Veel daarvan ken ik niet, leukquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We doen het seizoensmenu, which is:
Sushi Tempura Ebi roll (8 stuks)
Chicken salad met Thaise dressing
Yu Xiang Kai (gepaneerde kip gewokt met een lichtpikant zoetzure saus van Chili en verse knoflook)
Peper Beef
Borrelkroepoek
Witte rijst (maar dan nasi)
Klinkt erg goed!quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We doen het seizoensmenu, which is:
Sushi Tempura Ebi roll (8 stuks)
Chicken salad met Thaise dressing
Yu Xiang Kai (gepaneerde kip gewokt met een lichtpikant zoetzure saus van Chili en verse knoflook)
Peper Beef
Borrelkroepoek
Witte rijst (maar dan nasi)
Ik stel me dan zo voor dat je dochter weet wie jij hier bent en je soms stiekem in de gaten houdt. En dat ze dan denkt: ZUCHT mijn moeder is echt zo met haar: 'oh ik word zo blij van rondjes lopen' en dat ze dan ineens dit leestquote:
Hehe, je bent wel enthousiast over de serie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt erg goed!
Wij hadden soep met brood. En nu gaan we doorrrr met Euphoria
Ik krijg zin in mango en advocaat als ik naar die nagels kijkquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb nieuwe nagellak en hij is zo mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen zit hij er nu bij mij nog niet zo mooi op
Haha ja ik vind het ook wel een beetje paasnagelsquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik krijg zin in mango en advocaat als ik naar die nagels kijk
Ik heb bewijs.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb nieuwe nagellak en hij is zo mooi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen zit hij er nu bij mij nog niet zo mooi op
Oh netjes, ik kwam niet verder dan @Cyan9 als antwoord op de vraag voor onbekende users in de ESF-SC en die had 56 punten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:25 schreef H_T het volgende:
Bij Pointless was net 'Black Swan Green' een antwoord voor 1 punt (wat heel goed is) en nu voel ik me heel slim met dank aan @:blackswangreen
Ik snap hem niet helemaal, maar ik voel me wel ietwat gekwetst heer Fred.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh netjes, ik kwam niet verder dan @:cyan9 als antwoord op de vraag voor onbekende users in de ESF-SC en die had 56 punten.
Het was juist een compliment.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal, maar ik voel me wel ietwat gekwetst heer Fred.
Maar je mag helemaal geen leugens vertellen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was juist een compliment.
(Dat je heel populair bent).
Je staat mooi wel in mijn top 5 van ESF-modsquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar je mag helemaal geen leugens vertellen.
Van de hoeveel ESF-mods in totaal?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je staat mooi wel in mijn top 5 van ESF-mods
Ja. Ik heb dat echt heel sterk met Sabada van filous & Daði Freyrquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een nieuw nummer tegenkomt en je je dan afvraagt of het een succes had kunnen zijn op het songfestival?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:25 schreef H_T het volgende:
Bij Pointless was net 'Black Swan Green' een antwoord voor 1 punt (wat heel goed is) en nu voel ik me heel slim met dank aan @:blackswangreen
Haha jaquote:
Ik had er ook nooit bij stilgestaan maar toen er een vogelnaam tussen Black en Green moest komen had ik een vermoedenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:57 schreef Meke het volgende:
[..]Altijd al gedacht dat het een willekeurige username was
Ik had laatst een grapje waarmee ik mods kon beledigen en ik heb hem niet gemaakt! Ik ben nog steeds trots op mezelfquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je staat mooi wel in mijn top 5 van ESF-mods
Ahquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er ook nooit bij stilgestaan maar toen er een vogelnaam tussen Black en Green moest komen had ik een vermoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |