Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen allemaal leuke vrouwen, waarom zou je dan niet de vrouwen uitnodigen die leuk én mooi zijn?
quote:Op maandag 28 maart 2022 06:51 schreef Stepperoller het volgende:
Trouwens, even serieus hè. Dat instoppen met die drie zoenen. Hebben jullie dat gezien? En dan heel per ongeluk niet op de wang zoenen, maar een beetje half op het mondje. Daar kan Geile Geert nog een puntje aan zuigen. Die Rob. En wat mogen we trouwens blij zijn dat The Voice niet op tv is hè, anders hadden we Rob zeker niet bij Boer Zoekt Vrouw gezien. Wat een ongekend talent. Geef de man een muziekinstrument en hij gaat los. Iemand nog een tosti trouwens?
Vaak ben ik het hier wel mee eens, maar deze dames komen me wel leuk over. Niet alleen zomaar alleen leuke smoeltjes. (Althans 2 van de 3. Ben ff de naam kwijt, maar dat ene blondje lijkt echt op een boerenpiemel te zitten azen.)quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Eightyone het volgende:
Als de buitenkant bovengemiddeld is, ligt de lat qua binnenkant al snel niet zo hoog.
Óf er wordt al snel vanuit gegaan dat die ook wel o.k. zal zijn.
Karlijn is dat. Vind ik van de drie de minst leukequote:Op maandag 28 maart 2022 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak ben ik het hier wel mee eens, maar deze dames komen me wel leuk over. Niet alleen zomaar alleen leuke smoeltjes. (Althans 2 van de 3. Ben ff de naam kwijt, maar dat ene blondje lijkt echt op een boerenpiemel te zitten azen.)
Klopt, die komt me vrij oppervlakkig over.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Karlijn is dat. Vind ik van de drie de minst leuke
Haha jezusquote:Op maandag 28 maart 2022 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://lc.nl/friesland/M(...)uitema-27568680.html
Jouke heeft duidelijk niet kunnen kiezen dus heeft die ze alledrie gehouden of ze nou willen of niet.
Ik had het gevoel toen zij na Jouke ook naar boven verdween om nog even een uurtje bij te tukken dat in Jouke's slaapkamer ging doen...quote:Op maandag 28 maart 2022 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, die komt me vrij oppervlakkig over.
Een potentieel wel erg leuk neukertje, maar niet meer dan dat. De afgelopen jaren zagen we wel wat voorbeelden van boeren die daar op vielen, waarna het zeer snel ook weer voorbij was.
Je zag het van mijlenver aan komen dat ze de mist in zouden gaan, nog terwijl alledrie de dames aanwezig waren.
quote:Op maandag 28 maart 2022 16:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel toen zij na Jouke ook naar boven verdween om nog even een uurtje bij te tukken dat in Jouke's slaapkamer ging doen...
Was ik al toen ik mod was en Danny was zo aardig dat ik mijn roze kleurtje mag houden.quote:
Ik bedolf ze liever met wat anders.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef Eightyone het volgende:
De afvallers bij Jouke gaan vast bedolven worden onder de brieven.
Liefde en aandacht?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik bedolf ze liever met wat anders.
Jij snapt hetquote:
Oh nou dat vind ik erg leuk. Ik wil ook roze zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Was ik al toen ik mod was en Danny was zo aardig dat ik mijn roze kleurtje mag houden.Hoort inmiddels ook gewoon beetje bij me haha.
Mod worden van KLB.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh nou dat vind ik erg leuk. Ik wil ook roze zijn.
Kost dat @:Danny ?
Betalen in naturaquote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Helaasquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Mod worden zou ik best overwegen, maar niet van KLB.
Grote knotsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 02:50 schreef Za het volgende:
Ik vind Maud zo leuk.
Zij is ongebruikelijk, maar dat soort mensen zie ik graag, geen idee wat ze in betreffende boer ziet.
Helaas, off topic posten is niet modwaardig. Tevens een note + banquote:Op maandag 28 maart 2022 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helaas, off topic posten is niet modwaardig. Tevens een note + ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |