Een filmpje gezien. 24Kitchen ligt nu nog steeds huilend in een hoekjequote:Op zondag 20 maart 2022 12:04 schreef quirina het volgende:
Ik ga me ook abonneren op kitty. Misschien leer ik dan goed koken.
Ja dat klopt, ondertussen zit ze op 2780quote:Op zondag 20 maart 2022 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is 2700 of niet
dacht dat ze eerder zei 2400
Ze heeft verder ook geen contactquote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen'' ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef quirina het volgende:
Even lid worden!
Amerika had auntie Fee
Nederland heeft Kitty
Als ze had gezegd ik word niet uitgenodigd is dat ook klagenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft verder ook geen contact
Volgens mij gaan ze niet alleen maar uit eten.
Ze was geen fan van Vera
Daar heeft ze nare dingen over gezegd
En Dimi net zo
Leroy heeft ze maar even meegemaakt
Sercan was ze geen vrienden mee
Peter ook niet echt toch
Nee ze zei ze hadden haar wel gevraagd maar ze had er geen geld voorquote:Op zondag 20 maart 2022 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ze had gezegd ik word niet uitgenodigd is dat ook klagen
Iets van 2 weken in het huis, en de meesten zijn geen leeftijdsgenoten, dus..quote:Op zondag 20 maart 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft verder ook geen contact
Volgens mij gaan ze niet alleen maar uit eten.
Ze was geen fan van Vera
Daar heeft ze nare dingen over gezegd
En Dimi net zo
Leroy heeft ze maar even meegemaakt
Sercan was ze geen vrienden mee
Peter ook niet echt toch
Kitty steekt haar kokkie maar waar de zon niet schijntquote:Op zondag 20 maart 2022 12:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Even leuk doen. Gewoon lid worden van kokkie Kitty.
Julio is het wel geluktquote:Op zondag 20 maart 2022 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets van 2 weken in het huis, en de meesten zijn geen leeftijdsgenoten, dus..
Ja een beetje helpen toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty in de Keuken 2.79K subscribers
Ze krijgt al meer subscribers
Ja, ik heb inmiddels gezegd dat ik meer reageerde op haar toon in het algemeen en over dit eigenlijk niet echt goed geluisterd heb, maar zelf wat heb ingevuld.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen'' ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
Nee joh |Er komen nog andere bewoners en die kletsen dan ookquote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef quirina het volgende:
Straks dikke ruzie in dat big brother huis omdat ze dingen heeft geluld over andere bewoners.
ook maar geabonneerd hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ondertussen zit ze op 2780
Vandaagquote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef Kinga het volgende:
Komt iedereen vandaag dan? of verdeeld over de week
ik ben ook zo vertel ook gewoon alles eerlijk, Amsterdammers hequote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
Knuffel Ruudquote:Op zondag 20 maart 2022 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer gaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |