Mijn officiële titel was 'chef burger flippen'quote:
Klinkt als een foute bijnaam , van Palensteinquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zoetermeer heeft een wijk die Palenstein heet![]()
In Den Haag werd het steevast rampstadrail genoemd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ranstadrail van Zoetermeer is wel mooi, maar NS Station van Zoetermeer is echt pauper zeg
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ranstadrail van Zoetermeer is wel mooi, maar NS Station van Zoetermeer is echt pauper zeg
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn officiële titel was 'chef burger flippen'
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt als een foute bijnaam , van Palenstein
Negeer mij nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag werd het steevast rampstadrail genoemd.
SpongeKonijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn officiële titel was 'chef burger flippen'
Ome Henkquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt als een foute bijnaam , van Palenstein
Hoi !quote:
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @Dotteke en ik gescheiden zijn.quote:
hoi papaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @:dotteke en ik gescheiden zijn.
Ik mis hier iets denk ikquote:
ik zie @Paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @:dotteke en ik gescheiden zijn.
Wassup?quote:
Haags is mn papa en @Dotteke mijn mamaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie @:paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?
Jakkiebahquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie @:paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?
Ik moest meer grinniken dan ik wil toegevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |