Bwooaaaaah Geeeertjeeeequote:
Ah, ja, dat verklaart.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:42 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat iedereen in Zuid-Holland 't Geertje wel kent.
Waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Zoetermeer, daar heb ik eigenlijk gemixte gevoelens bij
Vertel?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Dat je er überhaupt gevoelens bij hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Nieuwbouwwijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zoetermeer heeft een wijk die Palenstein heet![]()
Maastricht heeft een wijk die Nazareth heet en zelfs mensen van het kamp willen daar nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Even gestreetviewed, ik zie weinig nieuwbouw hoor. Alleen typische Zoetermeerse jaren lelijke 60 bouwquote:
Volgens mij gaat de hele zooi langzaam plat en komt er nieuwbouw voor terug. Maar kan het mis hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even gestreetviewed, ik zie weinig nieuwbouw hoor. Alleen typische Zoetermeerse jaren lelijke 60 bouw
Ken alleen centrum van Maastricht. Die is wel mooiquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maastricht heeft een wijk die Nazareth heet en zelfs mensen van het kamp willen daar nog niet dood gevonden worden
quote:
Heb er in mijn horeca tijd 6 weken lang 1 dag per week een deeltijd opleiding moeten volgen om afdelingshoofd te worden. Dat was kleine 6 uur heen en terug reizen plus 8 uur 'school'.quote:
Waar je de energie vandaan haalde zeg. Respect.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb er in mijn horeca tijd 6 weken lang 1 dag per week een deeltijd opleiding moeten volgen om afdelingshoofd te worden. Dat was kleine 6 uur heen en terug reizen plus 8 uur 'school'.
Als ik jullie vertel dat ik tijdens die treinreizen voornamelijk aan mijn bachelor heb gewerkt ipv die deeltijd opleiding weten jullie waarschijnlijk hoe hoogstaand die opleiding was
je werd chef big Mac saus?>quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb er in mijn horeca tijd 6 weken lang 1 dag per week een deeltijd opleiding moeten volgen om afdelingshoofd te worden. Dat was kleine 6 uur heen en terug reizen plus 8 uur 'school'.
Als ik jullie vertel dat ik tijdens die treinreizen voornamelijk aan mijn bachelor heb gewerkt ipv die deeltijd opleiding weten jullie waarschijnlijk hoe hoogstaand die opleiding was
Mijn officiële titel was 'chef burger flippen'quote:
Klinkt als een foute bijnaam , van Palensteinquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Den Haag werd het steevast rampstadrail genoemd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ranstadrail van Zoetermeer is wel mooi, maar NS Station van Zoetermeer is echt pauper zeg
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ranstadrail van Zoetermeer is wel mooi, maar NS Station van Zoetermeer is echt pauper zeg
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn officiële titel was 'chef burger flippen'
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt als een foute bijnaam , van Palenstein
Negeer mij nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag werd het steevast rampstadrail genoemd.
SpongeKonijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn officiële titel was 'chef burger flippen'
Ome Henkquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoi !quote:
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @Dotteke en ik gescheiden zijn.quote:
hoi papaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @:dotteke en ik gescheiden zijn.
Ik mis hier iets denk ikquote:
ik zie @Paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @:dotteke en ik gescheiden zijn.
Wassup?quote:
Haags is mn papa en @Dotteke mijn mamaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie @:paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?
Jakkiebahquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie @:paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?
Ik moest meer grinniken dan ik wil toegevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo slecht is die toch niet? Natuurlijk niet zo goed als onze metrolijn Equote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag werd het steevast rampstadrail genoemd.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest meer grinniken dan ik wil toegeven
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat worden ferme tikjes op je vingertjes, knul.
Nou... tegenwoordig is het wel goed. Maar vroegah.....quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo slecht is die toch niet? Natuurlijk niet zo goed als onze metrolijn E
Respect waar respect thuishoortquote:
Ja daarom. Ze zullen bij de gemeente vast heel goed gelachen hebben toen ze die wijk de naam gavenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De tramtunnel is wel beruchtquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou... tegenwoordig is het wel goed. Maar vroegah.....
ongeveer de helft van de hoogbouw daar is gerenoveerd, anderfe helft afgebroken en nieuwe laagbouw en lagere flats neergezet. Wijk is echt sterk verbeterdquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de hele zooi langzaam plat en komt er nieuwbouw voor terug. Maar kan het mis hebben.
Maar aan de andere kant toch wel fijn dat die er isquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ja. Wat een epische faal was dat
Mee eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant toch wel fijn dat die er is
Wat mij betreft was Zoetermeer een dorpje gebleven en was het daar lekker groen geblevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongeveer de helft van de hoogbouw daar is gerenoveerd, anderfe helft afgebroken en nieuwe laagbouw en lagere flats neergezet. Wijk is echt sterk verbeterd
nu ie er ligt is het prima toch, net als de noord-zuidlijn in het Amsterdamsequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ja. Wat een epische faal was dat
Mama dotteke doet al sliepen want ze moet om 5 uur vannacht boljen in DTSquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
En WAAG het niet om de kindertelefoon te bellen.
@:dotteke
tsja ik ben er pas in de 90's gaan wonen, uitbouw is in de 60-70's begonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat mij betreft was Zoetermeer een dorpje gebleven en was het daar lekker groen gebleven
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ie er ligt is het prima toch, net als de noord-zuidlijn in het Amsterdamse
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mama dotteke doet al sliepen want ze moet om 5 uur vannacht boljen in DTS
HALLO WAAROM DOE JE DAT? HET WAS UIT?quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.
lekker achter kaap kontquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja, lekker thuisblijven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik eens een keertje rondje zoetermeer doen met de Randstadrail? Toch directe verbinding met werk. Nog aanraders?
Stadshart is prima shoppen hoor, stukken beter te doen dan die overhypte MOTN meukquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik eens een keertje rondje zoetermeer doen met de Randstadrail? Toch directe verbinding met werk. Nog aanraders?
Vind het wel geinig dat ze twee binnensteden hebben, een moderne stadshart en Dorpsstraatquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadshart is prima shoppen hoor, stukken beter te doen dan die overhypte MOTN meuk
Genoeg natuur ook, al is dat vaak niet in de buurt van RR.
klopt, mensen die zeggen dat er in Zoetermeer helemaal niks ouds is zijn er zeker nooit geweestquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het wel geinig dat ze twee binnensteden hebben, een moderne stadshart en Dorpsstraat
quote:
Mol gezien, wat heb ik dit gemist zeg! Eindelijk de mol zoals de mol hoort te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, mensen die zeggen dat er in Zoetermeer helemaal niks ouds is zijn er zeker nooit geweest
Hetzelfde complex als wat vrouwen met sterk zijn hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
Wat is dat toch met Haags en dat Godcomplex?
Ik geloof toch niet in 'm dus dat scheelt haha. Hey konijnenkont!quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hetzelfde complex als wat vrouwen met sterk zijn hebben.
Hij denkt god te zijn, maar is het verre van
Goedes nachts B00stermans, hoe is het ermee deze wonderlijke nacht?quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet in 'm dus dat scheelt haha. Hey konijnenkont!
The usual. Bier, nooit een film goed genoeg om te kijken, niet genoeg inspiratie voor muziek gezien tijdstip. En met u?quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedes nachts B00stermans, hoe is het ermee deze wonderlijke nacht?
Also the usual, eerste en laatste biertje van vandaag erbij gepakt, nog half bezig met werk en moe genoeg om te gaan slapen maar te weinig zin om naar bed te gaan omdat ik morgen een vrije dag heb.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
The usual. Bier, nooit een film goed genoeg om te kijken, niet genoeg inspiratie voor muziek gezien tijdstip. En met u?
Dat laatste scheelt dan weer! Proostquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Also the usual, eerste en laatste biertje van vandaag erbij gepakt, nog half bezig met werk en moe genoeg om te gaan slapen maar te weinig zin om naar bed te gaan omdat ik morgen een vrije dag heb.
Thanks jij ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt dan weer! Proost
Door jou heb ik dus niet om 5 uur kunnen bolkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Goed zoquote:
Was een wild nachtje he!?quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door jou heb ik dus niet om 5 uur kunnen bolken
Zo dan, da was een beste afscheidswipquote:
Ja dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, da was een beste afscheidswip
Iedere keer als ik ga zitten moet ik nu aan je denkenquote:
Dat zijn er niet veelquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Waar zijn al mijn vrienden?
@:dud0r @:wereldgozer @:Budapestenaar
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
keihard aan het werk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Werkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Klinkt als een AH actiequote:
Als ze de uitkeringen nu eens wat hoger maakte......quote:
jij werkt voor je geld???quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nu eens wat hoger maakte......
Ik laat geld voor mij werkenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
je kunt je natuurlijk ook een uur verslapen maandagquote:
Je hebt elke dag weekend jijquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt je natuurlijk ook een uur verslapen maandag
dan heb je een uur minder werk
Ja hallo, als zo'n update klaarstaat,moet iemand die nog installeren en testen enzo. Dat kost tijd. Dat moet je niet overhaast doen. Gewoon rustig de tijd voor nemenquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt elke dag weekend jij
https://nos.nl/artikel/24(...)gen-aan-zegt-van-rij
Met dit soort ambtenaar taferelen
preciesquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:33 schreef noodgang het volgende:
[..]Da's wel waar ja. Of ik nu in bed 'thuiswerk' of op m'n bureaustoelmaakt toch niet uit
Ja, weet ik, daarom dequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
pff alle horeca zit vol in het hemelvaartsweekendlaat ik net een feestje willen geven voor zo'n 150 man
nee begrijpelijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
De tijden dat we willen zijn sowieso buiten reguliere openingstijden, maar het is meer zoiets van 'druk weekend dus we doen het niet'
Strandtent afhuren?quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
pff alle horeca zit vol in het hemelvaartsweekendlaat ik net een feestje willen geven voor zo'n 150 man
Ik mag ook wel een dagje vrij nemenquote:
NIJN NIJN NIJNquote:
dus Lapin, jij moet werken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NIJN NIJN NIJN
ARBEIT MUST ZEIN!
Ga jij maar lekker werken danquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NIJN NIJN NIJN
ARBEIT MUST ZEIN!
Ideale locatie met dit weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
Ik ga morgenochtend eerst lekker sporten en dan s middags wegrotten bij het feestje van m'n kind in zo'n indoor speeltuin
Ja dat wist ik toch een maand geleden niet toen het geboekt werdquote:
Wat voor eten had diegene dan, dat is wel van essentieel belang voor de terechtheid van de klacht.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:32 schreef dud0r het volgende:
Er zit er eentje naast me te eten in de trein. Nu heb ik honger
Iets met gegrilde kipquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor eten had diegene dan, dat is wel van essentieel belang voor de terechtheid van de klacht.
Dan had je gvd dat eten uit zijn handen moeten grijpen en zelf opeten!quote:
Nog lekker gewandeld vandaag?quote:
Ik heb net wel nog een wandeling van 20 minuten gemaakt om aan mijn 10k stappen te komenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net wel nog een wandeling van 20 minuten gemaakt om aan mijn 10k stappen te komen
Hoe gaat het met onze Frantic?quote:
Ook wel prima. Ik heb Pinda M&M'squote:
Sterkte!quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb last van mn buik, wat verkeerds gegeten gisteravond
Haha thanks, al meerdere keren naar de plee geweest vandaag, denk dat ik nu wel bijna leeg benquote:
ziekjes??quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haha thanks, al meerdere keren naar de plee geweest vandaag, denk dat ik nu wel bijna leeg ben
Moeten spugen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haha thanks, al meerdere keren naar de plee geweest vandaag, denk dat ik nu wel bijna leeg ben
Ja, lag gisteravond in bed met een buik alsof ik 12 maanden zwanger was ofzo, en ik let altijd heel goed op wat ik eet, moet altijd alle ingrediënten op de achterkant van verpakkingen lezen, kan niet tegen gist en soja, of gefermenteerde dingen, maar toch iets over het hoofd gezien denk ikquote:
1x, de rest diarreequote:
Ah okéquote:
Je had niet toevallig Nasi met saté gegeten?quote:
Nee saté mag ik dus niet vanwege de soja erin, maar ze sneaken overal soja(melk) in tegenwoordig, en gistextract ook, echt fucked up die hele voedselindustriequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké
[..]
Je had niet toevallig Nasi met saté gegeten?
Muis had vandaag ook last van haar darmen daardoor
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, lag gisteravond in bed met een buik alsof ik 12 maanden zwanger was ofzo, en ik let altijd heel goed op wat ik eet, moet altijd alle ingrediënten op de achterkant van verpakkingen lezen, kan niet tegen gist en soja, of gefermenteerde dingen, maar toch iets over het hoofd gezien denk ik
* dud0r prikt in plofbuikquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, lag gisteravond in bed met een buik alsof ik 12 maanden zwanger was ofzo, en ik let altijd heel goed op wat ik eet, moet altijd alle ingrediënten op de achterkant van verpakkingen lezen, kan niet tegen gist en soja, of gefermenteerde dingen, maar toch iets over het hoofd gezien denk ik
Dankjewel, lig nu voor Pampus op de bankquote:
quote:
vriend van mij is er echt allergisch voorquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dankjewel, lig nu voor Pampus op de bank
Allergisch waarvoor ?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vriend van mij is er echt allergisch voor
die kun je meteen naar het ziekenhuis brengen
Dankjewel!quote:
Ah ok! Da's wel fucked up, het zit zelfs in chocola !quote:
Voor Pampus liggenquote:
Hahahahahaquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok! Da's wel fucked up, het zit zelfs in chocola !
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ben ik even blij dat ik niet zo'n allergie heb.
* dud0r steekt chocolade in smoel
Elke dag chocolade etenquote:
Ik ookquote:
Na dit bericht ben ik idd naar bed gegaanquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:27 schreef B00STER het volgende:
Iedereen weer naar bed natuurlijk? pfff.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Na dit bericht ben ik idd naar bed gegaan
Greysquote:
Fijne avond nog! Was weer gezellig!quote:
heerlijk!!!quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die is net weer het bad in geweest, en ligt nu te ronken.
lekker mannetjequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer maar weer een veiligheidsbril op doen als hij weer met zand gaat spelen!
Echt wel!quote:
Lekker snoetje zoquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook GVD gewoon op de stoep lopen jij!quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:13 schreef ToT het volgende:
Mannetje zat mij net diverse keren te corrigeren toen ik met hem aan het lopen was: "Op de stoep!"
Ja, ik liep op straat om hem op te vangen als hij er met zijn driewieler van af zou vallen, maar hij had natuurlijk wel gelijk; ook papa hoort op de stoep te lopen!
Gisteren wilde hij doodleuk op een spoorwegovergang op de trein staan wachten, maar ik vertelde hem dat het gevaarlijk was.
Net gingen we ook weer het spoor over, hij meteen: "GEVAARLIJK!!!"
Elke keer kopje onder in een badkuip vol Dettol?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo kon zoonlief er ook altijd uit zien ha ha
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet dan ook GVD gewoon op de stoep lopen jij!![]()
Hogedrukreinigerquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke keer kopje onder in een badkuip vol Dettol?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stuur hem vooral ook naar scouting, heb je elke week plezier van![]()
Hier hangen de dagen de hele tijd van geweldige momenten aan elkaar, behalve rond het avondeten; de laatste tijd wil zijn humeurtje dan wel ineens ff omslaan. Hij wil maar buiten blijven spelen, rond blijven rijden, naar de therapiegroep toe enz.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, dat stralende koppie en de klok rond slapen is het allemaal waard
Knappiequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
Is iedereen nu keihard aan het family timen?
Ergens twijfel ik er wel aan, over het algemeen zijn FOK!kers binnen 2 seconden klaarquote:
Neuuquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
Jij bent allang klaar met family time zekerquote:
Alsof ik dat doe als mensenschuwe zolderkamerautistquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb alleen marley bij mij wonenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent allang klaar met family time zeker
The Good Doctor nog gekeken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb alleen marley bij mij wonen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens twijfel ik er wel aan, over het algemeen zijn FOK!kers binnen 2 seconden klaar
nog een paar dagenquote:
Wat dan???quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog een paar dagen
dan sta ik weer volledig tot jullie beschikking
Ja sorry, ik was nog furieus aan het oefenen met racenquote:
Ik gok dat het met Big Brother te maken heeft aangezien die een dezer dagen de finale heeft en dus stoptquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fijne avond nog! Was weer gezellig!
Ik heb goed nieuws!quote:
De vrouwelijke draak had een fijne avond!quote:
Je hebt eindelijk een mannetjes draak gevonden om je te temmen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
De vrouwelijke draak had een fijne avond!![]()
![]()
Er wordt hier niks getemdquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een mannetjes draak gevonden om je te temmen?![]()
Dan heb je de juiste man nog niet gevondenquote:
Noem je me nou slaapverwekkend?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Na dit bericht ben ik idd naar bed gegaan
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste man nog niet gevonden
Deze 2 berichten achter elkaar vind ik een beetje verdachtquote:
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 berichten achter elkaar vind ik een beetje verdacht
Shit ze heeft het door @DerRabbit ... ik zei het toch.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 berichten achter elkaar vind ik een beetje verdacht
Dan is het goed haha!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef drakin het volgende:
@:B00ster, je bracht me juist op een goed idee.
Naar bed gaan was het een mooi moment voor
Schit, we hebben het verradequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Shit ze heeft het door @:DerRabbit ... ik zei het toch.
Jij zei dat je naar bed ging, we zitten hier aan de livestream gekluisterdquote:
Ik ging om 0:27 naar bedquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat je naar bed ging, we zitten hier aan de livestream gekluisterd
quote:
quote:
Ik zet de livestream maar weer uit, ik dacht dat je het over nu naar bed gaan hadquote:
Wel goed lezen. Nu nog niks te zien voor jequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zet de livestream maar weer uit, ik dacht dat je het over nu naar bed gaan had![]()
Ik las iets over naar bed gaan en toen was ik afgeleidquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel goed lezen. Nu nog niks te zien voor je
Je had zeker ook zwart beeld nog?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik las iets over naar bed gaan en toen was ik afgeleid
Ik zag alleen een leeg en koud bedquote:
Even camera omdraaien, das de buuv van 60quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag alleen een leeg en koud bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |