Helaasquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Mod worden zou ik best overwegen, maar niet van KLB.
Grote knotsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:50 schreef Za het volgende:
Ik vind Maud zo leuk.
Zij is ongebruikelijk, maar dat soort mensen zie ik graag, geen idee wat ze in betreffende boer ziet.
Helaas, off topic posten is niet modwaardig. Tevens een note + banquote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh nou dat vind ik erg leuk. Ik wil ook roze zijn.
Kost dat @:Danny ?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helaas, off topic posten is niet modwaardig. Tevens een note + ban
FTFY, verder mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Extra schrijnend is dat de een aantal mannelijke Fok'ers geen mogelijkheid onbenut laten om duidelijk te maken dat zij de drie dames wél zouden doen.
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.quote:Op maandag 28 maart 2022 00:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij was Dinie "behoorlijk aan het commanderen. "Naar de kas! Naar de kas!" En zijn dochter toen ze in de vrachtwagen bezig was en hij met de paarden naar binnen wilde "Eruit!"
Tegen de paarden was 'ie vriendelijker.
De vraag is wel of hij niet te oud wordt voor zulke beestenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.
Dat is waar. Komt ook best wel voor dat van die oudere paardenboeren "bedrijfsongelukjes" krijgen. Hij wordt niet alleen te oud, maar vooral ook te dik en daardoor niet soepel genoeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vraag is wel of hij niet te oud wordt voor zulke beesten
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in de paardenwereld. Die beesten zijn hartstikke snel en als je zelf niet snel handelt, dan ben je uren later nog bezig. Wen er maar aan. Zo wordt er gecommuniceerd op dat moment en heeft verder niks met iemands persoonlijkheid te maken en hoe die in het dagelijks leven is. Maar de paardenwereld is niet voor softies nee.
De eerste aflevering vond ik haar echt irritant met haar verhaal en haar hangmat. Maar ik ga haar steeds leuker vinden. Ze zegt precies wat ze ziet en denkt, maar op een mooie manier. "Mooie deuren". Beetje verwonderd over alles, leest een boek er over. Fantastisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:50 schreef Za het volgende:
Ik vind Maud zo leuk.
Zij is ongebruikelijk, maar dat soort mensen zie ik graag, geen idee wat ze in betreffende boer ziet.
Nee. Niet in Brabant. En niet met echte paarden. Is wat anders dan pennymeisjes op een manege.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.
Evert heeft ook een heel leuk interview op de BZV site. Hij mag zelfs graag reizen. Volgens mij is hij hartstikke camera schuw en komt hij op TV echt niet uit de verf.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De eerste aflevering vond ik haar echt irritant met haar verhaal en haar hangmat. Maar ik ga haar steeds leuker vinden. Ze zegt precies wat ze ziet en denkt, maar op een mooie manier. "Mooie deuren". Beetje verwonderd over alles, leest een boek er over. Fantastisch.
In de paardenindustrie werken nu eenmaal veel simpele, horkerige zielen. Ik laat me er niet over uit of die in Brabant oververtegenwoordigd zijn.quote:
Fatshaming...?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is waar. Komt ook best wel voor dat van die oudere paardenboeren "bedrijfsongelukjes" krijgen. Hij wordt niet alleen te oud, maar vooral ook te dik en daardoor niet soepel genoeg.
Leuk niet, maar ze is een goed voorbeeld van wat normaal gesproken interne dialoog is als je iemand leuk vind en daardoor niet meer logisch kunt nadenken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De eerste aflevering vond ik haar echt irritant met haar verhaal en haar hangmat. Maar ik ga haar steeds leuker vinden. Ze zegt precies wat ze ziet en denkt, maar op een mooie manier. "Mooie deuren". Beetje verwonderd over alles, leest een boek er over. Fantastisch.
Niet alleen tijdens het werk snauwt en commandeert hij, begreep ik uit een filmpje op de site.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Margriet is niet heel positief inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens het werk snauwt en commandeert hij, begreep ik uit een filmpje op de site.
Die komt ook wel over als een erg chagrijnig mens waarbij niks goed genoeg is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Margriet is niet heel positief inderdaad.
Ten dele.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:28 schreef loveli het volgende:
ze is een goed voorbeeld van wat normaal gesproken interne dialoog is als je iemand leuk vind en daardoor niet meer logisch kunt nadenken.
Zij zijn wat wij nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:20 schreef Za het volgende:
misschien is ze precies wat hij nodig heeft.
De enige interessante verhaallijn voor mij iig.
Dit idd... volgens mij heb ik bij de introductie nog gepost dat hij heel erg meeviel, voor een paardenboer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In de paardenindustrie werken nu eenmaal veel simpele, horkerige zielen. Ik laat me er niet over uit of die in Brabant oververtegenwoordigd zijn.
Hield ook al geen stand, die twee....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Paardenboer Peter in BZV 2009 tegen een van zijn logees:
"hou uwe bek es dicht en vret die bak leeg."
Hij had op dat moment ook geen ongelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ze kwam wel wat verzuurd over ja, ook over dat Hans gebruik maakt van een maaltijdendienst. Laat die beste man toch lekker, voor onder andere dit soort mensen is het een prima oplossing.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die komt ook wel over als een erg chagrijnig mens waarbij niks goed genoeg is.
Gelijk of ongelijk maakt niet uit, als Hans dit zou doen dan zouden de dames hem er op aanspreken, bij Peter zeiden zijn ouders er niet eens wat van.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij had op dat moment ook geen ongelijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Dat waren mooie tijden. Peter van de pèrden die voorafgaand aan de speeddates zegt dat hij geen pèrdenmeisjes wil en vervolgens knipten ze het zo dat de meiden stuk voor stuk tegen hem zeiden dat ze dol waren op paardenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ja, want paardenmeisjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden. Peter van de pèrden die voorafgaand aan de speeddates zegt dat hij geen pèrdenmeisjes wil en vervolgens knipten ze het zo dat de meiden stuk voor stuk tegen hem zeiden dat ze dol waren op paarden![]()
Denk ook dat Hanneke iets minder gevoelig was dan de dames van Hans wat dat betreft
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ja, nog steeds geen levenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.
Idd ben regelmatig groom geweest bij mijn vriendin, heb haar geholpen op stal met de paarden en met koeien ophalen in grote natuurgebieden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef RedFever007 het volgende:
Peter was de held van de avond met zn "houw uw bek dicht" opmerking![]()
Verder komen die kutpaarden m'n strot uit
Hij gedraagt zich inderdaad echt heel tenenkrommend maar ik heb daarom juist vooral meedelijden met hem. Hij doet enorm zijn best maar heeft gewoon helemaal niet door dat dit totaal niet handig is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:00 schreef Gia het volgende:
Stoor me mateloos aan Rob. Denkt dat hij echt heel wat is. Hij zingt niet eens zuiver. Zou bij HGT geheid 3 kruisen krijgen! En dan ook alleen maar over zichzelf lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |