Het is een staatsbedrijf verdacht van oorlogsmisdaden in Sudan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Is petronas het bezit van een Absolute monarch die opdracht geeft tot de moord en executie van burgers en journalisten, en het verspreiden van fundamentalistische religie financieert?
ik weet niet of het nog zo is maar in het verleden financierden ze ook de Thaise moslimseparatisten in het zuiden, plus een bedenkelijk mensenrechten niveau, fout genoeg.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is een staatsbedrijf verdacht van oorlogsmisdaden in Sudan.
Maar ze betalen Sir Lewis dus dat is afgekocht.
Waar slaat dit nu weer op, die sneer naar Hamilton? Doe toch normaal, man.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is een staatsbedrijf verdacht van oorlogsmisdaden in Sudan.
Maar ze betalen Sir Lewis dus dat is afgekocht.
Het vliegveld ligt vlak naast die raffinaderij.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen als iemand met de kennis van een raket inslag op 10 km afstand toch even snel een taxi pakt naar het vliegveld
Past wel in het verhaal hoe de wereld die hele oorlog in Jemen negeert en vergeetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
In het Engels noemen ze dit "tone deaf". Dat "incident" van gisteren is maar een klein onderdeeltje van een oorlog die al jarenlang gevoerd wordt.
Als je zogenaamd een voorvechter van mensenrechten bent maar ondertussen vies geld accepteert zodat je sponsor mooie sier kan maken met de 7-voudig WDC om hun imago op te poetsen ben je gewoon medeplichtig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op, die sneer naar Hamilton? Doe toch normaal, man.
Paraplu maar meenemen dusquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het vliegveld ligt vlak naast die raffinaderij.
Het is best wel vergelijkbaar met wat het westen in Oekraïne doet, alleen zit SA volgens datzelfde westen aan de goeie kant omdat Iran oa aan de andere kant zitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Past wel in het verhaal hoe de wereld die hele oorlog in Jemen negeert en vergeet![]()
![]()
.
zit wel wat in hoor maar dan kan je misschien nog alleen aan korfbal gaan doen en zelfs daar heb ik m'n twijfels overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je zogenaamd een voorvechter van mensenrechten bent maar ondertussen vies geld accepteert zodat je sponsor mooie sier kan maken met de 7-voudig WDC om hun imago op te poetsen ben je gewoon medeplichtig.
Misschien moet je zelf een beetje normaal doen.
Maar heeft die Corona?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Details kunnen belangrijk zijn. Ik lees net op Grand Prix Radio: "Max test positief", maar er stond gelukkig "Max' test positief."
Gevalletje "Verdachte bekend bij politie" vs. "Verdachte bekent bij politie".
Nee, we werden gered door die apostrof. Hij had dus gunstige testrondjes gereden. Maar bij de combinatie van "test" en "positief" denkt volgens mij zo ongeveer iedereen tegenwoordig aan corona.quote:
Mooi Chris, maar als ze echt niet wilden hadden ze vandaag het vliegtuig naar huis gepakt.quote:
Doen ze bewust, clickbait.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, we werden gered door die apostrof. Hij had dus gunstige testrondjes gereden. Maar bij de combinatie van "test" en "positief" denkt volgens mij zo ongeveer iedereen tegenwoordig aan corona.
Medeplichtig?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je zogenaamd een voorvechter van mensenrechten bent maar ondertussen vies geld accepteert zodat je sponsor mooie sier kan maken met de 7-voudig WDC om hun imago op te poetsen ben je gewoon medeplichtig.
Misschien moet je zelf een beetje normaal doen.
met of zonder apostrof zou het ook over corona kunnen gaan hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Details kunnen belangrijk zijn. Ik lees net op Grand Prix Radio: "Max test positief", maar er stond gelukkig "Max' test positief."
Er blijft weinig over zoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:19 schreef Starflyer het volgende:
Misschien moeten we ook maar niet in Azerbeidzjan gaan racen.
[ twitter ]
Regenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:27 schreef byah het volgende:
Tsjah, als dit geen reden is om de race te cancellen wat dan wel?
Ho, ho, de race in Spa vorig jaar is NIET gecancelledquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |