Zou mooi zijn en het siert Salar weer dat hij Dimi niets kwalijk neemtquote:Op zondag 20 maart 2022 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Salar zei wel als hij nu binnen komt zou ik wel heel blij zijn.
Dat bewonder ik van Salar. Maar vind niet dat Kitty deze info mag geven maar dat zullen de anderen die binnen komen ook straks wel mogenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Salar verteld nu dat hij op Dimi toendertijd kon stemmen om zichzelf te redden maar dat hij dat niet kon.
Hij had niet verwacht dat Dimi wel op hem zou stemmen.
mssn omdat het geen invloed meer heeft op het spelquote:Op zondag 20 maart 2022 12:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bewonder ik van Salar. Maar vind niet dat Kitty deze info mag geven maar dat zullen de anderen die binnen komen ook straks wel mogen
Gewoon weer stoken tussen mensen. Volgens mij kickt ze daarop en is dat haar levensdoelquote:Op zondag 20 maart 2022 12:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bewonder ik van Salar. Maar vind niet dat Kitty deze info mag geven maar dat zullen de anderen die binnen komen ook straks wel mogen
Of misschien heeft ze een oortje in.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
De FEBO zal haar wel aanwijzingen hebben gegeven
Ja kan ze er niet uitgegooid worden misselijke trol is het toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:26 schreef Krambo het volgende:
Oh Kitty is weer aanwezig.
En wat is ze aanwezig zeg ppfff
Heb jij toevallig ook een filmpje van gisteravond toen ze hoorden dat het nog 1 weekje is?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, voor wie het terug wil zien, het eerste uur van Kitty ....![]()
[ afbeelding ]
Kitty is terug deel 1 - 20 maart 2022. https://streamable.com/4cgr9a
Kitty is terug deel 2 - 20 maart 2022. https://streamable.com/rs62ko
Kitty is terug deel 3 - 20 maart 2022. https://streamable.com/r6vyyl
ja he even was het leuk maar wat een naar vervelend mens is het toch. Ook nog 2 maanden nadat ze eruit is zo vol negativiteit over bewoners en zichzelf maar ophemelenquote:
dat was denk rond een uur of 12/1 nadat ze uit de gameroom een feestje en de boodschap hadden gehad met 0,0% bierquote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een filmpje van gisteravond toen ze hoorden dat het nog 1 weekje is?
Die lelijke slabek weerquote:Op zondag 20 maart 2022 10:54 schreef Sestra666 het volgende:
@:puzziepie
kijk eens wie er in t huis zit nu
Echt niet ben haar nu al weer zatquote:Op zondag 20 maart 2022 12:07 schreef quirina het volgende:
Even lid worden!
Amerika had auntie Fee
Nederland heeft Kitty
Kittyquote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Kitty gaat blocken en rapporteren, Kitty wil alleen lof, klit kan dus niet tegen de waarheid, geen kritiek..was zij het niet dat vorig jaar alleen kritiek op de inwoners had?..de narcist.
Ff rustig ademhalen maarquote:Op zondag 20 maart 2022 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet de stream aan. Krijg ik even een schrikreactie zie ik Kitty
COS pestenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap dat er gebrek is aan beeldvulling, maar die vreselijke KitteKut herintroduceren is pure treiterij
Nee, wil het wel monteren maar volgens mij is het gisteren al door iemand geplaatst.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Kinga het volgende:
Heb jij toevallig ook een filmpje van gisteravond toen ze hoorden dat het nog 1 weekje is?
Ooo ik heb alles teruggelezen vanmorgen maar niet gezien filmpje jammer wou het graag zienquote:Op zondag 20 maart 2022 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wil het wel monteren maar volgens mij is het gisteren al door iemand geplaatst.
Wil anderen niet in de weg zitten ...
Ik zat me net af te vragen hoevaak ze al "ik" had gezegdquote:
Hier nog een, maar als ik van een ander hoor hoeveel ze uitgegeven hebben voor een biefstukje en salade plus krieltjes en ik zelf thuis precies het zelfde gemaakt heb lach ik in mijn vuistje.....en thuis kan ik ook weer mensen uitnodigen als ik wil en net zo gezellig heb als de uit eten gaanders.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou dit snap ik dan weer wel uit eten is niet goedkoop en als je het niet breed heb kan je met dit soort dingen niet meedoen .
En ja ik spreek uit ervaring
Ik kon het niet vinden bij de filmpjesquote:Op zondag 20 maart 2022 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, wil het wel monteren maar volgens mij is het gisteren al door iemand geplaatst.
Dat deed ze vorig jaar al met iedereen die tégen Jill wasquote:Op zondag 20 maart 2022 12:31 schreef Silves het volgende:
Kitty gaat blocken en rapporteren, Kitty wil alleen lof, klit kan dus niet tegen de waarheid, geen kritiek..was zij het niet dat vorig jaar alleen kritiek op de inwoners had?..de narcist.
Was dat moment niet achter de SL?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ooo ik heb alles teruggelezen vanmorgen maar niet gezien filmpje jammer wou het graag zien
Jillquote:Op zondag 20 maart 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat deed ze vorig jaar al met iedereen die tégen Jill was
Zeker, hij lijkt wel ontdaanquote:
Echt hoor en maar in herhaling vallenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:30 schreef tiki het volgende:
Ze misbruikt haar bezoekje toch vooral om alsnog haar gram te halen over een heleboel dingen........
Was de aankondigingquote:Op zondag 20 maart 2022 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vooral ook wat een bizarre twist weer van BBquote:Op zondag 20 maart 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was de aankondiging
Van Hendrik83
https://streamable.com/73215a
Wil het net zeggen. Waar is ze.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Grace houdt zich afzijdig van kitty valt me op.
Grace is brood aan het makenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vroeg me al af waar Grace is, ik snap wel dat je daar weg van wil blijvenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
vorig jaar was dat ook niet zoquote:Op zondag 20 maart 2022 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ben benieuwd of dat Sercan ook 1 dagje terug mag komen? Grace had het deze week twee keren over hem.
Laat dan maar Sercan komen....hebben misschien elkaar wel wat te vertellen....en is dan een mooie afsluiting.quote:
Peter was sneaky en achterbaksquote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef Silves het volgende:
Wat zitten zich toch alle op te hemelen..ben me aan het bedenken wie was redelijk normaal en zag alles best goed..ik kom toch bij Peter uit..
Dus maar enkele komen terug?quote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorig jaar was dat ook niet zo
Degene die als eerste er uit was
Eens! Toen ik Salar niet uitstaanquote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat dan maar Sercan komen....hebben misschien elkaar wel wat te vertellen....en is dan een mooie afsluiting.
hadden ze een spel? en waar hadden ze geld van over|? hoor die bb zo slechtquote:
Nog niet 1 keer geluktquote:Op zondag 20 maart 2022 12:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen die bewoners niet eens stil zijn als BB tegen ze praat
Dat wordt wel een feestje als dat 3000 kostquote:Op zondag 20 maart 2022 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
3000 voor feest en de rest in de jackpot
Ja zoiets, kan je wel een feestje voor gevenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
3000 voor feest en de rest in de jackpot
Ik heb het ook niet verstaan hoorde alleen dat ze het gisteren verdiend haddenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden ze een spel? en waar hadden ze geld van over|? hoor die bb zo slecht
12 0.0 biertjesquote:Op zondag 20 maart 2022 12:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja zoiets, kan je wel een feestje voor geven
is het echt niet waard om terug te zoekenquote:Op zondag 20 maart 2022 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga het zo wel even monteren, even geduld .....
4 liter zonnebloemoliequote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
12 0.0 biertjes
Bittergarnituurtje
Zak chips van het huismerk
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is het echt niet waard om terug te zoeken
ze waren allemaal heel enthousiast nadat ze het hadden gehoord. wij hebben het niet live gezien toen ze die melding kregen
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners horen dat het finale week is - 19 maart 2022. https://streamable.com/pmni2w
quote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
12 0.0 biertjes
Bittergarnituurtje
Zak chips van het huismerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |