Daar ben ik het wel mee eens, maar dan moet je dat van te voren doen. Als je nu weggaat is het omdat je je niet veilig voelt en niet meer als statement.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou het veel groter willen zien. Niet alleen dit incident. Ik geloof echt dat niemand zin heeft Max, Lowietje of Karel een bom op de kop te gooien. Maar alles bij elkaar verdient een tegenstem. De F! zou hier weg moeten blijven in de spirit of the sports.
Gewoon een statement... als sporter ben je gewoon betrokken... ook al wil je niet en gun je iedereen de vrede.
Deze sport heeft gewoon wereldwijd veel aanzien en genereert veel geld. Hier kan je wat zeggen.
Perez is natuurlijk ook vader. Dat zal wel verschil maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:39 schreef trein2000 het volgende:
Maar, je hebt de verantwoordelijkheid voor een heel circus, dat zijn ook gewoon vaders die hun werk doen.
Onzin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:47 schreef Tijn het volgende:
Als het wel doorgaat, zitten ze allemaal het hele weekend met samengeknepen billen. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
De impact door nu te vertrekken lijkt me groter dan men dit vooraf al aangegeven had.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan moet je dat van te voren doen. Als je nu weggaat is het omdat je je niet veilig voelt en niet meer als statement.
Als deze race nu wordt afgelast, terwijl het hele circus er al is neergestreken, zal dat inderdaad meer media-aandacht krijgen dan wanneer die race niet op de kalender had gestaan vanwege weigerende coureurs.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De impact door nu te vertrekken lijkt me groter dan men dit vooraf al aangegeven had.
Bron?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Gasly heeft zich uitgesproken op Twitter, hij is tegen racen hier en nu.
Dan wil ik wel voor hem invallenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Gasly heeft zich uitgesproken op Twitter, hij is tegen racen hier en nu.
Niet Pietquote:
Hulkenberg kent vast nog wel iemand.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan wil ik wel voor hem invallen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:51 schreef 3rr0r het volgende:
Doe niet zo overdreven, sommigen hier doen alsof ze racen in Marioepol, iets teveel oorlogsbeelden uit Oekraine gekeken.
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.quote:
Op 26 km van het circuit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.
Maar het is volkomen veilig hoor.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er vliegt letterlijk een raket tegen een compound van de grote sponsor op zichtafstand van het circuit.
Maar het is volkomen veilig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |