Gids is er wel. Even in het menu naar Sport en dan klikken op 'schema bekijken' wat biven de eerste twee rijen staat.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:54 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Viaplay geen gids op hun site staan? Hoe laat begint de voorbeschouwing??
Je kan terugspoelen in de app (op tv in ieder geval met de afstandsbediening)quote:Op zondag 27 maart 2022 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde alvast Formule 2 kijken maar heb zwart beeld. Iemand hier ook last van?
Ja als ik terugspoel zie ik t idd wel thankquote:Op zondag 27 maart 2022 16:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan terugspoelen in de app (op tv in ieder geval met de afstandsbediening)
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
Stephane Kox: kan je inhalen op deze baan?
Haha heeft ze vorig jaar gezien?
Ze zal de F2 niet gezien hebben, anders had ze het ook niet hoeven vragenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
Stephane Cox: kan je inhalen op deze baan?
Soms stel je ook een vraag voor de onwetende kijker.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
Stephane Cox: kan je inhalen op deze baan?
Nu de ik maak alles Engels wat niet nodig is kwalbers showquote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Soms stel je ook een vraag voor de onwetende kijker.
Eens, prima zo. Wel stuk minder blij met de stream dit hele weekend. Via chromecast vorige week 0 problemen, deze week in kwalificatie en wedstrijd best wat haperingen. Hopelijk is dat volgende GP wel verholpen.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:13 schreef franklop het volgende:
Blijft het duocommentaar prima vinden, Kalff die af en toe tussendoor komt ook goed.
Tuurlijk zijn er nog wel puntjes, maar daar mogen ze nog paar jaar aan werken
Heb je ook een N? Want ik lees net op twitter dat ze nu weer 'winnaar' als 'winaar' hebben gespeld bij Viaplay.quote:
Slordig.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb je ook een N? Want ik lees net op twitter dat ze nu weer 'winnaar' als 'winaar' hebben gespeld bij Viaplay.
Louis Dekker zal het wel zijn. Dat is de F1 man van de NOSquote:Op zondag 27 maart 2022 22:40 schreef RipCity het volgende:
Wie is de commentator die de samenvatting doet op
Npo1?!
nope. die doet alleen radioquote:Op zondag 27 maart 2022 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Louis Dekker zal het wel zijn. Dat is de F1 man van de NOS
Het is meer om marktaandeel te kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje koffiedik kijken, want Viaplay maakt niet bekend hoeveel abonnees ze nou hebben. Maar ze hebben in elk geval wel de hoofdprijs voor de uitzendrechten betaald, terwijl het aantal kijkers nu lager is dan toen het nog bij Ziggo zat. Uiteindelijk moet dat toch gaan schuren, zou je denken.
Ik stoorde me in de laatste 10 rondes meer aan het aantal herhalingen. Zit je naar een gevecht te kijken, gaan ze elke move herhalen met een inleiding van 20 seconden, de move zelf en de 10 seconden erna...quote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef nils7 het volgende:
Ik kwam te laat thuis, gelukkig wel de laatste 10 rondjes kunnen zien bij ViaPlay.
Daarna begon Ziggo al snel met de samenvatting toen ik rond zapte dus die gekeken.
Maar de emotie die ze een beetje missen bij ViaPlay probeert Olav zeker over te compenseren of zo? Lijkt wel of ie erg pro Max in de microfoon staat de blčren.
Dus das ook niks…
Beetje gulden middenweg of meer emotie bij Nelson en Melroy en het is goed.
Maar dat doet de F1 regie. NIet viaplay.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik stoorde me in de laatste 10 rondes meer aan het aantal herhalingen. Zit je naar een gevecht te kijken, gaan ze elke move herhalen met een inleiding van 20 seconden, de move zelf en de 10 seconden erna...
Dat komt alleen niet door Viaplay.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik stoorde me in de laatste 10 rondes meer aan het aantal herhalingen. Zit je naar een gevecht te kijken, gaan ze elke move herhalen met een inleiding van 20 seconden, de move zelf en de 10 seconden erna...
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar dat doet de F1 regie. NIet viaplay.
Daar ben ik me van bewust. Ik was me er alleen even niet van bewust dat dit het viaplay topic was. Excuses.quote:
Nouja ik gaf het een eerlijke kans gezien ik niet zo’n Olavfan ben en het leekt echt de hele race alsof het achteraf ingesproken commentaar betreftquote:Op maandag 28 maart 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen 0 beleving en emotie in Nelson's stem horen. Staat het geluid toevallig uit?
Hij roept geen dingen als Fuck enzo. Dan heb je geen emotiequote:Op maandag 28 maart 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen 0 beleving en emotie in Nelson's stem horen. Staat het geluid toevallig uit?
Dat pro max deed hij al jaren hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef nils7 het volgende:
Ik kwam te laat thuis, gelukkig wel de laatste 10 rondjes kunnen zien bij ViaPlay.
Daarna begon Ziggo al snel met de samenvatting toen ik rond zapte dus die gekeken.
Maar de emotie die ze een beetje missen bij ViaPlay probeert Olav zeker over te compenseren of zo? Lijkt wel of ie erg pro Max in de microfoon staat de blčren.
Dus das ook niks…
Beetje gulden middenweg of meer emotie bij Nelson en Melroy en het is goed.
Niet toen ik keek, apart.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik gaf het een eerlijke kans gezien ik niet zo’n Olavfan ben en het leekt echt de hele race alsof het achteraf ingesproken commentaar betreft
Bij Bahrein had ik de track position stream van Viaplay (app) op m'n telefoon, maar die liep veel sneller dan de race zelf op TV. Steeds gelijk moeten zetten en twee ronden later lag TV weer tien seconden achter. Laat maarquote:Op maandag 28 maart 2022 13:14 schreef Tarado het volgende:
ik kijk alleen de race via de tv, maak geen gebruik van andere schermen (teveel gedoe), iemand daar ervaring mee?
Ik had gisteren die ronde- en sectortijden op de telefoon tijdens de race. Dat is nog wel te doen en met Leclerc vs. Max op het eind ook nog wel leuk om te volgen.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:14 schreef Tarado het volgende:
ik kijk alleen de race via de tv, maak geen gebruik van andere schermen (teveel gedoe), iemand daar ervaring mee?
Ik heb eigenlijk alleen de F1 livetiming app erbij.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:14 schreef Tarado het volgende:
Nelson en Melroy doen het prima maar een snufje meer mag wel.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:
Als ze het nog meer laten merken gaan ze bijna zitten schreeuwen, daar zit ik persoonlijk ook niet echt op te wachten. Ik vond Olav altijd prima hoor, maar bij een "What the fuuuuuuuuuck" of een "Hooooly shit!" zit ik meer met plaatsvervangende schaamte te kijken als er iemand bij zit die verder niet echt kijkt, dan met genot.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nelson en Melroy doen het prima maar een snufje meer mag wel.
Maar tijdens het gevecht in de laatste rondes zaten de mannen wel op het puntje van hun stoel. Alleen mogen ze dat wel iets meer laten merken.
Weet niet of dat nog komt gezien al hun jaren ervaring bij RTL en motorsTV
Ik kon dat altijd wel waarderen, die emotiequote:Op maandag 28 maart 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze het nog meer laten merken gaan ze bijna zitten schreeuwen, daar zit ik persoonlijk ook niet echt op te wachten. Ik vond Olav altijd prima hoor, maar bij een "What the fuuuuuuuuuck" of een "Hooooly shit!" zit ik meer met plaatsvervangende schaamte te kijken als er iemand bij zit die verder niet echt kijkt, dan met genot.
Nelson was altijd al enthousiast. Dat is hij nu, dat was hij in zijn vorige levens in de autosport ook al en zelfs daarvoor op Eurosport (ook in de autosport, maar ook daarvoor dus al)
De emotie wel, maar het taalgebruik was op een gegeven moment wat storend. Dat kwam steeds meer over als schreeuwen om het schreeuwen en grof doen omdat het dan extra 'stoer' is ofzo, in plaats van als pure emotie. Die laatste ronde in Abu Dhabi vorig jaar toonde aan dat Olav dat extreem overdreven gedoe juist nķet doet als het echt om de emotie gaat, dat was eigenlijk wel een verademing. Het ongeloof bij "hij heeft hem...hij heeft hem!" was veel mooier dan het geschreeuw in Barcelona 2016.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kon dat altijd wel waarderen, die emotie
Ik ben het met je eens, ik hoor er genoeg emotie in.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:
daarom, ben ook meer bezorgd om de beeldkwaliteit dan die van de uitzending, dat doen ze gewoon prima, qua beeld ook geen klachten overigens, was zaterdag alleen wat storing tijdens een helmcam momentje, maar weet niet of dat aan viaplay lag of de uitzending.quote:Op maandag 28 maart 2022 14:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik hoor er genoeg in.
Dit, ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik gaf het een eerlijke kans gezien ik niet zo’n Olavfan ben en het leekt echt de hele race alsof het achteraf ingesproken commentaar betreft
Dat zijn hele lage cijfers.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Streamingdienst Viaplay bereikt 1,9 miljoen mensen in eerste weken
https://www.nu.nl/media/6(...)in-eerste-weken.html
Nee dat is voor een streamingdienst heel hoogquote:
Voor de F1 heel laag, en dat is het enige wat telt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat is voor een streamingdienst heel hoog
"Vooral de kijkers van internationale aanbieder F1 TV gaven de voorkeur aan Mol."quote:
Dat vind ik stiekem wel echt prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
"Vooral de kijkers van internationale aanbieder F1 TV gaven de voorkeur aan Mol."
De tijd van 'mensen kunnen niet tegen verandering' is en blijftquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem wel echt prachtig
De grootste middelvinger die je maar kan geven richting Viaplay. Geweldig dat dat tegenwoordig een mogelijkheid is, de tijd van geld regeert is voorbij.
Dat is uitermate netjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
is toch logisch dat de F1TV kijkers dat doen als ze NL commentaar willen maar jij leest er weer wat anders inquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grootste middelvinger die je maar kan geven richting Viaplay. Geweldig dat dat tegenwoordig een mogelijkheid is, de tijd van geld regeert is voorbij.
Meer dan verwacht eigenlijk, maar vooral met ziggo is het wel een prima aanbieding vooralsnog. En je zal er toch naartoe moeten als je straks Engels voetbal wil zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
In Bahrein heb ik Viaplay geluisterd, afgelopen weekend F1TV op zaterdag, Olav op zondag. Ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar vond het echt niet heel denderend. Niet slecht, maar als dit het beste is wat Nederland te bieden heeft, dan is dat wel heel treurig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tijd van 'mensen kunnen niet tegen verandering' is en blijft
Hoe kunnen mensen (niet alleen jij) iets een eerlijke kans geven als je na 1 GP al afhaakt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Bahrein heb ik Viaplay geluisterd, afgelopen weekend F1TV op zaterdag, Olav op zondag. Ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar vond het echt niet heel denderend. Niet slecht, maar als dit het beste is wat Nederland te bieden heeft, dan is dat wel heel treurig.
F1TV heeft ook echt uitstekend Engels commentaar sinds dit seizoen. Nooit iemand van gehoord, maar toch meteen vanaf het begin dikke prima. Daar hoefde ik niet eens aan te wennen.
Nooit van Jolyon Palmer gehoord?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV heeft ook echt uitstekend Engels commentaar sinds dit seizoen. Nooit iemand van gehoord, maar toch meteen vanaf het begin dikke prima. Daar hoefde ik niet eens aan te wennen.
10 jaar geleden was het krom liggen voor deze kwalitatief slechtere dienst of je kon het niet kijken. Dat bedoelde ik, Viaplay kan nu niet meer even de dienst uit gaan maken en heeft concurrentie. Concurrentie is altijd goed voor de klanten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch logisch dat de F1TV kijkers dat doen als ze NL commentaar willen maar jij leest er weer wat anders in
Niet om het een of ander, maar het is ook niet alsof het gratis is. Als je gelijk de hoofdprijs vraagt van de klant, moet het ook vanaf het begin op orde zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen (niet alleen jij) iets een eerlijke kans geven als je na 1 GP al afhaakt?
Waarom trekt de crew van F1TV mij wel meteen met alleen een kwalificatie dan? Crofty vond ik ook niets aan, dus het heeft niets met de taal te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen (niet alleen jij) iets een eerlijke kans geven als je na 1 GP al afhaakt?
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
"Vooral de kijkers van internationale aanbieder F1 TV gaven de voorkeur aan Mol."
Ja duh,quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty heeft dat wel goed gedaan, ze verkrachten hun dochter ziggo, vermarkten het aan de hoogste bieder en in de tussentijd concurreren ze daar mee, lijkt erop dat iemand bij viaplay niet heel goed op heeft gelet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10 jaar geleden was het krom liggen voor deze kwalitatief slechtere dienst of je kon het niet kijken. Dat bedoelde ik, Viaplay kan nu niet meer even de dienst uit gaan maken en heeft concurrentie. Concurrentie is altijd goed voor de klanten.
Laten we niet doen of jij er onbevooroordeeld in ging.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom trekt de crew van F1TV mij wel meteen met alleen een kwalificatie dan? Crofty vond ik ook niets aan, dus het heeft niets met de taal te maken.
Viaplay in het algemeen? Nee. Commentaar? Zeker wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Laten we niet doen of jij er onbevooroordeeld in ging.
Oh ja jij bent de ultieme graadmeter, je hebt helemaal gelijk in alles wat je zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom trekt de crew van F1TV mij wel meteen met alleen een kwalificatie dan?
Nee, dat is waar, dat ben jij natuurlijk als de brenger van balans.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja jij bent de ultieme graadmeter, je hebt helemaal gelijk in alles wat je zegt
Mooi voor je, dan is er dus geen probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Bahrein heb ik Viaplay geluisterd, afgelopen weekend F1TV op zaterdag, Olav op zondag. Ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar vond het echt niet heel denderend. Niet slecht, maar als dit het beste is wat Nederland te bieden heeft, dan is dat wel heel treurig.
Dan wil ik je nooit meer horen over veranderingquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi voor je, dan is er dus geen probleem.
Zo lang jij hevig blijft overdrijven over Viaplay welquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wil ik je nooit meer horen over verandering
F1TV-kijkers he? Waar nu geen NL-commentaar voorhanden is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen hebben willens en wetens F1TV genomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F1TV-kijkers he? Waar nu geen NL-commentaar voorhanden is.
NIET Viaplay-kijkers...
Je snapt er niet veel van, volgens mij, want F1 TV is van F1 en dus Liberty, Viaplay heeft de rechten van Liberty gekocht, links of rechtsom je moet ervoor betalen en ofwel je betaald indirect ofwel direkt aan Liberty. Dus het geld regeert sowieso.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort sollicitatiegesprekquote:
ja wordt meer en meer Natteactquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die act van Nattekat begint wel weer vermoeiend te worden.
Jouw suggestie is hier dat ze dat allemįįl gedaan zouden hebben omdat ze boos zijn dat Viaplay Olav Mol niet als commentator hebben genomen danwel voor een andere insteek heeft gekozen dan Ziggo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen hebben willens en wetens F1TV genomen.
Wat dat betreft ben ik echt benieuwd naar het Nederlandse commentaar dat bij F1 TV toegevoegd gaat worden. Als ze dat eenmaal hebben en Viaplay is ook niet meer via een TV-kanaal te ontvangen, is het imho echt wel een goed alternatief. Mits je natuurlijk niet op zaken als voetbal of darts zit te wachten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
Als ik iets mis dan is het mischien de optie om voor engelstalig commentaar te kiezen (niet dat Ziggo die had), dat zou prettiger zijn voor mijn vrouw maar verder is het wat mij betreft prima zo.
Viaplay loopt via een TV app bij mij en naar mijn weten is dat er voor F1 TV niet juist vanwege het feit dat ze de rechten verkocht hebben voor TV uitzendingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik echt benieuwd naar het Nederlandse commentaar dat bij F1 TV toegevoegd gaat worden. Als ze dat eenmaal hebben en Viaplay is ook niet meer via een TV-kanaal te ontvangen, is het imho echt wel een goed alternatief. Mits je natuurlijk niet op zaken als voetbal of darts zit te wachten.
Ah ja, ze hebben inderdaad geen app op TV. Wel natuurlijk via dingen als Apple TV, Chromecast, Fire TV of Roku, maar goed dan zit er toch weer wat tussen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Viaplay loopt via een TV app bij mij en naar mijn weten is dat er voor F1 TV niet juist vanwege het feit dat ze de rechten verkocht hebben voor TV uitzendingen.
Als er wel een TV streaming diesnt van F1 TV zou zijn dan neem ik die ongetwijfeld ipv Viaplay.
Zoals gezegd, volkomen logisch want anders is er geen hond meer die de TV rechten gaat kopen voor een grote zak geld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, ze hebben inderdaad geen app op TV. Wel natuurlijk via dingen als Apple TV, Chromecast, Fire TV of Roku, maar goed dan zit er toch weer wat tussen.
Ze kunnen ook de exclusieve rechten kopen, zoals Sky in het Verenigd Koninkrijk doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoals gezegd, volkomen logisch want anders is er geen hond meer die de TV rechten gaat kopen voor een grote zak geld.
Ik weet niet of dat buiten het VK aangeboden is door Liberty, het contract van Sky is afgesloten in 2018 en ik weet niet of F1 TV toen al bestond?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de exclusieve rechten kopen, zoals Sky in het Verenigd Koninkrijk doet.
Nee, ik heb geen idee verder hoe dat werkt natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat buiten het VK aangeboden is door Liberty, het contract van Sky is afgesloten in 2018 en ik weet niet of F1 TV toen al bestond?
Maar ja, als Viaplay dat zou willen dan was het prijskaartje nog flink hoger geworden en dus ook de prijs die naar consumenten doorberekent word, een loss leader is leuk maar het moet wel binnen de perken blijven dus of we daar nu wat mee op zouden schieten...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee verder hoe dat werkt natuurlijk
https://www.androidplanet(...)ndroid-tv-google-tv/quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, ze hebben inderdaad geen app op TV. Wel natuurlijk via dingen als Apple TV, Chromecast, Fire TV of Roku, maar goed dan zit er toch weer wat tussen.
Ja, dat zou je denken, maar op de supportsite van F1 TV staat dat ze specifiek geen app daarvoor hebben: https://support.f1.tv/s/a(...)-can-I-watch-F1TV-onquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
https://www.androidplanet(...)ndroid-tv-google-tv/
blijkbaar maken Sony en Philips tv's gebruik van Android TV als OS, dus daarop zou je F1TV "native" kunnen zien.
quote:TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |