Ik was ook niet echt aan het kijken, zag alleen de beslissing. Zijzelf en het publiek (uiteraard) zagen het inderdaad zo. 2 van de 3 judges niet. Zag een stat dat McKenna de meeste takedowns had en ground control time, maar de ander had meer klappen uitgedeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:41 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zat niet goed op te letten maar Mckenna had toch gewonnen ?
Laat maar Reed gewonnen zie ik.
Kennelijk moet er weer een hype job zijn, bij zijn debuut ging ie al bijna KO. Kan er dus niks van die bum.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef dvdfreak het volgende:
ik kijken alleen maar voor paddy pimblett![]()
![]()
Met nog wat ADO fans, die twee clubs zijn vrienden. Als je tenminste op Glory in Rotterdam doelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Legia hooligans. Dit gaat leuk worden op de tribune.
Ik had geluid juist uit omdat ik Glory aan het kijken was dus kan het je niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef Robbdie het volgende:
Gaat het geluid bij jullie ook uit bij de interviews oo Discovery+? Ook bij het voorlezen van de scorecards zojuist. Wat een gekut joh.
Ik hoor geen commentaar meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:31 schreef Robbdie het volgende:
Gaat het geluid bij jullie ook uit bij de interviews oo Discovery+? Ook bij het voorlezen van de scorecards zojuist. Wat een gekut joh.
Was bij mij even helemaal van slag zelfs na paar keer opnieuw starten en schakelen maar lijkt nu weer oke. Vreemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Ik hoor alles maar heb altijd wel originele Engelse commentaar.
Hoezo van vroeger? Toch nooit een absolute wereldtopper geweest. Legt het structureel af tegen elke topvechter. En die weight cut naar 145 zal ook niet meehelpen. Snap sowieso niet waarom hij dacht dat dat verstandig is.quote:
Genot.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:11 schreef Eppie_NL het volgende:
Wel fijn dat het live op Eurosport is.
Mwahquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef Robbdie het volgende:
[..]
Hoezo van vroeger? Toch nooit een absolute wereldtopper geweest. Legt het structureel af tegen elke topvechter. En die weight cut naar 145 zal ook niet meehelpen. Snap sowieso niet waarom hij dacht dat dat verstandig is.
Snap je punt wel hoor, maar uit dat rijtje winst is alleen Burns een echte wereldtopper. En dat was zelfs mog voordat Burns naar 170 ging en het echt te pakken kreeg.quote:
Gate: 4,5 miljoen (record)quote:
Zolang de VS niet verplicht om Russen te bannen is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:37 schreef THEFXR het volgende:
de push van die russen in de UFC, gaat Dana het nog moeilijk mee krijgen
Jazeker. 39 is toch gewoon in z'n prime?quote:
UFC is politiek gezien vrij Republikeins, en Republikeinen zijn politiek gezien relatief pro-Putin. Gaat wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:37 schreef THEFXR het volgende:
Mooi man.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
UFC is politiek gezien vrij Republikeins, en Republikeinen zijn politiek gezien relatief pro-Putin. Gaat wel meevallen denk ik.
Overigens wel bijzonder om te lezen dat Chimaev en Khabib beiden dikke maatjes zijn met totaalpsychopaat Kadirov, maar goed we zijn wel wat gewend qua opvattingen van UFC-vechters.
Die gozer is zo ontzettend dom ook. Colby gaat hem nu helemaal gek maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 05:36 schreef THEFXR het volgende:
Jorge Masvidal Pleads Not Guilty To Two Felony Charges ... After Alleged Covington Attack
.https://amp.tmz.com/2022/(...)-on-colby-covington/
denk dat de UFC er klaar mee is, hij is geen Jonesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die gozer is zo ontzettend dom ook. Colby gaat hem nu helemaal gek maken.
Support de Russen!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:37 schreef THEFXR het volgende:
https://www.vechtsportinf(...)m-niet-in-mijn-huis/quote:Kickbokser en MMA-vechter Melvin Manhoef heeft maandagochtend drie inbrekers klemgereden die probeerden in te breken in zijn woning. Manhoef betrapte de inbrekers zelf en ging achter ze aan toen zij op de vlucht sloegen.
zeker te dikquote:Op zondag 3 april 2022 07:49 schreef Nober het volgende:
Gastelum out
Gastelum withdrew a week before the event due to an undisclosed injury and his bout with du Plessis was cancelled.
De Ridder niet goed genoeg denk je?quote:Op zondag 3 april 2022 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Jarno Errens op decision verloren in Dusseldorf gisteren. Zonde…. want als er één NL’er is met potentie voor de UFC…
Dos Anjos laatst ook al met geweren op de shooting range. Stukje sponsoring van de wapenindustrie bij de UFC?quote:
Overeem vs Lesnar, toen al!quote:Op woensdag 6 april 2022 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dos Anjos laatst ook al met geweren op de shooting range. Stukje sponsoring van de wapenindustrie bij de UFC?
Een middleweight verslaat een lightweight.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel zin in komend event. Main event wordt saai, maar co-main en vooral Khamzat vs Burns vet. Heb het gevoel dat we nu gaan zien of Chimaev inderdaad iemand is die de divisie jarenlang kan gaan domineren en evt. two-division champ kan gaan worden.
of de weigh ins een dag eerder + net voor instappen kooi , 2 keer dus in totaal.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Een middleweight verslaat een lightweight.
Tijd voor lengte divisies.
Waarom? Ja hij heeft het uitgemolken en een oscar gewonnen maar het was gewoon een illegale actie die flink van invloed was van Yan. Terecht gewonnen toen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef Poem_ het volgende:
Wat een laffe hond is die Aljamain Sterling toch ook. Veel plezier als ragdoll, clown.
Terecht gewonnen wel, maar om dan net te doen alsof je al aan de winnende hand was en dat hele acteren er om heen...quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom? Ja hij heeft het uitgemolken en een oscar gewonnen maar het was gewoon een illegale actie die flink van invloed was van Yan. Terecht gewonnen toen.
OK, heb nog niet echt de media dingen omtrent dit event kunnen kijken dus kan niet oordelen over hoe hij zich nu gedraagt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Terecht gewonnen wel, maar om dan net te doen alsof je al aan de winnende hand was en dat hele acteren er om heen...
Bovendien: hij komt met een vlag van Oekraďne opdraven, zegt in een interview met DC dat hij het raar vond dat mensen, waaronder Amerikanen, niet hem steunden maar Yan, gezien het politieke klimaat... Dan ben je niet alleen enorm dom maar ook enorm laf.
godver, droger dan een bodybuilderquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:04 schreef Nober het volgende:
LET'S GOOOO
[ instagram ]
Main Card (10 p.m. ET on ESPN+ pay-per-view - 4:00 NL)
Alexander Volkanovski (144.5) vs. Chan Sung Jung (144.5)
Aljamain Sterling (134.5) vs. Petr Yan (134)
Gilbert Burns (170) vs. Khamzat Chimaev (170)
Mackenzie Dern (115.5) vs. Tecia Torres (115.5)
Vinc Pichel (155.5) vs. Mark Madsen (155)
Preliminary Card (8 p.m. ET on ESPN/ESPN+ - 2:00 NL)
Ian Garry (170.5) vs. Darian Weeks (170.5)
Jairzinho Rozenstruik (252.5) vs. Marcin Tybura (253)
Aspen Ladd (136) vs. Raquel Pennington (134.5)
Mickey Gall (170.5) vs. Mike Malott (170.5)
Early Preliminary Card (6 p.m. ET on ESPN+ - 0:00 NL)
Aleksei Oleinik (244) vs. Jared Vanderaa (266)
Anthony Hernandez (186) vs. Josh Fremd (185.5)
Piera Rodriguez (115) vs. Kay Hansen (118.5 *misses weight)
Julio Arce (136.5) vs. Daniel Santos (135)
*Kay Hansen missed the strawweight limit by 2.5 pounds for her bout against Piera Rodriguez. The bout will proceed as a catchweight with Hansen forfeiting 20 percent of her purse as penalty.
**Julio Arce woog nadat de 2 uur al verstreken was om 17:04 en was ook nog eens 0.5lb te zwaar.
ja, echt balenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Rozenstruik staat niet op de poster, watskebeurt?
Edit, Tybura ziek geworden
weer 3 min om te subbenquote:Op zondag 10 april 2022 06:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat Aljo die arrogante Rus domineert op de grond. En nu weer haha.
2de en 3de werd hij wel echt gedomineerd op de grondquote:Op zondag 10 april 2022 06:52 schreef THEFXR het volgende:
sterling door controle, Yan kon niet veel uitrichten
Poeh inderdaad, wat een non partij. Keurig van Dean overigens, volledig eens met de commentatoren.quote:
Hij pleurde die belt ook eerst om zijn schouder.quote:Op zondag 10 april 2022 15:53 schreef Poem_ het volgende:
Dat hoofd van Dana als-ie leest dat Sterling heeft gewonnen.
Was toch een duidelijke zege?quote:Op zondag 10 april 2022 15:53 schreef Poem_ het volgende:
Dat hoofd van Dana als-ie leest dat Sterling heeft gewonnen.
Zou de eerste ronde moeten terugzien wie nou de meeste damage/klappen/controle had. Aljo had wellicht een 10-8 ronde mogen krijgen want Yan was een ronde he-le-maal kansloos, maar de klappen en subpogingen zullen wel niet als potential fight ending gezien zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch een duidelijke zege?
9-9
10-8
10-8
9-10
9-10
47-45 Sterling
[ afbeelding ]
Nou ja, duidelijk sowieso niet. Holloway vs. Katar, dat was een duidelijke uitslag. Maar er zijn ook wel eens gevechten waarbij het vrij gelijk opgaat en je met een iets andere waardering ook op een andere uitslag uitkomt. Inherent aan het systeem verder en dit is vooral in z'n algemeen bedoeld.quote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef Nober het volgende:
[..]
9-9
10-8
10-8
9-10
9-10
47-45 Sterling
[ afbeelding ]
kom op, een splitje, een duidelijke zege???quote:Op zondag 10 april 2022 16:39 schreef Nober het volgende:
[..]
9-9
10-8
10-8
9-10
9-10
47-45 Sterling
[ afbeelding ]
Wat wel kan is meteen na ronde de tussenstand doorgeven. Al krijgt men dan meer door wat voor shitshow scoring is.quote:Op zondag 10 april 2022 17:48 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, duidelijk sowieso niet. Holloway vs. Katar, dat was een duidelijke uitslag. Maar er zijn ook wel eens gevechten waarbij het vrij gelijk opgaat en je met een iets andere waardering ook op een andere uitslag uitkomt. Inherent aan het systeem verder en dit is vooral in z'n algemeen bedoeld.
Wat Sterling en Yan betreft staat de uitslag gewoon en heeft Sterling zich prima geweerd.
Ja main event was niet zo boeiend.quote:Op zondag 17 april 2022 18:12 schreef THEFXR het volgende:
goede figths en slechte fights, main event vond ik zelf nogal saai
Zolang ESPN het accepteert dat Fight Nights zulke lineups hebben... Of er moeten goede gevechten geannuleerd zijn die gepland stonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC is financieel wel binnen dus die cards worden alleen maar minder.
Eindelijk weer eens een mogelijke free agent die voor wat reuring zorgt... zal die een beter UFC contract aangeboden krijgen of laat de UFC hem gaan?quote:
ik denk dat hij bij de UFC tekent en weer na 6 mnd spijt heeft.quote:Op maandag 25 april 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een mogelijke free agent die voor wat reuring zorgt... zal die een beter UFC contract aangeboden krijgen of laat de UFC hem gaan?
Denk dat ze er wel uit gaan komen. Hoewel ik wel #teamfrancis ben kan zo'n box-event me gestolen worden, erg slecht idee.quote:Op maandag 25 april 2022 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een mogelijke free agent die voor wat reuring zorgt... zal die een beter UFC contract aangeboden krijgen of laat de UFC hem gaan?
Nate schijnt nog maar een gevecht op z'n contract te hebben dus hij zal eerst een nieuw contract moeten tekenen voordat er een trilogie komt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Nate niet tegen Conor wil vechten. Beiden over the top, maar nog niet zo ver over the top dat hype er minder om zal zijn. En ongetwijfeld ook fun gevecht.
dat is echt dom, van Manhoef.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:20 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[..]
Motivatie? Nummer 4 tegen 11.
Kan niets vinden op z'n insta en twitter.
Echt lelijk zulke nepballonnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:23 schreef THEFXR het volgende:
Joanna Jedrzejczyk inks new multi-fight deal with UFC ahead of return against Zhang Weili
.
boobs and cocktails
[ afbeelding ]
Hij moet maar oppassen dat hij hierbij niet een blessure oploopt, kunnen we nog langer wachten eer hij bij Glory aan de bak gaatquote:Op maandag 2 mei 2022 17:58 schreef Nober het volgende:
Hoe tof is het dat je tijdens Fitfair een dikke sessie met de enige echte @:alistairovereem kan doen. To good to be true? Nope. Deze legende komt op 6 en 7 mei toch echt naar Jaarbeurs!. In Area 5, the trainingzone, kun je op zowel vrijdag als zaterdag een training met deze meervoudig werelkampioen komen doen!
Once in a life time opportunity!
NOTE: het is aan te raden zelf bokshandschoenen mee te nemen!
Wil je niet komen trainen? Mis dan de Meet & Greet niet op de beursvloer!
Hey, met wie ga jij deze uitdaging aan? Tag je gymbuddy en verzeker jezelf van een plaats voor deze training!
https://www.instagram.com/fitfairjaarbeurs/
[ afbeelding ]
denk eerder een blessure aan de andere kant, omdat Ali twee standen heeft, aan en uit.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij moet maar oppassen dat hij hierbij niet een blessure oploopt, kunnen we nog langer wachten eer hij bij Glory aan de bak gaat
holy fuck, wat een card, opblijven tot 7.30Uquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:57 schreef Nober het volgende:
UFC 274: Oliveira vs. Gaethje is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on May 7, 2022, at the Footprint Center in Phoenix, Arizona, United States.
December 2014...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ instagram ]
23:30 Early Preliminaries [ afbeelding ]
2:00 Preliminaries [ afbeelding ]
04:00 Main Card [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-274
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_274
https://www.tapology.com/fightcenter/events/85253-ufc-274
Jeetje is die Kongo nog niet met pensioen. Die heeft slechts 1 punchers chance bij begin partij en anders is het takedown en doei.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:44 schreef Nober het volgende:
Bellator 280: Bader vs. Kongo 2 (also known as Bellator Paris) is an upcoming mixed martial arts event produced by Bellator MMA that will take place on May 6, 2022, at AccorHotels Arena in Paris, France.
Donderdag
13:00 Ceremonial Weigh-ins
Vrijdag
18:55 Prelims
18:55 Prelims [ afbeelding ]
22:00 Main Card [ afbeelding ] (LIVE)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.bellator.com/event/292
https://en.wikipedia.org/wiki/Bellator_280
https://www.tapology.com/(...)ris-bader-vs-kongo-2
Zag van de week Gaethje in PFL langskomen, kennelijk in aanloop naar dit weekend. Vocht nog tegen die t-rex kerel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef Nober het volgende:
The PFL 3 mixed martial arts event for the 2022 season of the Professional Fighters League will be held on May 6, 2022, at the Esports Stadium Arlington in Arlington, Texas. This will be the third regular season event of the tournament and included fights in the Women's Lightweight and Welterweight divisions.
0:00 Prelims
3:00 Main Card
[ afbeelding ]
https://www.pflmma.com/event/2022-pfl-3
https://en.wikipedia.org/wiki/PFL_3_(2022_season)
https://www.tapology.com/(...)022-3-regular-season
ik weet niet of ik het eens ben met Tony, want je kan ook naar bellator, PFL, ONE fc, etc kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Dana heeft 320 miljoen maar Tony en de andere vechters hebben vooral heel veel niet.
Er kan nog een hoop verbeteren in MMA.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het eens ben met Tony, want je kan ook naar bellator, PFL, ONE fc, etc kijken.
die hebben andere voorwaarden, bijvb de UFC heb je verzekering en worden blessures\behandeling gedekt.
UFC zijn wil is gewoon wet, altijd geweest, hebben nog nooit een rechtszaak verloren. hebben ook de rechters in Nevada in hun zak.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:48 schreef Nober het volgende:
UFC 276 Volkanovski vs. Holloway III in juli.
[ twitter ]
[..]
Er kan nog een hoop verbeteren in MMA.
Maar gaat waarschijnlijk nog heel lang duren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:57 schreef Nober het volgende:
CHARLES MISSES WEIGHT. HE IS NOW STRIPPED. THE TITLE IS VACANT IF CHARLES BEATS GAETHJE.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
wat een blamage voor de UFC, zeker met verschillende weegschalen die niet op elkaar afgestemd/geijkt zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zie dit allemaal wel zijn om zo Conor tegen Charles te zetten voor de belt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die weegschaal 'achter' of in hotel een verschil heeft, dan merk je dat toch de eerste keer dat je je poging doet. Na dat ene uur extra dat je krijgt is het niet helemaal een excuus meer dat je dan dacht wel genoeg eraf te hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:57 schreef Nober het volgende:
CHARLES MISSES WEIGHT. HE IS NOW STRIPPED. THE TITLE IS VACANT IF CHARLES BEATS GAETHJE.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
tja, het gros van de fighters heeft 0,5P teveelquote:Op zaterdag 7 mei 2022 06:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als die weegschaal 'achter' of in hotel een verschil heeft, dan merk je dat toch de eerste keer dat je je poging doet. Na dat ene uur extra dat je krijgt is het niet helemaal een excuus meer dat je dan dacht wel genoeg eraf te hebben.
Ja er zijn wel erg veel die precies net op 0,5 teveel zitten. Maar ja als je 1 pond meer mag wegen boeit het niet zo. Bij een title fight waar dat niet mag zou ik toch iets attenter zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, het gros van de fighters heeft 0,5P teveel
klopt, de andere vechters voor een titel zat precies op gewicht, geen gram eronder. uiteindelijk is hij zelf verantwoordelijk. De UFC kennende en zijn leeftijd is game over, geen title shot meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja er zijn wel erg veel die precies net op 0,5 teveel zitten. Maar ja als je 1 pond meer mag wegen boeit het niet zo. Bij een title fight waar dat niet mag zou ik toch iets attenter zijn.
Maar hij zal bij de tweede poging wel geen vocht meer over hebben gehad, hoe graag hij ook wilde. Teken dat, of de weegschaal achter nou wel of niet goed overeenkwam met de officiele, hij zelf niet goed heeft voorbereid. Ik hoorde al over waarom geen haar afscheren. Maar daarvoor heeft hij te kort haar om genoeg verschil te maken lijkt me.
Ben wel benieuwd naar Charles z'n verhaal over het hoe en wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, de andere vechters voor een titel zat precies op gewicht, geen gram eronder. uiteindelijk is hij zelf verantwoordelijk. De UFC kennende en zijn leeftijd is game over, geen title shot meer.
Je denkt dat Ferguson tegen het worstelen van Chandler kan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:52 schreef Nober het volgende:
Oliveira vs. Gaethje
Namajunas vs. Esparza
Chandler vs. Ferguson
Rua vs. Saint Preux
Cerrone vs. Lauzon
Heb vooral gekeken naar lengteverschil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat Ferguson tegen het worstelen van Chandler kan?
Als hij slim is niet. Maar in het begin geheid. Opzich was Tony zijn take down defense altijd goed maar na de afslachting leek het er even niet op en/of dat hij te oud is. Maar geen eerlijk beeld door de tegenstander toenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb vooral gekeken naar lengteverschil.
Maar Chandler houdt het toch staande net als Gaethje?
Rose vocht als een dweil, Carla is al oud en niet zo goed meer, had ze met een arm kunnen winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:13 schreef RudyL het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het 25 minuten heb volgehouden te kijken naar de minst entertainment ufc wedstrijd ooit. Wat een drama partij van Rose, dan verlies je de titel door 2-1 in takedowns.
Gelukkig maakte de kick van Chandler, wow wow wow en Oliviera VS Gaethje enorm veel goed. Die Oliviera heb ik nu al een aantal wedstrijden op rij denk ik van gedacht hij verliest, hij verliest, maar op een of andere manier in die ronde komt hij boven water en wint de partij.
nee, de weegschalen waren niet geijkt, Oliveira heeft overtuigend gewonnen, hij wil er dus nog geld mee verdienen.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Nober het volgende:
Opvallend Dana maakt Oliveira niet met de grond gelijk.
Dana zit al klaar voor Conor vs charlesquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Nober het volgende:
Opvallend Dana maakt Oliveira niet met de grond gelijk.
Door z'n kin, goed incasseringsvermogen. De skills om iets af te maken heeft hij vervolgens genoeg zowel staand als op de grond.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:13 schreef RudyL het volgende:
Die Oliviera heb ik nu al een aantal wedstrijden op rij denk ik van gedacht hij verliest, hij verliest, maar op een of andere manier in die ronde komt hij boven water en wint de partij.
Islam ook goed?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:37 schreef jigggy het volgende:
Charles zou gehakt maken van Khabib
Change my mind
Je moet jezelf wel afvragen hoe lang dit nog goed kan blijven gaan. Al 3x op rij toch aardig geraaktquote:Op zondag 8 mei 2022 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door z'n kin, goed incasseringsvermogen. De skills om iets af te maken heeft hij vervolgens genoeg zowel staand als op de grond.
Zijn het knockdowns of laat hij zich vallen in de hoop dat zijn tegenstander er bovenop duikt?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:36 schreef leeroy het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel afvragen hoe lang dit nog goed kan blijven gaan. Al 3x op rij toch aardig geraakt
jaquote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn het knockdowns of laat hij zich vallen in de hoop dat zijn tegenstander er bovenop duikt?
Dat je als vechter het verkeerd aanvoelt hoe het ervoor staat tijdens een partij oke, maar dat die coaches niet doorhadden dat er echt meer nodig was...quote:Op maandag 9 mei 2022 01:44 schreef SOG het volgende:
Die coaches van rose kunnen beter gaan sjoelen ofzo
Wittman zei wel steeds dat het een goed idee was om meer te gaan doen, alleen niet duidelijk genoeg inderdaad. Duo met die echtgenoot werkte vrij matig.quote:Op maandag 9 mei 2022 02:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat je als vechter het verkeerd aanvoelt hoe het ervoor staat tijdens een partij oke, maar dat die coaches niet doorhadden dat er echt meer nodig was...
Rose zei in de post press conference dat ze paar keer wel iets meer wilde doen maar steeds slipte op de vloer. Verder dacht ze dat ze genoeg had gedaan en snapte niet veel van de kritiek leek het.
quote:
Tegenwoordig heb je van die supercamera's die tig beelden per seconde schieten zodra je afdruktquote:
Dat is een heel verhaal, Pat barry is haar levenspartner en tevens ook coach.quote:Op maandag 9 mei 2022 01:44 schreef SOG het volgende:
Die coaches van rose kunnen beter gaan sjoelen ofzo
huh, net gelezen dat het gewoon verplaatst is, dus de UFC gaat echt niet dubbel betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:16 schreef Nober het volgende:
Chandler had wel wat ingetogener kunnen doen.
[ afbeelding ]
$74k voor iemand als Lauzon.
[ twitter ]
Ik had wel het idee dat ze heel erg soft waren op haar, is ook gevoelig meisje natuurlijk, maar het ging wel ver.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is een heel verhaal, Pat barry is haar levenspartner en tevens ook coach.
er gaan al jaren geruchten rond dat Rose al met hem ging toen ze 15 jaar was en pat was een stuk ouder. Hier kijken we daar niet naar. is het al zo schijnheilige Amerika juist heel erg.
strickland heeft dat 2 wk gelden weer ter sprake gebracht, dus het kan van invloed zijn geweest op het gevecht.
Misschien wel ja, maar ergens snap ik het ook wel in de emotie. En wel goed dat hij er zelf al op gereflecteerd heeft (en het eigenlijk ook een lucky shot noemde).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:16 schreef Nober het volgende:
Chandler had wel wat ingetogener kunnen doen.
Nog niet eerder van Storley gehoord, zal wel weer eentje zijn die of een koekebakker is of die MVP precies goed ligt qua strengths,weaknesses.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:51 schreef Nober het volgende:
Main card (Showtime at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
Michael Page (168.6lb/76.48kg) vs. Logan Storley (169.4lb/76.84kg)
Lyoto Machida (185.0) vs. Fabian Edwards (185.0)
Denise Kielholtz (124.2) vs. Kana Watanabe (125.2)
Paul Daley (174.4) vs. Wendell Giacomo (174.2)
Luke Trainer (205.0) vs. Simon Biyong (205.2)
Preliminary card (YouTube at 1 p.m. ET - 19:00 NL)
Daniel Weichel (145.2) vs. Robert Whiteford (145.8)
Oliver Enkamp (168.8) vs. Mark Lemminger (170.2)
Kate Jackson (125.6) vs. Elina Kallionidou (125.8)
Alfie Davis (155.8) vs. Tim Wilde (155.8)
Andrew Fisher (145.4) vs. Attila Korkmaz (145.8)
Alan Carlos (189.2)* vs. Charlie Ward (184.8)
Lee Chadwick (205.4) vs. Maciej Rozanski (204.8)
Chiara Penco (115.2) vs. Lanchana Green (115)
*Carlos missed the middleweight limit by 3.2 pounds and will be fined a percentage of his fight purse.
[ twitter ]
quote:A flyweight bout between Tatsuro Taira and Carlos Candelario was expected to take place two weeks earlier at UFC on ESPN: Font vs. Vera. However, it was scratched just hours before taking place due to Candelario suffering from an illness. They were then rescheduled for this event.
Komt heel vaak voor in training zei Bisping, Cruz kan het weten.quote:Op maandag 16 mei 2022 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ja kan je nog zo gespierde benen hebben, een verkeerde hoek bij belasting van dat gewricht en je bent de klos.
Je geeft Teixeira geen kans?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt heel vaak voor in training zei Bisping, Cruz kan het weten.
Zin in Procházka vs. Błachowicz in Tsjechië/Duitsland...
ook teveel title shots gehad en shit partijen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
Holm zal met haar 40 jaar wel zo'n beetje de oudste vrouw in de UFC zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |