Nee, dat is waar, dat ben jij natuurlijk als de brenger van balans.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja jij bent de ultieme graadmeter, je hebt helemaal gelijk in alles wat je zegt
Mooi voor je, dan is er dus geen probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Bahrein heb ik Viaplay geluisterd, afgelopen weekend F1TV op zaterdag, Olav op zondag. Ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar vond het echt niet heel denderend. Niet slecht, maar als dit het beste is wat Nederland te bieden heeft, dan is dat wel heel treurig.
F1TV heeft ook echt uitstekend Engels commentaar sinds dit seizoen. Nooit iemand van gehoord, maar toch meteen vanaf het begin dikke prima. Daar hoefde ik niet eens aan te wennen.
Dan wil ik je nooit meer horen over veranderingquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi voor je, dan is er dus geen probleem.
Zo lang jij hevig blijft overdrijven over Viaplay welquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wil ik je nooit meer horen over verandering
F1TV-kijkers he? Waar nu geen NL-commentaar voorhanden is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem wel echt prachtig
De grootste middelvinger die je maar kan geven richting Viaplay. Geweldig dat dat tegenwoordig een mogelijkheid is, de tijd van geld regeert is voorbij.
Die mensen hebben willens en wetens F1TV genomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F1TV-kijkers he? Waar nu geen NL-commentaar voorhanden is.
NIET Viaplay-kijkers...
Je snapt er niet veel van, volgens mij, want F1 TV is van F1 en dus Liberty, Viaplay heeft de rechten van Liberty gekocht, links of rechtsom je moet ervoor betalen en ofwel je betaald indirect ofwel direkt aan Liberty. Dus het geld regeert sowieso.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem wel echt prachtig
De grootste middelvinger die je maar kan geven richting Viaplay. Geweldig dat dat tegenwoordig een mogelijkheid is, de tijd van geld regeert is voorbij.
Lijkt wel een soort sollicitatiegesprekquote:
ja wordt meer en meer Natteactquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die act van Nattekat begint wel weer vermoeiend te worden.
Jouw suggestie is hier dat ze dat allemáál gedaan zouden hebben omdat ze boos zijn dat Viaplay Olav Mol niet als commentator hebben genomen danwel voor een andere insteek heeft gekozen dan Ziggo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen hebben willens en wetens F1TV genomen.
Wat dat betreft ben ik echt benieuwd naar het Nederlandse commentaar dat bij F1 TV toegevoegd gaat worden. Als ze dat eenmaal hebben en Viaplay is ook niet meer via een TV-kanaal te ontvangen, is het imho echt wel een goed alternatief. Mits je natuurlijk niet op zaken als voetbal of darts zit te wachten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
Als ik iets mis dan is het mischien de optie om voor engelstalig commentaar te kiezen (niet dat Ziggo die had), dat zou prettiger zijn voor mijn vrouw maar verder is het wat mij betreft prima zo.
Viaplay loopt via een TV app bij mij en naar mijn weten is dat er voor F1 TV niet juist vanwege het feit dat ze de rechten verkocht hebben voor TV uitzendingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik echt benieuwd naar het Nederlandse commentaar dat bij F1 TV toegevoegd gaat worden. Als ze dat eenmaal hebben en Viaplay is ook niet meer via een TV-kanaal te ontvangen, is het imho echt wel een goed alternatief. Mits je natuurlijk niet op zaken als voetbal of darts zit te wachten.
Ah ja, ze hebben inderdaad geen app op TV. Wel natuurlijk via dingen als Apple TV, Chromecast, Fire TV of Roku, maar goed dan zit er toch weer wat tussen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Viaplay loopt via een TV app bij mij en naar mijn weten is dat er voor F1 TV niet juist vanwege het feit dat ze de rechten verkocht hebben voor TV uitzendingen.
Als er wel een TV streaming diesnt van F1 TV zou zijn dan neem ik die ongetwijfeld ipv Viaplay.
Zoals gezegd, volkomen logisch want anders is er geen hond meer die de TV rechten gaat kopen voor een grote zak geld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, ze hebben inderdaad geen app op TV. Wel natuurlijk via dingen als Apple TV, Chromecast, Fire TV of Roku, maar goed dan zit er toch weer wat tussen.
Ze kunnen ook de exclusieve rechten kopen, zoals Sky in het Verenigd Koninkrijk doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoals gezegd, volkomen logisch want anders is er geen hond meer die de TV rechten gaat kopen voor een grote zak geld.
Ik weet niet of dat buiten het VK aangeboden is door Liberty, het contract van Sky is afgesloten in 2018 en ik weet niet of F1 TV toen al bestond?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de exclusieve rechten kopen, zoals Sky in het Verenigd Koninkrijk doet.
Nee, ik heb geen idee verder hoe dat werkt natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat buiten het VK aangeboden is door Liberty, het contract van Sky is afgesloten in 2018 en ik weet niet of F1 TV toen al bestond?
Maar ja, als Viaplay dat zou willen dan was het prijskaartje nog flink hoger geworden en dus ook de prijs die naar consumenten doorberekent word, een loss leader is leuk maar het moet wel binnen de perken blijven dus of we daar nu wat mee op zouden schieten...quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee verder hoe dat werkt natuurlijk
https://www.androidplanet(...)ndroid-tv-google-tv/quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, ze hebben inderdaad geen app op TV. Wel natuurlijk via dingen als Apple TV, Chromecast, Fire TV of Roku, maar goed dan zit er toch weer wat tussen.
Ja, dat zou je denken, maar op de supportsite van F1 TV staat dat ze specifiek geen app daarvoor hebben: https://support.f1.tv/s/a(...)-can-I-watch-F1TV-onquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
https://www.androidplanet(...)ndroid-tv-google-tv/
blijkbaar maken Sony en Philips tv's gebruik van Android TV als OS, dus daarop zou je F1TV "native" kunnen zien.
quote:TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |