En dus is het geen gelul dat dat niet altijd even duidelijk isquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een syndrome. Het is een afwijking, en hoe gaan we normaal gezien met afwijkingen om? Precies, ligt aan de afwijking.
quote:Ret. Judge Ann Claire Williams, who was the first Black woman to sit on Chicago-based federal district and appellate courts, gave remarks March 24 on the final day of the Senate Judiciary Committee’s confirmation hearings for Supreme Court nominee Judge Ketanji Brown Jackson.
Williams said the American Bar Association's voted unanimously that Jackson receive the highest rating as a Supreme Court nominee, following the association's non-partisan, peer-reviewed evaluations about her qualifications.
“We don’t give suggestions on who should be nominated. We don’t recommend or endorse any nominee,” she said. “We don’t base our ratings on or express any view on the nominee’s philosophy, political affiliation or ideology.”
Everyone the ABA talked to, “uniformly gave the highest praise” about Jackson, Williams said.
If confirmed, Jackson will be the first Black woman to sit on the high court.
After three days of testimony from Jackson and questions from senators, the committee will hear from professional and personal witnesses who can speak to Jackson’s work and her character. Jackson was nominated by President Joe Biden in February to replace retiring Supreme Court Justice Stephen Breyer. After the hearings conclude, the committee will issue a recommendation in preparation for a full Senate vote.
Eén van de 29 text messages tussen Mark Meadows en Ginni Thomas, de pro-Trump activiste en vrouw van Justice Clarence Thomas die als enig lid van de Supreme Court in een dissent oordeelde dat hij Trump's bogus argumenten om de verkiezingsuitslag aan te kunnen vechten wel in behandeling wilde nemenquote:Virginia Thomas, a conservative activist married to Supreme Court Justice Clarence Thomas, repeatedly pressed White House Chief of Staff Mark Meadows to pursue unrelenting efforts to overturn the 2020 presidential election in a series of urgent text exchanges in the critical weeks after the vote, according to copies of the messages obtained by The Washington Post and CBS News.
On Nov. 10, after news organizations had projected Joe Biden the winner based on state vote totals, Thomas wrote to Meadows: “Help This Great President stand firm, Mark!!!...You are the leader, with him, who is standing for America’s constitutional governance at the precipice. The majority knows Biden and the Left is attempting the greatest Heist of our History.”
When Meadows wrote to Thomas on Nov. 24, the White House chief of staff invoked God to describe the effort to overturn the election. “This is a fight of good versus evil,” Meadows wrote. “Evil always looks like the victor until the King of Kings triumphs. Do not grow weary in well doing. The fight continues. I have staked my career on it. Well at least my time in DC on it.”
Thomas replied: “Thank you!! Needed that! This plus a conversation with my best friend just now… I will try to keep holding on. America is worth it!”
It is unclear to whom Thomas was referring.
Zei ik toch het draait alleen maar om modder gooien en niet de kwaliteiten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je trots kunt zijn op het feit dat je slechts vanwege je ras en geslacht gekozen bent. Hoe gekwalificeerd ze misschien ook mag zijn dat smetje zal altijd bij je blijven vooral omdat Biden er zo mee zat te pronken.
Kat in het nauw.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 04:22 schreef Kijkertje het volgende:
Trump klaagt Clinton aan:
[ twitter ]
Veel succes!![]()
[ twitter ]
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Toch is het maar de vraag of transgenders nou zoveel voordeel hebben in topsport:
[ twitter ]
Dat komt doordat de werkelijkheid anders is dan de karikatuur die hiervan wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heel erg zorgwekkend. Dit trekt ook een bepaald type mens natuurlijk, de meest radicale activisten die je maar kunt vinden. Elk weldenkend mens zal het namelijk niet in het hoofd halen om 6-jarigen met dit soort onzin te gaan belasten. Bizar ook dat dit schijnbaar gewoon kan. Leuke ideeën die weer zijn geïmporteerd vanuit de VS.
Dan ga je eens ruimen ipv dit te blijven herhalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Nogmaals: het gaat niet over genderdiversiteit of transgenders of wat dan ook. Het gaat over de nasleep van de Amerikaanse verkiezingen.
Ik ben het met je eens hoor. Maar dit topic is inmiddels een beetje het "misstanden in de VS" topic geworden Geen idee of er een nieuw topic moet komen of deze reeks hernoemd, maar blijkbaar vinden veel users dat er overlap is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Nogmaals: het gaat niet over genderdiversiteit of transgenders of wat dan ook. Het gaat over de nasleep van de Amerikaanse verkiezingen.
Dan kan Clinton eisen dat het complete Mueller rapport openbaar wordt gemaakt. Ook de redacted passages. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat er een onderzoek is gedaan dat bevestigt dat Trump een asset is maar omdat het geheim is komt iemand anders in de problemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 04:22 schreef Kijkertje het volgende:
Trump klaagt Clinton aan:
[ twitter ]
Veel succes!![]()
[ twitter ]
![]()
Ik begrijp het "dilemma" er worden nu, van beide kanten overigens, allerlei randzaken bij betrokken die in mijn ogen weliswaar vaak relevant zijn, maar bij gebrek aan "verkiezingsnieuws" een beetje te ver door worden gevoerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Ook in BNW is het natuurlijk niet de bedoeling om groepen te gaan bashen, waar het toch wel een beetje in ontaardt. Nederlandse scholen en hun beleid hebben sowieso niets te zoeken in dit topic over toch op z'n minst, als je het heel breed trekt, de Amerikaanse politiek
Overigens is het al dan niet eens zijn met iets als genderdiversiteit toch ook eigenlijk niet iets dat echt thuishoort in BNW? Of mis ik daar iets? Wat zou daar achter kunnen zitten wat in BNW thuishoort? Als daar een antwoord op is, is dat wellicht iets voor een nieuw topic. Wel een dat nogal precair zal zijn, omdat het nogal gauw ontaardt in bashen en posts die niet in de policy passen.
Volgens mij zeg ik ook niet dat het maar aan één 'kant' ligt, toch? Jullie zijn er met z'n allen heel goed in net op of over het randje te posten. Beide 'kanten' zal ik maar zeggen. En dat geldt ook voor het offtopic gaan. Ik kan niet alles de hele tijd volgen, maar jullie weten hier alemaal dat on topic posten wel een van de voorwaarden van topics is, en dat daarop wordt gemodereerd. Een kleine zijstap die verklaarbaar is, wordt over het algemeen ook best getolereerd, maar als het te lang, te ver, of tegen de policy gaat, en het wordt opgemerkt, dan wordt er gemodereerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begrijp het "dilemma" er worden nu, van beide kanten overigens, allerlei randzaken bij betrokken die in mijn ogen weliswaar vaak relevant zijn, maar bij gebrek aan "verkiezingsnieuws" een beetje te ver door worden gevoerd.
Dat deze genderdiscussie opzich niets met de verkiezingen te maken heeft ben ik met je eens, maar het is wel een onderdeel van de Amerikaanse politiek en waarom de 2 partijen zo lijnrecht tegen over elkaar staan. En elke kant wil de andere kant in een kwaad daglicht stellen met voorbeelden als dit. En ja, die ontaarden soms in discussies die een eigen topic verdienen.
Lang verhaal, betrof een situatie in scholen waar Trumporters nogal aan stoorden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Ook in BNW is het natuurlijk niet de bedoeling om groepen te gaan bashen, waar het toch wel een beetje in ontaardt. Nederlandse scholen en hun beleid hebben sowieso niets te zoeken in dit topic over toch op z'n minst, als je het heel breed trekt, de Amerikaanse politiek
Overigens is het al dan niet eens zijn met iets als genderdiversiteit toch ook eigenlijk niet iets dat echt thuishoort in BNW? Of mis ik daar iets? Wat zou daar achter kunnen zitten wat in BNW thuishoort? Als daar een antwoord op is, is dat wellicht iets voor een nieuw topic. Wel een dat nogal precair zal zijn, omdat het nogal gauw ontaardt in bashen en posts die niet in de policy passen.
Nee, dat was even een toevoeging van mijn kant, voor de "onpartijdigheid".quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik ook niet dat het maar aan één 'kant' ligt, toch? Jullie zijn er met z'n allen heel goed in net op of over het randje te posten. Beide 'kanten' zal ik maar zeggen. En dat geldt ook voor het offtopic gaan. Ik kan niet alles de hele tijd volgen, maar jullie weten hier alemaal dat on topic posten wel een van de voorwaarden van topics is, en dat daarop wordt gemodereerd. Een kleine zijstap die verklaarbaar is, wordt over het algemeen ook best getolereerd, maar als het te lang, te ver, of tegen de policy gaat, en het wordt opgemerkt, dan wordt er gemodereerd.
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij hier ook niet, waarvoor dank.
FOK! bestaat omdat de users de content maken en wissen vind ik eigenlijk alleen een goeie tool als er echt alleen maar bagger in een topic staat, offtopic posts met inhoud en argumenten wissen vind ik persoonlijk altijd zo zonde en ontmoedigt mensen alleen maar om uberhaupt nog te posten.
Dus ja, je hebt gelijk maar laat ons dan iig even uitrazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |