Ja, Turkije lijkt vooralsnog zich in het "neutrale kamp" te begeven, met zoals vele andere grote landen als Brazilie, India en China. Dat betekent denk ik dat je Rusland niet snel economisch op de knieen gaat krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:42 schreef Aether het volgende:
Russian oligarchs are welcome in Turkey, foreign minister says
https://www.cnbc.com/2022(...)oreign-minister.html
Ik hoop maar dat het bots zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat het bots zijn, alle usual suspects worden vermeld. Trudeau als nieuwe binnenkomer sinds die truckprotesten
Erdogan eerst even dat geld binnenhalen en dan "dat is nu van mij, toedels"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:42 schreef Aether het volgende:
Russian oligarchs are welcome in Turkey, foreign minister says
https://www.cnbc.com/2022(...)oreign-minister.html
Ik ben wel blij dat die post zo vaak gequote komt. Elke keer toch weer even dat filmpje kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als Putin vent genoeg was om zoiets te durven was hij misschien geen oorlogsmisdadiger geworden.
En het maar raar vinden dat hij niet bij de eu magquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Erdogan eerst even dat geld binnenhalen en dan "dat is nu van mij, toedels"
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rare gasten, onder welke verantwoordelijkheid doen ze dit? Wie controleert hun? Straks is er een gezin van een van die gasten doorzeefd en dan moet je die zolderkamer warriors eens horen.
Origineel is trouwens veel leuker. Reacties ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat die post zo vaak gequote komt. Elke keer toch weer even dat filmpje kijken
Jazeker via de CNNgoden. Vond t wel een vrij krachtige speech. Leek wel of Biden vooraf oppeppers had gekregen, hij klonk krachtiger dan ooit. Zo heb ik hem tijdens zijn verkiezingsspeeches nog niet eerder hoorder schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben jullie niet gekeken?
Biden: For Gods sake! This man can not remain in power!
Kremlin heeft ook geluisterd: non of your business...
Maar het gedeelte waarin hij juist bijna fluisterde, was ook heel sterk. Ontroerend.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Jazeker via de CNNgoden. Vond t wel een vrij krachtige speech. Leek wel of Biden vooraf oppeppers had gekregen, hij klonk krachtiger dan ooit. Zo heb ik hem tijdens zijn verkiezingsspeeches nog niet eerder hoorder schreeuwen.
Ook de verwijzing naar regime change, zou er een geheime operatie in voorbereiding zijn?
En dat je mogelijk wel Russen tegenkomt deze zomer als je naar Turkije op vakantie gaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, Turkije lijkt vooralsnog zich in het "neutrale kamp" te begeven, met zoals vele andere grote landen als Brazilie, India en China. Dat betekent denk ik dat je Rusland niet snel economisch op de knieen gaat krijgen
Heel dom van Turkije.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, Turkije lijkt vooralsnog zich in het "neutrale kamp" te begeven, met zoals vele andere grote landen als Brazilie, India en China. Dat betekent denk ik dat je Rusland niet snel economisch op de knieen gaat krijgen
Niks geen stotteren en niks geen autocue. Kwam straight uit zijn hart en op het goeie moment.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar het gedeelte waarin hij juist bijna fluisterde, was ook heel sterk. Ontroerend.
Wat schuift zo’n act nou? Of ben je vrijwillig debiel?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:48 schreef Za het volgende:
[..]
U is gevangen door de propaganda oorlog?
Mag ik je er op attenderen dat tijdens de grootste brandhaard van covid in Lombardije, waarbij de lijken dagenlang in de huizen bleven liggen, en er geen medische hulp noch materiaal meer voor handen was, niet 1 Europees land te hulp schoot, maar Poetin niet aarzelde om vliegtuigen vol medische beschermingsmiddelen, personeel en colonnes militairen naar Lombardije stuurde om de mensen te helpen in de ergste covid crisis die wij gekend hebben in Europa.
Turkije kijkt wie dit gevecht gaat winnen. En zet in op beide. Dat is denk ik de gedachtequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Heel dom van Turkije.
Je kan neutraal zijn en tegelijkertijd de deur dichtgooien voor die smerige oliegarchen. Er wordt een volk van 40 miljoen uitgeroeid in Europa.
Turkije heeft de inval veroordeeld en drones aan Oekrane geleverd. Tegelijkertijd wil Turkije de banden met Rusland niet verbreken.
Daar zijn veel mensen geloof ik niet zo dol op. Maar denk dat de Russiche tokies het dit jaar niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En dat je mogelijk wel Russen tegenkomt deze zomer als je naar Turkije op vakantie gaat.
Biden is vrij sterk in het internationale theater. Niet verwonderlijk, met 50 jaar ervaring of iets in die richting.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Jazeker via de CNNgoden. Vond t wel een vrij krachtige speech. Leek wel of Biden vooraf oppeppers had gekregen, hij klonk krachtiger dan ooit. Zo heb ik hem tijdens zijn verkiezingsspeeches nog niet eerder hoorder schreeuwen.
Ook de verwijzing naar regime change, zou er een geheime operatie in voorbereiding zijn?
Tis wel een stuk duurder geworden ja als je in roebels moet betalen, maar de Turkse lira heeft het ook niet lekker gedaan, dus misschien valt het mee met de kosten voor de Russen. Europa is in ieder geval een heel stuk duurder voor ze geworden, als ze er al naartoe kunnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Daar zijn veel mensen geloof ik niet zo dol op. Maar denk dat de Russiche tokies het dit jaar niet kunnen betalen.
Zitten wellicht ook gevluchte Russen in Turkije
Biden doet dit wel goed. Hij heeft continu informatie openbaar gemaakt over dat Rusland Oekrane binnen wilde vallen. Dat maakte dat Poetins acties niet meer als verrassing kwamen en de Oekraners zich konden voorbereiden. Ook begon de VS al met wapens te leveren toen wij hier in Europa nog lagen te slapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
Biden: The roebel has become rubble.
Biden: people are fleeing Russia, a real braindrain is going on.
Biden: Don’t touch an inch of NATO-territory. Nato is stronger then ever, achieved in a month that otherwise would’ve taken years.
De tijd zijn gang laten gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat wil Biden doen om Poetin daar weg te krijgen?
Wat een strak filmpje, Zelensky stijgt in mijn achting.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Za het volgende:
[..]
Stel dat er zulke beelden waren van Putin, sexy dansjes in latex, met zijn geslachtsdeel naar voren in een gay groepje op pumps, wat de media en men hier daarmee zou aanvangen.
Maar dat ik ze deel van Zelensky maakt my homofoob
Zet de video in de OP anders:
How do I make this about me?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
Franse hypocrisie
https://twitter.com/searc(...)toon&src=typed_query
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral vanwege het radarzicht. Als je dat ding midden in het bos neerzet ziet de radar niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Waarom staat zoiets compleet in het open? Is het niet handiger om het wat verdekt op te stellen, of zit je dan gelijk met een bosbrand als je zoiets afvuurt?
Wel vrij ironisch dat hij in Polen spreekt over een battle between democracy and autocracy.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hebben jullie niet gekeken?
Biden: For Gods sake! This man can not remain in power!
Kremlin heeft ook geluisterd: non of your business...
Mooie manier om de Polen een beetje terug richting de democratie te trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wel vrij ironisch dat hij in Polen spreekt over een battle between democracy and autocracy.
Headline van vorig jaar:
Poland is world’s “most autocratizing country”, finds democracy index
Charlie Hebdo mocht wel, maar dit weer niet. Laat Rusland toch lekker die spotprenten tekenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
Franse hypocrisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een kwestie van diplomatieke relaties onderhouden, daarom zijn het ook totaal andere situaties. Zoals altijd weten mensen die het woord 'hypocrisie' gebruiken niet wat het betekent.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
Franse hypocrisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imho zit er een verschil tussen een krant die wat doet en een ambassade. Je bent te gast in een land en gaat dan prenten verspreiden waarop je gastheren nazisme promoten. Beetje ranzig imho.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Charlie Hebdo mocht wel, maar dit weer niet. Laat Rusland toch lekker die spotprenten tekenen.
Niks hypocrisie, dit doe je normaal niet als ambassade zijnde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
Franse hypocrisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leg eens uit wat hier hypocriet aan is?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
Franse hypocrisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon gelegenheidsopportunisme. Beetje populistisch ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wel vrij ironisch dat hij in Polen spreekt over een battle between democracy and autocracy.
Headline van vorig jaar:
Poland is world’s “most autocratizing country”, finds democracy index
Liberte liberte libertequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
Franse hypocrisie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, die laat veel kleinere Russische enclaves zien dan waar we nu tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, zie bijvoorbeeld deze kaart van net voor de Holodomor
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Je moet dus sneller dan Putin zijn en dat land met de grond gelijk maken voordat hij ook maar de kans krijgt om naar de knop te wijzen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou dan Putins fout zijn.
[..]
Die reden, en dus jouw conclusie, is dus fout.
Nogmaals, Putin is de agressor, hij valt Ukraine binnen met idiote argumenten als Nazisme, Tsarisme, en "ik voel me aangevallen want ik krijg niet overal mijn egostische klote-zin in" en Zelinsky heeft alle recht om om hulp te vragen bij de verdediging van zijn land.
Als Putin met atoombommen wenst te reageren i.p.v. met terugtrekking, is dat Putin's fout. Van niemand anders.
Vraag mij af hoe betrouwbaar zulke onderzoeken waren in de USSR van 1926.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, zie bijvoorbeeld deze kaart van net voor de Holodomor
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
De Russen leggen het al uit in hun reactie:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Leg eens uit wat hier hypocriet aan is?
Dat is niet zo gek als we zien dat de homodomor vooral de armere (Oekranse) bevolking trof.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, die laat veel kleinere Russische enclaves zien dan waar we nu tegenaan kijken.
Hoe land denk je dat het duurt heel Rusland te bombarderen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:26 schreef halfway het volgende:
[..]
Je moet dus sneller dan Putin zijn en dat land met de grond gelijk maken voordat hij ook maar de kans krijgt om naar de knop te wijzen.
Of gaan wij nog een jaartje of 30 met dat zooitje opgescheept zitten?
Dus in feite claimen de Russische minderheidsgroepen die zich willen afscheiden van Oekrane land dat ze gekregen hebben door de genocide van hun leider Stalin op de Oekraense bevolking.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als we zien dat de homodomor vooral de armere (Oekranse) bevolking trof.
Alleen zien de Russen niet het verschil tussen een krant en een ambassade, daarnaast kun je in Rusland niet zonder te worden opgesloten dergelijke cartoons over Poetin plaatsen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:28 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
De Russen leggen het al uit in hun reactie:
At the same time, the official representative of the Russian Foreign Ministry recalled the position of France on the cartoons of Charlie Hebdo. “It was the French presidents and the French Foreign Ministry who taught us that any caricatures are normal. Even such monstrous ones as in Charlie Hebdo,” Zakharova said. In this regard, the Russian embassy decided to “follow the advice” and use satire, which European politicians “consider a manifestation of freedom of speech.”
“And now they didn’t like something? asked the official representative of the Russian Foreign Ministry. — No. Get it and sign it.”
Zakharova reminded France about Charlie Hebdo cartoons Russian news
https://www.gamingdeputy.(...)ons-russian-news-en/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |