machtigste organisatie van het land
3. ??
4. profit!
Oh, dat maakt de tweet eigenlijk niet zo leuk. Ik ga hem snel terugtrekken. Hopelijk heeft niemand het gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je bent een saaie lul!
Sorry dat ik middelmaat ben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat maakt de tweet eigenlijk niet zo leuk. Ik ga hem snel terugtrekken. Hopelijk heeft niemand het gezien.
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Het ging om 'veel plezier ermee' opmerking ernaast.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het was sowieso wel een prima meltdown, ik vind het alleen niets voor Coco om zich zo op te winden.quote:
Geen darkmode.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:22 schreef MC-M het volgende:
Woordle 287 6/6
🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 83 6/6
🟨⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟨🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
⬜🟩🟩⬜⬜🟩
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zware bevalling.
Eens.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was sowieso wel een prima meltdown, ik vind het alleen niets voor Coco om zich zo op te winden.
Had hij een bacootje op?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Het was een bijzonder avondje.
Coco is ook maar een mens!quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo kwam het niet over!
Maar de hele avond was Chevy vervelend (goh) en @:GGMM ging denk iets te lang door over @:coco na afloop. Dan gaat het wel eens mis, zelfs bij Coco!
Dat wordt een leuke dag voor Daan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |