Yep. RT heeft als enig doel om (overigens meestal zorgvuldig en redelijk waarheidsgetrouw) specifiek nieuws te brengen dat destabiliseert. Vooral de technisch iets in beeld te brengen zonder verder commentaar, is vermakelijk (doorzichtig).quote:Op maandag 21 maart 2022 20:19 schreef KreKkeR het volgende:
...
Mijn punt is puur dat RT niet zomaar een nieuwszender is. Het is in feite een Russisch wapen om maatschappijen te destabiliseren. En dit doen ze echt al sinds jaar en dag.
...
Daar staat dat het noodzaak is dat beide partijen zich hieraan houden. Ik vraag je nogmaals: waar staat dat beide partijen dat niet doen?quote:
Ik denk dat ze het druk genoeg hebben.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:50 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom bestookt Oekraïne niet gewoon wat Russische steden? In oorlog ben je toch al.
Hou op, de EU heeft nooit iets voorgesteld.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar de navo en de EU waren niet zo zwak als nu. Ik denk dat ze het afgewacht en uitgelokt hebben, door in Duitsland energie te promoten (Nordstream 2) en een zwakke VS president.
Ja anders stond er Rusland.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daar staat dat het noodzaak is dat beide partijen zich hieraan houden. Ik vraag je nogmaals: waar staat dat beide partijen dat niet doen?
Met welk doel om dan wat te bereiken ?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:50 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom bestookt Oekraïne niet gewoon wat Russische steden? In oorlog ben je toch al.
Omdat je daarmee Poetin voornamelijk in de kaart speelt. Bovendien is dat ook een oorlogsmisdaad natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:50 schreef PzKpfw het volgende:
Er zijn ook westerse nieuwskanalen die de westerse hypocrisie duidelijk maken.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep. RT heeft als enig doel om (overigens meestal zorgvuldig en redelijk waarheidsgetrouw) specifiek nieuws te brengen dat destabiliseert. Vooral de technisch iets in beeld te brengen zonder verder commentaar, is vermakelijk (doorzichtig).
Iets waar veel vrijheidsgezinde mensen nogal kortzichtig op geilen omdat het (eigen) Westen daarmee in zijn eigen hemd wordt gezet. Zoals rellen in Parijs en Spanje in beeld brengen.
Los van dat RT doel vind ik het wel een goede zender omdat het haarfijn, de westerse hypocrisie blootlegt.
Dat RT dan ook specifiek in de EU wordt gecensureerd heeft niets te maken met propaganda of desinformatie maar dat daarmee een desoriënterende visie op het Westen wordt geblokkeerd.
Het laatste dat leider kunnen gebruiken is kritiek tgv een andere zienswijze die daarmee de unanimiteit doorbreekt.
Nee. Er staat simpelweg een feit: beide partijen moeten zich eraan houden. Je hebt verkeerd gelezen.quote:
Oog om oog.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat je daarmee Poetin voornamelijk in de kaart speelt. Bovendien is dat ook een oorlogsmisdaad natuurlijk.
In economisch opzicht is de EU het grootste blok en ook als je de legers van de EU bij elkaar neemt maakt Rusland geen kans.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Hou op, de EU heeft nooit iets voorgesteld.
En de wereld had zijn handen vol aan de Duitsers paar jaartjes terug.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:02 schreef Tanatos het volgende:
[..]
In economisch opzicht is de EU het grootste blok en ook als je de legers van de EU bij elkaar neemt maakt Rusland geen kans.
(In dat geval zou het VK overigens ook meedoen.)
Het idee dat de NAVO en de EU militair zwak zijn is echt nonsens.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Er waren dus wel wapens in het winkelcentrum opgeslagen.
De drone die ze gebruiken:
https://en.wikipedia.org/wiki/Orlan-10
[ afbeelding ]
Jij snapt hem.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:52 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep. RT heeft als enig doel om (overigens meestal zorgvuldig en redelijk waarheidsgetrouw) specifiek nieuws te brengen dat destabiliseert. Vooral de technisch iets in beeld te brengen zonder verder commentaar, is vermakelijk (doorzichtig).
Iets waar veel vrijheidsgezinde mensen nogal kortzichtig op geilen omdat het (eigen) Westen daarmee in zijn eigen hemd wordt gezet. Zoals rellen in Parijs en Spanje in beeld brengen.
Los van dat RT doel vind ik het wel een goede zender omdat het haarfijn, de westerse hypocrisie blootlegt.
Dat RT dan ook specifiek in de EU wordt gecensureerd heeft niets te maken met propaganda of desinformatie maar dat daarmee een desoriënterende visie op het Westen wordt geblokkeerd.
Het laatste dat leider kunnen gebruiken is kritiek tgv een andere zienswijze die daarmee de unanimiteit doorbreekt.
NeverEndingStory dat verder niets zal brengen.quote:
Dit staat natuurlijk los van de NATO.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver daar hoor je nu niks over maar er is dus echt geen pact meer met het VK![]()
https://www.europa-nu.nl/(...)act?ctx=vh6ukzb3nnt0
https://www.demorgen.be/p(...)-in-de-kou~b6168f0d/
Waar beweer ik dan dat jij anti-vax en pro-Putin bent? In ieder geval niet in die post m.b.t. de Rt-berichtgeving.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij beweert dat ik anti-vaxx en pro-Poetin zou zijn, dat slaat werkelijk nergens op. Een goed beeld komt naar mijn mening in een liberale democratie uiteindelijk het best naar boven bij volledige informatievrijheid. Daar mag je het niet mee eens zijn, maar mij dan afschilderen als de ultieme antithese is nergens voor nodig.
Vooralsnog geloof ik niks van dat bericht.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hier zitten we niet op te wachten.
Ze roepen dat zo ongeveer elke dag.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooralsnog geloof ik niks van dat bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |