SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Ze is inderdaad een hardwerkende vrouw.
Een leeg omhulsel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat een kneuzen die 2 mannen.
Huntelaar pakt weer zijn kans. Ze moeten hun plaats pakken. Veel meer aantrekkelijkThe secret of getting ahead is getting started![]()
Een echte kolketterquote:Op zondag 27 maart 2022 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat een kneuzen die 2 mannen.
Huntelaar pakt weer zijn kans. Ze moeten hun plaats pakken. Veel meer aantrekkelijkThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Waren net aan het flirten toch?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat is juist de enige waar ze nog iets oog voor heeft![]()
Oh, leek me zon dooieHaters everywhere but I don't really care.![]()
Dit is toch Wie Is De Mol niet?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De regie zet ons op een dwaalspoor.![]()
![]()
Christaan scoort punten, dat gaat 'm worden denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Huntelaar is mss te aanwezig en loopt teveel in haar aura...?The secret of getting ahead is getting started![]()
Dacht ik al meteen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef Pedroso het volgende:
Christaan scoort punten, dat gaat 'm worden denk ik.Your beauty never ever scared me.![]()
Tot nu toe kiest ze de meest zachte eitjes, dus die kans is best groot.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Huntelaar is mss te aanwezig en loopt teveel in haar aura...?![]()
Opdringen is niet aantrekkelijk, voor mij althansquote:Op zondag 27 maart 2022 21:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
Huntelaar is mss te aanwezig en loopt teveel in haar aura...?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Janine heet Mens van achternaam.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geen knuffelaar
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:14 schreef matthijst het volgende:
"Hey Michiel, wil je zo'n schaapje volblaffen?"
Die hadden we vorig seizoen al!You can learn anything, the secret lies in discipline.
Echt hè. Hij krijgt voorzet na voorzet, maar iedere keer zo koud reageren.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hou je van knuffelen ouwe monkyquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Worden opgesloten onderaan het trapgat.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Vrouwen van Hans gaan gillend het huis uit.![]()
Jaa duhhhhh hoe hij tegen de paarden is...
Paardje wil je alsjeblieft hier komen?
Ga je hier aub links af paard?The secret of getting ahead is getting started![]()
Zet er een lekkere vent neer en hij praat wel anders !quote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt hè. Hij krijgt voorzet na voorzet, maar iedere keer zo koud reageren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sommige mensen hebben hun hart rechts wisten jullie dit?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Karlijnquote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Wie van de vrouwen van Jouke heeft jullie voorkeur?
Voor mij Lotte![]()
![]()
Samequote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Voor mij LotteThe secret of getting ahead is getting started![]()
Hans ging de paarden wel drijven op een manier die niet zo handig is voor iemand die zo slecht ter been is als hij.![]()
Wel even van te voren bellen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ah de gevoelsmevrouw mag naar huis.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Marion. Echt een cutie.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Voor mij LotteThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En dan niet oppakken als ze ziet wie er belt, ik ken het,quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
The rock ook en dat is de bestbetaalde acteur ter wereldquote:Op zondag 27 maart 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Hans heeft ook maar één gezichtsuitdrukking.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Haha, dacht precies hetzelfde. Die kijkt niet vrolijk.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:
Volgens mij een pigment storing of ze heeft ooit eens haar neus verbrand...quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ja ging toch niet over de paarden maar idd tegen zijn dochterquote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ga je hier aub links af paard?![]()
![]()
Ik blijf bij de theorie van uitgeschoten met de kaasschaaf.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij een pigment storing of ze heeft ooit eens haar neus verbrand...![]()
In een bad met zuur gevallen, nose first.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij een pigment storing of ze heeft ooit eens haar neus verbrand...You can learn anything, the secret lies in discipline.
Yes ik vertrek is terug
Marion
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Wat zei Evert nou op het eind?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik ga die beslissing nu maar aanquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Weet het niet. Hoorde alleen Maud vragen om een momentje voor haarzelf en toen zeiden de andere twee dames dat ze dat ook wilden en toen zei Maud heel luidquote:
NOU DAT KAN DAN TOCH![]()
![]()
Evert is er helemaal mee aan. Opeens drie vrouwen in zn huis. Heeft geen idee wat ie er mee aan moet.quote:Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weet het niet. Hoorde alleen Maud vragen om een momentje voor haarzelf en toen zeiden de andere twee dames dat ze dat ook wilden en toen zei Maud heel luid
NOU DAT KAN DAN TOCHEcht he!
![]()
![]()
Poef erg lastig!quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Voor mij Lotte
Ik twijfel tussen Marion en Lotte. Marion ziet er het knapste uit, Lotte is leuker en gezelliger! En is ook super knap![]()
Dus Lotte![]()
![]()
Iedereen vanaf dag 1 al!quote:Op zondag 27 maart 2022 21:23 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Ik krijg braaknijgingen van die Maud![]()
![]()
Karlijn sowiesoquote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Voor mij Lotte![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik moest wel lachen; Maud die klaagde dat ze nog nooit versierd was.... alsof iemand daar ooit de kans voor heeft gehad.Die duikt meteen op d'r prooi af , en terwijl de trillende jongen verstijfd staat als een konijntje dat naar de koplampen van een aanrijdende auto staart, zit zij z'n amandelen al af te likken!
![]()
![]()
Ja, ik denk dat die ergens idd gehoopt had dat hij haar naar huis zou sturen, maar ik denk ook dat hij dat niet durft te doen omdat ze om de hoek woont.quote:
Beetje dubbel..... Ergens had ik verwacht dat Dinie zelf zou zeggen van "het was gezellig, maar....." maar dat is waarschijnlijk een stap te ver van hoe het heurt voor haar.![]()
Ja Dinie gaat echt wel zelf opstappen. Die heeft het duidelijk niet naar d'r zin.
Jammer, mijn vrouw en ik dachten dat ze qua persoonlijkheid het beste bij hem zou passen.
Nu blijft er eentje over die juist wil dat hij voor haar gaat zorgen!![]()
![]()
Carlijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Voor mij Lotte
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Lijkt mij niet zo moeilijkquote:Op zondag 27 maart 2022 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik moest wel lachen; Maud die klaagde dat ze nog nooit versierd was.... alsof iemand daar ooit de kans voor heeft gehad.![]()
Jaquote:Op zondag 27 maart 2022 21:13 schreef Phoebster het volgende:
Ohhh Janine en Christiaan vind ik zo leuk samen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Haar versieren voor zij jou versierd heeft? Want dat is volgens mij haar probleem.... dat ze een ander altijd voor is.quote:![]()
Buiten de communicatie van Hans in het weiland, lijkt het me dat Dinie het vooral lastig vindt zich weer open te stellen voor een nieuwe liefde. En dan nog met een man die uit een vertrouwde omgeving komt, plus camera’s erbij.
Wel mooi dat Hans Margriet naar huis heeft gestuurd.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:55 schreef Jojoke het volgende:
Had nog interessant geweest als Maud bij Rob aan het logeren was.
crap in = crap out![]()
Hij was Dinie "behoorlijk aan het commanderen. "Naar de kas! Naar de kas!" En zijn dochter toen ze in de vrachtwagen bezig was en hij met de paarden naar binnen wilde "Eruit!"quote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ga je hier aub links af paard?
Tegen de paarden was 'ie vriendelijker.crap in = crap out![]()
Bron: https://www.facebook.com/rickeversbzv/posts/3298708933697218quote:Het programma begint steeds vroeger. De eerste aflevering begon nog lekker om kwart voor negen, maar nu was Max nog niet eens klaar met zijn rondjes. Als die trend zich doorzet, kunnen we over een tijdje BZV tijdens het ontbijt kijken. Lekker met appeltaart.
Oh ja, ook leuk om te vertellen: ik kreeg een speciaal verzoekje van ene Rob. Of ik dit verslag voortaan alleen over Rob wilde schrijven. Ik heb Rob gezegd dat hij voor straf als laatste aan de beurt komt.
Want ik begin namelijk met Evert, Cora, Maud en Nans. En Koop natuurlijk. Die kwam ook weer even langs. Evert vertelde dat hij mensen pas echt leert kennen door het voeren van oppervlakkige gesprekken. Maud begon meteen over poepen en schijten, maar dat was volgens mij niet helemaal wat Evert bedoelde. Maud werd ondertussen steeds wanhopiger en verzon een list om Everts handen aan te raken: “laat eens kijken die scheve vingers van je. Jaaaaa, doe eens even zo. Juist ja. En hop, kijk dan doe ik mijn handen ertegenaan. Jaaaa, heerlijk toch, even connecten.”
Cora vond het allemaal maar stom. “Pfff, dat handen vasthouden, bie mai gest”. En Nans? Ach, Nans is gewoon Nans. Ondertussen hoopt Maud dat ze op de boerderij van Evert voor de eerste keer in haar leven versierd wordt. Persoonlijk denk ik dat de kans dat Rob op nummer 1 binnenkomt in de Top 40 groter is, maar daarover later meer.
Janine, Sander, Christiaan en Klaas-Jan Huntelaar vierden al vroeg Kerst door lekker samen te gourmetten. Sander vond het jammer dat Janine nu al naar Klaas-Jan toe lijkt te trekken. En zo zie je maar. Je kunt een lijmpistool meenemen of met twee houten schapen onder je arm aan komen zetten, uiteindelijk is het toch altijd een echte spits die scoort.
Na een avondje kaartje leggen vertrokken ze de volgende dag vroeg om echo’s te maken bij vierhonderd ooien. Janine vroeg of de mannen eerst een net konden zetten. Of, zoals zij het zei: “een nat zatten”. Daarna kon de echoprocedure beginnen. De rammen mochten er niet bij zijn en er werden ook geen foto’s afgedrukt, anders duurt het allemaal veel te lang. Gewoon een stempel op de kont en doorlopen.
En over doorlopen gesproken. Dat ging even flink tekeer daar bij de paarden van Hans hè. Margriet, Dinie en Annette schrokken er een beetje van. Margriet vroeg zelfs of Hans tegen een vrouw ook zo zou praten. Dat was natuurlijk niet het geval. Misschien krijgt ze een keer een tik met de zweep of een por in de zij met een paar flinke sporen, maar daar blijft het wel bij.
Gelukkig liet Hans zich ook van zijn zachte kant zien door lekkere broodjes met natte krenten te halen. Nu nog een beetje gezelligheid erbij graag en wat minder van die zware verhalen en dan komt het misschien nog goed bij onze sympathieke Brabantse paardenboer.
En over sympathieke boeren gesproken. Jouke was met Lotte, Karlijn en Marion al om half vijf bij de koeien, maar was toch liever alleen geweest. Hij stoort zich bovendien snel aan mensen. Daar kom je dus als Lotte, Karlijn of Marion zijnde zo vroeg je bed voor uit. En dan gaat meneer er vervolgens zelf weer in liggen. Ik wist het wel. Gierende bandjes.
Waarschijnlijk blijven ze om Jouke binnenkort eens lekker te knuffelen. Lotte nam de volgende dag de proef op de som en vroeg: “Hou je van een knuffel?” Jouke, die keek alsof iemand zijn laatste pakje sigaretten aan de koeien had gevoerd, zei: “Nou, van mij hoeft het niet.” Oké, laatste poging dan: “Ben je een romanticus?”, vroeg Karlijn. “Dat kan wel eens meevallen”, antwoordde hij. En dan weet je het wel. Die komt op Valentijnsdag een keertje thuis met een doosje Merci en dat is het. Ik zei het toch: met gierende bandjes naar huis dames!
En oh ja, pik op de terugweg meteen Wendy, Silvia en Sonja op bij Rob. De grote one-man-show is eigenlijk nog niet afgelopen, maar Rob Sheeran heeft toch niet door dat zijn fans stiekem wegglippen.
Trouwens, even serieus hè. Dat instoppen met die drie zoenen. Hebben jullie dat gezien? En dan heel per ongeluk niet op de wang zoenen, maar een beetje half op het mondje. Daar kan Geile Geert nog een puntje aan zuigen. Die Rob. En wat mogen we trouwens blij zijn dat The Voice niet op tv is hè, anders hadden we Rob zeker niet bij Boer Zoekt Vrouw gezien. Wat een ongekend talent. Geef de man een muziekinstrument en hij gaat los. Iemand nog een tosti trouwens?
Tot volgende week. Dan gaat Maud ook aan Koops handen voelen, is Janine zo met Klaas-Jan bezig dat ze niet door heeft dat Sander en Christiaan stiekem vertrekken, gaan ze bij Hans naar een willekeurige crematie in de buurt om wat meer gezelligheid op te zoeken, wordt Jouke door de KRO-NCRV in het zonnetje gezet voor zijn 100e botte opmerking en probeert Rob tussen het gitaarspelen door zijn gasten opnieuw op de mond te zoenen.
Nu al zin in!![]()
Ze is zo nerveus als ik weet niet wat, daar kan je heerlijk mee spelenquote:Op zondag 27 maart 2022 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar versieren voor zij jou versierd heeft? Want dat is volgens mij haar probleem.... dat ze een ander altijd voor is.![]()
Denk dat Rowan wel wat voor hem was geweest @Ninequote:Op maandag 28 maart 2022 00:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij was Dinie "behoorlijk aan het commanderen. "Naar de kas! Naar de kas!" En zijn dochter toen ze in de vrachtwagen bezig was en hij met de paarden naar binnen wilde "Eruit!"
Tegen de paarden was 'ie vriendelijker.![]()
Wel echt een baas. Gewoon 3 lekkere meiden uitgekozen op basis van de foto's en daar dan lol mee hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Voor mij Lotte
Marion heeft mijn voorkeur trouwens.![]()
Of Steffie, die weet ook wel raad met 'hengsten'quote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef RedFever007 het volgende:
Denk dat Rowan wel wat voor hem was geweest @:nine![]()
![]()
Als je moet kiezen tussen allemaal leuke vrouwen, waarom zou je dan niet de vrouwen uitnodigen die leuk én mooi zijn?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel echt een baas. Gewoon 3 lekkere meiden uitgekozen op basis van de foto's en daar dan lol mee hebben.
Marion heeft mijn voorkeur trouwens.crap in = crap out![]()
Als de buitenkant bovengemiddeld is, ligt de lat qua binnenkant al snel niet zo hoog.
Óf er wordt al snel vanuit gegaan dat die ook wel o.k. zal zijn.![]()
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen allemaal leuke vrouwen, waarom zou je dan niet de vrouwen uitnodigen die leuk én mooi zijn?Maar ik vind het alledrie ook nog behoorlijk inhoudelijk leuke meiden. Marion heeft iets rustigs en liefs, Lotte is de slimste en Carlijn heeft ook wel iets. Ze zijn ook nog behoorlijk flirterig.
Goed gescout voor iemand waar verder weinig uitkomt.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 06:51 schreef Stepperoller het volgende:
Trouwens, even serieus hè. Dat instoppen met die drie zoenen. Hebben jullie dat gezien? En dan heel per ongeluk niet op de wang zoenen, maar een beetje half op het mondje. Daar kan Geile Geert nog een puntje aan zuigen. Die Rob. En wat mogen we trouwens blij zijn dat The Voice niet op tv is hè, anders hadden we Rob zeker niet bij Boer Zoekt Vrouw gezien. Wat een ongekend talent. Geef de man een muziekinstrument en hij gaat los. Iemand nog een tosti trouwens?
Your beauty never ever scared me.![]()
Vaak ben ik het hier wel mee eens, maar deze dames komen me wel leuk over. Niet alleen zomaar alleen leuke smoeltjes. (Althans 2 van de 3. Ben ff de naam kwijt, maar dat ene blondje lijkt echt op een boerenpiemel te zitten azen.)quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Eightyone het volgende:
Als de buitenkant bovengemiddeld is, ligt de lat qua binnenkant al snel niet zo hoog.
Óf er wordt al snel vanuit gegaan dat die ook wel o.k. zal zijn.![]()
Karlijn is dat. Vind ik van de drie de minst leukequote:Op maandag 28 maart 2022 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak ben ik het hier wel mee eens, maar deze dames komen me wel leuk over. Niet alleen zomaar alleen leuke smoeltjes. (Althans 2 van de 3. Ben ff de naam kwijt, maar dat ene blondje lijkt echt op een boerenpiemel te zitten azen.)![]()
Klopt, die komt me vrij oppervlakkig over.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Karlijn is dat. Vind ik van de drie de minst leuke
Een potentieel wel erg leuk neukertje, maar niet meer dan dat. De afgelopen jaren zagen we wel wat voorbeelden van boeren die daar op vielen, waarna het zeer snel ook weer voorbij was.
Je zag het van mijlenver aan komen dat ze de mist in zouden gaan, nog terwijl alledrie de dames aanwezig waren.![]()
https://lc.nl/friesland/M(...)uitema-27568680.html
Jouke heeft duidelijk niet kunnen kiezen dus heeft die ze alledrie gehouden of ze nou willen of niet.![]()
![]()
Wat een ellende, dan wil je toch ook niet meer meedoen als boer of vrouw
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha jezusquote:Op maandag 28 maart 2022 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://lc.nl/friesland/M(...)uitema-27568680.html
Jouke heeft duidelijk niet kunnen kiezen dus heeft die ze alledrie gehouden of ze nou willen of niet.
Ik had het gevoel toen zij na Jouke ook naar boven verdween om nog even een uurtje bij te tukken dat in Jouke's slaapkamer ging doen...quote:Op maandag 28 maart 2022 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, die komt me vrij oppervlakkig over.
Een potentieel wel erg leuk neukertje, maar niet meer dan dat. De afgelopen jaren zagen we wel wat voorbeelden van boeren die daar op vielen, waarna het zeer snel ook weer voorbij was.
Je zag het van mijlenver aan komen dat ze de mist in zouden gaan, nog terwijl alledrie de dames aanwezig waren.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel toen zij na Jouke ook naar boven verdween om nog even een uurtje bij te tukken dat in Jouke's slaapkamer ging doen...Juist!
![]()
![]()
Was ik al toen ik mod was en Danny was zo aardig dat ik mijn roze kleurtje mag houden.quote:Hoort inmiddels ook gewoon beetje bij me haha.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 28-03-2022 17:41:07 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ik bedolf ze liever met wat anders.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef Eightyone het volgende:
De afvallers bij Jouke gaan vast bedolven worden onder de brieven.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Liefde en aandacht?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik bedolf ze liever met wat anders.![]()
Jij snapt hetquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh nou dat vind ik erg leuk. Ik wil ook roze zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Was ik al toen ik mod was en Danny was zo aardig dat ik mijn roze kleurtje mag houden.Hoort inmiddels ook gewoon beetje bij me haha.
Kost dat @Danny ?![]()
![]()
Mod worden van KLB.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh nou dat vind ik erg leuk. Ik wil ook roze zijn.
Kost dat @:Danny ?Your beauty never ever scared me.![]()
Betalen in naturaquote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Kost dat @:Danny ?![]()
Helaasquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Mod worden zou ik best overwegen, maar niet van KLB.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vind Maud zo leuk.
Zij is ongebruikelijk, maar dat soort mensen zie ik graag, geen idee wat ze in betreffende boer ziet.![]()
Grote knotsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:50 schreef Za het volgende:
Ik vind Maud zo leuk.
Zij is ongebruikelijk, maar dat soort mensen zie ik graag, geen idee wat ze in betreffende boer ziet.![]()
Helaas, off topic posten is niet modwaardig. Tevens een note + banquote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Kost dat @:Danny ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helaas, off topic posten is niet modwaardig. Tevens een note + ban![]()
![]()
![]()
Het begon afgelopen zondag interessanter te worden. De slag om Evert is eindelijk begonnen: Maud stort zich schaamteloos op hem en de andere dames doen geen moeite meer om hun ergernis en jaloezie te verbergen.We hebben gezien waarom Hans nog geen vrouw heeft kunnen vinden: onder dat masker van gevoeligheid ligt gewoon een horkerige boer verscholen.
En de grote-Rob-show gaat onverminderd door.
Alleen bij Jouke en Janine is het verschrikkelijk saai. Jonge boeren zijn misschien niet wanhopig genoeg om zich volledig aan het programma over te geven. Janine doet nog enigszins haar best, maar Jouke wekt niet de indruk behoefte te hebben aan een vrouw in z'n leven. Extra schrijnend is dat de mannelijke Fok'ers geen mogelijkheid onbenut laten om duidelijk te maken dat zij de drie dames wél zouden doen. Ik weet niet wat ergerniswekkender is.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
FTFY, verder mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Extra schrijnend is dat de een aantal mannelijke Fok'ers geen mogelijkheid onbenut laten om duidelijk te maken dat zij de drie dames wél zouden doen.![]()
![]()
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij was Dinie "behoorlijk aan het commanderen. "Naar de kas! Naar de kas!" En zijn dochter toen ze in de vrachtwagen bezig was en hij met de paarden naar binnen wilde "Eruit!"
Tegen de paarden was 'ie vriendelijker.![]()
De vraag is wel of hij niet te oud wordt voor zulke beestenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.![]()
Dat is waar. Komt ook best wel voor dat van die oudere paardenboeren "bedrijfsongelukjes" krijgen. Hij wordt niet alleen te oud, maar vooral ook te dik en daardoor niet soepel genoeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vraag is wel of hij niet te oud wordt voor zulke beesten![]()
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
De eerste aflevering vond ik haar echt irritant met haar verhaal en haar hangmat. Maar ik ga haar steeds leuker vinden. Ze zegt precies wat ze ziet en denkt, maar op een mooie manier. "Mooie deuren". Beetje verwonderd over alles, leest een boek er over. Fantastisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:50 schreef Za het volgende:
Ik vind Maud zo leuk.
Nee. Niet in Brabant. En niet met echte paarden. Is wat anders dan pennymeisjes op een manege.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.![]()
Evert heeft ook een heel leuk interview op de BZV site. Hij mag zelfs graag reizen. Volgens mij is hij hartstikke camera schuw en komt hij op TV echt niet uit de verf.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De eerste aflevering vond ik haar echt irritant met haar verhaal en haar hangmat. Maar ik ga haar steeds leuker vinden. Ze zegt precies wat ze ziet en denkt, maar op een mooie manier. "Mooie deuren". Beetje verwonderd over alles, leest een boek er over. Fantastisch.![]()
In de paardenindustrie werken nu eenmaal veel simpele, horkerige zielen. Ik laat me er niet over uit of die in Brabant oververtegenwoordigd zijn.quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Fatshaming...?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is waar. Komt ook best wel voor dat van die oudere paardenboeren "bedrijfsongelukjes" krijgen. Hij wordt niet alleen te oud, maar vooral ook te dik en daardoor niet soepel genoeg.crap in = crap out![]()
Leuk niet, maar ze is een goed voorbeeld van wat normaal gesproken interne dialoog is als je iemand leuk vind en daardoor niet meer logisch kunt nadenken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De eerste aflevering vond ik haar echt irritant met haar verhaal en haar hangmat. Maar ik ga haar steeds leuker vinden. Ze zegt precies wat ze ziet en denkt, maar op een mooie manier. "Mooie deuren". Beetje verwonderd over alles, leest een boek er over. Fantastisch.crap in = crap out![]()
Hans blijkt onder die façade van emotie en humor eigenlijk een hork van een vent te zijn. Die vrouwen zitten er duidelijk niet meer voor hun plezier. Ik had het gevoel dat ze alle drie wel naar huis wilden. Vermoedelijk zal het Dinie wel worden omdat ze zo lekker in de buurt woont en dan zal het vrij snel stuk lopen.
Rob kon ook niet zo lang verbergen dat hij een zeer narcistisch iemand is en eigenlijk alleen meedoet om zichzelf op TV terug te zien. Die vrouwen zitten er ook duidelijk niet meer voor hun plezier. Misschien dat die Wendy nog wel lichtjes geïnteresseerd in hem is, maar die andere twee duidelijk niet meer. Wendy wil denk ik wel eens lekker met hem naar bed en dan is het daarmee ook wel afgelopen.
Janine heeft eigenlijk wel drie echt leuke mannen, best een lastige keuze lijkt me. Michiel pakt wel echt zijn kansjes ja. Die andere twee mannen lijken me eigenlijk leuker dan hij. Ik denk dat Sander naar huis moet.
Evert: wat een dooie boel zeg. Tsja, met zo iemand wordt het nooit spetterend natuurlijk. De aap kwam al snel uit de mouw toen de vrouwen vroegen wat Evert in een relatie zoekt en Evert antwoordde dat "we samen wel een oplossing zoeken als je/de vrouw echt niet van koken houdt".M.a.w. hij is inderdaad gewoon op zoek naar iemand die een schort voordoet en het eten klaar heeft staan als hij zijn echt grote liefdes gemolken heeft. Wat een dood piertje die man! En totaal geen ervaring met diepgaande communicatie. Geen enkel idee van wat hij zoekt. Die Koop lijkt me een betere vangst. Die drie vrouwen hebben teveel diepgang voor Evert. Dat wordt echt niks! Ik zie geen enkele vorm van liefde ontstaan.
Jouke: ik heb hier niet zoveel mee, maar ik vind Lotte wel een erg leuke meid.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Niet alleen tijdens het werk snauwt en commandeert hij, begreep ik uit een filmpje op de site.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Margriet is niet heel positief inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens het werk snauwt en commandeert hij, begreep ik uit een filmpje op de site.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die komt ook wel over als een erg chagrijnig mens waarbij niks goed genoeg is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Margriet is niet heel positief inderdaad.![]()
Ten dele.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:28 schreef loveli het volgende:
ze is een goed voorbeeld van wat normaal gesproken interne dialoog is als je iemand leuk vind en daardoor niet meer logisch kunt nadenken.
Hoe ze welgemeend "leukerd" zegt tegen die boer, en on camera dat ze het zo fijn zou vinden wanneer hij zou zeggen haar leuk te vinden en dat ze nog nooit versierd is, met een heel zelfverzekerd klinkende stem, ik vind het wel mooi allemaal en zie steeds uit naar de stukjes met haar erin.
Eens dat we soms deelgenoot zijn van haar interne dialoog, maar de manier waarop, haar enthousiasme en eerlijkheid, ik vind het wel ontwapenend, voor nu iig![]()
Ik ben ook benieuwd hoe zo'n introverte man als Evert tegenover iemand als zij staat misschien is ze precies wat hij nodig heeft.
De enige interessante verhaallijn voor mij iig.![]()
Zij zijn wat wij nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:20 schreef Za het volgende:
misschien is ze precies wat hij nodig heeft.
De enige interessante verhaallijn voor mij iig.
crap in = crap out![]()
Dit idd... volgens mij heb ik bij de introductie nog gepost dat hij heel erg meeviel, voor een paardenboer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In de paardenindustrie werken nu eenmaal veel simpele, horkerige zielen. Ik laat me er niet over uit of die in Brabant oververtegenwoordigd zijn.
Dat vind ik nog steeds trouwens, maar het blijft een paardenboer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 29-03-2022 17:03:06 ]![]()
Hield ook al geen stand, die twee....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Paardenboer Peter in BZV 2009 tegen een van zijn logees:
"hou uwe bek es dicht en vret die bak leeg."![]()
Hij had op dat moment ook geen ongelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
"hou uwe bek es dicht en vret die bak leeg."
Ze kwam wel wat verzuurd over ja, ook over dat Hans gebruik maakt van een maaltijdendienst. Laat die beste man toch lekker, voor onder andere dit soort mensen is het een prima oplossing.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die komt ook wel over als een erg chagrijnig mens waarbij niks goed genoeg is.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Gelijk of ongelijk maakt niet uit, als Hans dit zou doen dan zouden de dames hem er op aanspreken, bij Peter zeiden zijn ouders er niet eens wat van.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij had op dat moment ook geen ongelijk![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Dat waren mooie tijden. Peter van de pèrden die voorafgaand aan de speeddates zegt dat hij geen pèrdenmeisjes wil en vervolgens knipten ze het zo dat de meiden stuk voor stuk tegen hem zeiden dat ze dol waren op paardenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Denk ook dat Hanneke iets minder gevoelig was dan de dames van Hans wat dat betreft![]()
![]()
Ja, want paardenmeisjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden. Peter van de pèrden die voorafgaand aan de speeddates zegt dat hij geen pèrdenmeisjes wil en vervolgens knipten ze het zo dat de meiden stuk voor stuk tegen hem zeiden dat ze dol waren op paarden![]()
Denk ook dat Hanneke iets minder gevoelig was dan de dames van Hans wat dat betreft![]()
![]()
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
"hou uwe bek es dicht en vret die bak leeg."The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, nog steeds geen levenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.
+1 trouwens![]()
![]()
Idd ben regelmatig groom geweest bij mijn vriendin, heb haar geholpen op stal met de paarden en met koeien ophalen in grote natuurgebieden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.
Dat kort en bondig communiceren kan ook zonder die brultoon ter compensatie van de eigen traagheid hoor.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef RedFever007 het volgende:
Peter was de held van de avond met zn "houw uw bek dicht" opmerking![]()
Verder komen die kutpaarden m'n strot uit![]()
Stoor me mateloos aan Rob. Denkt dat hij echt heel wat is. Hij zingt niet eens zuiver. Zou bij HGT geheid 3 kruisen krijgen! En dan ook alleen maar over zichzelf lullen.![]()
Hij gedraagt zich inderdaad echt heel tenenkrommend maar ik heb daarom juist vooral meedelijden met hem. Hij doet enorm zijn best maar heeft gewoon helemaal niet door dat dit totaal niet handig is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:00 schreef Gia het volgende:
Stoor me mateloos aan Rob. Denkt dat hij echt heel wat is. Hij zingt niet eens zuiver. Zou bij HGT geheid 3 kruisen krijgen! En dan ook alleen maar over zichzelf lullen.
[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 30-03-2022 19:35:02 ]in de haak.![]()
Marion weet heel goed wat ze wel en niet wil (en kan dus maar beter inpakken).
https://boerzoektvrouw.kr(...)raag-voor-boer-jouke![]()
Ik heb drugsverslaafden wel eens geloofwaardigere antwoorden horen geven.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef Bigs het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)raag-voor-boer-jouke![]()
Jouke laat Marion gaan denk ik. Zij is vrij zeker van haar zaken en daar houdt hij niet van. Hij zoekt volgens mij iemand die hij kan rond commanderen en die niet zoveel tegengas geeft en hem vooral in de watten legt. Die andere twee lijken mij veel softer in dat opzicht.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, een vrouw met een eigen mening, dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef Bigs het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)raag-voor-boer-joukeOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Tr gezetquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, een vrouw met een eigen mening, dat kan natuurlijk niet.![]()
We gaan er maar eens goed voor zitten.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Hier thuis ook al over die gozer is 100% gayquote:Op zondag 3 april 2022 20:28 schreef matthijst het volgende:
Zo, eens kijken of Jouke vanavond uit de kast komt![]()
Ik heb de popcorn al klaarquote:Op zondag 3 april 2022 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
We gaan er maar eens goed voor zitten.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik wil met jou op de trekker.
Ik wil Maud onder de trekker.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Achter de trekhaak.quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef matthijst het volgende:
Ik wil met jou op de trekker.
Ik wil Maud onder de trekker.![]()
Die vrouwen ontregelen Evert helemaal
Even alleen zijn, das op zich niet zo heel vreemd, van Maud.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Rob doet aan mansplainingAnd I am a weapon of massive consumption
Oké ik kijk meequote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Pilletje en een snuifjeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ipv te zorgen dat je verliefd wordt of beetje elkaar leert kennen meteen vragen over samen oud worden en samenwonen etc. Doe ‘s rustig joh.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Jouke zijn boerderij heet Hollands HoopThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
NU.quote:Op zondag 3 april 2022 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kende niet wachten op het schele Vd Kerkhof boertje![]()
Ik ben blij dat Hans ondertiteld isBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ah, ze gaan proberen een man van in de 60 te veranderen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aah Hans, hij bedoelt het niet slecht.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dan ben je gewoon geestelijk gestoordquote:Op zondag 3 april 2022 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Ah, ze gaan proberen een man van in de 60 te veranderen.![]()
Ik ga je vertellen dat je moet veranderen maar ik wil je echt niet veranderen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Da's Grun'nquote:Op zondag 3 april 2022 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Jouke zijn boerderij heet Hollands HoopKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Is het bifi-worst of bijfij-worstquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Is gewoon omdat opstappen out of the blue nog lulliger is.quote:Op zondag 3 april 2022 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Ah, ze gaan proberen een man van in de 60 te veranderen.![]()
Nee natuurlijk niet. Ik vond dat ze ook heel overdreven reageerden vorige week. Tegen dieren communiceer je sowieso anders lijkt me.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Twee dagen later weggaan, omdat “niet veranderen wilde”.quote:Op zondag 3 april 2022 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is gewoon omdat opstappen out of the blue nog lulliger is.![]()
![]()
Ik zie Wendy totaal niet met die man. Hij moet voor die rooie gaan, die staat echt te popelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
True.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Sander trekt zich nog sneller terug dan zijn haarlijn.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In Amsterdam is dat nieuwsquote:Op zondag 3 april 2022 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Wel handig dat kop en lijf aan elkaar zitten van zo'n schaap.![]()
Christiaan is toch de betere match ipv Klaas Jan of CarlKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
MoeeeeeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Jouke is alleen maar geïnteresseerd in wie potentie heeft tot minste drama, dus zal ook wel zo kiezenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik heb bij Jouke het idee dat hij het net aankan dat een vrouw stemrecht heeft.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Marion is echt knap
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Marion
And I am a weapon of massive consumption
Maar ook alleen als ze goede argumenten heeftquote:Op zondag 3 april 2022 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb bij Jouke het idee dat hij het net aankan dat een vrouw stemrecht heeft.![]()
Ik vind Jouke echt heel kil en afstandelijk. Maar wellicht dat hij buiten de camera's om heel anders is?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dan kleed hij zich als vrouw.quote:Op zondag 3 april 2022 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Jouke echt heel kil en afstandelijk. Maar wellicht dat hij buiten de camera's om heel anders is?![]()
Ik ook, ik snap niet wat ze in hem zien.quote:Op zondag 3 april 2022 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Jouke echt heel kil en afstandelijk. Maar wellicht dat hij buiten de camera's om heel anders is?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Alleen met de cameramanquote:Op zondag 3 april 2022 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Jouke echt heel kil en afstandelijk. Maar wellicht dat hij buiten de camera's om heel anders is?
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Marion gaat dus naar huis.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Exit Marion dusAnd I am a weapon of massive consumption
Jouke wil een volgzaam type dus, verrassend.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Eigen meningOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat je dit beter anders had kunnen zeggen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kunnen we haar schrijven?
Een dame van het statuur Marion heeft niks te zoeken bij die vent joh.And I am a weapon of massive consumption
Dus voor de overblijvende vrouwen, hou je fucking bek dicht en doe wat ik zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oké doeiBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jouke had meer leuke vrouwen, dan heb je ook wat te kiezen.
Ik wil wil wel een opvanglocatie openen voor de afvallers.![]()
![]()
De tapir moet naar huisI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik gun Marion een veel leukere vent dan Jouke
Je kelder zekerquote:Op zondag 3 april 2022 20:51 schreef Joop_W het volgende:
Jouke had meer leuke vrouwen, dan heb je ook wat te kiezen.
Ik wil wil wel een opvanglocatie openen voor de afvallers.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: