Dat waren mooie tijden. Peter van de pèrden die voorafgaand aan de speeddates zegt dat hij geen pèrdenmeisjes wil en vervolgens knipten ze het zo dat de meiden stuk voor stuk tegen hem zeiden dat ze dol waren op paardenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Paardenboer Peter in BZV 2009 tegen een van zijn logees:
"hou uwe bek es dicht en vret die bak leeg."
Ja, want paardenmeisjequote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:17 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden. Peter van de pèrden die voorafgaand aan de speeddates zegt dat hij geen pèrdenmeisjes wil en vervolgens knipten ze het zo dat de meiden stuk voor stuk tegen hem zeiden dat ze dol waren op paarden![]()
Denk ook dat Hanneke iets minder gevoelig was dan de dames van Hans wat dat betreft
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:42 schreef Leandra het volgende:
Paardenboer Peter in BZV 2009 tegen een van zijn logees:
"hou uwe bek es dicht en vret die bak leeg."
Ja, nog steeds geen levenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.
Idd ben regelmatig groom geweest bij mijn vriendin, heb haar geholpen op stal met de paarden en met koeien ophalen in grote natuurgebieden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook in de paardenwereld gezeten en afsnauwen en schelden zijn écht niet nodig. Dat is wel degelijk een kwestie van persoonlijkheid en van gewoonte.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zie een post van mezelf. 13 jaar geleden. Godsamme.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef RedFever007 het volgende:
Peter was de held van de avond met zn "houw uw bek dicht" opmerking![]()
Verder komen die kutpaarden m'n strot uit
Hij gedraagt zich inderdaad echt heel tenenkrommend maar ik heb daarom juist vooral meedelijden met hem. Hij doet enorm zijn best maar heeft gewoon helemaal niet door dat dit totaal niet handig is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:00 schreef Gia het volgende:
Stoor me mateloos aan Rob. Denkt dat hij echt heel wat is. Hij zingt niet eens zuiver. Zou bij HGT geheid 3 kruisen krijgen! En dan ook alleen maar over zichzelf lullen.
Ik heb drugsverslaafden wel eens geloofwaardigere antwoorden horen geven.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef Bigs het volgende:
Marion weet heel goed wat ze wel en niet wil (en kan dus maar beter inpakken).
https://boerzoektvrouw.kr(...)raag-voor-boer-jouke
Ja, een vrouw met een eigen mening, dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:15 schreef Bigs het volgende:
Marion weet heel goed wat ze wel en niet wil (en kan dus maar beter inpakken).
https://boerzoektvrouw.kr(...)raag-voor-boer-jouke
Tr gezetquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, een vrouw met een eigen mening, dat kan natuurlijk niet.
Hier thuis ook al over die gozer is 100% gayquote:Op zondag 3 april 2022 20:28 schreef matthijst het volgende:
Zo, eens kijken of Jouke vanavond uit de kast komt
Ik heb de popcorn al klaarquote:Op zondag 3 april 2022 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
We gaan er maar eens goed voor zitten.
quote:
Achter de trekhaak.quote:Op zondag 3 april 2022 20:32 schreef matthijst het volgende:
Ik wil met jou op de trekker.
Ik wil Maud onder de trekker.
Oké ik kijk meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |