abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204146681
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:19 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Precies. Deze houding werkte perfect in WW2.
en stiekem hopen dat Poetin hier ook komt denazificeren geen d666'ers meer, geen smerige Deugertjes, geen woke'ers meer......
pi_204146702
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]
en stiekem hopen dat Poetin hier ook komt denazificeren geen d666'ers meer, geen smerige Deugertjes, geen woke'ers meer......
Het zal ze in ieder geval vies tegen vallen.
pi_204146708
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Veel simpeler, Poetin is een Rotterdammertje aan het doen in Marioepol, de stad en zijn inwoners compleet vernietigen in de hoop dat Oekraïne met de witte vlag gaat zwaaien om de rest van het land te behouden voor eenzelfde lot.
Ik denk ook niet dat Putin nu een kernbom op Oekraïne gaat gooien. We krijgen vooral berichten mee dat Oekraïne zo goed bezig is en dat het langzamer gaat dan gepland voor Rusland, maar ondertussen blijven ze gewoon door bombarderen; die winnen op deze manier ook wel zolang de navo niet ingrijpt. Heeft hij geen kernwapens voor nodig. Als de navo gaat ingrijpen moeten we ons pas zorgen gaan maken over het gebruik van kernwapens denk ik.
pi_204146747
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat Putin nu een kernbom op Oekraïne gaat gooien. We krijgen vooral berichten mee dat Oekraïne zo goed bezig is en dat het langzamer gaat dan gepland voor Rusland, maar ondertussen blijven ze gewoon door bombarderen; die winnen op deze manier ook wel zolang de navo niet ingrijpt. Heeft hij geen kernwapens voor nodig. Als de navo gaat ingrijpen moeten we ons pas zorgen gaan maken over het gebruik van kernwapens denk ik.
Hopen dat de NAVO niet in gaat grijpen inderdaad...

Zo zeker ben ik daar niet meer van sinds al die berichten over dat een behoorlijk aantal landen al voorstander zijn van een interventiemacht.

Maar eens zien wat de NAVO-top deze week brengt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  zondag 20 maart 2022 @ 00:32:13 #209
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204146767
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Is ook moeilijk.. Sommige users in dit topic houden de oorlog bij als een soort van voetbalwedstrijd inclusief tussenstanden, hoogtepunten en filmpjes van het publiek.

Een erg zieke hobby.
En sommige posters komen alleen langs om te etaleren hoe "intelligent" ze we wel niet zijn.

genot.
Scorched earth
pi_204146785
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:22 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Misschien was het afscheid van Wüst wel de druppel ;(

[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen, of Maxima natuurlijk :!

14-02-2014 Poetin geilt op zijn eigen mondiale prestigefeestje in Sotsji op Maxima, en andersom volgens omstanders.
19-02-2014 Pro Patria aanhanger Hans van Baalen staat anti-Russisch te kwaken op het Maidanplein.
27-02-2014 Annexatie Krim.
17-07-2014 Rusland schiet MH-17 uit de lucht.
Laat maar waaien
pi_204146857
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:52 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nee, deze is niet stealthy... Dat is de Zircon...
Welke was de raket die de munitieopslag raakte die een boerderij bleek te zijn? Die werd namelijk wel van lancering tot impact gevolgd.
pi_204146867
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Hopen dat de NAVO niet in gaat grijpen inderdaad...

Zo zeker ben ik daar niet meer van sinds al die berichten over dat een behoorlijk aantal landen al voorstander zijn van een interventiemacht.

Maar eens zien wat de NAVO-top deze week brengt.
Ach, misschien bluft Putin ook gewoon. Zelfs als de navo ingrijpt gaan ze Rusland niet opeens binnen vallen. Dat mooie grote Rusland behoudt hij sowieso. Als hij met kernbommen gaat gooien krijgt hij ze terug en verliest hij dat mooie land.

Los daarvan is het imo gewoon verstandiger om het te houden hij sancties en opvang vluchtelingen. Je moet het risico gewoon niet nemen als navo zijnde. Er is geen reset button als het wél fout gaat omdat we ons door emotie toch mee laten slepen. Maar ik denk dat je je er wel op in moet stellen dat de navo inderdaad mee gaat vechten daar. Enkel de vraag wanneer. En dan zien we wel wat Rusland doet.
pi_204146892
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ach, misschien bluft Putin ook gewoon. Zelfs als de navo ingrijpt gaan ze Rusland niet opeens binnen vallen. Dat mooie grote Rusland behoudt hij sowieso. Als hij met kernbommen gaat gooien krijgt hij ze terug en verliest hij dat mooie land.

Los daarvan is het imo gewoon verstandiger om het te houden hij sancties en opvang vluchtelingen. Je moet het risico gewoon niet nemen als navo zijnde. Er is geen reset button als het wél fout gaat omdat we ons door emotie toch mee laten slepen. Maar ik denk dat je je er wel op in moet stellen dat de navo inderdaad mee gaat vechten daar. Enkel de vraag wanneer. En dan zien we wel wat Rusland doet.
We verliezen wel een flink stuk van onze dromen op een betere geloofwaardigere wereld en onze menswaardigheid dat we dit laten gebeuren in onze achtertuin omdat we ons bang laten maken door kernwapens.
Laat maar waaien
pi_204146907
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De navo gaat niet ingrijpen omdat de VS dat niet wilt. Er zijn wat Oost-Europese landen die dat willen vanwege hun geschiedenis met Rusland maar die gaan dat echt niet doen zonder de goedkeuring van de VS. Dus het zal gewoon bij sancties en wapenleveringen blijven. Ook die wapenleveringen zullen alleen van verdedigende aard zijn wat volgens mij gewoon is toegestaan. Een Kernbom zal niet gegooid worden omdat er dan nog wel meer kernmachten zijn die daar problemen mee zullen hebben.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 00:51:50 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204146913
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ook niet

Wat wint hij daar nou mee?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 00:53:30 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204146924
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:51 schreef ipa84 het volgende:

[..]
De navo gaat niet ingrijpen omdat de VS dat niet wilt. Er zijn wat Oost-Europese landen die dat willen vanwege hun geschiedenis met Rusland maar die gaan dat echt niet doen zonder de goedkeuring van de VS. Dus het zal gewoon bij sancties en wapenleveringen blijven. Ook die wapenleveringen zullen alleen van verdedigende aard zijn wat volgens mij gewoon is toegestaan. Een Kernbom zal niet gegooid worden omdat er dan nog wel meer kernmachten zijn die daar problemen mee zullen hebben.
Aanvallende wapens zijn ook gewoon toegestaan

Voor zover je anti tank raketten verdedigend kunt noemen natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 maart 2022 @ 00:55:05 #217
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204146936
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We verliezen wel een flink stuk van onze dromen op een betere geloofwaardigere wereld en onze menswaardigheid dat we dit laten gebeuren in onze achtertuin omdat we ons bang laten maken door kernwapens.
In Syrië hebben we ook niet ingegrepen toen Rusland Aleppo plat had gebombardeerd.
Oekraïne is een redelijk arm land, het is zeer triest voor die mensen, maar ik zou Poetin ook gewoon z'n gang laten gaan, de vluchtelingen kunnen we wel opvangen permanent in Polen/Duitsland/Italië/NL..

Is voor die mensen ook alleen maar een + eigenlijk, want het leven in Oekraïne is zwaar door de armoede.

En Poetin doet maar wat hij wilt met dat land.. Als alles kapot is geschoten heb je toch geen bal meer aan..
pi_204146975
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:55 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
In Syrië hebben we ook niet ingegrepen toen Rusland Aleppo plat had gebombardeerd.
Oekraïne is een redelijk arm land, het is zeer triest voor die mensen, maar ik zou Poetin ook gewoon z'n gang laten gaan, de vluchtelingen kunnen we wel opvangen permanent in Polen/Duitsland/Italië/NL..

Is voor die mensen ook alleen maar een + eigenlijk, want het leven in Oekraïne is zwaar door de armoede.

En Poetin doet maar wat hij wilt met dat land.. Als alles kapot is geschoten heb je toch geen bal meer aan..
Ik zit heel anders in elkaar, ik ga wel ver om mensen leed te besparen zonder zelf bang te zijn.
Laat maar waaien
  zondag 20 maart 2022 @ 01:08:13 #219
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204146986
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 23:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Kwam qua kracht nog altijd niet in de buurt van bijvoorbeeld Frankrijk. Bovendien is het probleem ook niet dat het Duitse leger nu te weinig kan, dat maakt namelijk geen flikker uit. Het probleem is dat Poetin kernwapens heeft en daarmee dreigt en daar helpt niets tegen.

Het onderliggende probleem is dat Westerse leiders wat om hun eigen bevolking geven, Poetin geeft niets om het Russische volk, die is alleen geinteresseerd in zijn eigen macht.
Tja, en ondanks dat Putin niets om het Russische volk geeft, is sinds zijn aantreden het percentage Russen onder de armoedegrens gedaald van zo'n 30% naar 13%. Een daling van zo'n 60% dus. Dat percentage ligt onder dat van Nederland of de VS. Dat zeggen de Russen niet zelf, maar de Wereldbank.

Natuurlijk heeft een klein clubje Russen zichzelf tegelijkertijd exorbitant verrijkt. Maar dat was onder Jeltsin niet anders. Sterker nog: de ongelijkheid werd alleen maar groter en het percentage mensen onder de armoedegrens steeg zelfs boven dat van de USSR uit.

Dus ja, we kunnen hier wel roepen dat hij niks om het Russische volk geeft, zichzelf ten koste van hen verrijkt en alleen maar bezig is met zijn eigen macht, maar er zijn genoeg Russen die daar anders over denken op basis van de verbetering van hun levensstandaard.
  zondag 20 maart 2022 @ 01:17:55 #220
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147006
twitter

quote:
Key Takeaways:

• We now assess that the initial Russian campaign to seize Ukraine’s capital and major cities and force regime change has failed;
• Russian forces continue efforts to restore momentum to this culminated campaign, but those efforts will likely also fail;
• Russian troops will continue trying to advance to within effective artillery range of the center of Kyiv, but prospects for their success are unclear;
• The war will likely descend into a phase of bloody stalemate that could last for weeks or months;
• Russia will expand efforts to bombard Ukrainian civilians in order to break Ukrainians’ will to continue fighting (at which the Russians will likely fail);
• The most dangerous current Russian advance is from Kherson north toward Kryvyi Rih in an effort to isolate Zaporizhiya and Dnipro from the west. Russian forces are unlikely to be able to surround or take Kryvyi Rih in the coming days, and may not be able to do so at all without massing much larger forces for the effort than they now have available on that axis;
• The Russians appear to have abandoned plans to attack Odesa at least in the near term.
twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2022 01:52:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204147050
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Je bedoelt dus dat Merkel heeft gezorgd dat Duitsland de oorlog financieert, dat is wat anders dan dat ze ons erin zou hebben getrokken maar de enorme afhankelijkheid van Russische energie is achteraf niet heel handig inderdaad.
Weer even de aandacht naar Duitsland schuiven. Nee er is hier maar een agressor en dat is Rusland. Achteraf gezien niet slim dat ze afhankelijk zijn van Russisch gas. Maar dat Duitsland steeds vaker nu het mikpunt gaat worden slaat nergens op.
pi_204147066
twitter

Als het waar is zitten ze in Wit-Rusland ook niet echt te wachten op een oorlog.
  zondag 20 maart 2022 @ 01:50:04 #223
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204147067
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:19 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Precies. Deze houding werkte perfect in WW2.
Die houding werkte voor de VS en de Sovjet-Unie inderdaad perfect. De VS verdiende goed geld aan wapenleveranties aan Europese bondgenoten en was verder neutraal. Stalin kon lekker zijn gang gaan in Oost-Europa en verdeelde de buit samen met Hitler: allebei een stuk Polen innemen en daar de grens trekken.

Dat ging twee jaar lang allemaal hartstikke lekker. Totdat de Duitsers de Sovjet-Unie binnenvielen en Japan Pearl Harbor aanviel en Hitler vier dagen later de oorlog verklaarde aan de VS. Dat was de enige reden dat ze zich erin mengden.

Maar jij vindt dit dus vergelijkbaar begrijp ik? Je verwacht een invasie van West-Europa en een oorlogsverklaring van Putin aan de VS?
  zondag 20 maart 2022 @ 02:03:34 #224
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147078
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 01:49 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Als het waar is zitten ze in Wit-Rusland ook niet echt te wachten op een oorlog.
Uit verschillende bronnen iig:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 20 maart 2022 @ 02:10:47 #225
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147085
twitter
  zondag 20 maart 2022 @ 02:14:39 #226
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147086
twitter
  zondag 20 maart 2022 @ 02:23:13 #227
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147091
Ah daar komen de berichten dat neo-nazi's zich voorbereiden op chemische oorlogvoering en daar de Russen de schuld van willen geven. Uit Russische koker uiteraard.

twitter

Maar er is natuurlijk geen bewijs dat het niet zo is dus we moeten er vooral met scepsis naar kijken! :+

Evenals dit bericht/artikel:

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2022 02:35:28 ]
  zondag 20 maart 2022 @ 02:40:26 #228
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204147109
https://www.reddit.com/r/(...)nless_youre_already/
Don't come fight for Ukraine unless you're already trained, foreign legion says

I heard they turned down some finnish people and finns usually have atleast 6-12 months military service backround, so i guess they except more than just random compulsory training
==============
It says they want "combat" experience not "military" experience. Most fins are unlikely to have this.
  zondag 20 maart 2022 @ 02:43:00 #229
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_204147111
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2022 02:23 schreef Kijkertje het volgende:

Evenals dit bericht/artikel:

[ twitter ]
Men zal wel doelen op artikel 41 van de 1899 conventie. Het probleem hier is echter dat Rusland zal stellen dat de Donetsk republiek een dienstplicht uitvaardigt op zijn grondgebied, niet Rusland.

Uiteindelijk komt het min of meer op hetzelfde neer als Oekraïne die haar eigen inwoners dienstplichtig heeft gemaakt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 20 maart 2022 @ 02:47:54 #230
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204147114
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 01:49 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
twitter

Daar gaat de deelname van Belarus aan de oorlog, das balen voor de Russen -O-
  zondag 20 maart 2022 @ 04:14:58 #231
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147132
twitter
  zondag 20 maart 2022 @ 04:25:18 #232
323401 Kijkertje
met filter
pi_204147136
twitter
  zondag 20 maart 2022 @ 04:39:14 #233
434029 KillemWieft
Verwijderen graag
pi_204147139
En heeft Rusland de oorlog al verloren?
Verwijderen graag
pi_204147158
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 01:50 schreef Repentless het volgende:

[..]
Die houding werkte voor de VS en de Sovjet-Unie inderdaad perfect. De VS verdiende goed geld aan wapenleveranties aan Europese bondgenoten en was verder neutraal. Stalin kon lekker zijn gang gaan in Oost-Europa en verdeelde de buit samen met Hitler: allebei een stuk Polen innemen en daar de grens trekken.

Dat ging twee jaar lang allemaal hartstikke lekker. Totdat de Duitsers de Sovjet-Unie binnenvielen en Japan Pearl Harbor aanviel en Hitler vier dagen later de oorlog verklaarde aan de VS. Dat was de enige reden dat ze zich erin mengden.

Maar jij vindt dit dus vergelijkbaar begrijp ik? Je verwacht een invasie van West-Europa en een oorlogsverklaring van Putin aan de VS?
Ik verwacht wel een purge in Oekraine ja, zodra Rusland het overneemt. Dan hebben we het weer niet gewust. Het is nu al aardig aan de gang.
pi_204147178
Kan er iemand Russisch? Zeggen ze dit echt?

twitter

twitter
pi_204147194
Hé kut Putin nog steeds niet dood.
  zondag 20 maart 2022 @ 07:20:45 #237
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_204147273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 23:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Russische propaganda verkoopt aan Hindoes een pro-Modi boodschap, en aan Tamils een anti-Modi boodschap.

Volgens mij mikken ze dus vooral op de mensen die een beetje dom zijn. :')
Fvd en brexit stemmers dus.

Met name groepen die tegen alles zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 20 maart 2022 @ 08:01:49 #238
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204147347
twitter
are we infinite or am I alone
pi_204147348
quote:
81s.gif Op zondag 20 maart 2022 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
rusland :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 20 maart 2022 @ 08:10:00 #240
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_204147390
https://www.telegraaf.nl/(...)en-materieel-inkopen

Dat klinkt als de NATO gaat meevechten, of zo zal Poetin het wel opvatten

quote:
Europa gaat meer militair samenwerken:

'Samen optreden, vechten en materieel inkopen'
Door PETER WINTERMAN

9 min geleden
in BINNENLAND
DEN HAAG - Europa zet maandag een grote stap naar meer militaire samenwerking.

Voor sommige landen is het de opmaat naar een Europees leger, maar Nederland is terughoudender. ,
We hebben nog minstens tien jaar nodig om onafhankelijk te worden van de VS."

quote:
Terwijl de Russische gevechtsmachine in Oekraïne door dendert, komen de ministers van Buitenlandse Zaken en Defensie maandag bijeen in Brussel om hun handtekening te zetten onder het 'Strategisch Kompas'. Dat EU-document - waaraan bijna twee jaar is gewerkt - bepaalt op welke manier Europa de komende vijf tot tien jaar samenwerkt op defensiegebied.

En dat gaat een stuk verder dan nu het geval is. Zo komt er een flitsmacht met vijfduizend Europese soldaten die snel kunnen ingrijpen als er een conflict op het continent is. Die troepen kunnen straks ook noodhulp verlenen en mensen evacueren, zoals vorig jaar nodig was in Afghanistan. Toen regelde ieder EU-land nog zélf de evacuatie van landgenoten. Dat moet met zo'n flitsmacht een stuk sneller kunnen.

Fundament militaire samenwerking
,,Hiermee leggen we het fundament om de militaire samenwerking in Europa verder vorm te geven", zegt D66-minister Kajsa Ollongren (Defensie) over het Strategisch Kompas. Maar van een Europees leger of een 'defensie-unie' wil Ollongren niet spreken. ,,We hebben geen NAVO-leger en ook geen Europees leger", zegt ze. ,,Maar we gaan wel vaker samen optreden, vechten en bijvoorbeeld materieel inkopen."

De nieuwe Brusselse afspraken zijn een compromis tussen de EU-landen. Grote landen als Frankrijk, Italië en Spanje werken het liefst zo snel mogelijk toe naar een 'defensie-unie'. Die landen hebben al relatief grote legers en een flinke defensie-industrie. De grote landen kunnen bij een defensie-unie nóg meer hun stempel drukken op het Europese veiligheidsbeleid. Maar de kleine landen, met name in Oost-Europa, zijn huiverig. Zij voelen zich beschermd door de NAVO - en dan met name Amerika. Die bescherming willen ze niet inruilen voor een Europees leger.

Nederland kiest middenweg
Nederland kiest de middenweg, zo zeggen Brusselse bronnen tegen De Telegraaf. De NAVO blijft het allerbelangrijkste, maar in Europa moeten de lidstaten sommige dingen ook zélf kunnen doen. Ingrijpen bij regionale conflicten - waarbij de NAVO niet thuis geeft - en snel noodhulp verlenen bij rampen of evacuaties. ,,Maar Nederland wil niet dat andere landen kunnen bepalen waar Nederlandse soldaten of spullen worden ingezet, dat blijft aan de Nederlandse politiek", zegt een bron.

Dat in Europa wordt gesproken over de oprichting van flitsmachten en zelfs een Europees leger, verbaast strategisch analist Lotje Boswinkel van het Haagse Centrum voor Strategische studies (HCSS). ,,We willen hardlopen, maar we moeten nog leren kruipen", zegt ze. ,,Het probleem is dat lidstaten de afgelopen twintig, dertig jaar amper hebben geïnvesteerd in defensie. Daardoor ontbreekt het nu aan capaciteit en een gemeenschappelijke dreigingsanalyse. De basis is simpelweg niet op orde.
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_204147394
Misschien toch tijd voor een Europees leger?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_204147396
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee denk het niet
  zondag 20 maart 2022 @ 08:13:22 #243
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204147401
quote:

[..]

Klinkt eerder alsof de Fransen eindelijk hun zin krijgen.
are we infinite or am I alone
pi_204147403
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:01 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Zelensky is dan ook net geen Saddam of Assad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204147423
quote:

[..]
[..]

bericht: laten we meer samenwerken

jij: we gaan meevechten in Oekraïne

zelfs putin draait het niet zo om :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_204147431
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 01:08 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, en ondanks dat Putin niets om het Russische volk geeft, is sinds zijn aantreden het percentage Russen onder de armoedegrens gedaald van zo'n 30% naar 13%. Een daling van zo'n 60% dus. Dat percentage ligt onder dat van Nederland of de VS. Dat zeggen de Russen niet zelf, maar de Wereldbank.

Natuurlijk heeft een klein clubje Russen zichzelf tegelijkertijd exorbitant verrijkt. Maar dat was onder Jeltsin niet anders. Sterker nog: de ongelijkheid werd alleen maar groter en het percentage mensen onder de armoedegrens steeg zelfs boven dat van de USSR uit.

Dus ja, we kunnen hier wel roepen dat hij niks om het Russische volk geeft, zichzelf ten koste van hen verrijkt en alleen maar bezig is met zijn eigen macht, maar er zijn genoeg Russen die daar anders over denken op basis van de verbetering van hun levensstandaard.
Kijk dit is nou een intelligente opmerking die beter de realiteit laat zien.
Vakman pur sang
pi_204147489
Turkey says Putin is no longer going to talk to Zelenskyy
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/03/19/7332853/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204147527
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 20 maart 2022 @ 08:36:09 #249
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_204147538
quote:

[..]

Cijfers van 3 jaar terug, mwah. :')

https://www.raamoprusland(...)rende-armoedecijfers
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_204147552
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kijk dit is nou een intelligente opmerking die beter de realiteit laat zien.
Jij haalt gewoon met een domme opmerking het slimste uit de mens naar boven, ook dat is genialiteit vriend _O_
Laat maar waaien
  zondag 20 maart 2022 @ 08:57:02 #251
323876 michaelmoore
pi_204147697
quote:

[..]

Alle ooostelijke landen hebben na de val van de sovjetunie dat beel laten zien en rusland heeft enorme rijkdommen, di eallen maar naar boven gehaald moeten wroden en verkocht, zonder olie en gas is het gewoon een arm land nog steeds

Rusland heeft een bnp kleiner dan dat van Belgie en Nederland samen

Wat nu gebeurt zal Ruslland terug jagen naar de armoe ten tijde van de sovjetunie
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
  zondag 20 maart 2022 @ 09:00:05 #252
21467 franske19
Hit the deck!
pi_204147720
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:10 schreef NgInE het volgende:
Nooit.
  zondag 20 maart 2022 @ 09:03:31 #253
323876 michaelmoore
pi_204147750
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:10 schreef NgInE het volgende:
het technische deel zeker wel

op het gebied van Tanks, bemande drones, hypersonische Raketten, kleine nucleare bommen, Robotica ,

mensen niet, ik denk dat je daar een tweedeling zal zien
pi_204147764
Wat is de situatie in Marioepol momenteel? Lees overal berichten dat de stad grotendeels in Russische handen zou zijn.
  Miss 200.000.000! zondag 20 maart 2022 @ 09:05:29 #255
367000 roos94
pi_204147770
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:00 schreef franske19 het volgende:

[..]
Nooit.
We hebben genoeg aan een FOK! Leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: