HALLO WAAROM DOE JE DAT? HET WAS UIT?quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.
lekker achter kaap kontquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.
Ja, lekker thuisblijven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik eens een keertje rondje zoetermeer doen met de Randstadrail? Toch directe verbinding met werk. Nog aanraders?
Stadshart is prima shoppen hoor, stukken beter te doen dan die overhypte MOTN meukquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik eens een keertje rondje zoetermeer doen met de Randstadrail? Toch directe verbinding met werk. Nog aanraders?
Vind het wel geinig dat ze twee binnensteden hebben, een moderne stadshart en Dorpsstraatquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadshart is prima shoppen hoor, stukken beter te doen dan die overhypte MOTN meuk
Genoeg natuur ook, al is dat vaak niet in de buurt van RR.
klopt, mensen die zeggen dat er in Zoetermeer helemaal niks ouds is zijn er zeker nooit geweestquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het wel geinig dat ze twee binnensteden hebben, een moderne stadshart en Dorpsstraat
quote:
Mol gezien, wat heb ik dit gemist zeg! Eindelijk de mol zoals de mol hoort te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, mensen die zeggen dat er in Zoetermeer helemaal niks ouds is zijn er zeker nooit geweest
Hetzelfde complex als wat vrouwen met sterk zijn hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
Wat is dat toch met Haags en dat Godcomplex?
Ik geloof toch niet in 'm dus dat scheelt haha. Hey konijnenkont!quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hetzelfde complex als wat vrouwen met sterk zijn hebben.
Hij denkt god te zijn, maar is het verre van
Goedes nachts B00stermans, hoe is het ermee deze wonderlijke nacht?quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet in 'm dus dat scheelt haha. Hey konijnenkont!
The usual. Bier, nooit een film goed genoeg om te kijken, niet genoeg inspiratie voor muziek gezien tijdstip. En met u?quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedes nachts B00stermans, hoe is het ermee deze wonderlijke nacht?
Also the usual, eerste en laatste biertje van vandaag erbij gepakt, nog half bezig met werk en moe genoeg om te gaan slapen maar te weinig zin om naar bed te gaan omdat ik morgen een vrije dag heb.quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
The usual. Bier, nooit een film goed genoeg om te kijken, niet genoeg inspiratie voor muziek gezien tijdstip. En met u?
Dat laatste scheelt dan weer! Proostquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Also the usual, eerste en laatste biertje van vandaag erbij gepakt, nog half bezig met werk en moe genoeg om te gaan slapen maar te weinig zin om naar bed te gaan omdat ik morgen een vrije dag heb.
Thanks jij ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt dan weer! Proost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |