Das minder dan de gemiddelde forens in de file staat dagelijksquote:
Aramco is het target van de Houthi rebellen. En wie is toevallig de hoofdsponsor? Hmmm? Iets te veel oorlogspelletjes gespeeld op je playstation, waardoor je denkt dat je gewoon weer kunt spawnen als je bent doodgeschoten?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef 3rr0r het volgende:
Doe niet zo overdreven, sommigen hier doen alsof ze racen in Marioepol, iets teveel oorlogsbeelden uit Oekraine gekeken.
Ik zie het meer als liefhebber van de sport.quote:
Viaplay zei ook 25 kmquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:06 schreef Viv het volgende:
[..]
10 volgens NOS
Iemand zin om te meten op Google Maps?
Ik kan me voorstellen als iemand met de kennis van een raket inslag op 10 km afstand toch even snel een taxi pakt naar het vliegveldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.
Maar het is volkomen veilig hoor.
Via(down)playquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:07 schreef Evenstar het volgende:
Hemelsbreed iets van 10-12km volgens Google Maps
[ afbeelding ]
Je zal hem maar op moeten vangen op je Schubert met nr 1quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:07 schreef Evenstar het volgende:
Hemelsbreed iets van 10-12km volgens Google Maps
[ afbeelding ]
SprookjesMarkoquote:
Dat is een bewust doel met een drone. Alsnog geen fijn gevoel natuurlijk maar zoals ik zei, geen lukrake rakketten die maar ergens neerkomen zoals bijv Palestijnen die richting Israel wat afschieten of de Russen in Oekraine.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.
Maar het is volkomen veilig hoor.
quote:
Je denkt dat die Houthi achterlijk zijn en alle landen waarvan er coureurs zijn op hun dak willen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aramco is het target van de Houthi rebellen. En wie is toevallig de hoofdsponsor? Hmmm? Iets te veel oorlogspelletjes gespeeld op je playstation, waardoor je denkt dat je gewoon weer kunt spawnen als je bent doodgeschoten?
En waarom precies zou een door de hele wereld bekeken happening gesponsord door datzelfde bedrijf geen doel kunnen zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is een bewust doel met een drone. Alsnog geen fijn gevoel natuurlijk maar zoals ik zei, geen lukrake rakketten die maar ergens neerkomen zoals bijv Palestijnen die richting Israel wat afschieten of de Russen in Oekraine.
Kan, maar denk dat zij dan ook wel weten dat ze de hele wereld op bezoek krijgen. Tactisch gezien zou het een hele domme zet zijn. Aandacht vestigen op je acties, terwijl er eigenlijk niemand wat om geeft en je gewoon je gang kan gaan de komende tijd als de F1 weer weg is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En waarom precies zou een door de hele wereld bekeken happening gesponsord door datzelfde bedrijf geen doel kunnen zijn?
Dit is je beste argument? Dat reli-fundi's niet achterlijk zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat die Houthi achterlijk zijn en alle landen waarvan er coureurs zijn op hun dak willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |