Door jou heb ik dus niet om 5 uur kunnen bolkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip vannacht nog 1 keer tegen haar aan. Lekker lepeltje lepeltje.
Goed zoquote:
Was een wild nachtje he!?quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door jou heb ik dus niet om 5 uur kunnen bolken
Zo dan, da was een beste afscheidswipquote:
Ja dat vond ik dus ook.quote:Op donderdag 24 maart 2022 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, da was een beste afscheidswip
Iedere keer als ik ga zitten moet ik nu aan je denkenquote:
Dat zijn er niet veelquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Waar zijn al mijn vrienden?
@:dud0r @:wereldgozer @:Budapestenaar
Gedraag je dan ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
keihard aan het werk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Werkenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
Klinkt als een AH actiequote:
Als ze de uitkeringen nu eens wat hoger maakte......quote:
jij werkt voor je geld???quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nu eens wat hoger maakte......
Ik laat geld voor mij werkenquote:
ik krijg aanwezigheidpremiequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:36 schreef Haags het volgende:
waarom huil jij altijd?quote:
en hoe komt dat dan?quote:
je kunt je natuurlijk ook een uur verslapen maandagquote:
Je hebt elke dag weekend jijquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt je natuurlijk ook een uur verslapen maandag
dan heb je een uur minder werk
Ja hallo, als zo'n update klaarstaat,moet iemand die nog installeren en testen enzo. Dat kost tijd. Dat moet je niet overhaast doen. Gewoon rustig de tijd voor nemenquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt elke dag weekend jij
https://nos.nl/artikel/24(...)gen-aan-zegt-van-rij
Met dit soort ambtenaar taferelen
preciesquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:33 schreef noodgang het volgende:
[..]Da's wel waar ja. Of ik nu in bed 'thuiswerk' of op m'n bureaustoelmaakt toch niet uit
sorryquote:
Ja, weet ik, daarom dequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
pff alle horeca zit vol in het hemelvaartsweekendlaat ik net een feestje willen geven voor zo'n 150 man
nee begrijpelijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
De tijden dat we willen zijn sowieso buiten reguliere openingstijden, maar het is meer zoiets van 'druk weekend dus we doen het niet'
Strandtent afhuren?quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
pff alle horeca zit vol in het hemelvaartsweekendlaat ik net een feestje willen geven voor zo'n 150 man
Ik mag ook wel een dagje vrij nemenquote:
NIJN NIJN NIJNquote:
dus Lapin, jij moet werken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NIJN NIJN NIJN
ARBEIT MUST ZEIN!
Ga jij maar lekker werken danquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NIJN NIJN NIJN
ARBEIT MUST ZEIN!
Ideale locatie met dit weer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
Ik ga morgenochtend eerst lekker sporten en dan s middags wegrotten bij het feestje van m'n kind in zo'n indoor speeltuin
Ja dat wist ik toch een maand geleden niet toen het geboekt werdquote:
Wat voor eten had diegene dan, dat is wel van essentieel belang voor de terechtheid van de klacht.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:32 schreef dud0r het volgende:
Er zit er eentje naast me te eten in de trein. Nu heb ik honger
Iets met gegrilde kipquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor eten had diegene dan, dat is wel van essentieel belang voor de terechtheid van de klacht.
Dan had je gvd dat eten uit zijn handen moeten grijpen en zelf opeten!quote:
Nog lekker gewandeld vandaag?quote:
Ik heb net wel nog een wandeling van 20 minuten gemaakt om aan mijn 10k stappen te komenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net wel nog een wandeling van 20 minuten gemaakt om aan mijn 10k stappen te komen
Hoe gaat het met onze Frantic?quote:
Ook wel prima. Ik heb Pinda M&M'squote:
Sterkte!quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb last van mn buik, wat verkeerds gegeten gisteravond
Haha thanks, al meerdere keren naar de plee geweest vandaag, denk dat ik nu wel bijna leeg benquote:
ziekjes??quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haha thanks, al meerdere keren naar de plee geweest vandaag, denk dat ik nu wel bijna leeg ben
Moeten spugen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haha thanks, al meerdere keren naar de plee geweest vandaag, denk dat ik nu wel bijna leeg ben
Ja, lag gisteravond in bed met een buik alsof ik 12 maanden zwanger was ofzo, en ik let altijd heel goed op wat ik eet, moet altijd alle ingrediënten op de achterkant van verpakkingen lezen, kan niet tegen gist en soja, of gefermenteerde dingen, maar toch iets over het hoofd gezien denk ikquote:
1x, de rest diarreequote:
Ah okéquote:
Je had niet toevallig Nasi met saté gegeten?quote:
Nee saté mag ik dus niet vanwege de soja erin, maar ze sneaken overal soja(melk) in tegenwoordig, en gistextract ook, echt fucked up die hele voedselindustriequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké
[..]
Je had niet toevallig Nasi met saté gegeten?
Muis had vandaag ook last van haar darmen daardoor
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, lag gisteravond in bed met een buik alsof ik 12 maanden zwanger was ofzo, en ik let altijd heel goed op wat ik eet, moet altijd alle ingrediënten op de achterkant van verpakkingen lezen, kan niet tegen gist en soja, of gefermenteerde dingen, maar toch iets over het hoofd gezien denk ik
* dud0r prikt in plofbuikquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, lag gisteravond in bed met een buik alsof ik 12 maanden zwanger was ofzo, en ik let altijd heel goed op wat ik eet, moet altijd alle ingrediënten op de achterkant van verpakkingen lezen, kan niet tegen gist en soja, of gefermenteerde dingen, maar toch iets over het hoofd gezien denk ik
Dankjewel, lig nu voor Pampus op de bankquote:
quote:
vriend van mij is er echt allergisch voorquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dankjewel, lig nu voor Pampus op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |