ik vind hem nog steeds een saaie betweterquote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Ik vind Michel inmiddels een toffe peer nu ik weet dat hij op date is geweest met Kitty
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef yvondenise het volgende:
Ik versta Grace steeds slechter,alsof ze net een jaar in Nederland is.
Ik bewonder zijn levensstijl.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Ik vind Michel inmiddels een toffe peer nu ik weet dat hij op date is geweest met Kitty
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem nog steeds een saaie betweter
Een betweter oke maar saai??.....die leeft het leven .....quote:Op maandag 21 maart 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem nog steeds een saaie betweter
Maar iemand die heel veel leuke dingen doet kan nog steeds saai zijn. Een saai persoon zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Een betweter oke maar saai??.....die leeft het leven .....
dan kan ik hem als persoon nog wel saai vindenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Een betweter oke maar saai??.....die leeft het leven .....
Nee Michel zou binnen twee dagen gek worden van dat zielige gezeik van Tobi.quote:
Verre reizen maken hij is nu bezig met het voorbereiden van dakar op de motor. Hij gaat met zijn vrienden uit Duitland vaak avontuurlijke tripjes maken waar allerlei sporten af gevinkt moeten worden. Zowel als motorrijden als op de bike moeilijke trajecten af.quote:
Daantjuhhhhhhhhquote:Op maandag 21 maart 2022 19:20 schreef ledn81 het volgende:
"Hij zit in een pot met zalf.... in mijn kast" wat was dat een vervelende tante vorig jaar![]()
Sorry even COSL
Daantje nog een paar dagen terugquote:
Oh ja dat kan. Maar je moet er ook oor naar hebben om de verhalen te horen wat dan niet saai is.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maar iemand die heel veel leuke dingen doet kan nog steeds saai zijn. Een saai persoon zijn.
eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja kon ff niet op dr naam komen. Ik mag hopen dat ik dat volgend jaar ook met Grace heb
ELSquote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ssster komt nu weer teveel terug van vorig jaar
snap jequote:Op maandag 21 maart 2022 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ssster komt nu weer teveel terug van vorig jaar
het is een wonderquote:Op maandag 21 maart 2022 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig zat op de verkeerde stream.....en nog alleen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |