Ja ok dat is voor de bewoners,maar ze moeten ingekocht worden ook en dat is normale prijs neem ik gewoon aan en dan kom je er echt niet aanquote:Op maandag 21 maart 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De boodschappen in de mini mall zijn ook altijd veel duurder, dus niet vreemd dat dat feest ook duurder wordt gerekend
nee voor Grace draait alles om het geldquote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef humpty het volgende:
Grace moet er woensdag uit ...verschrikkelijk dat gedoe met die moeder ook weer![]()
![]()
kan hier echt boos om worden![]()
Snappen ze niet dat gezondheid echt het aller aller belangrijkste is
dan heb je toch niets aan die rotcenten
En daar ging ze fout.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee voor Grace draait alles om het geld
je kunt het karakter niet veranderen hequote:
Ja gewoon niet normaal terwijl je moeder zo ziek isquote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee voor Grace draait alles om het geld
quote:
Check waar het schuim zit.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap best dat als je hebt moeten leven met minder dat het belangrijk is
maar het mag nooit het belangrijkste zijn
je mag nog kijken naar het toneelstukquote:Op maandag 21 maart 2022 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een armoe, om 20:30 al op hun nest..... Regie pleur er eens een bom naar binnen.
Eruit met die luie zwijnen, geef ze 'n opdracht tot morgenochtend 11 uur![]()
hmmmmquote:Op maandag 21 maart 2022 21:05 schreef engine het volgende:
Wat vreemd....grace kan ineens wel nederlands als ze in de DBK zit.
Ik geef het een 5,5/10quote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag nog kijken naar het toneelstuk
de treurende moeder
ik zag het al helemaal mis gaan met die kaarsjes en dat haarquote:
Zou wel een hogere beoordeling opleverenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag het al helemaal mis gaan met die kaarsjes en dat haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |