SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [Belgi]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
oeps in de quote zitten knoeien , sorryquote:Op maandag 21 maart 2022 18:17 schreef Ireth het volgende:
* Ireth opent de streams....
Totale rust!!! Helemaal Zen!!![]()
![]()
![]()
![]()
NOESH! HOU JE MUIL!!!
ja dat vond ik ook walgelijk van haar dan denk ik waar zit je verstandquote:Op maandag 21 maart 2022 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou van lachen en mensen die positief in het leven staan. Ik erger me veel meer aan Grace met haar geklaag, zielige verhalen dat ze het zo slecht heeft, geen geld en gezeur om te storten voor haar op 555
Ik zou ook alleen in de keuken willen.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:24 schreef zodeju het volgende:
Als je nu het laatste half uurtje maar gezien heb zou je toch denken dat zowel Grace als Kristof moeten overblijven in de finale.
Zonder morren weer met zijn tween bezig en de kleine kinderen zijn nog aan het spelen. Niet eens vragen kan ik helpen.
Zeker waar...quote:Op maandag 21 maart 2022 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou van lachen en mensen die positief in het leven staan. Ik erger me veel meer aan Grace met haar geklaag, zielige verhalen dat ze het zo slecht heeft, geen geld en gezeur om te storten voor haar op 555
Voor 4 man koken en dan moeten er 4 helpen? Ik kook thuis alleen, een ander mag tafel dekken en na het eten afruimen. Je gaat toch niet met 4 personen in de keuken staan?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:24 schreef zodeju het volgende:
Als je nu het laatste half uurtje maar gezien heb zou je toch denken dat zowel Grace als Kristof moeten overblijven in de finale.
Zonder morren weer met zijn tween bezig en de kleine kinderen zijn nog aan het spelen. Niet eens vragen kan ik helpen.
Dat is wat anders.....vanmiddag ook. de kamer moest opgeruimd worden en de oud bewoners hebben het huis schoon gemaakt. Grace alleen de bedden gedaan en die twee staan er gewoon naar te kijken.....quote:Op maandag 21 maart 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen in de keuken willen.
Het hoeven toch ook niet een hele dag dezelfde personen te zijn die daar wat doen....quote:Op maandag 21 maart 2022 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor 4 man koken en dan moeten er 4 helpen? Ik kook thuis alleen, een ander mag tafel dekken en na het eten afruimen. Je gaat toch niet met 4 personen in de keuken staan?
salar en nouche komen er altijd onderuit, doen echt zo min mogelijk. Als je erop gaat letten zie je pas hoe sneaky ze dat doen.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wat anders.....vanmiddag ook. de kamer moest opgeruimd worden en de oud bewoners hebben het huis schoon gemaakt. Grace alleen de bedden gedaan en die twee staan er gewoon naar te kijken.....
Kan me daar kapot aan ergeren en vooral je niet schamen maar net doen of het zo hoort.....zo zonde dat Salar in deze mee doet.
Nouchine zei dat zij morgen ging koken.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het hoeven toch ook niet een hele dag dezelfde personen te zijn die daar wat doen....
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
salar en nouche komen er altijd onderuit, doen echt zo min mogelijk. Als je erop gaat letten zie je pas hoe sneaky ze dat doen.
Ik erger me er ook aan.
Salar voert echt helemaal niets uit. Die staat erbij en kijkt ernaar.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]Dit kan je van pubers nog verwachten maar niet als je boven de twintig bent en zelfs al uit het huis is. Van Salar is het misschien niet gewent en hoeft thuis niks te doen maar ook hij heeft ogen in zijn hoofd.
We wachten af....ben bijna zeker dat die wel mensen in de keuken wil hebben. zodat ze zitten kan.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nouchine zei dat zij morgen ging koken.
ik kan mij toch echt herinneren dat ik Salar avonden aardappels heb zien schillen en 's avonds met Kristof staan afwassen.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar voert echt helemaal niets uit. Die staat erbij en kijkt ernaar.
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan mij toch echt herinneren dat ik Salar avonden aardappels heb zien schillen en 's avonds met Kristof staan afwassen.
Ja, en ook dat hij normaal kon eten en niet drie scheppen in zijn mond doet zodat de helft er zowat er weer uit valt....dat is allemaal verdwenen.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kan mij toch echt herinneren dat ik Salar avonden aardappels heb zien schillen en 's avonds met Kristof staan afwassen.
Dat is dan helemaal in het begin geweest, maar qua opruimen of schoonmaken heb ik hem echt nog niets zien doen, dan gaat hij lopen dolle met nouchine.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2022 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
echt wel.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouchine heeft eigenlijk een heel slechte invloed op hem.
klopt wel een beetjequote:Op maandag 21 maart 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouchine heeft eigenlijk een heel slechte invloed op hem.
Weet ik niet.quote:
wijzer gaat ze echt niet wordenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ze doet nu vrij normaal tegen Kris. Misschien dat het zien en spreken van de oud bewoners haar wat wijzer heeft gemaakt
haha, denk ik ook niet, maar misschien wel wat wijzer over hoe het in de buitenwereld toegaat.quote:
dus heeft ze niet echt geluisterd naar mensenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, denk ik ook niet, maar misschien wel wat wijzer over hoe het in de buitenwereld toegaat.
Ze denken zich nog steeds dat ze straks wereldberoemd zijn.
eigenlijk moet je dan wachten tot hij komtquote:Op maandag 21 maart 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
Die luiheid is nou eenmaal zo.Hij ziet het niet.
Een vriend van me is net zo.Als we gaan varen komt hij standaard een kwartier te laat omdat hij dan weet dat de boot vaarklaar is.
Off topicquote:Op maandag 21 maart 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee
ik mis @:Lionheart ook
die maakte samen met @:Rinardo de streamverslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jep uitgesteld tot morgen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:04 schreef zodeju het volgende:
Nouchine zegt nu als ik het goed begrijp kunnen we het morgen doen het afwassen.
Ze kregen wel echt veel.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Grace denkt dat er meer mensen bijkomen
omdat ze meer eten hebben gekregen
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
michel Jill en Nick op bezoek
Liese kan ook
Of de regie heeft extra eten naar binnen gepleurt, vannacht om 12 uur gaat het licht uitquote:Op maandag 21 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Grace denkt dat er meer mensen bijkomen
omdat ze meer eten hebben gekregen
ik vind het ook primaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze helemaal niks meer mee gedaan tot nu toe. Zou het wel grappig vinden..beetje leven.
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de regie heeft extra eten naar binnen gepleurt, vannacht om 12 uur gaat het licht uit
en de regie neemt de benen......... DOEIII zoek het maar lekker uit! Oh en de sleutel van de poort
ligt bij het hoofdkantoor in Amstelveen
ik vind hem nog steeds een saaie betweterquote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Ik vind Michel inmiddels een toffe peer nu ik weet dat hij op date is geweest met Kitty
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef yvondenise het volgende:
Ik versta Grace steeds slechter,alsof ze net een jaar in Nederland is.
Ik bewonder zijn levensstijl.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Ik vind Michel inmiddels een toffe peer nu ik weet dat hij op date is geweest met Kitty
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem nog steeds een saaie betweter
Een betweter oke maar saai??.....die leeft het leven .....quote:Op maandag 21 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem nog steeds een saaie betweter
Maar iemand die heel veel leuke dingen doet kan nog steeds saai zijn. Een saai persoon zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Een betweter oke maar saai??.....die leeft het leven .....
dan kan ik hem als persoon nog wel saai vindenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Een betweter oke maar saai??.....die leeft het leven .....
Nee Michel zou binnen twee dagen gek worden van dat zielige gezeik van Tobi.quote:
Verre reizen maken hij is nu bezig met het voorbereiden van dakar op de motor. Hij gaat met zijn vrienden uit Duitland vaak avontuurlijke tripjes maken waar allerlei sporten af gevinkt moeten worden. Zowel als motorrijden als op de bike moeilijke trajecten af.quote:
Daantjuhhhhhhhhquote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef ledn81 het volgende:
"Hij zit in een pot met zalf.... in mijn kast" wat was dat een vervelende tante vorig jaar![]()
Sorry even COSL
Daantje nog een paar dagen terugquote:
Oh ja dat kan. Maar je moet er ook oor naar hebben om de verhalen te horen wat dan niet saai is.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maar iemand die heel veel leuke dingen doet kan nog steeds saai zijn. Een saai persoon zijn.
eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja kon ff niet op dr naam komen. Ik mag hopen dat ik dat volgend jaar ook met Grace heb
ELSquote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ssster komt nu weer teveel terug van vorig jaar
snap jequote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het is een wonderquote:Op maandag 21 maart 2022 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig zat op de verkeerde stream.....en nog alleen ook.
zou het echt???quote:Op maandag 21 maart 2022 19:29 schreef zodeju het volgende:
Maar nu mogen we ook niet meer zeuren, want ik denk dat ze het helemaal uit zichzelf is gaan doen.....![]()
Zo moe van zijn middagdutje.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
Salar kijkt gewoon scheel omdat hij zijn ogen niet open kan houden![]()
![]()
Heeft hij ook een beetje gezegd, er is een podkast waar hij in was , zag t op Twitter heb een stukje geluisterd en er waren een paar overeenkomsten maar hij vond inderdaad dat Tobias de laatste tijd veel aan t zeuren was.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Michel zou binnen twee dagen gek worden van dat zielige gezeik van Tobi.
Toen werd ik het zat maar heb toch vaak gelachen smorgens vroeg de polonaise lopen en vooral diegene die nog half sliepen.....prachtig hup nog een extra rondje.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen werd ik het zat maar heb toch vaak gelachen smorgens vroeg de polonaise lopen en vooral diegene die nog half sliepen.....prachtig hup nog een extra rondje.![]()
heerlijk was dat jaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja die polonaise was echt goed. Vooral omdat er nog over geklaagd werd ook.
Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.....quote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef Jockari het volgende:
Ik wil NOOIT zo"n een verpleegster als Nouch aan mijn bed. Ik vind ze vies en vuil.
ik zit te wachtenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:50 schreef zodeju het volgende:
Heeft niemand gewaarschuwd dat Kristoff dat niet in zijn baard moet smeren.....die gaat me straks een partijtje schreeuwen.
Zal Saral al denken dat de buit binnen is.....als ze allemaal naar bed gaan voor achten.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
Salar ligt
BB gooi de 48 uurs opdracht er maar in![]()
![]()
Dat deden wij dus ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan wachten tot hij komt
maar goed ik kan dat ook niet
wachten tot iemand eindelijk komt helpen
dan doe ik het wel lekker zelf
neuh denk ik nietquote:Op maandag 21 maart 2022 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal Saral al denken dat de buit binnen is.....als ze allemaal naar bed gaan voor achten.
Dat schijt de hele dag, steekt haar hand in je kont, staat wat te boeren... En nen hoop vuile praat (kut e.d. ...)quote:Op maandag 21 maart 2022 19:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.....
En straks al helemaal niet meer.
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Off topicPak je rust.En ik denk aan je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En je kasten op slot doen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat schijt de hele dag, steekt haar hand in je kont, staat wat te boeren... En nen hoop vuile praat (kut e.d. ...)
Grootste slot op de koelkast.quote:
Die drank nekt je wel,quote:Op maandag 21 maart 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh denk ik niet
ze zijn echt op
denk dat als je steeds minder mensen om je heen hebt en in 1 x zoveel
en zoveel drank
dat je er erg moe van wordt
Mooi maskertjequote:Op maandag 21 maart 2022 19:57 schreef Jockari het volgende:
Is die zich nu aan het aftrekken ?
[ afbeelding ]
Ja, vooral als je het maanden niet meer gewent bent....maar heb zo het idee dat BB als ze allemaal naar bed gaan om deze tijd nog wel met iets komt.quote:
Ja, nu ook tshirt van Tobias voor Salar bij haar in de kast ligt.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
Nouch haar kast schijnt vol te liggen met allerlei spullen.
door Nous vannachtquote:Op maandag 21 maart 2022 20:04 schreef Hendrik83 het volgende:
voorraadkamer deur gesloopt
[ afbeelding ]
ik vind het viesquote:Op maandag 21 maart 2022 20:05 schreef engine het volgende:
Dat haar van Grace kan echt niet meer. Lijkt niet eens meer op haar.
Ik vind het vooral verschrikkelijk onaantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
Grace doet het brood in een pedaalemmer zak
ik hoop voor haar dat het geen geurende zak is![]()
Is ook bespottelijk toch dat BB het licht al uit doet kwart over 8 dor ff gewoonquote:Op maandag 21 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
nou lampen al uit
dit wordt de eerste hoor
voor 9 uur slapen ze
Euh Joyce morgen om half 9 gaat de wekker al h. Laat die mensen een keer slapen.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is ook bespottelijk toch dat BB het licht al uit doet kwart over 8 dor ff gewoon
Nouch wil welquote:
Ja erg jammerquote:Op maandag 21 maart 2022 20:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
salar had t wel zwaar gisteren volgens mij.. maar hij bleef netjes
niet gekliktquote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef ledn81 het volgende:
"Omdat Grace verdient het."
Beetje sneu wel dat de oudere zieke moeder zo word ingezet.
[ twitter ]
ik ga niet klikkenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[ twitter ]
Ik moet dit zien.quote:
Ik ga die geld winnen voor ik ben Brasil.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[ twitter ]
Zo erg dit. Dit is voor mij bedelen voor de pot. Ze wil duidelijk money.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Euh Joyce morgen om half 9 gaat de wekker al h. Laat die mensen een keer slapen.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:34 schreef ledn81 het volgende:
Salar : "Wel lief dat die allemaal campagne voor me hadden gevoerd toen tegen Nawel"
Nousch : "wie"
Salar "Hanne, Dimi ook, Kitty ook"
Arme Nousch
Klinkt als een nummer van outsiderz.quote:
Ol as ti di ganja al bravot.quote:
quote:
nopequote:Op maandag 21 maart 2022 20:36 schreef nebur9 het volgende:
Worden er geen streamverslagen meer gemaakt?
Ze liggen op de bank of in bed.quote:
1 iemand kan het nu nietquote:
Daar zit je dan in het donker met je kaarsjes en je borrelnootjes te zingen, doet ze zeker thuis ook , helemaal niet omdat ze weet dat er camera's zijnquote:
Gisteren waren er oud bewoners en hadden ze een feestje, lees de vorige Cossen maar even doorquote:Op maandag 21 maart 2022 20:40 schreef nebur9 het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar gisteren en vandaag door dag zal er toch wel wat gebeurt zijn?
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren waren er oud bewoners en hadden ze een feestje, lees de vorige Cossen maar even door
het theaterquote:Op maandag 21 maart 2022 20:42 schreef Flow3r het volgende:
Oh en traantjes kunnen ook wel helpen![]()
[ afbeelding ]
"stem op mij "
Ze bekijkt het maarquote:Op maandag 21 maart 2022 20:42 schreef Flow3r het volgende:
Oh en traantjes kunnen ook wel helpen![]()
[ afbeelding ]
"stem op mij "
De boodschappen in de mini mall zijn ook altijd veel duurder, dus niet vreemd dat dat feest ook duurder wordt gerekendquote:Op maandag 21 maart 2022 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou dat feest was echt geen 3000 euro no way!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:49 schreef Hendrik83 het volgende:
Wanneer was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ik begrijp het al.
daar past het nieuwe liedje van Outsiders prima bijquote:
Ja ok dat is voor de bewoners,maar ze moeten ingekocht worden ook en dat is normale prijs neem ik gewoon aan en dan kom je er echt niet aanquote:Op maandag 21 maart 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De boodschappen in de mini mall zijn ook altijd veel duurder, dus niet vreemd dat dat feest ook duurder wordt gerekend
nee voor Grace draait alles om het geldquote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef humpty het volgende:
Grace moet er woensdag uit ...verschrikkelijk dat gedoe met die moeder ook weer![]()
![]()
kan hier echt boos om worden![]()
Snappen ze niet dat gezondheid echt het aller aller belangrijkste is
dan heb je toch niets aan die rotcenten
En daar ging ze fout.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee voor Grace draait alles om het geld
Ja gewoon niet normaal terwijl je moeder zo ziek isquote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee voor Grace draait alles om het geld
quote:
Check waar het schuim zit.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap best dat als je hebt moeten leven met minder dat het belangrijk is
maar het mag nooit het belangrijkste zijn
je mag nog kijken naar het toneelstukquote:Op maandag 21 maart 2022 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een armoe, om 20:30 al op hun nest..... Regie pleur er eens een bom naar binnen.
Eruit met die luie zwijnen, geef ze 'n opdracht tot morgenochtend 11 uur![]()
hmmmmquote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef engine het volgende:
Wat vreemd....grace kan ineens wel nederlands als ze in de DBK zit.
Ik geef het een 5,5/10quote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag nog kijken naar het toneelstuk
de treurende moeder
ik zag het al helemaal mis gaan met die kaarsjes en dat haarquote:
Zou wel een hogere beoordeling opleverenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag het al helemaal mis gaan met die kaarsjes en dat haar
De uitzending is wel leukquote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef humpty het volgende:
Moeite dus niet waard om de streams aan te zetten begrijp ik
Ja is leuk!quote:
Haar ster is rijzende!quote:
Ben je de uitzending van morgen aan het kijken?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef odie22 het volgende:
Super de uitzending, het vertrek van klitty nog een keer![]()
![]()
Odsterquote:Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef odie22 het volgende:
Super de uitzending, het vertrek van klitty nog een keer![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze 'n broek aan![]()
Hoef da nie te zien
nee was net, ik kijk via videoland, de uitzending stream, moet welquote:Op maandag 21 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je de uitzending van morgen aan het kijken?
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze 'n broek aan![]()
Hoef da nie te zien
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef sly-nl het volgende:
Meeposten in tv-topic of ik stuur Mootie achter jullie an![]()
[ afbeelding ]
Bestaat dat topic nog?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
tv is zo 1999 , tis geen BB 1 meerquote:Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook wel heftig. Sinds Tobias weg is echt heel veel zingen. Of Kristof aan het fluiten op de andere stream. Dubbele terror.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:30 schreef Flow3r het volgende:
en maar zingen, de hele fucking godganse klotedag lang![]()
[ afbeelding ]
nee klopt, vorige week waren er 2 uitzendingen die echt bagger waren, heb ik ook nog gezegd , maar aangezien er niemand hier naar me luistertquote:Op maandag 21 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
ik heb vorige week een paar uitzendingen gezien
maar vind ze niet echt een meerwaarde hebben
zeker niet als ze dingen gaan verdraaien
ik hoor je odiequote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee klopt, vorige week waren er 2 uitzendingen die echt bagger waren, heb ik ook nog gezegd , maar aangezien er niemand hier naar me luistert
Wat zeg je?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee klopt, vorige week waren er 2 uitzendingen die echt bagger waren, heb ik ook nog gezegd , maar aangezien er niemand hier naar me luistert
haha ja kan haar naam nog niet uitsprekenquote:
brrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef Flow3r het volgende:
alles wordt gewassen behalve die pluim op haar kop
Gezellig met z'n 3equote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef odie22 het volgende:
nog 9 min en dan lekker de livestreams streamen![]()
grace in badquote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef odie22 het volgende:
nog 9 min en dan lekker de livestreams streamen![]()
wat een mietjes hquote:
Jaaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
het wordt vanzelf gezellig als ik er ben![]()
![]()
wordt spannend... wat gaat Grace met de aap doen ?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa![]()
Grace is nu aan het bedenken hoe ze ons streamers vanavond nog verder kan vermaken.
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef Jockari het volgende:
Wat early grace thee trekken. Hebben ze morgen nog wat te drinken. Dit overgoten met goelio-snippers. Moet goed zijn.
[ afbeelding ]
Ik wil hier niet over oordelen misschien toch om nog eenmaal met haar moeder naar brasil te gaan?? Ik weet wat ik zelf zou doen maar dat is haar beslissing.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef humpty het volgende:
Grace moet er woensdag uit ...verschrikkelijk dat gedoe met die moeder ook weer![]()
![]()
kan hier echt boos om worden![]()
Snappen ze niet dat gezondheid echt het aller aller belangrijkste is
dan heb je toch niets aan die rotcenten
Grace naar huisquote:Op maandag 21 maart 2022 21:39 schreef ledn81 het volgende:
Helaas hebben veel mensen al gestemd en zorgt dit voor Nouchine wat negatieve feestje er niet meer voor dat Nouchine woensdag naar huis gaat ben ik bang.
Finale tussen Kris-Salar-Nouch dus waarschijnlijk
[ afbeelding ]
zou ze dat nog redden voor 0:00 uurquote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa![]()
Grace is nu aan het bedenken hoe ze ons streamers vanavond nog verder kan vermaken.
ze zei in de dbk , mijn laatste dagen zijn genadeloosquote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Ik verwacht nog een tiet van grace te zien deze week.
eerder loosquote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zei in de dbk , mijn laatste dagen zijn genadeloos
Ja ze ging alles doen om te winnen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dearquote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
warrior modus, hele avond in bad liggenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze ging alles doen om te winnen. Ben benieuwd.
Misschien Tobias toch nog maar een nachtje het huis in laten dan..quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
warrior modus, hele avond in bad liggen
Dit vind ik zo'n bullshit, overal hangen camera's, je kan doen of je moet poepen en lekker lang op de plee blijven terwijl je je tranen de vrije loop laat, maar madam moet dat perse tonen in bad met kaarsjes of op de bank als iedereen al naar bed is, puur voor de tv momentjesquote:Op maandag 21 maart 2022 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wil hier niet over oordelen misschien toch om nog eenmaal met haar moeder naar brasil te gaan?? Ik weet wat ik zelf zou doen maar dat is haar beslissing.
Heb tv gekeken maar misschien is Grace een stiekeme huiler en niet zo gauw bij de andere. Ikzelf heb daar ook heel veel moeite mee en het zal me ook niet gauw gebeuren.
wacht maar, straks komt ze met een super soaker de slaapamer inquote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
warrior modus, hele avond in bad liggen
Ja die weet heel goed haar momentjes te pakken. Al vanaf het begin. Ze wist ook heel goed wanneer te fluisteren dat het echt onverstaanbaar is. Meest sneaky persoon die dit jaar meegedaan heeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n bullshit, overal hangen camera's, je kan doen of je moet poepen en lekker lang op de plee blijven terwijl je je tranen de vrije loop laat, maar madam moet dat perse tonen in bad met kaarsjes of op de bank als iedereen al naar bed is, puur voor de tv momentjes
Je kan ook nder je dekbed huilen
Zo als ze richting de kamer loopt, springt Leroy ineens uit de kastquote:Op maandag 21 maart 2022 21:48 schreef engine het volgende:
Maar ik snap niet waarom Grace nu in het donker moet rommelen? Iets klopt er niet.
Ik zie haar nog zitten in de woonkamer, helemaal alleen toen iedereen al naar bed was, dan doe je het er toch om ? Ga in je bed of op de plee liggen huilen, nee ze is heel geraffineerdquote:Op maandag 21 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die weet heel goed haar momentjes te pakken. Al vanaf het begin. Ze wist ook heel goed wanneer te fluisteren dat het echt onverstaanbaar is. Meest sneaky persoon die dit jaar meegedaan heeft.
gaat ze shoken bij Salar onder de dekensquote:Op maandag 21 maart 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
wacht maar, straks komt ze met een super soaker de slaapamer in
Komt Leroy uit de kastquote:Op maandag 21 maart 2022 21:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo als ze richting de kamer loopt, springt Leroy ineens uit de kast
alle aandacht juist, ze weet heus wel dat de camera's alleen haar nu volgenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
is ze de weg kwijt ofzo?
iedereen is gaan slapen
geen aandacht voor haar
voor de 20ste keer die brieven doorlezenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alle aandacht juist, ze weet heus wel dat de camera's alleen haar nu volgen
Precies dat ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alle aandacht juist, ze weet heus wel dat de camera's alleen haar nu volgen
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n bullshit, overal hangen camera's, je kan doen of je moet poepen en lekker lang op de plee blijven terwijl je je tranen de vrije loop laat, maar madam moet dat perse tonen in bad met kaarsjes of op de bank als iedereen al naar bed is, puur voor de tv momentjes
Je kan ook nder je dekbed huilen, mogelijkheden te over, maar ze is zich zer bewust van de camera 's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |