SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Het was roos.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Kitty woont hier niet al te ver vandaan
Er was geen sneeuw
Dat gehum van nous, en die amai...lijkt wel echt een baby, die op deze manier de finale inroltquote:Op zondag 20 maart 2022 11:15 schreef Sestra666 het volgende:
nou, noes ligt alweer aan den tiet van kitty
Neuhquote:Op zondag 20 maart 2022 11:19 schreef engine het volgende:
Deze week interview met Kitty in de party! Snel kopen!
tissue box gratis erbij...quote:Op zondag 20 maart 2022 11:19 schreef engine het volgende:
Wauw, de Party bestaat nog?!quote:Op zondag 20 maart 2022 11:19 schreef engine het volgende:
Dat ze grace negeert vind ik prima, maar dat ze kris ook negeert vind ik niet netjes, die is alleen maar hartelijk geweest sinds ze binnenkwam, feliciteerde haar als eerste met haar you tube kanaal, ging gelijk koffie voor haar maken, maar ze keurt hem volgens mij geen blik waardigquote:
Kitty wil zelf nummer 1 zijn hèquote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ze grace negeert vind ik prima, maar dat ze kris ook negeert vind ik niet netjes, die is alleen maar hartelijk geweest sinds ze binnenkwam, feliciteerde haar als eerste met haar you tube kanaal, ging gelijk koffie voor haar maken, maar ze keurt hem volgens mij geen blik waardig
het pizzadrama zal nog wel diep zitten
ja ze lijkt op toby, afgunst en wraakquote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ze grace negeert vind ik prima, maar dat ze kris ook negeert vind ik niet netjes, die is alleen maar hartelijk geweest sinds ze binnenkwam, feliciteerde haar als eerste met haar you tube kanaal, ging gelijk koffie voor haar maken, maar ze keurt hem volgens mij geen blik waardig
Negatieve dingen blijven lang hangen bij Kit. Heeel erg lang, dus dit uiteraard ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook de enige reden die ze kon vinden om nouchine tegen dimi op te zettenquote:
Welke pizzadrama? zegt me even niets hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan heb je nog Nawel, die niet voor haar ging met stemmen..ze heeft al iedereen gehad daar..behalve die nous en salar..quote:Op zondag 20 maart 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook de enige reden die ze kon vinden om nouchine tegen dimi op te zetten
nou is Salar ook vrij Hyper daar komt kristoff niet eens tussen en ja kitty is veel bezig met hem ookquote:Op zondag 20 maart 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty wil zelf nummer 1 zijn hè
En Kris is iemand die er boven uit steekt
Dat kan ze niet hebben
dat Kris een pizza had klaargemaakt in de buitenoven, toevallig vegan, dus hij wilde een stukje proeven, Kitty vloog hem haast aan, want de pizza was voor nawel,quote:Op zondag 20 maart 2022 11:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Welke pizzadrama? zegt me even niets haha
Die is nu in staat om toch ff tegen Salar te melden, dat hij niet met Kris mag chillen..quote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
dat Kris een pizza had klaargemaakt in de buitenoven, toevallig vegan, dus hij wilde een stukje proeven, Kitty vloog hem haast aan, want de pizza was voor nawel,
er stonden nog veel meer pizza's in de oven, maar Kris mocht echt geen stukje proeven van Kitty, echt heel asociaal deed ze tegen hem
ooooohhh ja weet het weer ja kloptquote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
dat Kris een pizza had klaargemaakt in de buitenoven, toevallig vegan, dus hij wilde een stukje proeven, Kitty vloog hem haast aan, want de pizza was voor nawel,
er stonden nog veel meer pizza's in de oven, maar Kris mocht echt geen stukje proeven van Kitty, echt heel asociaal deed ze tegen hem
Als dat Dimi is wordt ze helemaalquote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef Japio666 het volgende:
Wacht maar tot nummer 2 er in komt. Die zal dán alle aandacht krijgen en Kitty zal weer een stap terug moeten doen! Dat kán ze niet!
allemaal om op te komen voor nawel. want die was juist over de rooie. ik zie dat gezicht zo nog voor mequote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ha ha, heb er nu al zin inquote:Op zondag 20 maart 2022 11:30 schreef Japio666 het volgende:
Wacht maar tot nummer 2 er in komt. Die zal dán alle aandacht krijgen en Kitty zal weer een stap terug moeten doen! Dat kán ze niet!
Nawel vond het in 1 ste instantie primaquote:Op zondag 20 maart 2022 11:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
allemaal om op te komen voor nawel. want die was juist over de rooie. ik zie dat gezicht zo nog voor me
1 nachtje denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:33 schreef tiki het volgende:
[..]
Ha ha, heb er nu al zin in
Toch wel weer leuk zo eigenlijk.........
Vooral die ergeniswekkende Kitty erin vond ik leuk net, maar nu realiseer ik mij dat ze ook blijft slapen........
Vorig jaar had iedereen ook een kast he Ze blijven vannacht ook als het net zo is als vorig jaarquote:Op zondag 20 maart 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
Moet ze nu voor 1 dag een kast claimen???
Dan ga je toch niet je hele koffer uitpakkenquote:Op zondag 20 maart 2022 11:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vorig jaar had iedereen ook een kast he Ze blijven vannacht ook als het net zo is als vorig jaar
Ja, raar. Ik zou ook gewoon uit de koffer leven dan.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet je hele koffer uitpakken
Ze heeft nu best wel leuke kleren aan vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Dat roze pak en het eten dat Kitty mee nam is een idee van BB denk ik zo.
Ze had liever iets anders te eten gemaakt. En ze gaat zich nu eerst omkleden.
Dat pak is ze zelf ook zat.
Ja, en zwart, dus dat kleed mooier af.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:37 schreef quirina het volgende:
Op deze zie je de vetvlekken minder. Er zitten al vlekken op.
Nou ze ziet wel een beetje bleek, waarschijnlijk ijzer gebrek.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
Nouchine is opengebloeid volgens kitty
quote:Op zondag 20 maart 2022 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
En weer dat ze er kapot van was dat ze weg moest. En weer teleurgesteld over dat stemmen in de ronde tafel.
Grace? bedoel je niet Salar?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine en grace zit in kitty haar hart en gaan er nooit meer uit
Ik zie haar nog steeds als dezelfde zogenaamd 'lieve' allemans vriend die zich bij iedereen inslijmt maar ondertussen alleen aan haar eigen belang denkt.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
Nouchine is opengebloeid volgens kitty
Want is lastig om aan te sluiten omdat ze geen geld heeft. En weer klagen en klagen en klagen.quote:
Good old kitty, ook niet voorspelbaar ofzoquote:Op zondag 20 maart 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat een geklaag van Kitty, ze kan niet aansluiten bij de groep buiten omdat ze het financieel niet kan
Nou dit snap ik dan weer wel uit eten is niet goedkoop en als je het niet breed heb kan je met dit soort dingen niet meedoen .quote:Op zondag 20 maart 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat een geklaag van Kitty, ze kan niet aansluiten bij de groep buiten omdat ze het financieel niet kan
Ja eerst het zoet en daarna zuur, zuurder, zuurst.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Good old kitty, ook niet voorspelbaar ofzo
Dat klopt, maar al met al klaagt ze alleen maarquote:Op zondag 20 maart 2022 11:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dit snap ik dan weer wel uit eten is niet goedkoop en als je het niet breed heb kan je met dit soort dingen niet meedoen .
En ja ik spreek uit ervaring
Ja. Ik ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dit snap ik dan weer wel uit eten is niet goedkoop en als je het niet breed heb kan je met dit soort dingen niet meedoen .
Precies datquote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik ook.
En vrij gehouden worden en met vervoer worden geholpen is wel lief maar voelt niet fijn.
Dat is zo ja. Heel moeilijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
en in mijn geval dan ruzie krijgen met een vriendin omdat ik er ook niet op in ging, zij zei maar ja ik bied het toch aan dan is het goed, nee het voelt niet goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik ook.
En vrij gehouden worden en met vervoer worden geholpen is wel lief maar voelt niet fijn.
Nee dat niet maar ze legt nu gewoon uit waarom ze niet meeging ,en nee ik vind haar ook niet geweldig maar dit snapte ik welquote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Heel moeilijk.
Maar jij greep (neem ik aan) niet elke kans om daar in het openbaar bij iedereen over te klagen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef suzi1 het volgende:
mss kan kitty aan grace vragen hoe zij dat doet zo in armoe
ze vragen toch heb je de oud bewoners gezien, moet ze dan zeggen?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef tiki het volgende:
[..]
Maar jij greep (neem ik aan) niet elke kans aan om daar in het openbaar bij iedereen over te klagen.
Misschien moet ze dan nuttige dingen doen met haar tijdquote:Op zondag 20 maart 2022 11:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
??? hoe bedoel je ditquote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan nuttige dingen doen met haar tijd
Beetje extra geld verdienen ipv klagen en met kansloze spelletjes meedoen.... leuke poging hoor dat youtube kanaal maar ze heeft toch wel door dat ze niet prettig is om lang te volgenquote:
Ja, in dit geval is dat wel zo. Heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze vragen toch heb je de oud bewoners gezien, moet ze dan zeggen?
Voor de bewoners is he wel leuk horen zo weer eens iets anders. Maar dat ze nu net Kitty naar binnen laten gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 11:57 schreef Kinga het volgende:
Wat komt ze doen eigenlijk. Koken en janken? Dat is het enige wat ze deed.
2400 volgers is ook niet echt veel als je uit zo programma komt,quote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Beetje extra geld verdienen ipv klagen en met kansloze spelletjes meedoen.... leuke poging hoor dat youtube kanaal maar ze heeft toch wel door dat ze niet prettig is om lang te volgen
2400 zei ze toen ze net binnen wasquote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef RobjeGeus het volgende:
Ze heeft 2.7k abonnees...wat gaat het lekker zegt ze__!
Ze hoopten vuurwerk en drama, maar we krijgen natuurlijk alleen gezeur en geklaag van Kitty en andere talk waarmee ze in de belangstelling kan staan .....quote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de bewoners is he wel leuk horen zo weer eens iets anders. Maar dat ze nu net Kitty naar binnen laten gaan
Ja dat dan welquote:Op zondag 20 maart 2022 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty heeft mooi haar. Mooi bossie en leuke kleur ook.
Zal wel 0,01 ct per view zijn ofzoquote:Op zondag 20 maart 2022 12:01 schreef Sestra666 het volgende:
verdient ze er nog wat mee, met haar kanaal? nee zeker
Dat zit er wel in. Ze heeft al niet anders gedaan dan klagen en hoe ziek ze was dat ze er uit werd gestuurd.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:02 schreef tiki het volgende:
[..]
Ze hoopten vuurwerk en drama, maar we krijgen natuurlijk alleen gezeur en geklaag van Kitty en andere talk waarmee ze in de belangstelling kan staan .....
O echtquote:Op zondag 20 maart 2022 12:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dan heeft ze er 300 bij haha heb net gekeken
Ik zeg Dimiquote:Op zondag 20 maart 2022 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
Bewoners worden nu ook wat onrustig. Alsof ze voelen dat de volgende achter de poort staat.
Ik gok Peter
Hier hebben ze allemaal precies 14 abonneesquote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef RobjeGeus het volgende:
dat is 2700 of nietquote:Op zondag 20 maart 2022 12:00 schreef RobjeGeus het volgende:
ze had beter kunnen zeggen ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:52 schreef tiki het volgende:
[..]
Maar jij greep (neem ik aan) niet elke kans aan om daar in het openbaar bij iedereen over te klagen.
Een filmpje gezien. 24Kitchen ligt nu nog steeds huilend in een hoekjequote:Op zondag 20 maart 2022 12:04 schreef quirina het volgende:
Ik ga me ook abonneren op kitty. Misschien leer ik dan goed koken.
Ja dat klopt, ondertussen zit ze op 2780quote:Op zondag 20 maart 2022 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is 2700 of niet
dacht dat ze eerder zei 2400
Ze heeft verder ook geen contactquote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen'' ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef quirina het volgende:
Even lid worden!
Amerika had auntie Fee
Nederland heeft Kitty
Als ze had gezegd ik word niet uitgenodigd is dat ook klagenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft verder ook geen contact
Volgens mij gaan ze niet alleen maar uit eten.
Ze was geen fan van Vera
Daar heeft ze nare dingen over gezegd
En Dimi net zo
Leroy heeft ze maar even meegemaakt
Sercan was ze geen vrienden mee
Peter ook niet echt toch
Nee ze zei ze hadden haar wel gevraagd maar ze had er geen geld voorquote:Op zondag 20 maart 2022 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ze had gezegd ik word niet uitgenodigd is dat ook klagen
Iets van 2 weken in het huis, en de meesten zijn geen leeftijdsgenoten, dus..quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft verder ook geen contact
Volgens mij gaan ze niet alleen maar uit eten.
Ze was geen fan van Vera
Daar heeft ze nare dingen over gezegd
En Dimi net zo
Leroy heeft ze maar even meegemaakt
Sercan was ze geen vrienden mee
Peter ook niet echt toch
Kitty steekt haar kokkie maar waar de zon niet schijntquote:Op zondag 20 maart 2022 12:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Even leuk doen. Gewoon lid worden van kokkie Kitty.
Julio is het wel geluktquote:Op zondag 20 maart 2022 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets van 2 weken in het huis, en de meesten zijn geen leeftijdsgenoten, dus..
Ja een beetje helpen toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty in de Keuken 2.79K subscribers
Ze krijgt al meer subscribers
Ja, ik heb inmiddels gezegd dat ik meer reageerde op haar toon in het algemeen en over dit eigenlijk niet echt goed geluisterd heb, maar zelf wat heb ingevuld.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen'' ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
Nee joh |Er komen nog andere bewoners en die kletsen dan ookquote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef quirina het volgende:
Straks dikke ruzie in dat big brother huis omdat ze dingen heeft geluld over andere bewoners.
ook maar geabonneerd hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ondertussen zit ze op 2780
Vandaagquote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef Kinga het volgende:
Komt iedereen vandaag dan? of verdeeld over de week
ik ben ook zo vertel ook gewoon alles eerlijk, Amsterdammers hequote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
Knuffel Ruudquote:Op zondag 20 maart 2022 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer gaan komen
Ga ik inderdaad ook vanuitquote:Op zondag 20 maart 2022 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal wel weer net als vorig jaar zijn nachtje tukken en weer weg
BB gunt haar ook watquote:Op zondag 20 maart 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag
Vast
Maar kitty moet wat alone time met de bewoners
wij hadden der in roze pak hahahaquote:Op zondag 20 maart 2022 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet de stream aan. Krijg ik even een schrikreactie zie ik Kitty
Was wel in de cos geplaatst, maar zie het niet in de filmpjes topicquote:Op zondag 20 maart 2022 12:15 schreef Kinga het volgende:
Zijn er trouwens filmpjes van gister dat ze hoorden dat het volgende week finale is?
Alles wat ze zegt is niet goed, op voorhandquote:Op zondag 20 maart 2022 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ze had gezegd ik word niet uitgenodigd is dat ook klagen
Nouchinequote:Op zondag 20 maart 2022 12:16 schreef Kinga het volgende:
Dat kinderlijke geschreeuw van Nouchine steeds... kan zij aub woensdag eruit? Zij is echt niveautje Jill.. ook zo'n kloontje reuzenkind.
Zou mooi zijn en het siert Salar weer dat hij Dimi niets kwalijk neemtquote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Salar zei wel als hij nu binnen komt zou ik wel heel blij zijn.
Dat bewonder ik van Salar. Maar vind niet dat Kitty deze info mag geven maar dat zullen de anderen die binnen komen ook straks wel mogenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Salar verteld nu dat hij op Dimi toendertijd kon stemmen om zichzelf te redden maar dat hij dat niet kon.
Hij had niet verwacht dat Dimi wel op hem zou stemmen.
mssn omdat het geen invloed meer heeft op het spelquote:Op zondag 20 maart 2022 12:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bewonder ik van Salar. Maar vind niet dat Kitty deze info mag geven maar dat zullen de anderen die binnen komen ook straks wel mogen
Gewoon weer stoken tussen mensen. Volgens mij kickt ze daarop en is dat haar levensdoelquote:Op zondag 20 maart 2022 12:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bewonder ik van Salar. Maar vind niet dat Kitty deze info mag geven maar dat zullen de anderen die binnen komen ook straks wel mogen
Of misschien heeft ze een oortje in.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
De FEBO zal haar wel aanwijzingen hebben gegeven
Ja kan ze er niet uitgegooid worden misselijke trol is het toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:26 schreef Krambo het volgende:
Oh Kitty is weer aanwezig.
En wat is ze aanwezig zeg ppfff
Heb jij toevallig ook een filmpje van gisteravond toen ze hoorden dat het nog 1 weekje is?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, voor wie het terug wil zien, het eerste uur van Kitty ....![]()
[ afbeelding ]
Kitty is terug deel 1 - 20 maart 2022. https://streamable.com/4cgr9a
Kitty is terug deel 2 - 20 maart 2022. https://streamable.com/rs62ko
Kitty is terug deel 3 - 20 maart 2022. https://streamable.com/r6vyyl
ja he even was het leuk maar wat een naar vervelend mens is het toch. Ook nog 2 maanden nadat ze eruit is zo vol negativiteit over bewoners en zichzelf maar ophemelenquote:
dat was denk rond een uur of 12/1 nadat ze uit de gameroom een feestje en de boodschap hadden gehad met 0,0% bierquote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een filmpje van gisteravond toen ze hoorden dat het nog 1 weekje is?
Die lelijke slabek weerquote:Op zondag 20 maart 2022 10:54 schreef Sestra666 het volgende:
@:puzziepie
kijk eens wie er in t huis zit nu
Echt niet ben haar nu al weer zatquote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef quirina het volgende:
Even lid worden!
Amerika had auntie Fee
Nederland heeft Kitty
Kittyquote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Kitty gaat blocken en rapporteren, Kitty wil alleen lof, klit kan dus niet tegen de waarheid, geen kritiek..was zij het niet dat vorig jaar alleen kritiek op de inwoners had?..de narcist.
Ff rustig ademhalen maarquote:Op zondag 20 maart 2022 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet de stream aan. Krijg ik even een schrikreactie zie ik Kitty
COS pestenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap dat er gebrek is aan beeldvulling, maar die vreselijke KitteKut herintroduceren is pure treiterij
Nee, wil het wel monteren maar volgens mij is het gisteren al door iemand geplaatst.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Kinga het volgende:
Heb jij toevallig ook een filmpje van gisteravond toen ze hoorden dat het nog 1 weekje is?
Ooo ik heb alles teruggelezen vanmorgen maar niet gezien filmpje jammer wou het graag zienquote:Op zondag 20 maart 2022 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wil het wel monteren maar volgens mij is het gisteren al door iemand geplaatst.
Wil anderen niet in de weg zitten ...
Ik zat me net af te vragen hoevaak ze al "ik" had gezegdquote:
Hier nog een, maar als ik van een ander hoor hoeveel ze uitgegeven hebben voor een biefstukje en salade plus krieltjes en ik zelf thuis precies het zelfde gemaakt heb lach ik in mijn vuistje.....en thuis kan ik ook weer mensen uitnodigen als ik wil en net zo gezellig heb als de uit eten gaanders.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden bij de filmpjesquote:Op zondag 20 maart 2022 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wil het wel monteren maar volgens mij is het gisteren al door iemand geplaatst.
Dat deed ze vorig jaar al met iedereen die tégen Jill wasquote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Kitty gaat blocken en rapporteren, Kitty wil alleen lof, klit kan dus niet tegen de waarheid, geen kritiek..was zij het niet dat vorig jaar alleen kritiek op de inwoners had?..de narcist.
Was dat moment niet achter de SL?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ooo ik heb alles teruggelezen vanmorgen maar niet gezien filmpje jammer wou het graag zien
Jillquote:Op zondag 20 maart 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat deed ze vorig jaar al met iedereen die tégen Jill was
Zeker, hij lijkt wel ontdaanquote:
Echt hoor en maar in herhaling vallenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:30 schreef tiki het volgende:
Ze misbruikt haar bezoekje toch vooral om alsnog haar gram te halen over een heleboel dingen........
Was de aankondigingquote:Op zondag 20 maart 2022 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vooral ook wat een bizarre twist weer van BBquote:Op zondag 20 maart 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was de aankondiging
Van Hendrik83
https://streamable.com/73215a
Wil het net zeggen. Waar is ze.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Grace houdt zich afzijdig van kitty valt me op.
Grace is brood aan het makenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vroeg me al af waar Grace is, ik snap wel dat je daar weg van wil blijvenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
vorig jaar was dat ook niet zoquote:Op zondag 20 maart 2022 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ben benieuwd of dat Sercan ook 1 dagje terug mag komen? Grace had het deze week twee keren over hem.
Laat dan maar Sercan komen....hebben misschien elkaar wel wat te vertellen....en is dan een mooie afsluiting.quote:
Peter was sneaky en achterbaksquote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef Silves het volgende:
Wat zitten zich toch alle op te hemelen..ben me aan het bedenken wie was redelijk normaal en zag alles best goed..ik kom toch bij Peter uit..
Dus maar enkele komen terug?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorig jaar was dat ook niet zo
Degene die als eerste er uit was
Eens! Toen ik Salar niet uitstaanquote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat dan maar Sercan komen....hebben misschien elkaar wel wat te vertellen....en is dan een mooie afsluiting.
hadden ze een spel? en waar hadden ze geld van over|? hoor die bb zo slechtquote:
Nog niet 1 keer geluktquote:Op zondag 20 maart 2022 12:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen die bewoners niet eens stil zijn als BB tegen ze praat
Dat wordt wel een feestje als dat 3000 kostquote:Op zondag 20 maart 2022 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
3000 voor feest en de rest in de jackpot
Ja zoiets, kan je wel een feestje voor gevenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
3000 voor feest en de rest in de jackpot
Ik heb het ook niet verstaan hoorde alleen dat ze het gisteren verdiend haddenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden ze een spel? en waar hadden ze geld van over|? hoor die bb zo slecht
12 0.0 biertjesquote:Op zondag 20 maart 2022 12:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja zoiets, kan je wel een feestje voor geven
is het echt niet waard om terug te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga het zo wel even monteren, even geduld .....
4 liter zonnebloemoliequote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
12 0.0 biertjes
Bittergarnituurtje
Zak chips van het huismerk
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is het echt niet waard om terug te zoeken
ze waren allemaal heel enthousiast nadat ze het hadden gehoord. wij hebben het niet live gezien toen ze die melding kregen
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners horen dat het finale week is - 19 maart 2022. https://streamable.com/pmni2w
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
12 0.0 biertjes
Bittergarnituurtje
Zak chips van het huismerk
Wel. Ik heb het gezien.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is het echt niet waard om terug te zoeken
ze waren allemaal heel enthousiast nadat ze het hadden gehoord. wij hebben het niet live gezien toen ze die melding kregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |