abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:36:39 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204206300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is dan toch een vraag waar je het antwoord op weet? Waarom vragen naar de bekende weg?
Waar zeg ik dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:38:40 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor linkse indoctrinatie is het wel iets wat dan wel veel voorkomt in de medische boeken... Doen die allemaal mee aan het grote complot of zo?
Nee, er is geen complot. Ik realiseer me prima dat er mensen zijn die genderdysforie hebben en op geen enkel vlak wil ik die mensen hun rechten ontnemen oid.

Maar de andere kant op doorslaan is ook niet de juiste weg. Zeker niet als het om een hele kleine groep mensen gaat. Als jij als man vrouw wil zijn, more power to you. Maar dat wil niet zeggen dat je automatisch alle rechten zou moeten krijgen die een vrouw ook heeft.

Lastige zaak? Wellicht, maar laten we gewoon bij het principe van de "zwakkeren"beschermen blijven en mannen die lang haar en lipgloss op hebben niet meteen bij de vrouwen in de kleedkamer of op het zelfde sportveld zetten.

En als wederkerend argument, mag ik als man van middelbare leeftijd zeggen dat ik vrouw ben en dan bij "jouw" dochtertje in de kleedkamer?

Nou dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:42:41 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/(...)sensitivity_syndrome

Een individu met deze conditie en XY chromosomen kan van buiten af vrouwelijk uitziende geslachtsorganen hebben. Is dit dan een man of een vrouw?
Het heet niet voor niets een syndrome. Het is een afwijking, en hoe gaan we normaal gezien met afwijkingen om? Precies, ligt aan de afwijking.

Een pedo zetten we ook niet op de peuterspeelzaal in het kader van gelijke rechten. Dus een man met genderdysforie zetten we ook niet in de kleedkamer met vrouwen en ze horen ook niet rechtstreeks te strijden op het sportveld.

Kan je daar over roeptoeteren dat het ongelijkheid is? Vast. Nou en? Ik mag als heteroman ook niet de dames WC in, zoooo ongelijk :').

Samengevat: doorgeslagen activisme, meer is het niet.
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:48:37 #154
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204206442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het heet niet voor niets een syndrome. Het is een afwijking, en hoe gaan we normaal gezien met afwijkingen om? Precies, ligt aan de afwijking.

Een pedo zetten we ook niet op de peuterspeelzaal in het kader van gelijke rechten. Dus een man met genderdysforie zetten we ook niet in de kleedkamer met vrouwen en ze horen ook niet rechtstreeks te strijden op het sportveld.

Kan je daar over roeptoeteren dat het ongelijkheid is? Vast. Nou en? Ik mag als heteroman ook niet de dames WC in, zoooo ongelijk :').

Samengevat: doorgeslagen activisme, meer is het niet.
Onzin. Voor mensen die een afwijking in hun ogen passen we ook de infrastructuur aan. Zo gaat dat in een beschaafd land. Alleen hebben sommige mensen daar nogal moeite mee. Joost mag weten waarom.
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:51:46 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Onzin. Voor mensen die een afwijking in hun ogen passen we ook de infrastructuur aan. Zo gaat dat in een beschaafd land. Alleen hebben sommige mensen daar nogal moeite mee. Joost mag weten waarom.
En dat doen we dan ook, van genderneutrale toiletten, geachte reizigers tot geen M/V meer in ID's

Maar er moet een grens aan zitten. En als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen zijn we te ver doorgeslagen.

En als iemand het daar mee oneens is, je goed recht, maar ga niet janken als "ik" het bij jouw dochtertje doe, je was voorstander.
Get woke, go broke!
pi_204206520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Je weet niet waar je op valt?
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:53:11 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204206521
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dat doen we dan ook, van genderneutrale toiletten, geachte reizigers tot geen M/V meer in ID's

Maar er moet een grens aan zitten. En als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen zijn we te ver doorgeslagen.

En als iemand het daar mee oneens is, je goed recht, maar ga niet janken als "ik" het bij jouw dochtertje doe, je was voorstander.
En wanneer precies is dat gebeurd? Of is dit weer zo'n voorbeeld vanuit Murica?
  donderdag 24 maart 2022 @ 18:54:22 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En wanneer precies is dat gebeurd? Of is dit weer zo'n voorbeeld vanuit Murica?
Het gaat idd om de VS, wat raar in een topic over de VS.

En alles, maar dan ook alles komt overwaaien naar NL. dus deze achterlijkheid ook.
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:02:57 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206623
Lekker karikaturen verzinnen, doen alsof het schering en inslag is, en daar jezelf gigantisch over opwinden.

Niet bepaald de eerste keer.
Huilen dan.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:05:15 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206636
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker karikaturen verzinnen, doen alsof het schering en inslag is, en daar jezelf gigantisch over opwinden.

Niet bepaald de eerste keer.
Geen verzonnen karikatuur, geen doen alsof maar bewezen gevallen, geen opwinden maar gewoon FOK!ken.

Echt niets van je observatie was feitelijk correct. Sterke post wel :).
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:11:26 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204206700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geen verzonnen karikatuur, geen doen alsof maar bewezen gevallen, geen opwinden maar gewoon FOK!ken.

Echt niets van je observatie was feitelijk correct. Sterke post wel :).
Neuh, totaal niet hè:

als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen

en

mannen die lang haar en lipgloss op hebben niet meteen bij de vrouwen in de kleedkamer of op het zelfde sportveld zetten

en

een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten

Natuurlijk absoluut geen karikaturen.
Huilen dan.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:18:19 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204206802
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, totaal niet hè:

als de aanpassingen zo ver gaan dat ik als middelbare man tussen de jonge meiden zou kunnen gaan zitten zonder dat iemand er iets van zou kunnen zeggen

en

mannen die lang haar en lipgloss op hebben niet meteen bij de vrouwen in de kleedkamer of op het zelfde sportveld zetten

en

een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten

Natuurlijk absoluut geen karikaturen.
Neuh, hyperbolen wellicht, maar geen karikaturen. Maar je bedient je wederom van dezelfde taktieken, geen tegenagumenten aanleveren maar op de vorm gaan mierenneuken.

Dus ook al waren de vorige voorbeelden karikaturen, die zwem"ster" loopt welgedelijk in "d'r" blote leuter in de dameskleedkamer rond, dat zijn wellicht niet per definitie minderjarigen (geen idee wat de minimum leeftijd is), maar laat wel zien dat het geen karikatuur is.

Waarom toch die drang om allerlei smerige praktijken goed te keuren, zeker als het niet om jezelf gaat? Deugpunten betalen je hypotheek niet toch? :').
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:36:38 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204207110
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, hyperbolen wellicht, maar geen karikaturen. Maar je bedient je wederom van dezelfde taktieken, geen tegenagumenten aanleveren maar op de vorm gaan mierenneuken.
Welke argumenten heb ik gemist? Ik heb oprecht geen idee. Overigens doe jij nu precies waarvan je mij beschuldigt: het zijn geen karikaturen, het zijn hyperbolen :'( !

quote:
Dus ook al waren de vorige voorbeelden karikaturen, die zwem"ster" loopt welgedelijk in "d'r" blote leuter in de dameskleedkamer rond, dat zijn wellicht niet per definitie minderjarigen (geen idee wat de minimum leeftijd is), maar laat wel zien dat het geen karikatuur is.
Heel andere casus dan je schetst in jouw 'hyperbolen': dit is niet iemand die transgender geworden is om lekker in de vrouwencompetitie mee te zwemmen.
quote:
Waarom toch die drang om allerlei smerige praktijken goed te keuren, zeker als het niet om jezelf gaat? Deugpunten betalen je hypotheek niet toch? :').
Hilarisch, maar welke smerige praktijk keur ik precies goed?
Huilen dan.
pi_204207181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe je trots kunt zijn op het feit dat je slechts vanwege je ras en geslacht gekozen bent. Hoe gekwalificeerd ze misschien ook mag zijn dat smetje zal altijd bij je blijven vooral omdat Biden er zo mee zat te pronken.
Nou, door er trots op te zijn ontneem je je criticasters hun stok om je mee te slaan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204207247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ligt aan op welk vlak. In het persoonlijke leven doe je maar waar je zin in hebt, is je goed recht, kan ons het schelen, doe je ding.

Maar als je aanspraak maakt op "vrouwelijke" rechten als man ben je gewoon een rat. En ontneem je echte vrouwen hun rechten, goed bezig hoor ^O^.

Maar als jij het ok vindt dat een 50+ man zich opeens identificeert als vrouw en lekker tussen de minderjarige meisjes in de kleedkamer mag zitten, hey, dat is ook een mening. Ik deel die mening niet, noem me maar extreem :).
Vooral dat 'minderjarig' zekers.
pi_204207278
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen van niet, dan hadden ze beter Kamala Harris kunnen voordragen. Dan had Biden twee vliegen in een klap gehad.
Volgens BNW is Kamala een man...
pi_204207367
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens BNW is Kamala een man...
Oh? Ik dacht dat ze dachten dat Michelle Obama een man was... dat van Kamala is nieuw voor me.
  donderdag 24 maart 2022 @ 19:51:47 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204207423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, ik blijf het mij ook afvragen waarom sommigen het niet kunnen laten om telkens weer in de bres te springen voor transgenders. En sterker nog, het zelfs niet kunnen laten om op verkapte wijze te willen verkopen dat geslacht eigenlijk een soort spectrum is. Hihi, het is zo activistisch allemaal. Ik ben erg benieuwd welke vermeend onderdrukte minderheid over 10 of 15 jaar in het nieuwe oogappeltje van Links is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 24 maart 2022 @ 20:38:37 #169
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204208290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het gaat idd om de VS, wat raar in een topic over de VS.

En alles, maar dan ook alles komt overwaaien naar NL. dus deze achterlijkheid ook.
Je verzint problemen om je daar vervolgens druk over te maken. Tja.
pi_204208406
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ik blijf het mij ook afvragen waarom sommigen het niet kunnen laten om telkens weer in de bres te springen voor transgenders. En sterker nog, het zelfs niet kunnen laten om op verkapte wijze te willen verkopen dat geslacht eigenlijk een soort spectrum is. Hihi, het is zo activistisch allemaal. Ik ben erg benieuwd welke vermeend onderdrukte minderheid over 10 of 15 jaar in het nieuwe oogappeltje van Links is.
Ja, dat riep men 50 jaar geleden ook over de homo emancipatie.
En er zijn nog genoeg mensen die graag de klok terug draaien.
pi_204208425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je verzint problemen om je daar vervolgens druk over te maken. Tja.
En vervolgens krijgt links de schuld :Y
  donderdag 24 maart 2022 @ 21:05:53 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204208819
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat riep men 50 jaar geleden ook over de homo emancipatie.
En er zijn nog genoeg mensen die graag de klok terug draaien.
Hihi, genoeg mensen nog wel. Nou, dat zal dan wel een heel groot deel van de maatschappij zijn. Ik denk dat dit allemaal enorm meevalt. Het lijkt mij bijvoorbeeld niet dat er veel mensen zijn die homoseksualiteit weer quasi strafbaar willen maken. En dat is ook logisch, dat zou vrij belachelijk zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204208865
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, genoeg mensen nog wel. Nou, dat zal dan wel een heel groot deel van de maatschappij zijn. Ik denk dat dit allemaal enorm meevalt. Het lijkt mij bijvoorbeeld niet dat er veel mensen zijn die homoseksualiteit weer quasi strafbaar willen maken. En dat is ook logisch, dat zou vrij belachelijk zijn.
Ja, dat geldt over 50 jaar ook voor transgenders.
  donderdag 24 maart 2022 @ 21:11:16 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204208925
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat geldt over 50 jaar ook voor transgenders.
Helaas, nee. Seksuele oriëntatie is niet te vergelijken met genderdysforie. Dit zijn twee compleet verschillende dingen.
pi_204209325
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas, nee. Seksuele oriëntatie is niet te vergelijken met genderdysforie. Dit zijn twee compleet verschillende dingen.
Klopt, homoseksualiteit wordt nog steeds actief vervolgd in diverse landen en gezien als ziekelijk en pervers.
pi_204210077
Wel goed dat we het hebben over een man van 50+ die bij minderjarige meisjes de kleedkamer inloopt. Zijn we in ieder geval weer on topic.
  donderdag 24 maart 2022 @ 23:03:48 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204210749
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dus is het geen gelul dat dat niet altijd even duidelijk is
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204211644

quote:
Ret. Judge Ann Claire Williams, who was the first Black woman to sit on Chicago-based federal district and appellate courts, gave remarks March 24 on the final day of the Senate Judiciary Committee’s confirmation hearings for Supreme Court nominee Judge Ketanji Brown Jackson.

Williams said the American Bar Association's voted unanimously that Jackson receive the highest rating as a Supreme Court nominee, following the association's non-partisan, peer-reviewed evaluations about her qualifications.

“We don’t give suggestions on who should be nominated. We don’t recommend or endorse any nominee,” she said. “We don’t base our ratings on or express any view on the nominee’s philosophy, political affiliation or ideology.”

Everyone the ABA talked to, “uniformly gave the highest praise” about Jackson, Williams said.
If confirmed, Jackson will be the first Black woman to sit on the high court.

After three days of testimony from Jackson and questions from senators, the committee will hear from professional and personal witnesses who can speak to Jackson’s work and her character. Jackson was nominated by President Joe Biden in February to replace retiring Supreme Court Justice Stephen Breyer. After the hearings conclude, the committee will issue a recommendation in preparation for a full Senate vote.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2022 03:23:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204211673
quote:
Virginia Thomas, a conservative activist married to Supreme Court Justice Clarence Thomas, repeatedly pressed White House Chief of Staff Mark Meadows to pursue unrelenting efforts to overturn the 2020 presidential election in a series of urgent text exchanges in the critical weeks after the vote, according to copies of the messages obtained by The Washington Post and CBS News.

On Nov. 10, after news organizations had projected Joe Biden the winner based on state vote totals, Thomas wrote to Meadows: “Help This Great President stand firm, Mark!!!...You are the leader, with him, who is standing for America’s constitutional governance at the precipice. The majority knows Biden and the Left is attempting the greatest Heist of our History.”

When Meadows wrote to Thomas on Nov. 24, the White House chief of staff invoked God to describe the effort to overturn the election. “This is a fight of good versus evil,” Meadows wrote. “Evil always looks like the victor until the King of Kings triumphs. Do not grow weary in well doing. The fight continues. I have staked my career on it. Well at least my time in DC on it.”

Thomas replied: “Thank you!! Needed that! This plus a conversation with my best friend just now… I will try to keep holding on. America is worth it!”

It is unclear to whom Thomas was referring.
Eén van de 29 text messages tussen Mark Meadows en Ginni Thomas, de pro-Trump activiste en vrouw van Justice Clarence Thomas die als enig lid van de Supreme Court in een dissent oordeelde dat hij Trump's bogus argumenten om de verkiezingsuitslag aan te kunnen vechten wel in behandeling wilde nemen :')

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2022 04:59:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204211691
Trump klaagt Clinton aan:

twitter

Veel succes! *O*

twitter

_O-

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2022 04:44:15 ]
pi_204211713
Intussen in Arizona:

twitter

Ja! Waar blijven die arrestaties nou?! :wtf:
  vrijdag 25 maart 2022 @ 07:47:36 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204212158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe je trots kunt zijn op het feit dat je slechts vanwege je ras en geslacht gekozen bent. Hoe gekwalificeerd ze misschien ook mag zijn dat smetje zal altijd bij je blijven vooral omdat Biden er zo mee zat te pronken.
Zei ik toch het draait alleen maar om modder gooien en niet de kwaliteiten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 25 maart 2022 @ 07:48:26 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204212162
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 04:22 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Veel succes! *O*

[ twitter ]
_O-

Kat in het nauw.
pi_204213103
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2022 14:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Toch is het maar de vraag of transgenders nou zoveel voordeel hebben in topsport:

[ twitter ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 09:49:43 #185
5428 crew  miss_sly
pi_204213159
Nogmaals: het gaat niet over genderdiversiteit of transgenders of wat dan ook. Het gaat over de nasleep van de Amerikaanse verkiezingen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204213165
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 09:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heel erg zorgwekkend. Dit trekt ook een bepaald type mens natuurlijk, de meest radicale activisten die je maar kunt vinden. Elk weldenkend mens zal het namelijk niet in het hoofd halen om 6-jarigen met dit soort onzin te gaan belasten. Bizar ook dat dit schijnbaar gewoon kan. Leuke ideeën die weer zijn geïmporteerd vanuit de VS.
Dat komt doordat de werkelijkheid anders is dan de karikatuur die hiervan wordt gemaakt.
pi_204213218
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Nogmaals: het gaat niet over genderdiversiteit of transgenders of wat dan ook. Het gaat over de nasleep van de Amerikaanse verkiezingen.
Dan ga je eens ruimen ipv dit te blijven herhalen. 8-)
  vrijdag 25 maart 2022 @ 09:58:14 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204213234
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben het met je eens hoor. Maar dit topic is inmiddels een beetje het "misstanden in de VS" topic geworden Geen idee of er een nieuw topic moet komen of deze reeks hernoemd, maar blijkbaar vinden veel users dat er overlap is.

Dus je hebt gelijk, maar gaarne niet hele levenswerken van posts wissen, we'll do better :*.
Get woke, go broke!
pi_204213251
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 04:22 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Veel succes! *O*

[ twitter ]
_O-

Dan kan Clinton eisen dat het complete Mueller rapport openbaar wordt gemaakt. Ook de redacted passages. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat er een onderzoek is gedaan dat bevestigt dat Trump een asset is maar omdat het geheim is komt iemand anders in de problemen.
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 10:03:56 #190
5428 crew  miss_sly
pi_204213280
Ook in BNW is het natuurlijk niet de bedoeling om groepen te gaan bashen, waar het toch wel een beetje in ontaardt. Nederlandse scholen en hun beleid hebben sowieso niets te zoeken in dit topic over toch op z'n minst, als je het heel breed trekt, de Amerikaanse politiek :)

Overigens is het al dan niet eens zijn met iets als genderdiversiteit toch ook eigenlijk niet iets dat echt thuishoort in BNW? Of mis ik daar iets? Wat zou daar achter kunnen zitten wat in BNW thuishoort? Als daar een antwoord op is, is dat wellicht iets voor een nieuw topic. Wel een dat nogal precair zal zijn, omdat het nogal gauw ontaardt in bashen en posts die niet in de policy passen.
pi_204213295
Clarence Thomas oordeelde als enige tegen iets dat zijn vrouw in de problemen had kunnen brengen.

Als Roberts nog iets heel wil laten van de reputatie van het SC en van zijn eigen reputatie lijkt het me verstandig dat hij gaat eisen dat Thomas opstapt.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 10:08:31 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204213316
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Ook in BNW is het natuurlijk niet de bedoeling om groepen te gaan bashen, waar het toch wel een beetje in ontaardt. Nederlandse scholen en hun beleid hebben sowieso niets te zoeken in dit topic over toch op z'n minst, als je het heel breed trekt, de Amerikaanse politiek :)

Overigens is het al dan niet eens zijn met iets als genderdiversiteit toch ook eigenlijk niet iets dat echt thuishoort in BNW? Of mis ik daar iets? Wat zou daar achter kunnen zitten wat in BNW thuishoort? Als daar een antwoord op is, is dat wellicht iets voor een nieuw topic. Wel een dat nogal precair zal zijn, omdat het nogal gauw ontaardt in bashen en posts die niet in de policy passen.
Ik begrijp het "dilemma" er worden nu, van beide kanten overigens, allerlei randzaken bij betrokken die in mijn ogen weliswaar vaak relevant zijn, maar bij gebrek aan "verkiezingsnieuws" een beetje te ver door worden gevoerd.

Dat deze genderdiscussie opzich niets met de verkiezingen te maken heeft ben ik met je eens, maar het is wel een onderdeel van de Amerikaanse politiek en waarom de 2 partijen zo lijnrecht tegen over elkaar staan. En elke kant wil de andere kant in een kwaad daglicht stellen met voorbeelden als dit. En ja, die ontaarden soms in discussies die een eigen topic verdienen.
Get woke, go broke!
pi_204213350
twitter

Link in het draadje.
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 10:21:59 #194
5428 crew  miss_sly
pi_204213456
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik begrijp het "dilemma" er worden nu, van beide kanten overigens, allerlei randzaken bij betrokken die in mijn ogen weliswaar vaak relevant zijn, maar bij gebrek aan "verkiezingsnieuws" een beetje te ver door worden gevoerd.

Dat deze genderdiscussie opzich niets met de verkiezingen te maken heeft ben ik met je eens, maar het is wel een onderdeel van de Amerikaanse politiek en waarom de 2 partijen zo lijnrecht tegen over elkaar staan. En elke kant wil de andere kant in een kwaad daglicht stellen met voorbeelden als dit. En ja, die ontaarden soms in discussies die een eigen topic verdienen.
Volgens mij zeg ik ook niet dat het maar aan één 'kant' ligt, toch? Jullie zijn er met z'n allen heel goed in net op of over het randje te posten. Beide 'kanten' zal ik maar zeggen. En dat geldt ook voor het offtopic gaan. Ik kan niet alles de hele tijd volgen, maar jullie weten hier alemaal dat on topic posten wel een van de voorwaarden van topics is, en dat daarop wordt gemodereerd. Een kleine zijstap die verklaarbaar is, wordt over het algemeen ook best getolereerd, maar als het te lang, te ver, of tegen de policy gaat, en het wordt opgemerkt, dan wordt er gemodereerd.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 10:24:15 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204213489
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:03 schreef miss_sly het volgende:

Lang verhaal, betrof een situatie in scholen waar Trumporters nogal aan stoorden.

Word on de zoveel tijd aangehaald bij gebrek aan argumenten over de verkiezing fraude.

Gebeurt wel vaker en welkom miss_sly en succes hier :)
  vrijdag 25 maart 2022 @ 10:29:40 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204213555
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij zeg ik ook niet dat het maar aan één 'kant' ligt, toch? Jullie zijn er met z'n allen heel goed in net op of over het randje te posten. Beide 'kanten' zal ik maar zeggen. En dat geldt ook voor het offtopic gaan. Ik kan niet alles de hele tijd volgen, maar jullie weten hier alemaal dat on topic posten wel een van de voorwaarden van topics is, en dat daarop wordt gemodereerd. Een kleine zijstap die verklaarbaar is, wordt over het algemeen ook best getolereerd, maar als het te lang, te ver, of tegen de policy gaat, en het wordt opgemerkt, dan wordt er gemodereerd.
Nee, dat was even een toevoeging van mijn kant, voor de "onpartijdigheid". O-).

Maar idd, dat is een beetje wat ik zei, er wordt iets gepost en dat is ontopic, maar gaat over (bijv) gender, en dan ontaardt het topic soms in een discussie over dat onderwerp. En daar zitten soms hele aardige discussies tussen. En ik snap dat er soms een mod break nodig is, maar ik wil je toch heel vriendelijk vragen om dan niet meteen alles maar rigoreus te wissen zoals sommige users "eisen". En nee, dat deed jij hier ook niet, waarvoor dank :).

FOK! bestaat omdat de users de content maken en wissen vind ik eigenlijk alleen een goeie tool als er echt alleen maar bagger in een topic staat, offtopic posts met inhoud en argumenten wissen vind ik persoonlijk altijd zo zonde en ontmoedigt mensen alleen maar om uberhaupt nog te posten.

Dus ja, je hebt gelijk maar laat ons dan iig even uitrazen :*
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 25 maart 2022 @ 10:31:54 #197
5428 crew  miss_sly
pi_204213577
Als jullie nu een beetje lief met elkaar discussieren, kan ik even aan het werk :)

Dank O+
pi_204213768
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 10:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
jij hier ook niet, waarvoor dank :).

FOK! bestaat omdat de users de content maken en wissen vind ik eigenlijk alleen een goeie tool als er echt alleen maar bagger in een topic staat, offtopic posts met inhoud en argumenten wissen vind ik persoonlijk altijd zo zonde en ontmoedigt mensen alleen maar om uberhaupt nog te posten.

Dus ja, je hebt gelijk maar laat ons dan iig even uitrazen :*
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.
pi_204214324
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204214684
twitter

Lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')