haha ja kan haar naam nog niet uitsprekenquote:
brrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef Flow3r het volgende:
alles wordt gewassen behalve die pluim op haar kop
Gezellig met z'n 3equote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef odie22 het volgende:
nog 9 min en dan lekker de livestreams streamen![]()
grace in badquote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef odie22 het volgende:
nog 9 min en dan lekker de livestreams streamen![]()
wat een mietjes hèquote:
jaquote:
Jaaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
het wordt vanzelf gezellig als ik er ben![]()
![]()
wordt spannend... wat gaat Grace met de aap doen ?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa![]()
Grace is nu aan het bedenken hoe ze ons streamers vanavond nog verder kan vermaken.
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef Jockari het volgende:
Wat early grace thee trekken. Hebben ze morgen nog wat te drinken. Dit overgoten met goelio-snippers. Moet goed zijn.
[ afbeelding ]
Ik wil hier niet over oordelen misschien toch om nog eenmaal met haar moeder naar brasil te gaan?? Ik weet wat ik zelf zou doen maar dat is haar beslissing.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef humpty het volgende:
Grace moet er woensdag uit ...verschrikkelijk dat gedoe met die moeder ook weer![]()
![]()
kan hier echt boos om worden![]()
Snappen ze niet dat gezondheid echt het aller aller belangrijkste is
dan heb je toch niets aan die rotcenten
Grace naar huisquote:Op maandag 21 maart 2022 21:39 schreef ledn81 het volgende:
Helaas hebben veel mensen al gestemd en zorgt dit voor Nouchine wat negatieve feestje er niet meer voor dat Nouchine woensdag naar huis gaat ben ik bang.
Finale tussen Kris-Salar-Nouch dus waarschijnlijk
[ afbeelding ]
zou ze dat nog redden voor 0:00 uurquote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa![]()
Grace is nu aan het bedenken hoe ze ons streamers vanavond nog verder kan vermaken.
ze zei in de dbk , mijn laatste dagen zijn genadeloosquote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef engine het volgende:
Ik verwacht nog een tiet van grace te zien deze week.
eerder loosquote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zei in de dbk , mijn laatste dagen zijn genadeloos
Ja ze ging alles doen om te winnen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh dearquote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |