Je hebt eindelijk een mannetjes draak gevonden om je te temmen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
De vrouwelijke draak had een fijne avond!![]()
![]()
Er wordt hier niks getemdquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een mannetjes draak gevonden om je te temmen?![]()
Dan heb je de juiste man nog niet gevondenquote:
Noem je me nou slaapverwekkend?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Na dit bericht ben ik idd naar bed gegaan
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste man nog niet gevonden
Deze 2 berichten achter elkaar vind ik een beetje verdachtquote:
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 berichten achter elkaar vind ik een beetje verdacht
Shit ze heeft het door @DerRabbit ... ik zei het toch.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 berichten achter elkaar vind ik een beetje verdacht
Dan is het goed haha!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef drakin het volgende:
@:B00ster, je bracht me juist op een goed idee.
Naar bed gaan was het een mooi moment voor
Schit, we hebben het verradequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Shit ze heeft het door @:DerRabbit ... ik zei het toch.
Jij zei dat je naar bed ging, we zitten hier aan de livestream gekluisterdquote:
Ik ging om 0:27 naar bedquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat je naar bed ging, we zitten hier aan de livestream gekluisterd
quote:
quote:
Ik zet de livestream maar weer uit, ik dacht dat je het over nu naar bed gaan hadquote:
Wel goed lezen. Nu nog niks te zien voor jequote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zet de livestream maar weer uit, ik dacht dat je het over nu naar bed gaan had![]()
Ik las iets over naar bed gaan en toen was ik afgeleidquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel goed lezen. Nu nog niks te zien voor je
Je had zeker ook zwart beeld nog?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik las iets over naar bed gaan en toen was ik afgeleid
Ik zag alleen een leeg en koud bedquote:
Even camera omdraaien, das de buuv van 60quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag alleen een leeg en koud bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |