hoi papaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @:dotteke en ik gescheiden zijn.
Ik mis hier iets denk ikquote:
ik zie @Paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry mijn zoon. Ik zie je niet meer zoveel nu het @:dotteke en ik gescheiden zijn.
Wassup?quote:
Haags is mn papa en @Dotteke mijn mamaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie @:paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?
Jakkiebahquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie @:paul jou nooit Vader noemen.. of is dit meer een kerkelijke mijn zoon terwijl je de pleeborstel vol tarrels over z'n hoofd leegschud?
Ik moest meer grinniken dan ik wil toegevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo slecht is die toch niet? Natuurlijk niet zo goed als onze metrolijn Equote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag werd het steevast rampstadrail genoemd.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest meer grinniken dan ik wil toegeven
quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat worden ferme tikjes op je vingertjes, knul.
Nou... tegenwoordig is het wel goed. Maar vroegah.....quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo slecht is die toch niet? Natuurlijk niet zo goed als onze metrolijn E
Respect waar respect thuishoortquote:
Ja daarom. Ze zullen bij de gemeente vast heel goed gelachen hebben toen ze die wijk de naam gavenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt als een foute bijnaam , van Palenstein
De tramtunnel is wel beruchtquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou... tegenwoordig is het wel goed. Maar vroegah.....
ongeveer de helft van de hoogbouw daar is gerenoveerd, anderfe helft afgebroken en nieuwe laagbouw en lagere flats neergezet. Wijk is echt sterk verbeterdquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de hele zooi langzaam plat en komt er nieuwbouw voor terug. Maar kan het mis hebben.
Maar aan de andere kant toch wel fijn dat die er isquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ja. Wat een epische faal was dat
Mee eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant toch wel fijn dat die er is
Wat mij betreft was Zoetermeer een dorpje gebleven en was het daar lekker groen geblevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ongeveer de helft van de hoogbouw daar is gerenoveerd, anderfe helft afgebroken en nieuwe laagbouw en lagere flats neergezet. Wijk is echt sterk verbeterd
nu ie er ligt is het prima toch, net als de noord-zuidlijn in het Amsterdamsequote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt ja. Wat een epische faal was dat
Mama dotteke doet al sliepen want ze moet om 5 uur vannacht boljen in DTSquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
En WAAG het niet om de kindertelefoon te bellen.
@:dotteke
tsja ik ben er pas in de 90's gaan wonen, uitbouw is in de 60-70's begonnen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat mij betreft was Zoetermeer een dorpje gebleven en was het daar lekker groen gebleven
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ie er ligt is het prima toch, net als de noord-zuidlijn in het Amsterdamse
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Mama dotteke doet al sliepen want ze moet om 5 uur vannacht boljen in DTS
HALLO WAAROM DOE JE DAT? HET WAS UIT?quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.
lekker achter kaap kontquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |