Marion. Echt een cutie.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Wie van de vrouwen van Jouke heeft jullie voorkeur?
Voor mij Lotte
En dan niet oppakken als ze ziet wie er belt, ik ken het,quote:
The rock ook en dat is de bestbetaalde acteur ter wereldquote:Op zondag 27 maart 2022 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Hans heeft ook maar één gezichtsuitdrukking.
Haha, dacht precies hetzelfde. Die kijkt niet vrolijk.quote:
quote:
Volgens mij een pigment storing of ze heeft ooit eens haar neus verbrand...quote:
Ja ging toch niet over de paarden maar idd tegen zijn dochterquote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jaa duhhhhh hoe hij tegen de paarden is...
Paardje wil je alsjeblieft hier komen?
Ga je hier aub links af paard?
Ik blijf bij de theorie van uitgeschoten met de kaasschaaf.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij een pigment storing of ze heeft ooit eens haar neus verbrand...
In een bad met zuur gevallen, nose first.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij een pigment storing of ze heeft ooit eens haar neus verbrand...
Ik ga die beslissing nu maar aanquote:
Weet het niet. Hoorde alleen Maud vragen om een momentje voor haarzelf en toen zeiden de andere twee dames dat ze dat ook wilden en toen zei Maud heel luidquote:
Evert is er helemaal mee aan. Opeens drie vrouwen in zn huis. Heeft geen idee wat ie er mee aan moet.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weet het niet. Hoorde alleen Maud vragen om een momentje voor haarzelf en toen zeiden de andere twee dames dat ze dat ook wilden en toen zei Maud heel luid
NOU DAT KAN DAN TOCH
Poef erg lastig!quote:Op zondag 27 maart 2022 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Wie van de vrouwen van Jouke heeft jullie voorkeur?
Voor mij Lotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |