Vandaagquote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef Kinga het volgende:
Komt iedereen vandaag dan? of verdeeld over de week
ik ben ook zo vertel ook gewoon alles eerlijk, Amsterdammers hequote:Op zondag 20 maart 2022 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen ik was niet bij al die live stream filmpjes en meetings en etentjes omdat ik geen zin had? of omdat ik me niet lekker voelde? waarom liegen? we zien dagelijks leuke uitjes met oud bewoners en altijd zonder Kitty, dus vind het niet meer dan normaal dat ze dat gewoon zegt dat dat financieel niet lukt. Kitty is gewoon 1 die draait niet om de brei heen, recht voor zn raap.
Knuffel Ruudquote:Op zondag 20 maart 2022 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer gaan komen
Ga ik inderdaad ook vanuitquote:Op zondag 20 maart 2022 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal wel weer net als vorig jaar zijn nachtje tukken en weer weg
BB gunt haar ook watquote:Op zondag 20 maart 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag
Vast
Maar kitty moet wat alone time met de bewoners
wij hadden der in roze pak hahahaquote:Op zondag 20 maart 2022 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet de stream aan. Krijg ik even een schrikreactie zie ik Kitty
Was wel in de cos geplaatst, maar zie het niet in de filmpjes topicquote:Op zondag 20 maart 2022 12:15 schreef Kinga het volgende:
Zijn er trouwens filmpjes van gister dat ze hoorden dat het volgende week finale is?
Alles wat ze zegt is niet goed, op voorhandquote:Op zondag 20 maart 2022 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ze had gezegd ik word niet uitgenodigd is dat ook klagen
Nouchinequote:Op zondag 20 maart 2022 12:16 schreef Kinga het volgende:
Dat kinderlijke geschreeuw van Nouchine steeds... kan zij aub woensdag eruit? Zij is echt niveautje Jill.. ook zo'n kloontje reuzenkind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |