wacht wtfquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Wij eten bij ons vaste swingers koppel, ik weet dus nog niet wat er gegeten wordt.
Het sneeuwt hier nog steeds makker, en er ligt al een bultje. Ik moet straks nog naar de winkel helaas op de fiets. Hier de training ook afgelast, lag een witte deken op het veld.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef MC-M het volgende:
Het is bij @:maxi-mus en mij gestopt met sneeuwen.
Training was vanmiddag al afgelast. Walgelijk en erg jammer.
Hier is het net begonnen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef MC-M het volgende:
Het is bij @:maxi-mus en mij gestopt met sneeuwen.
Training was vanmiddag al afgelast. Walgelijk en erg jammer.
Kijk aan, dat toont aan dat we geen buren zijn. Sterkte, het kan verraderlijk glad zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nog steeds makker, en er ligt al een bultje. Ik moet straks nog naar de winkel helaas op de fiets. Hier de training ook afgelast, lag een witte deken op het veld.
Heb je een speciale aanbieding op het oog?quote:
Ik hoop toch dat die rotzooi morgen weg is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nog steeds makker, en er ligt al een bultje. Ik moet straks nog naar de winkel helaas op de fiets. Hier de training ook afgelast, lag een witte deken op het veld.
Ja dit hoeft van mij ook niet, zondag nog tot een uur of half 8 buiten gezeten in de korte broek.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die rotzooi morgen weg is.
Ja, dat heb ik toch 10 keer liever dan dit. Laat ze die sneeuw lekker in Oostenrijk houden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit hoeft van mij ook niet, zondag nog tot een uur of half 8 buiten gezeten in de korte broek.
Potloden kopen maar die waren uitverkochtquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een speciale aanbieding op het oog?
Lekker dan, ben je voor niks door de sneeuwstorm gelopen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Potloden kopen maar die waren uitverkocht
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker dan, ben je voor niks door de sneeuwstorm gelopen.
Sterkte maat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
precies
het zit mij niet mee vandaag nielsie
Gelukkig ben je veilig thuisgekomen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
precies
het zit mij niet mee vandaag nielsie
Toch wel een 6.7/10quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland graag een review van de Efteling.
Ik dacht dat ze al die Oki en Doki spullen er wel uit hadden gesloopt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik vond vooral carnaval festival en de fata morgana niet echt woke
Ik dacht eigenlijk dat ze allemaal dingen gingen aanpassen omdat ze niet woke genoeg waren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik vond vooral carnaval festival en de fata morgana niet echt woke
Oh geen idee, ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al die Oki en Doki spullen er wel uit hadden gesloopt.
Daar ben ik ook erg blij mee jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte met het goede nieuws dat je naar Praag kunt trouwens.
Ik vroeg er gister al om en ik krijg geen mention. Ik baal hiervan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een 6.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:yvonne zie review
Gekeken. Gelachenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben erg tevreden over mijn Antonie Kamerling grapje op twitter. @:ggmm
Ik was gisteren ook helemaal niet in de efteling, Scrummiequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vroeg er gister al om en ik krijg geen mention. Ik baal hiervan.
Net op en neer naar de supermarkt gefietst en bij thuiskomst meteen een douche genomen. Walgelijk kutweer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben het niet eens met dit weer.
Oh dan heb ik het vanochtend gevraagd!quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook helemaal niet in de efteling, Scrummie
Maar fijn dat je het leuk hebt gehad Caland.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:11 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland zit nu lekker in de Efteling. In de sneeuw. Wat een prachtige dag voor hem.
Graag review vanavond @:Caland
quote:
Ze namen ook toegang tot wifi mee in de beoordeling.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Caland, verbouw de kuip even zodat er geen uitsupporters mee kunnen.
Ja en amusement in de rust. Dat doe je maar lekker in Amerika.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze namen ook toegang tot wifi mee in de beoordeling.
Dat is sowieso nooit echt een ding geweest. Ja vroeger zag je in sommige stadions nog wel pupillen pingels schieten ofzo, maar je bent dan toch gewoon bier halenquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en amusement in de rust. Dat doe je maar lekker in Amerika.
En daar ben jij wel even zoet mee lees ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit echt een ding geweest. Ja vroeger zag je in sommige stadions nog wel pupillen pingels schieten ofzo, maar je bent dan toch gewoon bier halen
Ik kies altijd een staplek uit dichtbij de uitgang, meestal bij de cornervlag zodat ik tijdens de wedstrijd binnen een minuutje bier kan halen. In de rust bier halen moet je in de Kuip helemaal niet willen inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daar ben jij wel even zoet mee lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |